MEDIA & PUBLICITATE
Olimpiadele Comunicarii isi fac reclama pe ritm de Macarena Agentia Leo Burnett si-a pus seful de la planificare, Razvan Matasel, sa-i dea lectii de Macarena unui participant la Olimpiadele Comunicarii, intr-un spot plasat pe Internet si care se doreste sa devina viral. Clipul face parte din campania publicitara realizata de Leo Burnett pentru promovarea editiei din acest an a Olimpiadelor Comunicarii, competitie nationala adresata tinerilor interesati sa lucreze in publicitate.
Meciul Rapid-Steaua si incidentele care i-au pus capat au atras audiente maxime pentru Kanal D si Realitatea TV Kanal D isi revendica pozitia de lider de audienta cu meciul Rapid-Steaua de joi seara. Potrivit datelor furnizate de GfK si prelucrate de postul de televiziune, meciul a avut in medie, pe publicul tinta comercial de 18-49 de ani, o cota de piata de 27,7% si un rating de 11,8%. Potrivit unui comunicat al postului, peste 2,9 milioane de telespectatori urmareau acest post in "minutul de aur" al partidei, 21.59.
Cum mi-a incins nervii de alegator "Foisorul de foc", ziarul primarului Neculai Ontanu Sunt de peste 25 de ani cetatean al Sectorului 2 Bucuresti. Il stiu dupa mizeria din parcul 23 August, unde abia in ultimele luni au mai pus niste gardulete si au curatat aleile aruncand gunoiul in spatiul verde. Il stiu dupa viata "dupa blocuri" - stiu, nu mai e hip, dar e tot acolo. Mai nou, il stiu dupa bancutele instalate la sosea si spatiile de joaca pentru copii, ingradite cu sarma sa nu dea soferii disperati, care depasesc coloana pe trotuarele Soselei Mihai Bravu, peste odraslele sectorului. Dar totul este o iluzie: este splendid in Sectorul 2. Asa zice primarul Nicolae Ontanu in paginile ziarului "Foisorul de foc".
Sefii Landor Associates explica brandingul simplu si eficient la Bucuresti Unul dintre cele mai cunoscute nume din lumea consultantei de branding, Allen P. Adamson, managing director la Landor Associates New York, este invitat special la conferinta "BrandSimple. How the Best Brands Keep it Simple and Succeed", ce va avea loc la Bucuresti, in data de 23 aprilie. Conferinta este sustinuta de Landor Associates, una dintre cele mai renumite companii de consultanta de brand din lume, in colaborare cu partenerul exclusiv in Romania Seed Consultants.
Un blog ce prezinta lucrurile pe care albii le iubesc starneste controverse pe Internet Un blog intitulat "Stuff White People Like" si care prezinta o lista a lucrurilor indragite de albi a devenit o atractie pentru internautii din intreaga lume, adunand aproape 15 milioane de vizionari si provocand discutii aprinse legate de caracterul rasist al unora dintre postari. In lista ce cupinde deja 90 de lucruri iubite de albi, sunt incluse femeile asiatice, prietenii gay, produsele organice, maratonul, Toyota Prius, filmul Juno sau divortul.
Cea de-a zecea editie a concursului Tanarul Jurnalist al Anului Freedom House Romania anunta lansarea celei de-a zecea editii a Concursului "Tanarul Jurnalist al Anului", organizat impreuna cu Edipresse AS si Vodafone. Inscrierile se vor face pana la 15 mai 2008, iar articolele inscrise trebuie sa fie la prima participare la un concurs de acest gen, potrivit unui comunicat de presa al Freedom House.
Lowe PR si Primaria Sectorului 3 umplu Parcul AI Cuza cu peturi Bucurestenii sunt invitati, sambata, in parc sa vada ce cantitate de peturi consuma fiecare intr-un an, in cadrul unui eveniment CSR realizat de agentia Lowe PR pentru clientul Electrolux, cu sprijinul Primariei Sectorului 3. De Ziua Internationala a Apei, in Parcul A.I. Cuza din sectorul 3 va fi "amenajata" o zona in care vor fi adunate suficiente peturi cat sa reprezinte cantitatea consumata de un om pe parcursul unui an.
VIDEO Reclama la branzeturi cu Dan Diaconescu, mascati si clarvazatori Dan Diaconescu a ajuns actor in reclame. Alaturi de o "doamna", de un mascat si o interpreta de muzica populara, respectiv de un clarvazator, Dan Diaconescu si-a pus la bataie platoul pentru o campanie de publicitate ce anunta "disparitia" branzei Del de pe galantare. Campania a fost lansata aseara pe OTV si va fi rulata, in zona audiovizuala, doar pe acest post.
Industriile bancara, alimentara si imobiliara - cele mai expuse crizelor in 2008 Jurnalistii romani cred ca in 2008 Romania va avea mai multe crize de comunicare decat anul trecut, factorii de risc tinand de evolutia economiei, de managementul organizatiilor si de comunicarea acestora, potrivit unui studiu dat publicitatii astazi de compania de relatii publice Rogalski-Grigoriu. Studiul analizeaza si principalele crize de comunicare ale anului 2007, intre care se detaseaza cazurile Danone-dioxina, Raluca Stroescu-Ernst&Young si Smithfield - pesta porcina.
Ultima zi de nominalizari pentru premiile de excelenta ale IAA Joi este ultima zi in care IAA primeste nominalizari pentru Premiile de Excelenta pe care le va acorda in cadrul Balului IAA, ce va reuni intreaga industrie de comunicare din Romania, la 25 martie.
Branduri recunoscute lanseaza retele sociale Desi retelele sociale precum Facebook sau Myspace au inca probleme legate de modul in care vor reusi sa faca profitabile asemenea site-uri, au inceput sa apara retele sociale dezvoltate de marketeri de renume. Este voba de Pepsi si Starbucks.Comenteaza pe blogul lui Visa
PSD si PNL - stapanii stirilor si dezbaterilor TV in februarie Premierul Tariceanu si liderul PSD Mircea Geoana l-au invins pe presedintele Traian Basescu din punct de vedere al numarului de aparitii televizate in luna februarie, potrivit unui raport de monitorizare a interventiilor TV ale oamenilor politici, dat joi publicitatii de CNA. Reprezentantii PSD si PNL au avut cei mai multi reprezentanti in emisiunile de dezbateri ale televiziunilor de stiri.
Piaristii se declara cuceriti de Internet, dar fac tot email PR Practicienii de PR din Romania cred ca mediul online va avea o influenta puternica asupra activitatii lor in 2008, an care, dupa cum spune unul dintre ei pentru HotNews.ro, ii va forta pe oamenii din aceasta industrie sa fie proactivi si "sa invete cu crizele in maini, fiind implicati direct in ele". Desi sustin ca incep sa dea online-ului atentia pe care o merita, multi oameni de PR continua, totusi, sa lucreze pasiv cu instrumentele online, dupa cum reiese dintr-un studiu publicat, miercuri, in cadrul PR Forum.
Grupul Awdi pretinde ca Rodipet ar fi tinta unei tentative de preluare ostila Reprezentantii Rodipet au sustinut ca firma ar fi tinta unor atacuri care, alaturi de problemele cu legea falimentului, ii  indreptatesc sa creada ca Rodipet este tinta unei tentative de preluare ostila. Reamintim ca Tribunalul Bucuresti a dispus vineri deschiderea procedurii de faliment impotriva Rodipet ca urmare a plangerii facute de patru creditori.
blONG.eu: societatea civila pe web 2.0 Cinci bloggeri romani se implica intr-un program prin care vor instrui mai multe ONG-uri din tara sa foloseasca in activitatile lor de advocacy blogul si alte "elemente web 2.0"  precum videosharing, wiki, collective tagging, retele sociale. Potrivit unui comunicat de presa, scopul acestei initiative este sa ajute reprezentantii societatii civile, tot mai numerosi, sa-si faca auzita vocea in conditiile in care accesul la media traditionale este "relativ dificil".
Fii EcoReporter: ''Vreau o Romanie mai curata!'' Te lovesti la tot pasul de resturile societatii de consum? Esti revoltat de concetatenii care arunca orice obiect, oriunde: pe strada, in fata blocului sau la iarba-verde? Vrei sa afle si altii ceea ce te deranjeaza ? Noi credem ca o imagine buna face cat o mie de cuvinte. Te invitam sa participi la concursul online foto/video "Vreau o Romanie mai curata!", organizat de HotNews.ro si EcoTic si sponsorizat de Romtelecom.
Attila Gasparik: Nu cred ca mai e loc pentru o noua oferta pe piata TV Posturile de televiziune nu mai pot fi folosite pentru a aduce un partid in Parlament, dar numai daca isi intaresc independenta financiara vor deveni mai responsabile si independente editorial fata de politic si-si vor pastra astfel un public ce migreaza, treptat, spre Internet. Asa spune intr-un interviu acordat HotNews.ro, scapat in mare parte de stresul "functiei", Attila Gasparik, vicepresedintele Consiliului National al Audiovizualului, care va parasi acest post dupa ce, vineri, a fost numit rector al Universitatii de Arta Teatrala din Targu Mures.
Este Romania pregatita? Richard Scase si cartea lui cea mai recenta - Global Remix Ascensiunea economiilor din India si China trimite unde de soc in boardurile companiilor europene si americane. Tendinta ameninta liderii multor industrii, in parte pentru ca reprezinta o mare sursa de forţa de munca ieftina. Dar, mai presus de orice, reprezinta o oportunitate. Pana in 2020, consumatorii din India si China vor avea cea mai mare putere de cumparare agregata din orice alta regiune populata a globului. Poate ca cea mai mare parte a cresterii companiei dumneavoastra va fi generata din Vest, dar este foarte probabil sa fiti nevoiti sa priviti si in directia opusa.
Noi schimbari de personal in agentiile de publicitate si PR Millenium Communications a anuntat un nou executive director al diviziei sale de PR, in timp ce Babel Communications are un nou media relations manager. In zona de advertizing, GAV/Scholz&Friends a angajat un german in pozitia de director de client service.
Ogilvy Red Camp - inca un program de cautare a tinerelor talente in publicitate Ogilvy Group Romania s-a alaturat agentiilor care desfasoara proiecte proprii pentru atragerea tinerilor interesati sa munceasca din domeniul publicitatii. Agentia a anuntat ca incepand din primavara acestui an initiaza un proiect de pregatire pentru studentii interesati sa lucreze in aceasta industrie, proiect intitulat Ogilvy Red Camp.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi