​INTERVIU William Mott, de la butoanele marketingului Opel – “Nu vrem sa devenim o marca aroganta si scumpa”

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Miercuri, 28 septembrie 2011, 19:25 Economie | Auto

William Mott
Foto: General Motors
​Opel s-a rupt cumva de trecutul sau in 2008, cand a lansat Insignia – modelul care a salvat marca de la trecerea prin apele tulburi ale schimbarii de proprietar. Acum gama de modele este proaspata, General Motors (GM) tine mult la Opel, iar masinile vor continua sa creasca din punct de vedere calitativ, spune, intr-un interviu acordat 0-100.ro, William Mott, director de marketing in Europa pentru cele mai mici masini ale marcii germane. Chiar si asa, “Opel nu va deveni o marca aroganta si scumpa”, potrivit lui Mott.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   






















346 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version