MEDIA & PUBLICITATE
PaginadeRusia.ro a fost atacata informatic azi-noapte si stearsa/ Redactorii pregateau un articol despre otravirea unui opozant PaginadeRusia.ro a fost atacata informatic azi-noapte (ora 3.00 am) de catre angajatii lui Vladimir Putin, hackeri rusi. Au spart accesul, au intrat in site si au sters un articol despre o otravire recenta a unui opozant politic, sustine conducerea site-ului.
VIDEO Viral de la TVR: "Dar cum iti permiti, ba, parlitule? / Alta intrebare!" - Ministrul Iordache, luat peste picior intr-un clip atribuit emisiunii "Romania 9" Ministrul Justitiei, Florin Iordache, este luat peste picior pentru expresia devenita clasica "Alta intrebare!" intr-un clip publicat pe contul de Youtube al TVR si atribuit echipei "Romania 9". In clip apar numeroase secvente din filme romanesti, in care cate un personaj pune o intrebare, iar intre ele sunt intercalate secvente cu Florin Iordache spunandu-si replica. Clipul, datat 2 februarie, se viralizeaza rapid, vineri, pe Facebook.
Oreste, mesaj pentru Mircea Badea: "Pacat, amice, ca dintr-un fantastic ai devenit un fanatic" Oreste a postat pe Facebook o fotografie cu Mircea Badea in care apare tinand pe piept o pancarda pe care este inscriptionat mesajul: "Live! In atentia Ministerului de Interne nu mai protejati infractorii". "Ce vremuri...ce baiat...Si uite cum banii si slugarnicia fata de vatafi pot transforma un om intr-o libarca...", a scris Oreste pe Facebook.
Efectul protestelor: reporterii Romania TV nu mai poarta sigla postului pe microfon Dupa ce s-au plans ca sunt sfidati si ridiculizati de protestatari, reporterii postului controlat de Sebastian Ghita, Romania TV, au inceput sa transmita de pe teren folosind microfoane de pe care au eliminat sigla postului.
Cum se face treaba la CNA: Membrii forului, despre felul cum s-au vazut la Antena 3 primele proteste majore, din 22 ianuarie: De la un "banal scenariu" Bamboo-Colectiv la scenariile cu aselenizarea sau 11 septembrie si explicatii proprii pentru "lovitura de stat" CNA a discutat, joi, mai multe emisiuni ale postului Antena 3 de la sfarsitul anului trecut, in care invitati precum Dacian Traian Remes criticau actul de justitie, emisiuni reclamate de CSM si DNA. Separat, a fost discutat si modul cum postul Intact a acoperit primele proteste majore din ultimele saptamani - cele din 22 ianuarie, cand s-a vorbit despre "tentativa de lovitura de stat", "mineriada" si s-au facut comparatii Bamboo-Colectiv ca incidente posibil provocate. In primul caz, niciuna dintre propunerile de sanctionare nu a trecut, forul optand, prin majoritate de voturi, sa dea puna Antena 3 sa difuzeze un drept la replica, pe care CSM nu il ceruse! Al doilea caz a fost discutat mai pe indelete si a atras comentarii diverse din partea unor membri CNA, de la criticarea presedintelui Iohannis pana la conspiratiile privind aselenizarea si atacurile teroriste din 11 septembrie.
Reprezentanti Antena 3 - la CNA: Ni se intampla lucruri ciudate, suntem impiedicati sa ne facem meseria Trei reprezentanti ai echipei Antena 3 se afla in acest moment la CNA, unde cer ajutor sa "se intample ceva care sa calmeze lucrurile", spunand ca "jurnalistii au devenit o tinta". Cei trei au venit la CNA intr-o zi in care forul audiovizual este asteptat sa analizeze mai multe emisiuni de la sfarsitul anului trecut, in care Antena 3 a lansat, potrivit CSM, atacuri la adresa justitiei, dar si modul cum a acoperit protestele din 22 ianuarie a.c., atunci cand postul a vehiculat ca protestele ar fi o tentativa de lovitura de stat, parte a unei conspiratii ce a implicat si incendiul de la Colectiv.HotNews.ro a transmis live text de la discutiile reprezentantilor Antena 3 cu membrii CNA
Membru CNA: ministrul de Interne isi depaseste atributiile cand face referiri la libertatea de exprimare a jurnalistilor Membrul CNA Valentin Jucan a transmis, joi, un comunicat de presa in care afirma ca ministrul de Interne, Carmen Dan, isi depaseste atributiile cand face referiri la libertatea de exprimare a jurnalistilor. Pozitia sa vine dupa ce Carmen Dan a mentionat, intr-o conferinta de presa, numele unor lideri de opinie care s-ar fi implicat in promovarea protestelor.
Jurnalistul Malin Bot a castigat procesul cu Antena 3 in cazul acuzatiilor ca e "nazist" ​Jurnalistul Malin Bot, actualmente la Romania libera, a castigat procesul pentru insulta si calomnie intentat postului Antena 3 si jurnalistilor Mircea Badea, Mugur Ciuvica si Radu Tudor, potrivit Paginademedia.ro. Malin Bot. Anul trecut, acesta si Dan Tapalaga fusesera acuzati la televiziunea Intact ca sunt "nazisti" si fac "propaganda nazista". Decizia Tribunalului Bucuresti nu este definitiva.
Cum se vad protestele la TV. Antena 3 insista ca protestatarii ar cere in primul rand demisia guvernului, apoi spune ca si vocea lor trebuie ascultata / Valentin Stan la Romania TV: Lovitura de stat e aproape gata Discutii naucitoare la Romania TV, Antena 3 si B1 TV, in dezbaterile ce insotesc, miercuri seara, transmisiile de la protestele din Piata Victoriei. Toate posturile de stiri, precum si TVR acopera subiectul de multe ore, atat cu imagini in direct, cat si cu discutii in studio. La Romania TV si Antena 3, tonul general este mult mai retinut ca marti seara, dar cele doua posturi continua sa prezinte o situatie complet diferita decat cea vazuta de oamenii din piata: masurile guvernului sunt bune, se incearca o lovitura de stat, se cere demisia guvernului.
Antena 3 a luat apararea manifestantilor anti-guvernamentali si a inceput sa priveasca guvernul cu un ochi critic Usoara schimbare de ton la Antena 3 in aceasta seara, odata protestul urias din Bucuresti si dupa ce guvernul a abandonat ordonanta de urgenta care ar fi adus gratierea pentru o jumatate din pedeapsa lui Dan Voiculescu. Antena 3 a renuntat la orice discutie despre finantarea societatii civile de catre Soros si a respins orice scenariu privind violente provocate de protestatari. RTV, televiziunea lui Ghita, a continuat insa sa acopere protestele in aceeasi nota ca pana acum: organizate de Soros sau SRI, plina de violenta.
Seful radioului public, Ovidiu Miculescu, incompatibil - decizie definitiva a ICCJ Inalta Curte de Casatie si Justitie a respins ca nefondat, marti, recursul declarat de presedintele-director general al Societatii Romane de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu, impotriva unei sentinte din 2014 a Curtii de Apel ce confirmase ca acesta a fost in incompatibilitate timp de doi ani. Solutia ICCJ este definitiva. Miculescu a refuzat permanent sa demisioneze, dupa ce ANI l-a declarat incompatibil in 2013 intrucat ocupase, simultan, functia de membru in CA al SRR si cea de sef in cadrul Societatii Nationale de Radiocomunicatii (SNR).
Premiile mass-media ale Ambasadei Germaniei la Bucuresti 2017 Ambasada Germaniei la Bucuresti anunta ca va acorda si in 2017 doua premii pentru mass-media, intitulate "O privire asupra Germaniei" si "Istoria si prezentul minoritatii germane din Romania", precum si premiul special "25 de ani de la semnarea Tratatului de prietenie - o privire spre trecut si viitor".
CNA: Romania TV - 100.000 de lei amenda pentru dezinformarile cu Soros. Propunerea de amenda maxima a fost respinsa ​CNA a amendat, marti, postul Romania TV cu 100.000 de lei pentru modul cum a insistat, in campania electorala, asupra lui George Soros, potrivit Paginademedia.ro. Postul a respins o propunere ca statia lui Sebastian Ghita sa primeasca amenda maxima legala de 200.000 de lei, dar si o propunere de amenda mai mica, de doar 50.000 de lei. Potrivit sursei citate, si B1 TV a fost amendat cu 10.000 de lei pentru povestile cu Soros din campania electorala.
CNA, dupa proteste: "Consiliul e constient de misiunea sa de garant al interesului public" Consiliul National al Audiovizualului "este consient de misiunea sa de garant al interesului public" in domeniul comunicarii radio-TV, declara, marti, intr-un comunicat de presa institutia aspru criticata pentru lipsa sa de reactie fata de modul cum au fost reflectate la unele televiziuni protestele antiamnistie.Un membru CNA s-a opus emiterii unui comunicat. Radu Calin Cristea, citat de Paginademedia.ro: "Nu stim cui sa ne adresam (...) Este vorba despre un miting neautorizat, ilegal"
Marea Britanie: Ancheta a Parlamentului in legatura cu "stirile false" O comisie a Parlamentului britanic a lansat luni o ancheta pe subiectul "stirilor false", dupa controversele privind rolul pe care le-ar fi jucat acestea in alegerile prezidentiale din SUA si in campania dinaintea referendumului de anul trecut din Marea Britanie cu privire la Brexit, transmite DPA.
O comisie parlamentara britanica ancheteaza fenomenul stirilor false difuzate online Comisia parlamentara pentru Cultura, Media si Sport din Marea Britanie a demarat luni o ancheta privind fenomenul publicarii de stiri false, pe retelele de socializare si pe internet, relateaza agentia Associated Press, citata de News.ro.
Recomandare de lectura: Rolul "big data" in victoriile Brexit si Trump ​Un model de prelucrare automata a datelor colectate de Facebook sau alte entitati despre utilizatorii online, conceput de un polonez, se regaseste in buna masura in spatele campaniilor ce au dus la victoria lui Donald Trump in alegerile din SUA si a taberei Brexit la referendumul desfasurat anul trecut in Marea Britanie, potrivit unei investigatii-eveniment publicate de o revista elvetiana, preluata de Vice.com.
Cum a "batut" Facebook-ul televiziunea la dezbaterea despre proiectul gratierii: live cu telefonul ​Cameramanii televiziunilor care au dorit sa transmita, luni dimineata, de la dezbaterea organizata de Ministerul Justitiei pe tema proiectelor gratierii nu au avut voie sa inregistreze si sa transmita video discutiile. Dar nevoia de informare in direct a populatiei nu a ramas, de data aceasta, fara raspuns: in momentul cand cameramanii au fost nevoiti sa plece, numerosi jurnalisti si-au scos telefoanele si au inceput sa inregistreze, iar multi dintre ei sa transmita live, pe Facebook, ce s-a intamplat la dezbatere.
Cum s-au vazut protestele la Romania TV: "Cu siguranta de la noi veti afla adevarul" / Corina Dragotescu: Oamenii latrau, ne-am intors in Evul Mediu / Invitati: Atac la adresa statului de drept! Romania TV a transmis si duminica seara de la protestele antiamnistie si gratiere din Bucuresti. Corina Dragotescu a fost din nou in Piata Universitatii si a spus ca multi manifestanti i-au aruncat, dispretuitor, bani la picioare. In prima parte a transmisiei, postul lui Sebastian Ghita a sustinut ca la proteste ar fi asteptate si galeriile Steaua si Dinamo si a reluat acuzatiile ca ceea ce se intampla in strada ar fi un "atac" la adresa institutiilor statului, cu implicarea "oamenilor lui Iohannis". "Cu siguranta de la noi veti afla adevarul" au spus moderatorii RTV; un reporter din piata avea un catel roz de plus in brate.
Membra a conducerii Radioului Public: Se afirma pe nedrept ca bugetul SRR a crescut. Nu am primit banii anuntati de Liviu Dragnea cand a initiat eliminarea taxelor Consiliul de Administratie al Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR) isi exprima nemultumirea fata de suma alocata societatii in proiectul de buget pentru anul 2017 si transmite ca se afirma "pe nedrept" ca radioul public a primit finantare cu 98% mai mare, potrivit News.ro.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi