MEDIA & PUBLICITATE
Clipuri TV in loc de cartoane pentru prevenirea consumului de alcool la volan In locul cartoanelor difuzate in prezent de posturile de televiziune, cu textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii", posturile vor difuza zilnic, incepand din februarie, un spot video de 15 secunde, conform unei noi campanii sociale initiate de Asociatia Berarii Romaniei, alaturi de Consiliul National al Audiovizualului si Politia Romana. 
Mihai Scortea e noul director executiv la Mercury360 Agentia de comunicare si consultanta de marketing Mercury360 are incepand din februarie un nou director executiv in persoana lui Mihai Scortea, care va prelua si atributiile directorului de client service Mihaela Radulescu, se arata intr-un comunicat al companiei. Mihai Scortea revine astfel in Mercuri dupa trei ani in care a fost marketing manager la Cristalex si New Business Director la Saatchi&Saatchi.
Stefan Iordache - presedinte interimar la UAPR. Ad'Or nu mai are loc anul asta Publicitarii din Romania s-au prezentat, miercuri, in fata presei pentru a anunta realizarile din ultima jumatate de an si planurile pe anul 2008 ale Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania, revitalizata in vara anului trecut si care, in fata schimbarilor rapide inregistrate de aceasta industrie in ultimii ani, promite sa reprezinte interesele intregii bresle, dincolo de interesele fiecaruia dintre membri. Prioritati: scoli sustinute in comun, studii de piata cat mai obiective, organizarea unui festival Ad'Or "cinstit", dar nu anul acesta, precum si o organizare mai eficienta a Uniunii.
Media Image introduce 200 de website-uri si bloguri in monitorizarile de presa Pentru prima data in Romania, o companie importanta pe piata monitorizarilor de presa a lansat un produs de monitorizare a continutului online. Media Image Group, ce efectueaza monitorizari pentru peste 200 de clienti, inclusiv nume mari precum Orange, Carrefour sau Coca-Cola HBC, include in monitorizarile sale surse de informare ce ofera exclusiv content online - website-uri si bloguri deopotriva.
Hurezeanu, Dinescu si Ursu, inclusi oficial in consiliul editorial al ziarului Cotidianul Publicatia Cotidianul a confirmat oficial, miercuri, infiintarea unui Consiliu Editorial din care vor face parte Emil Hurezeanu, Mircea Dinescu, Adrian Ursu, Robert Turcescu si Doru Buscu. Acesta din urma va fi si director editorial al ziarului, iar redactor-sef "va fi detinuta, ca si pana acum, de Mihnea Maruta, cel care a condus intreaga campanie editoriala de relansare a ziarului, demarata impreuna cu Robert Turcescu in luna mai a anului trecut.
CTP si Emil Hurezeanu isi negociaza o emisiune la TVR Cristian Tudor Popescu si Emil Hurezeanu ar putea sa aiba o emisiune saptamanala la postul public de televiziune, insa cei doi n-au semnat inca un contract cu TVR. Potrivit unor surse din televiziunea publica, negocierile sunt avansate. Ar fi vorba de o emisiune saptamanala pe teme politice, difuzata duminica. Cristian Tudor Popescu a confirmat pentru HotNews.ro ca se afla in negocieri cu TVR dar spune ca discutiile au in vedere o emisiune care sa inceapa in toamna acestui an.
CNA a dat somatii pentru greseli in folosirea limbii romane Antena 3, OTV, National TV si Kiss FM au primit, in sedinta de marti a Consiliului National al Audiovizualui, cate o somatie pentru 68, 39, 25 si respectiv 19 greseli in folosirea limbii romane. CNA a mai acordat o amenda de 10.000 de lei postului OTV si o somatie postului Realitatea TV pentru intreruperea discursului in direct al presedintelui Frantei, pentru publicitate.
Starcom Romania devine Starcom MediaVest Group Starcom Romania se transforma in Starcom MediaVest Group, companie formata din trei entitati media distincte: Starcom, Starcom Direct si MediaVest, cel mai nou brand de media al grupului, potrivit unui comunicat remis HotNews.ro. SMV Group va fi condusa de Carmen Chipuc si Stefan Iordache, iar MediaVest il va avea director executiv pe Adrian Vladut.
Parteneriat pentru promovarea tinerelor talente din industria online Asociatia IAB Romania si biroul din Romania al Cannes Lions au incheiat un parteneriat cu scopul promovarii tinerelor talente in publicitate si marketing online, anunta IAB Romania. Astfel, tinerii interesati de o cariera in domeniu vor beneficia de sesiuni de specializare si vizibilitate pe piata online din Romania, dar si de un start bun pentru participarea la Festivalul de la Cannes dedicat productiilor web, din iunie 2008.
Omnicom Media Group a intrat pe piata de media romaneasca Omnicom Media Group s-a lansat oficiala pe piata de media din Romania la sfarsitul lunii trecute, cand a avut loc si prima sedinta a Consiliului de Administratie a companiei. “OMG Romania se pozitioneaza ca platforma suport pentru dezvoltarea portofoliului de agentii de media full-service si de agentii de media specializate ale Omnicom Group”, a declarat Carmen Tanasie, CEO OMG Romania.
Publimedia va distribui si va vinde publicitate pentru Cancan Publimedia, compania de publishing a grupului MediaPro, a incheiat un contract cu Cancan care prevede vanzarea de publicitate si distributia cotidianului editat de Cancan Media, a declarat pentru HotNews.ro Daniela Serban, directorul de marketing al publisherului. Contractul de prestari servicii a intrat in vigoare la inceputul acestei luni
Tempo PR isi anunta oficial transformarea in Rogalski Grigoriu Departamentul de PR al agentiei de publicitate Tempo, Tempo PR, a confirmat oficial, luni, anuntul facut saptamana trecuta privind transformarea in agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu, fondata de cinci parteneri din Tempo - Dragos si Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski. Potrivit Elizei Rogalski, agentia are, in prezent, 16 clienti, dintre care aproape jumatate sunt clienti exclusiv "pe PR", iar ceilalti sunt clienti comuni cu Tempo.
Publisherul online Mirabilis Media internalizeaza vanzarile de publicitate Mirabilis Media, companie ce detine, intre altele, website-urile Masini.ro si Culinar.ro, a anuntat luni pe propriul blog ca de la 1 martie isi va internaliza vanzarile de publicitate, care in ultimii patru ani au fost administrate de ARBOmedia. Dragos Roua, proprietarul Mirabilis, a declarat pentru HotNews.ro ca decizia de internalizare se datoreaza cresterii organize a companiei, care a ajuns "la un nivel la care vanzarile sunt mult mai complexe pentru a fi facute" ca pana acum.UPDATE: Comanescu noteaza pe blogul sau un comunicat Boom potrivit caruia aceasta agentie si-a crescut portofoliul cu 44 de site-uri, inclusiv marile achizitii anuntate in ultima perioada - GSP.ro si Trilulilu.ro.
Internetul - mulat pe harta metroului din Tokyo Agentia nipona de design strategic Information Architects a publicat o varianta beta imbunatatita a "hartii Internetului" pe 2008, harta cladita dupa modelul retelei de metrou din regiunea metropolitana Tokyo, noteaza Iann pe blogul sau. Harta prezinta cele mai influente si de succes 300 de website-uri si este accesibila atat in format PDF cat si in format interactiv.
Ratingurile lunii ianuarie: GfK salta posturile mici Pro TV a fost cel mai urmarit post de televiziune in luna ianuarie a.c., urmat de Antena 1 si Acasa TV, potrivit datelor noului masurator de audiente, GfK, prelucrate de Realitatea TV, care isi reclama locul 4 in topul audientelor. Postul public de televiziune ocupa locul al cincilea in acelasi clasament, urmat de Prima TV, OTV si Antena 3.UPDATE: Kanal D spune ca este pe locul cinci, conform altor criterii decat ale Realitatii TV
Cum vinde Internetul alegerile si strabismul publicitatea Cat intelege publicitatea romaneasca din tendintele internationale? Cum se manifesta dictatura clientului care vrea neaparat un pop-up? De ce oamenii din comunicarea politica par, in campaniile electorale, niste gorile impaiate? Si, mai cu seama, cum se formeaza si ce asteptari sa ai de la viitorii specialisti in interactiv ai agentiilor? Despre "e-alegeri", despre "gandacul de bucatarie al presei" si despre vremea cand vom vedea morti corporatisti pe strada spune ce crede Serban Alexandrescu, unul dintre batranii creatiei publicitare romanesti si director "pe felie" la Headvertising, intr-un interviu pentru HotNews.ro.
Publicitatea online din Polonia a crescut cu 50% in 2007 Publicitatea online din Polonia a reprezentat, anul trecut, 115 milioane de euro, in crestere cu peste 50% fata de 2006, scrie Iann pe blogul sau, citand date ale filialei locale a IAB. Motoarele de cautare (search advertising) au atras 27% din valoarea totala, respectiv 30,5 milioane de euro, diferenta de 84,5 milioane euro revenind celorlaltor tipuri de publicitate.
Rezultate Google sub asteptarile pietei, ca urmare a castigurilor slabe din publicitate Google Inc a inregistrat in ultimul trimestru al anului trecut venituri si un profit sub asteptarile analistilor de pe Wall Street, pe fondul unei scaderi a numarului de clickuri pe reclamele gestionate de Google si a comisioanelor prea mari platite site-urilor care publica reclame Google, scrie Wall Street Journal. In trimestrul mentionat, Google a inregistrat o crestere cu 17% a profitului net, dupa ce in trimestrul anterior cresterea fusese de 46%. Veniturile au crescut cu 51% pana la 4,8 miliarde dolari, sub asteptarile din piata.
Emil Hurezeanu da Romania Libera pe trustul Realitatea - Catavencu Emil Hurezeanu, directorul editorial al cotidianului Romania Libera, va parasi aceasta publicatie pentru a colabora cu Realitatea Tv si ziarul Cotidianul, care fac parte din trustul de presa Realitatea - Catavencu, sustin surse citate de agentia NewsIn. In schimb, Sorin Rosca Stanescu, care a demisionat de la conducerea ziarului Ziua, nu va ajunge la trustul Realitatea - Catavencu, sustin aceleasi surse.
Greselile de exprimare in audiovizual - a  doua monitorizare Dezacordurile, pleonasmele si pronuntarea defectuoasa sunt cele mai frecvente greseli de exprimare in audiovizual, potrivit "Raportului asupra calităţii limbii române în audiovizual", prezentat, joi, de membrii Institutului de Lingvistică "Iorgu Iordan - Al. Rosetti" şi Consiliul National al Audiovizualului. Insa trendul este pozitiv, comparativ cu raportul precedent din luna octombrie, 2007, spune preşedintele CNA, Răsvan Popescu.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică