MEDIA & PUBLICITATE
Licente aprobate pentru TVR 3 si TVR Info. TVR 3 promite sa nu indemne la razboi si sa nu dea obscenitati Consiliul National al Audiovizualului a acordat, marti, postului national de televiziune licenta de satelit pentru posturile TVR3, dedicat comunitatilor si evenimentelor de interes regional, si TVR Info, care va transmite informatii utilitare, de tip meteo, trafic sau avertizari de mediu. Tot marti, CNA a respins solicitarea Radiocom SA, controlata de Ministerul Comunicatiilor, pentru licentierea unui post tv numit "Infoline", care intentiona tot difuzarea de informatii utilitare, asa cum va face TVR Info.
Mercury360 se afiliaza la CPM International Agentia Mercury360 devine partenerul exclusiv al CPM International prin semnarea contractului de afiliere cu aceasta companie specializata in servicii de field marketing si sales development, care face parte din reteaua Omnicom, anunta un comunicat al Mercury360.
TVR cere inca doua posturi: TVR 3 si TVR Info. Si Radiocom SA, controlata de Ministerul Comunicatiilor, vrea licenta TV Televiziunea Romana a depus, luni, la Consiliul National al Audiovizualului cereri de licenta audiovizuala pentru doua noi posturi, TVR 3 si TVR Info, arata un comunicat SRTv. TVR 3 este prezentat drept primul canal cu acoperire nationala ce va fi dedicat comunitatilor si evenimentelor de interes regional, in timp ce TVR Info ar urma sa transmita informatii utilitare, de tip meteo, trafic sau avertizari de mediu. Si Ministerul Comunicatiilor a depus cerere pentru a obtine licenta pentru un post tv numit "Info Line" care ar urma sa transmita informatii legate de trafic si meteo, deci cam acelasi lucru cu TVR Info. Pana acum au fost respinsi insa de 3 ori.
Kelsey Group: Publicitatea interactiva va atinge 147 miliarde de dolari global in 2012 Grupul de analiza The Kelsey Group apreciaza, potrivit unui comunicat emis luni, ca publicitatea interactiva va fi principalul pilon de crestere pentru piata globala de publicitate in urmatorii cinci ani. Potrivit Kelsey, veniturile globale din publicitate interactiva vor creste de la 45 de miliarde de dolari in 2007 la 147 miliarde de dolari in 2012. Alte doua studii argumenteaza in favoarea interactivului in fata publicitatii traditionale, din punct de vedere al eficientei si impactului asupra consumatorilor.
Uniunea Europeana isi face retea de radio Un consortiu de 16 posturi de radio internationale, nationale si regionale din 13 tari membre ale Uniunii Europene vor alcatui o retea de radio, care va produce si impartasi programe cu teme europene, anunta un comunicat al Comisiei Europene. Reteaua va fi lansata marti, iar programele vor fi transmise si in limba romana.
Google - cel mai tare brand din Marea Britanie Google a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara, informeaza The Guardian. In "top 5", Google a surclasat, intre altele, Microsoft, British Petroleum, BBC si GlaxoSmithKline, lista primelor zece branduri puternice din Regat fiind completata de Rolls Royce, Financial Times, British Airways, FedEx si Hertz.
Fosta managing director OMD Ruxandra Stefan se ocupa de new business la Media Direction Agentia Media Direction a anuntat, luni, instalarea Ruxandrei Stefan in pozitia de New Business Director incepand din luna martie a.c.. Ruxandra Stefan a parasit in ianuarie a.c., pozitia de Managing Director la OMD. In noul loc de munca, ea va urma sa dezvolte strategiile integrate de media pentru noii clienti.
Kevin Lane Keller, un guru al branding-ului, conferentiaza la Bucuresti Kevin Lane Keller, profesor de marketing apreciat ca una din cele mai autoritare voci in domeniul branding-ului si considerat urmaşul lui Philip Kotler, va sustine pe 14 Mai la Bucureşti o seminar maraton de o zi. În cadrul acestui seminar Keller va vorbi despre cele mai bune strategii, practici si tactici care pot ajuta la crearea unor branduri puternice.
Mor sau nu mor ziarele tiparite? Posibila disparitie (sau nu!) a ziarelor este analizata pe blogurile a doi jurnalisti - Catalin Tolontan ("Gazeta Sporturilor) si Victor Capra ("Ziarul Financiar"), care au au vederi diferite in legatura cu viitorul acestor publicatii.  Tolontan scrie pe blogul sau ca ziarele nu vor muri niciodata pentru ca exista "probleme ale oamenilor pentru care idei ca acestea conteaza", exemplificand cu ziarul El Tiempo, care a "scris" invers prima pagina, sub titlul: “Daca intorci spatele unei probleme nu inseamna ca ea dispare!”. Ideea ca ziarele nu vor muri este respinsa de Capra, care sustine pe blog ca acestea "se vor stinge incet, intr-un orizont de timp mai apropiat decat cred unii".
Doua promovari in creatia Graffiti BBDO Directorul de creatie al Graffiti BBDO, Ema Prisca, isi va coordona echipa de acum inainte alaturi de Mihai Gongu si Roxana Panaitescu, promovati in functiile de Deputy Creative Director, respective Group Creative Director.
Zece specialisti europeni in marketing digital vin la Digital Marketing Forum A doua editie a Digital Marketing Forum, eveniment dedicat marketingului online si mobil din Romania, va gazdui zece specialisti internationali in new media, marketing digital si branding, conform unui comunicat de presa al organizatorului Evensys. Primul pe lista este Wim Vermulen, director pentru inovatie digitala la Ogilvy Group, care va sustine la forumul din 27 februarie o prezentare despre influenta noilor media asupra marketingului.
Google AdSense pentru video, in varianta beta Google a anuntat joi, pe blogul AdSense, ca serviciul sau AdSense pentru video se afla in faza beta, ce preia formatul depublicitate folosit pe YouTube si il extinde in toate retelele video partenere din Reteaua de Continut Google. Potrivit anuntului, acest lucru va permite rularea unei singure campanii pe cea mai mare retea de continut video online.
Group M: Online-ul romanesc va creste mai puternic decat in Polonia, Cehia si Ungaria in 2008 Mediul online va creste mult mai rapid in Romania decat in Polonia, Cehia sau Ungaria in 2008, dar va ramane, in valoare neta, mult sub nivelul acestora, potrivit datelor GroupM, prezentate de Marius Pahomi pe blogul lui.
Prioritatile IAA Romania in 2008: premii de excelenta, campanii CSR si ordine in publicitatea stradala Organizarea unor Premii de Excelenta care sa fie acordate celor care au contribuit la dezvoltarea industriei romanesti de comunicare, indiferent de domeniu, constituie una dintre prioritatile IAA Romania pentru prima parte a acestui an, dupa cum au convenit membrii asociatiei la Adunarea Generala de joi. Alte puncte-cheie pe agenda organizatiei in 2008 sunt finalizarea proiectului de reglementare a publicitatii stradale in Capitala si dezvoltarea unei campanii de educare pentru un stil de viata sanatos in randul publicului larg.
Abonament pentru teleshoping Merlin observa pe blogul sau ca TVR1 are in program 55 de minute de teleshoping pe zi si se intreaba la ce foloseseste o televiziune publica cu teleshoping. "Am dat din pura intamplare peste un post tv care se numeste TVR1, nu stiu daca-l mai stiti. E un post al televiziunii nationale. Nu, nu National TV; TVR 1 e cu totul altceva, nu le incurcati."
CNA ar putea obliga televiziunile si radiourile sa-si publice bilantul financiar contabil Companiile de radio si TV ar putea fi obligate sa publice pe site-ul propriu bilantul financiar contabil sau sa puna la dispozitia publicului link-uri catre surse unde acesta poate fi gasit. Aceasta se va intampla daca propunerea aprobata joi de CNA va fi aprobata, ulterior, in Parlament. CNA mai incearca, printr-un amendament la actuala Lege a audiovizualului, sa obtina si atributii de reglementare a reflectarii campaniilor electorale si pentru referendum in media.
Scoala de creatie publicitara ADCRO isi prezinta structura seminariilor Scoala de creatie publicitara ADC*RO a finalizat structura cursurilor ce vor fi sustinute de cei mai cunoscuti directori de creatie din agentiile de profil, in aceasta primavara. Inscrierile pentru admitere au inceput la 1 februarie si se incheie pe 10 martie.
Presedintele IAB Europe Alain Heureux vine in Romania Alain Heureux, presedintele IAB Europe, va veni in Romania la sfarsitul lunii februarie pentru discutii cu membrii conducerii IAB Romania pe tema aderarii acestei asociatii la federatia europena, dar si pentru a participa la conferinta Digital Marketing Forum. Potrivit IAB Romania, vizita lui Heureux are drept scop sa faciliteze colaborarea dintre forul sau si industria romaneasca de publicitate interactiva, iar la Forumul mentionat va prezenta tendintele europene in domeniu.
Trei din cele mai vandute cotidiene din Ungaria sunt detinute de Ringier Divizia ungara a publisherului elvetian Ringier detine trei din cele mai citite patru cotidiane din Ungaria in ultimul trimestru al anului trecut, potrivit datelor biroul de audit magiar prezentate de Iann pe blogul sau. Cotidianul Blikk editat de grupul elvetian este lider la vanzari in tara vecina, cu o medie de 226.187 copii vandute pe editie.
TVR schimba regulile de angajare pentru posturi de conducere Comitetul Director al SRTv a modificat, miercuri, procedurile de recrutare si selectie a personalului pentru posturi de conducere si executie in televiziunea publica, arata un comunicat transmis joi de aceasta. Schimbarile rezolva o parte dintre problemele intampinate de consiliera presedintelui Alexandru Sassu, Mura Franculescu, la concursul de ocupare a postului de director de Stiri la TVR, concurs care nu a avut niciun castigator. Se schimba, totodata, procedura de concurs pentru acest post, ceea ce "rezolva" partial a doua actiune in instanta initiata de Rodica Culcer contra televiziunii publice.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi