MEDIA & PUBLICITATE
Romania TV, amendata cu 40.000 de lei de CNA pentru dezbaterile prilejuite de inregistrarile lui Sebastian Ghita Postul de televiziune Romania TV a fost amendat, marti, de Consiliul National al Audovizualului (CNA) cu 40.000 de lei pentru emisiunile in care au fost difuzate opt inregistrari cu Sebastian Ghita si cu 7.500 de lei pentru emisiunile "Romania de poveste", difuzata in 3 decembrie, si "Ultima ora", difuzata in 6 decembrie, analizate in urma unor reclamatii CSM si DNA, institutii pentru care forul a decis acordarea dreptului la replica, informeaza News.ro.
Decizie CNA: Copiii intre 3 si 15 ani nu vor mai avea voie sa apara in reclame la alimente Consiliul National al Audiovizualului a decis marti ca minorii cu varste intre 3 si 15 ani sa nu mai apara in reclamele la alimente, scrie site-ul specializat paginademedia.ro. Decizia va intra in vigoare la sase luni de la data publicarii.
Zeci de angajati Radio Romania cer consiliului de administratie sa ia pozitie fata de presedintele Ovidiu Miculescu, declarat incompatibil Cateva zeci de angajati ai radioului public au transmis o scrisoare deschisa Consiliului de Administratie al institutiei, prin care cer ca acest for sa ia pozitie fata de starea de incompatibilitate a presedintelui-director general Ovidiu Miculescu. Starea de incompatibilitate a acestuia  a fost confirmata prin decizie definitiva de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie, insa el ramane in functie.
Un nou CEO la agentia MediaCom Romania - Oana Petroff, fosta sefa Mindshare Oana Petroff, cea care a condus agentia de media Mindshare Romania, a preluat conducerea agentiei MediaCom Romania, potrivit informatiilor HotNews.ro. Mutarea vine la un an dupa ce Carmen Lixandru, fosta sefa MediaCom, a parasit compania din motive "de ordin personal". UPDATE MediaCom a facut anuntul in mod oficial.
"Schimbare". Burse pentru excelenta in jurnalism Jurnalisti din Romania si alte alte noua tari din Europa de Sud-Est pot participa la cea de-a 11-a editie a "Bursei pentru Excelenta in Jurnalism", program derulat de catre Balkan Investigative Reporting Network. Prin acest program, zece jurnalisti sunt selectati sa primeasca sprijin profesional si financiar pentru a investiga o tema regionala de interes european.
​ANALIZA Cum resimt Antena 3 si Romania TV presiunea revoltei anticoruptie. Ce functioneaza si ce nu impotriva abuzurilor TV Opt dintre principalii 10 clienti de publicitate pe care ii avea Antena 3 in ianuarie fie si-au retras reclama de pe acest post, fie au lasat mult mai putina in ultimele doua saptamani. Noua dintre clientii Romania TV au facut acelasi lucru. Tot in ultimele saptamani, membrii CNA au inceput sa vina mai des la serviciu si sa incerce, cel putin, sa sanctioneze cele doua posturi. Ambele fenomene se fac simtite dupa presiunile intense din partea oamenilor care protesteaza impotriva abuzurilor guvernului, dar si contra televiziunilor care sustin aceste abuzuri, mint si dezinformeaza. Cat de reale si de durata sunt aceste reactii? Si cat de legale, rezonabile din punct de vedere economic sau, pur si simplu, posibile in actualul context politic sunt diversele masuri pe care le-au cerut pana acum protestatarii?
Liviu Dragnea a facut plangere penala impotriva ziaristului Mircea Marian, care i-a publicat adresa pe Facebook. Infractiunile invocate: "instigare publica" si "atentat care pune in pericol siguranta nationala" Liviu Dragnea a facut o plangere penala impotriva jurnalistului Mircea Marian de la Romania libera, infractiunile invocate de liderul PSD fiind instigare publica si atentat care pune in pericol siguranta nationala, scrie paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, gestul lui Liviu Dragnea vine dupa ce Mircea Marian a dat, intr-o postare pe Facebook, adresa la care locuieste Liviu Dragnea in Bucuresti.
New York Times publica un articol in limba romana - "In Romania, tentaculele coruptiei cuprind viata de zi cu zi" Cotidianul american The New York Times a publicat vineri in pagina sa online un articol in limba romana ce prezinta povestile mai multor romani care le-au impartasit jurnalistilor publicatiei experientele lor personale cu coruptia din tara noastra.
​Reprezentantul propus de guvernul Ciolos in CA al TVR, George Orbean, si-a dat demisia. Ce spune despre televiziunea publica, datoriile platite de stat si intreruperea emisiei de miercuri seara George Orbean, membru in Consiliul de Administratie al TVR, si-a dat demisia si a parasit televiziunea publica incepand din 1 ianuarie, dupa cum a anuntat Iulian Comanescu pe Facebook. In conditiile in care TVR nu a anuntat nimic in acest sens, Orbean a confirmat informatia pentru HotNews.ro, precizand ca "nu i se pare normal sa ramana, pentru ca guvernul nu mai e acelasi" si a "facut un gest normal pe care trebuia sa il faca tot CA, la sfarsitul unui an in care nu s-a intamplat nimic bun la TVR".
Wikipedia elimina tabloidul britanic Daily Mail din categoria surselor credibile Contributorii anglofoni ai enciclopediei online Wikipedia au decis miercuri sa nu mai citeze Daily Mail ca sursa in articolele lor, fara nicio exceptie, considerand tabloidul britanic drept prea putin credibil, scrie AFP.
Veniturile nete ale Pro TV au crescut cu aproape 10% in 2016, pana la 173 de milioane de dolari, profitul OIBDA a crescut cu 50% ​Operatiunile Pro TV au inregistrat, anul trecut, venituri nete de 173 milioane de dolari, in crestere cu 9,8% fata de anul precedent, rezultatul OIBDA (profit operational inainte de depreciere si amortizare) ridicandu-se la 62 milioane de dolari, cu 50% mai mare fata de anul precedent, potrivit datelor financiare anuntate joi de compania-mama, Central European Media Enterprises (CME). La nivel de grup, aceasta anunta o crestere a veniturilor nete de 5,3% si a OIBDA de 22%, multumita indeosebi unei cresteri substantiale a pietei de publicitate din Romania, Cehia si Slovacia.
Chinuri la CNA pe tema amendarii Romania TV: O posibila sanctiune pentru inregistrarile cu Ghita, amanata. Amenda de 40.000 de lei pentru burtiere, data la a patra incercare ​CNA a decis, marti, sa amendeze cu 40.000 de lei postul Romania TV pentru mai multe mesaje afisate pe burtiera, in data de 18 ianuarie. Potrivit Paginademedia.ro, sanctiunea a fost data abia la a patra incercare. O alta tentativa de a sanctiona postul de stiri, anume pentru inregistrarile cu Ghita, s-a blocat deocamdata, urmand ca discutiile sa fie reluate intr-o sedinta urmatoare.
"Kompatibil": Mai multi angajati ai Radio Romania protesteaza ca directorul Ovidiu Miculescu ramane in functie desi a fost declarat incompatibil Mai multi angajati ai Radio Romania i-au transmis, marti, o scrisoare deschisa presedintelui-director general Ovidiu Miculescu si au organizat un protest din cauza ca acesta continua sa ramana la conducerea institutiei, in pofida unei recente decizii definitive ce confirma incompatibilitatea lui.
Procurorul general Augustin Lazar indeamna CNA sa-si faca treaba: "O escaladare fara precedent a presiunilor nepermise" asupra Justitiei in mass-media ​"Informatii tendentioase si neadevarate de natura sa submineze grav autoritatea judecatoreasca" sunt vehiculate, in prezent, in "numeroase emisiuni televizate", iar "unul din efectele nocive consta in afectarea increderii in actul de justitie", arata Procurorul general Augustin Lazar intr-o adresa transmisa CNA zilele trecute, document consultat de HotNews.ro. El indeamna CNA sa-si faca treaba conform Legii audiovizualului si chiar sa ia in considerare sa intervina prin noi "norme de reglementare", conform cu aceeasi lege.
Romania TV indeamna agentiile care au scos reclamele de pe post sa se intrebe daca nu cumva sunt victimele dezinformarilor Romania TV a transmis agentiilor de publicitate o scrisoare prin care le indeamna sa se intrebe "daca nu cumva, in timpul uneia dintre cele mai tumultuoase perioade, nu sunteti victimele dezinformarilor si intoxicarilor menite sa decredibilizeze postul de stiri" si sa "destabilizeze activitatea sa pana la suprimare", potrivit Paginademedia.ro. Sursa arata ca scrisoarea vine dupa ce reclame ale unor clienti au fost retrase de pe post.
Premiile de Excelenta Itsy Bitsy: Un premiu special, acordat sustinatorilor proiectului 1 Iunie - zi libera nationala Editia din 2017 a Premiilor de Excelenta Itsy Bitsy s-a desfasurat saptamana aceasta, fiind premiati oameni care au pus multa energie si suflet in slujba copiilor tot anul 2016 in proiecte care au adus schimbari in bine pentru familiile din Romania. Un premiu special a fost acordat celor mai activi sustinatori ai campaniei de promovare a timpului de calitate parinti - copii, care au dus la bun sfarsit proiectul 1 Iunie zi libera nationala.
PaginadeRusia.ro a fost atacata informatic azi-noapte si stearsa/ Redactorii pregateau un articol despre otravirea unui opozant PaginadeRusia.ro a fost atacata informatic azi-noapte (ora 3.00 am) de catre angajatii lui Vladimir Putin, hackeri rusi. Au spart accesul, au intrat in site si au sters un articol despre o otravire recenta a unui opozant politic, sustine conducerea site-ului.
VIDEO Viral de la TVR: "Dar cum iti permiti, ba, parlitule? / Alta intrebare!" - Ministrul Iordache, luat peste picior intr-un clip atribuit emisiunii "Romania 9" Ministrul Justitiei, Florin Iordache, este luat peste picior pentru expresia devenita clasica "Alta intrebare!" intr-un clip publicat pe contul de Youtube al TVR si atribuit echipei "Romania 9". In clip apar numeroase secvente din filme romanesti, in care cate un personaj pune o intrebare, iar intre ele sunt intercalate secvente cu Florin Iordache spunandu-si replica. Clipul, datat 2 februarie, se viralizeaza rapid, vineri, pe Facebook.
Oreste, mesaj pentru Mircea Badea: "Pacat, amice, ca dintr-un fantastic ai devenit un fanatic" Oreste a postat pe Facebook o fotografie cu Mircea Badea in care apare tinand pe piept o pancarda pe care este inscriptionat mesajul: "Live! In atentia Ministerului de Interne nu mai protejati infractorii". "Ce vremuri...ce baiat...Si uite cum banii si slugarnicia fata de vatafi pot transforma un om intr-o libarca...", a scris Oreste pe Facebook.
Efectul protestelor: reporterii Romania TV nu mai poarta sigla postului pe microfon Dupa ce s-au plans ca sunt sfidati si ridiculizati de protestatari, reporterii postului controlat de Sebastian Ghita, Romania TV, au inceput sa transmita de pe teren folosind microfoane de pe care au eliminat sigla postului.



ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version