BMW mizeaza pe leasing pentru a-si creste vanzarile in Romania si in 2012

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Miercuri, 30 noiembrie 2011, 14:44 Economie | Auto

​Cea mai bine vanduta marca premium de pe piata locala, BMW, mizeaza pe leasing pentru a-si creste vanzarile si in 2012, dupa un an 2011 care se va incheia pe plus. Potrivit BMW Group Romania, profilul clientului de BMW s-a schimbat mult in ultimii ani, iar leasingul conteaza tot mai mult, avand o pondere de 76% in totalul vanzarilor din acest an, fata de 50% in 2008.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

307 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri