MEDIA & PUBLICITATE
Festivalul AdPrint a costat 190.000 de euro Recentul festival de publicitate print, AdPrint, a inregistrat incasari de 215.000 de euro, costurile ridicandu-se la 190.000 de euro, potrivit Millenium Communication, organizatorul evenimentului. Acesta precizeaza ca din totalul incasarilor 80.000 de euro au venit din sponsorizari, circa 75.000 din inscrierea lucrarilor, iar din participarea la evenimente - 60.000 de euro.
CNA lasa in sarcina Ministerului Culturii decizia pentru unele articole controversate ale Legii Audiovizualului Proiectul de modificare a Legii Audiovizualului propus de CNA a ajuns miercuri la Ministerul Culturii, care va trebui sa decida o forma finala a acestuia inaintea votului din Parlament. Dupa discutii intense, CNA a aprobat o serie de modificari la actuala lege audiovizuala, precum obligarea radiodifuzorilor sa publice pe site-ul propriu bilantul financiar contabil sau dobandirea atributiei de reglementare a campaniilor electorale de catre CNA, si nu de catre Parlament, cum prevede Legea electorala. CNA lasa in responsabilitatea Ministerului si ultimul cuvant pentru articole mai controversate, precum cel care reglementeaza structura actionariatului in audiovizual.
TVR nu vrea marirea spatiului publicitar, dar a trimis Camerei Deputatilor un document ce continea aceasta solicitare Televiziunea publica a trimis miercuri o scrisoare deschisa conducerii Camerei Deputatilor in care solicita acordarea unui spatiu publicitar mai larg, din cauza pierderilor financiare. Ulterior Biroul de presa al TVR preciza printr-un comunicat ca: " Dintr-o regretabila eroare, observatiile TVR referitoare la propunerea de modificare a legii audiovizualului initiata de deputatul Ioan Ghise si de senatorul Gheorghe Funar, trimise de la Cabinetul Presedintelui-Director General Alexandru Sassu, contineau un text gresit".
Mediaedge:cia a castigat contul de media al BCR Contul de media al BCR-Erste a fost castigat de agentia Mediaedge:cia, potrivit site-ului imagoo.nu care citeaza surse din piata de publicitate. Conform acelorasi surse, contul de marketing al BCR-Erste pe 2008 se apropie de opt milioane euro din care aproximativ sase milioane de euro reprezinta contul de media.
Zenith Media si-a lansat divizia digitala Zed Digital si in Romania Zenith Media, parte a grupului Publicis, a anuntat lansarea diviziei digitale, Zed Digital, potrivit unui comunicat al companiei. ”Este momentul propice pentru Zenith Media de a se extinde oficial in acest sector. Clientii vor sa stie ce oportunitati exista dincolo de suporturile media traditionale si cum le pot exploata. Acesta este rolul Zed Digital”, a declarat Maria Tudor, managing director Zenith Media.
Dacia, cel mai popular brand romanesc pentru internauti Dacia conduce detasat in topul celor mai populare si de incredere branduri din Romania pe Internet, potrivit unui studiu dedicat prezentei in mediul online a brandurilor de pe piata locala, realizat de companiile Gemius si Evensys. La nivel general, internaturii romani considera Nokia drept cel mai de incredere brand din lume, in timp ce Coca-Cola este vazuta ca cea mai populara marca, iar Google cel mai prezent brand pe Internet.
Ce, cum si de ce scade in presa romaneasca (II) Pornind de la ultimele rezultate SNA, am scris saptamana trecuta cate ceva despre piata de media scrisa in ansamblu, despre cotidiene si saptamanalele economice. Revin, asa cum promisesem, cu informatii despre revistele glossy de femei si ghiduri TV. Una peste alta, e un stil de presa fara incarcatura politica, dar care reprezinta principala inovatie adusa pe piata romaneasca de publisheri straini ca Ringier, Edipresse-AS sau Sanoma. E vorba de segmente cu cel putin trei competitori, cu tiraje mari si venituri la fel de mari din reclama.Vezi tabelele cu rezultatele de audienta si comenteaza pe blogul lui Comanescu
Licente aprobate pentru TVR 3 si TVR Info. TVR 3 promite sa nu indemne la razboi si sa nu dea obscenitati Consiliul National al Audiovizualului a acordat, marti, postului national de televiziune licenta de satelit pentru posturile TVR3, dedicat comunitatilor si evenimentelor de interes regional, si TVR Info, care va transmite informatii utilitare, de tip meteo, trafic sau avertizari de mediu. Tot marti, CNA a respins solicitarea Radiocom SA, controlata de Ministerul Comunicatiilor, pentru licentierea unui post tv numit "Infoline", care intentiona tot difuzarea de informatii utilitare, asa cum va face TVR Info.
Mercury360 se afiliaza la CPM International Agentia Mercury360 devine partenerul exclusiv al CPM International prin semnarea contractului de afiliere cu aceasta companie specializata in servicii de field marketing si sales development, care face parte din reteaua Omnicom, anunta un comunicat al Mercury360.
TVR cere inca doua posturi: TVR 3 si TVR Info. Si Radiocom SA, controlata de Ministerul Comunicatiilor, vrea licenta TV Televiziunea Romana a depus, luni, la Consiliul National al Audiovizualului cereri de licenta audiovizuala pentru doua noi posturi, TVR 3 si TVR Info, arata un comunicat SRTv. TVR 3 este prezentat drept primul canal cu acoperire nationala ce va fi dedicat comunitatilor si evenimentelor de interes regional, in timp ce TVR Info ar urma sa transmita informatii utilitare, de tip meteo, trafic sau avertizari de mediu. Si Ministerul Comunicatiilor a depus cerere pentru a obtine licenta pentru un post tv numit "Info Line" care ar urma sa transmita informatii legate de trafic si meteo, deci cam acelasi lucru cu TVR Info. Pana acum au fost respinsi insa de 3 ori.
Kelsey Group: Publicitatea interactiva va atinge 147 miliarde de dolari global in 2012 Grupul de analiza The Kelsey Group apreciaza, potrivit unui comunicat emis luni, ca publicitatea interactiva va fi principalul pilon de crestere pentru piata globala de publicitate in urmatorii cinci ani. Potrivit Kelsey, veniturile globale din publicitate interactiva vor creste de la 45 de miliarde de dolari in 2007 la 147 miliarde de dolari in 2012. Alte doua studii argumenteaza in favoarea interactivului in fata publicitatii traditionale, din punct de vedere al eficientei si impactului asupra consumatorilor.
Uniunea Europeana isi face retea de radio Un consortiu de 16 posturi de radio internationale, nationale si regionale din 13 tari membre ale Uniunii Europene vor alcatui o retea de radio, care va produce si impartasi programe cu teme europene, anunta un comunicat al Comisiei Europene. Reteaua va fi lansata marti, iar programele vor fi transmise si in limba romana.
Google - cel mai tare brand din Marea Britanie Google a fost desemnat cel mai puternic brand corporatist din Marea Britanie, conform ultimei editii a raportului anual Superbrands asupra celor mai tari 500 de branduri din acesta tara, informeaza The Guardian. In "top 5", Google a surclasat, intre altele, Microsoft, British Petroleum, BBC si GlaxoSmithKline, lista primelor zece branduri puternice din Regat fiind completata de Rolls Royce, Financial Times, British Airways, FedEx si Hertz.
Fosta managing director OMD Ruxandra Stefan se ocupa de new business la Media Direction Agentia Media Direction a anuntat, luni, instalarea Ruxandrei Stefan in pozitia de New Business Director incepand din luna martie a.c.. Ruxandra Stefan a parasit in ianuarie a.c., pozitia de Managing Director la OMD. In noul loc de munca, ea va urma sa dezvolte strategiile integrate de media pentru noii clienti.
Kevin Lane Keller, un guru al branding-ului, conferentiaza la Bucuresti Kevin Lane Keller, profesor de marketing apreciat ca una din cele mai autoritare voci in domeniul branding-ului si considerat urmaşul lui Philip Kotler, va sustine pe 14 Mai la Bucureşti o seminar maraton de o zi. În cadrul acestui seminar Keller va vorbi despre cele mai bune strategii, practici si tactici care pot ajuta la crearea unor branduri puternice.
Mor sau nu mor ziarele tiparite? Posibila disparitie (sau nu!) a ziarelor este analizata pe blogurile a doi jurnalisti - Catalin Tolontan ("Gazeta Sporturilor) si Victor Capra ("Ziarul Financiar"), care au au vederi diferite in legatura cu viitorul acestor publicatii.  Tolontan scrie pe blogul sau ca ziarele nu vor muri niciodata pentru ca exista "probleme ale oamenilor pentru care idei ca acestea conteaza", exemplificand cu ziarul El Tiempo, care a "scris" invers prima pagina, sub titlul: “Daca intorci spatele unei probleme nu inseamna ca ea dispare!”. Ideea ca ziarele nu vor muri este respinsa de Capra, care sustine pe blog ca acestea "se vor stinge incet, intr-un orizont de timp mai apropiat decat cred unii".
Doua promovari in creatia Graffiti BBDO Directorul de creatie al Graffiti BBDO, Ema Prisca, isi va coordona echipa de acum inainte alaturi de Mihai Gongu si Roxana Panaitescu, promovati in functiile de Deputy Creative Director, respective Group Creative Director.
Zece specialisti europeni in marketing digital vin la Digital Marketing Forum A doua editie a Digital Marketing Forum, eveniment dedicat marketingului online si mobil din Romania, va gazdui zece specialisti internationali in new media, marketing digital si branding, conform unui comunicat de presa al organizatorului Evensys. Primul pe lista este Wim Vermulen, director pentru inovatie digitala la Ogilvy Group, care va sustine la forumul din 27 februarie o prezentare despre influenta noilor media asupra marketingului.
Google AdSense pentru video, in varianta beta Google a anuntat joi, pe blogul AdSense, ca serviciul sau AdSense pentru video se afla in faza beta, ce preia formatul depublicitate folosit pe YouTube si il extinde in toate retelele video partenere din Reteaua de Continut Google. Potrivit anuntului, acest lucru va permite rularea unei singure campanii pe cea mai mare retea de continut video online.
Group M: Online-ul romanesc va creste mai puternic decat in Polonia, Cehia si Ungaria in 2008 Mediul online va creste mult mai rapid in Romania decat in Polonia, Cehia sau Ungaria in 2008, dar va ramane, in valoare neta, mult sub nivelul acestora, potrivit datelor GroupM, prezentate de Marius Pahomi pe blogul lui.

ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version