MEDIA & PUBLICITATE
Stefan Beldie a parasit Gazeta Sporturilor Jurnalistul Stefan Beldie, editor sef al site-urilor editate sub umbrela Gazetei Sporturilor, si-a anuntat pe blogul sau plecarea din trust si disponibilitatea pentru a-si exercita profesia "ca freelancer". Beldie, 26 de ani, a confirmat pentru Hotnews.ro ca decizia de a pleca de la Gsp nu are ascunde niciun conflict sau vreo tensiune cu fostul angajator: "Vreau sa-mi traiesc viata altfel, sa imi dedic mai mult timp proiectelor personale".
Sony pune catalogul Beatles la dispozitia publicitarilor Intregul catalog Beatles va fi pus la dispozitia creatorilor de publicitate, care vor putea include in spoturi melodii ale celebrei trupe britanice, anunta The Sun. Decizia apartine Sony/ATV, ce detine drepturile asupra a 259 de cantece compuse de John Lennon si Paul McCartney si care a impus drept conditie, pentru folosirea acestora in mesajele publicitare, ca piesele vizate sa fie re-orchestrate de alte trupe.
Zvonuri despre o posibila vanzare a Jurnalului National si a Gazetei Sporturilor Cotidianul 7plus sustine, in editia din 3 ianuarie, ca trustul Intact ar negocia o posibila vanzare a ziarelor Jurnalul National si Gazeta Sporturilor cu grupul italian RCS MediaGroup, ce detine, intre altele, Corriere della Sera si La Gazzetta dello Sport. Intr-un comunicat publicat pe propriul site, Jurnalul National dezminte ca ar exista negocieri pentru vanzarea publicatiei, iar directorul general al acesteia, Mihai Craiu, a declarat pentru HotNews.ro ca "nu a existat niciun contact direct" in acest sens intre grupul italian si cel roman.UPDATE: La randul sau, contactata de Hotnews.ro, Barbara Ruggeri, reprezentanta PR al trustului italian de presa, a declarat ca "desi RCS MediaGroup priveste cu interes piata media din Europa de Est, pentru moment grupul nu este implicat in nicio negociere".
Revelion cu trei lideri de audienta, dar fara telespectatori Ca de fiecare Revelion, televiziunile s-au laudat in acest an cu productia-record la hectar de Revelion, desi publicul pare a fi avut alte treburi decat televizorul. De data asta, avem nu mai putin de trei lideri de audienta, scrie Iulian Comanescu pe blogul sau.
Neogen a renuntat la serviciile Trafic.ro Portalul Neogen.ro a renuntat la serviciile Trafic.ro, de analiza a traficului online, unde acest site se situa, pana la Craciun, pe primul loc din punct de vedere al numarului de vizitatori, a declarat pentru HotNews.ro directorul Neogen, Calin Fusu. Acesta afirmase in prealabil, pe blogul lui Zoso, ca si Orlando Nicoara, directorul Media Pro Interactiv, ar intentiona sa retraga site-urile din portofoliul MPI de pe Trafic.ro. Contactat de HotNews.ro, Orlando a spus ca nu a luat, inca, nicio decizie in acest sens.
Rusia: Mos Gerila exista oficial Guvernul rus a interzis o reclama televizata la un lant de magazine in care se spunea ca Mos Gerila, varianta rusa a lui Mos Craciun, nu exista, potrivit BBC News. Reprezentantii Serviciului Federal Anti-monopol au declarat ca respectiva reclama a fost interzisa deoarece a incalcat o reglementare care interzice discreditarea parintilor si a profesorilor.
Realitatea Media paraseste CRP din cauza lui CTP Realitatea Media SA a anuntat ca renunta, incepand de vineri, la calitatea de membru al Clubului Roman de Presa. Intr-un comunicat remis presei, compania invoca "lipsa de consistenta a actiunilor CRP din ultimii doi ani" si "considera ca atitudinea presedintelui CRP, Cristian Tudor Popescu, fata de un coleg de breasla, Robert Turcescu... este in flagranta contradictie cu functia sa de lider al jurnalistilor din Romania".
Conducerea Le Monde demisioneaza din cauza problemelor financiare Trei membri din conducerea publicatiei “Le Monde”, au demisionat, miercuri, din functii, intrucit grupul din care face parte publicatia, La Vie - Le Monde, trece printr-o “grava criza financiara”, relateaza NewsIn. Demisiile celor trei membri din conducere - Pierre Jeantet, Bruno Patino si Eric Fottorino - vor intra in vigoare din 4 ianuarie 2008. Potrivit actionarilor La Vie - Le Monde, grupul se confrunta cu o pierdere financiara in valoare de 10 milioane de euro.
Distributia de presa devine o prioritate pentru Ringier Romania Ringier Romania intentioneaza sa investeasca in piata media in perioada urmatoare, cu scopul de a-si dezvolta infrastructura, se arata intr-un comunicat al companiei. Principalele directii ale acestor investitii vizeaza distributia de presa si domeniul tipografic.
Copiii si televizorul: prea mult sex si violenta, dar si multa educatie Parintii europeni cred ca se transmite prea mult sex si violenta la televizor, dar cred si ca televizorul are efecte pozitive asupra copiilor, arata un studiu comandat de UPC. Implicarea parintilor in modul in care copiii se uita la TV este ilustrata de faptul ca trei din patru parinti europeni (74%) sunt implicati in procesul decizional. In Romania, 32% dintre parinti decid la ce emisiuni se uita copiii lor, in timp ce 32% iau decizia impreuna cu copiii lor.
Campania de comunicare pentru ING Fond de Pensii, premiata la nivel european Mmd Romania a castigat premiul Best Campaign in South-East Europe in cadrul primei editii a European Excellence Awards pentru campania de relatii publice a ING Fond de Pensii in Romania, informeaza un comunicat de presa al companiei. Mai mult de 600 de campanii au intrat in competitie pentru Gala European Excellence Awards care a avut loc pe 13 decembrie la Berlin.
MTV Romania intra oficial in grupul Pro Central European Media Enterprises (CME) a semnat cu divizia pentru piete emergente a MTV Network International (MTVNI) un contract multianual de licenta prin care Pro TV S.A. obtine, efectiv, dreptul de a conduce statia MTVNI din Romania, MTV Romania, informeaza un comunicat difuzat marti de CME. Licenta a fost detinuta pana acum de Music Television System SRL, care a negociat timp de mai multe luni cedarea drepturilor de licenta MTV cu mai multe trusturi de presa, inclusiv cu cel condus de Sorin Ovidiu Vantu.
Schimbari in managementul Realitatea Tv Iulian Comanescu publica, pe blogul sau, o analiza a "urcarilor" si "coborarilor" in ierarhia Realitatea Tv in acest an.
Associated Press vinde serviciul in limba franceza Agentia de presa Associated Press isi va vinde serviciul in limba franceza unui grup condus de un fost director al Agentiei France Presse, grup ce beneficiaza de sprijinul financiar al unui grup de investitii francez, informeaza Reuters. AP a anuntat, intr-un comunicat emis vineri seara, ca vrea sa-si concentreze activitatile din Franca pe producerea de continut - stiri, materiale video si foto - in limba engleza, asa cum face peste tot in lume.
Stiri Rompres pe telefonul mobil Agentia de presa Rompres se adauga furnizorilor de stiri din portalul serviciului i-mode, dezvoltat in Romania de Cosmote, in urma unui acord semnat de cele doua companii. Astfel, utilizatorii i-mode pot citi pe telefonul mobil stiri interne si internationale, din toate domeniile de activitate.
Realitatea TV si-a lansat canal propriu pe YouTube Postul de televiziune Realitatea TV si-a lansat canal propriu pe YouTube, la adresa www.youtube.com/realitatea. La nivel international, alte posturi de televiziune, precum BBC, CNN, CBS, Euronews, Skynews, RAI si France 24, detin canale pe YouTube.
TVR 1, lider de audienta cu meciul de handbal Romania-Franta Peste 1,5 milioane de romani au privit, joi noapte, meciul Romaniei din sferturile de finala ale Campionatului Mondial de handbal feminin. Aproape un sfert dintre cei aflati la acea ora in fata televizoarelor au vazut, la TVR 1, cu handbalistele romance au reusit sa revina si, dupa patru reprize de prelungiri, sa se califice in semifinale. Ratingul televiziunii publice a depasit suma audientelor urmatoarelor doua clasate in topul audientelor.
Gazprom isi vinde actiunile la ziarul Izvestia Divizia media a concernului energetic rusesc Gazprom a decis sa vinda participatia de 51 la suta pe care o avea la cotidianul Izvestia. Cumparatorul este banca Rossyia, al carui principal actionar este un apropiat al presedintelui Vladimir Putin. Tranzactia ce ar putea sa se incheie pina in luna februarie a anului viitor este estimata la circa 25 milioane de dolari. 
Publicitatea inselatoare trimite Romania aproape de un proces cu UE Romania nu are probleme numai cu taxa auto si cu functionarea serviciului 112, ci si cu publicitatea inselatoare. Comisia Europeana a lansat, in luna august a acestui an, o procedura de incalcare a dreptului comunitar impotriva Romaniei, pentru ca autoritatile nu au armonizat la timp legislatia nationala. Oficialii de la Bruxelles au precizat pentru HotNews.ro ca au fost informati ca legea urmeaza a fi adoptata, posibilitatea aplicarii de sanctiuni in aceasta privinta fiind extrem de redusa.
GSP.ro isi muta vanzarile de publicitate de la Adevolution la Boom GSP.ro si site-urile conexe isi muta vanzarile de publicitate de la Adevolution la Boom, anunta Comanescu pe blogul sau. El spune ca singurele care nu vor ajunge la Boom vor fi proiectele speciale, care vor fi vandute direct.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă