MEDIA & PUBLICITATE
Emil Hurezeanu da Romania Libera pe trustul Realitatea - Catavencu Emil Hurezeanu, directorul editorial al cotidianului Romania Libera, va parasi aceasta publicatie pentru a colabora cu Realitatea Tv si ziarul Cotidianul, care fac parte din trustul de presa Realitatea - Catavencu, sustin surse citate de agentia NewsIn. In schimb, Sorin Rosca Stanescu, care a demisionat de la conducerea ziarului Ziua, nu va ajunge la trustul Realitatea - Catavencu, sustin aceleasi surse.
Greselile de exprimare in audiovizual - a  doua monitorizare Dezacordurile, pleonasmele si pronuntarea defectuoasa sunt cele mai frecvente greseli de exprimare in audiovizual, potrivit "Raportului asupra calităţii limbii române în audiovizual", prezentat, joi, de membrii Institutului de Lingvistică "Iorgu Iordan - Al. Rosetti" şi Consiliul National al Audiovizualului. Insa trendul este pozitiv, comparativ cu raportul precedent din luna octombrie, 2007, spune preşedintele CNA, Răsvan Popescu.
Tempo PR devine Rogalski Grigoriu Tempo PR, care pana la sfarsitul anului trecut a functionat ca departament in cadrul Tempo, se desparte organizational de aceasta agentie si devine "Rogalski Grigoriu", a declarat pentru HotNews.ro Eliza Rogalski, managing partner in cadrul noii companii.
CNA a retras licentele pentru Europa TV 1 si 2 Consiliul National al Audiovizualului a decis, joi, sa retraga licentele audiovizuale pentru posturile Europa TV 1 si Europa TV 2 detinute de trustul media Lagardere, din cauza expirarii termenelor legale de intrare in functiune.
Berea, votul si chinezariile vor fi in top. Crestere mare pe online Fotbalul intern si european, alegerile, problemele economiei internationale, foamea de resurse umane, dar si cresterea Internetului au fost mentionate de trei dintre cei mai puternici oameni ai publicitatii romanesti drept principalele evenimente ce vor influenta aceasta industrie in 2008. Bogdan Enoiu, Managing Director McCann Erickson Romania, Felix Tataru, Presedintele IAA Romania si Managing Partner GMP si Stefan Iordache, COO Leo Burnett Romania si-au spus punctele de vedere pe aceasta tema in cadrul ultimei editii AdBreak, desfasurata miercuri seara.
Calin Rotarus, despre foamea si marile realizari de pe internetul romanesc Calin Rotarus, care din data de 1 februarie devine general manager ARBOinteractive, ce se va separa de ARBOmedia, vorbeste intr-un ymterviu pe blogul lui Comanescu despre diferentele dintre regiile ARBO si Boom, despre ce va vinde pe hi5, despre cat de "neverosimila este amploarea fenomenului" de social networking, despre motivele pentru care nu se vinde publicitate pe bloguri in momentul de fata.Citeste si comenteaza ymterviul lui Comanescu
Cum sa eviti capcanele motoarelor de cautare Publicitatea pe motoarele de cautare si optimizarea site-urilor pentru o mai buna indexare in motoarele de cautare sunt tactici extrem de importante pentru mentinerea si cresterea traficului site-urilor internet, scrie Alex Visa pe Webservator.ro. Visa a postat pe pagina sa primul articol dintr-o serie care va vorbi despre folosirea tacticilor SEO si SEM, precum  si pasii de urmat pentru a crea si optimiza campanii pe motoarele de cautare, respectiv pentru a optimiza un site pentru o mai buna indexare pe motoarele de cautare.
Harta publicitatii in 2008: cine pierde si cine castiga intr-o piata de peste 600 de milioane euro Internetul va fi, in 2008, vedeta pietei publicitatii in Romania, chiar daca TV-ul ramane rege, sunt de acord specialisti din industrie intervievati de HotNews.ro. Piata va continua sa creasca pe parcursul acestui an, insa intr-un ritm mai lent decat in 2007. Oportunitatile oferite de alegeri, Euro 2008 si fondurile europene sunt "compensate" de dificultatile intampinate de economia mondiala si, implicit, de cea romaneasca. O valoare neta estimata pentru intreaga piata, in 2008, este de peste 600 de milioane de euro. Citeste dosarul HotNews.ro despre evolutia preturilor si a cheltuielilor, a creatiei si a ofertelor in publicitatea romaneasca in 2008.
Realitatea-Catavencu si AdEvolution vand impreuna publicitate online Grupul Realitatea-Catavencu si AdEvolution vor vinde impreuna publicitate pe site-urile din portofoliile lor, printr-un "parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca", se arata intr-un comunicat remis HotNews.ro. Dragos Stanca, director general la divizia de publishing si new media a grupului Realitatea-Catavencu, a explicat pentru HotNews.ro ca acest prin acest parteneriat fiecare parte va vinde publicitate pe propriile siteuri, dar si pe site-urile celeilalte, dar numai catre clientii agreati de aceasta.Citeste si pe blogul lui Comanescu: Parteneriat AdEvolution cu Realitatea-Catavencu
Sirius 4 - un nou satelit pentru televiziunile HDTV SES SIRIUS, parte din grupul SES ASTRA, a anuntat ca satelitul de telecomunicatii Sirius 4 a intrat in functiune, preluand toate transmisiile satelitilor Sirius 2 si Sirius 3. Înca de la lansarea sa pe 18 noiembrie, totul s-a desfasurat conform planului. SES ASTRA este o companie detinuta de SES (Euronext Paris si Bursa din Luxemburg: SESG), iar compania Swedish Space Corporation este actionar minoritar al SES SIRIUS.
Tinerii de moda veche formeaza cea mai numeroasa categorie in randul tinerilor din Romania Tinerii de moda veche formeaza cea mai numeroasa categorie in randul tinerilor din Romania, conform unui studiu crealizat de agentia de publicitate Leo Burnett. In functie de stilul de viata si de cel de consum, studiul a diferentiat cinci profiluri de tineri: „Tinerii de moda veche” , „Ambitiosii calculati” , "Pesimistii confuzi", „Oportunistii” si „Rebelii de cartier” .
Emilia Sercan conduce nou infiintatul departament de investigatii la Realitatea-Catavencu Incepand din 1 februarie, grupul Realitatea.Catavencu va avea un nou departament specializat pe investigatii, reportaje, documentare si anchete. Departamentul va fi condus de Emilia Sercan, manager, si va numara peste treizeci de membri, potrivit unui comunicat de presa al grupului.
Harta publicitatii in 2008: cine pierde si cine castiga intr-o piata de peste 600 de milioane euro Internetul va fi, in 2008, vedeta pietei publicitatii in Romania, chiar daca TV-ul ramane rege, sunt de acord specialisti din industrie intervievati de HotNews.ro. Piata va continua sa creasca pe parcursul acestui an, insa intr-un ritm mai lent decat in 2007. Oportunitatile oferite de alegeri, Euro 2008 si fondurile europene sunt "compensate" de dificultatile intampinate de economia mondiala si, implicit, de cea romaneasca. O valoare neta estimata pentru intreaga piata, in 2008, este de peste 600 de milioane de euro. Citeste dosarul HotNews.ro despre evolutia preturilor si a cheltuielilor, a creatiei si a ofertelor in publicitatea romaneasca in 2008.
Preturile continua sa creasca, dar mai lent decat in 2007 Preturile pentru spatiile publicitare vor creste pe toate mediile in 2008, sunt de parere specialistii din industrie. Ritmul de crestere variaza de la un mediu la altul si de la un canal la altul, apreciaza ei, asteptandu-se la sporuri substantiale pe TV, Internet si outdoor. Singura crestere meritata ar fi, insa, cea a Internetului. O parte dintre cei intervievati se asteapta ca ritmul de crestere al pietei in general sa fie ceva mai mic decat anul trecut, iar o valoare estimata a cresterii pentru intraga piata, in 2008, este de 600 de milioane de euro.
Pareri impartite privind cresterea cheltuielilor pe fiecare segment media Internetul si TV-ul for fi segmentele ce vor inregistra cele mai mari cresteri ale cheltuielilor publicitare pe parcursul anului 2008, comparativ cu 2007, sunt de parere specialistii pietei. Acestia par de acord ca la nivelul intregii piete a publicitatii cresterea cheltuielilor va fi de 15-20%, insa asteptarile lor difera considerabil cand vine vorba de online, televiziune, presa scrisa si outdoor.
Schimbari mici in clasamentul principalilor investitori Clasamentul principalelor categorii de produse si servicii nu se va schimba substantial in 2008, comparativ cu 2007, dar sunt de asteptat ca unele industrii, precum telecomul, auto sau serviciile financiare, sa devina si mai active, sunt de acord specialistii intervievati de HotNews.ro.  Datorita cresterii inregistrate de Internet in ultimul an, este de asteptat ca acest segment sa atraga mai multe investitii publicitare din partea unor industrii care l-au ocolit pana acum.
Evenimentele anului: Euro 2008, alegerile, Olimpiada, fondurile UE si economia SUA Fotbalul, Jocurile Olimpice, alegerile, fondurile structurale ce vor fi atrase de Romania, oportunitatile oferite de piata europeana, dar si instabilitatea economica se vor numara printre cele mai importante evenimente interne si internationale care vor afecta piata publicitatii din Romania pe parcursul acestui an, sunt de acord specialistii din industrie.
Creatia trezeste dispute intre publicitari Publicitarii romani adopta tonuri diferite atunci cand vine vorba despre potentialul de imbunatatire a creatiei in aceasta industrie. In timp ce sefii de grup vorbesc despre alinierea la Europa si despre prestatia Romaniei la festivalurile internationale, creativul Serban Alexandrescu spune ca piata are nevoie de schimbari fundamentale, adeptul new media Ciprian Stavar face apel la inovatie.
New media, UE si consumatorii pretind oferte mai diverse In 2008, agentiile de media si publicitate fie isi vor diversifica ofertele, fie isi vor indrepta atentia mai mult spre new media, in defavoarea media traditionale, sustin specialistii din industrie, carora le este greu sa ajunga la un numitor comun pe aceasta tema. Ofertele, sustin ei, vor fi influentate de apartenenta la piata europeana, de evolutia diverselor media si de maturizarea consumatorilor.
Ce aduce nou Digital Marketing Forum 2008 pentru piata online din Romania Organizatorii evenimentului de promovare si comunicare in new media Digital Marketing Forum anunta cateva premiere pentru cea de-a doua editie a evenimentului, programat pentru 27 februarie 2008. Un prim studiu dedicat prezentei online a brandurilor de pe piata locala, prezenta unor profesionisti de talie internationala in domeniul marketingului digital si un ghid tiparit dedicat mediului online si mobil din Romania sunt doar o parte dintre aceste premiere.

ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version