Legislatia privind anvelopele de iarna ar putea fi modificata pentru sezonul 2012-2013

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:12 Economie | Auto

​Legislatia privind obligativitatea dotarii autovehiculelor cu anvelope de iarna daca pe carosabil exista gheata, zapada sau polei, intrata in vigoare in 2011, ar putea suferi modificari pentru urmatoarea iarna. Potrivit legii, in prezent nu este prevazuta o perioada intre care aceste anvelope de sezon sunt obligatorii, insa Politia Rutiera propune ca in textul legii sa fie mentionat intervalul de obligativitate 1 noiembrie-31 martie.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

2999 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    daca... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:21)

    catalin_mattei [utilizator]

    daca noiembrie sau martie vor fi luni cu temperaturi mai crescute decat normalul atunci cei de la circulatie vor plati pt uzarea acestor anvelope?... se stie ca acestea sunt f bune pe timp de iarna dar mai putin daca sunt temperaturi mari.. iar martie poate fi o luna calda ( au fost asfel de perioade in anii trecuti)
    • +1 (1 vot)    
      amanunte (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:25)

      STF [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Un mic amanunt scapa tuturor. Nu te poate amenda nimeni daca pe jos nu este gheata,zapada sau polei. Asa ca in martie , daca nu mergi pe la munte , poti merge cu cele de vara fara probleme.
    • -1 (1 vot)    
      Supra-securitate si libertati (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:40)

      Dan Almasan [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Cei ce dau legi trebuie sa ne intrebe pe noi cetatenii. Cum s-a mai spus, au fost perioade calde in aceaste luni de iarna (ca nu-i pot spune iarna) iar anvelopele de iarna se vor strica in dauna noastra.

      Trebuie sa fim rezponsabili si daca e gheata, zapada sau polei, iar masina n-are anvelope de iarna, sa folosim un alt mijloc de transport.

      In general supra-securitatea nu trebuie vanduta pe libertati, in dauna cetatenilor. Pentru securitate exista institutii, inclusiv politia rutiera. Ei sa isi faca treaba, nu se ne puna la cheltuieli.
    • 0 (0 voturi)    
      perioada (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:49)

      nae pompagiu [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Potrivit legislatiei actuale, daca in luna mai ninge in Bucuresti si masina este echipata cu anvelope de vara esti pasibil de amenda.
      Prin modificarea propusa de Politie, daca pe 1 aprilie un sofer va fi prins pe gheata, zapada sau polei ruland cu anvelope de vara, nu va mai fi amendat (pentru ca el va fi obligat sa aiba anvelope de iarna doar intre 1 noiembrie si 31 martie).
      Desigur, soferii vor putea utiliza anvelope de vara si in intervalul 1 noiembrie-31 martie daca pe drumul public nu este gheata, zapada sau polei. In cazul in care carosabilul este acoperit cu asa ceva, soferul va fi amendat.
  • 0 (0 voturi)    
    ia cu lecitina (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:30)

    daca si cu parca [anonim]

    Si ce te retine sa le schimbi cu cele de vara?
  • 0 (0 voturi)    
    Germanii investesc in Romania (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:37)

    Terminal auto la Leordeni [anonim]

    Germanii planuiesc sa construiasca un terminal auto in localitatea Leordeni, judetul Arges, care va beneficia de acces la calea ferata. Acesta va fi folosit pentru depozitarea masinilor de la Dacia, Ford si ale importatorilor auto.

    Terminalul va avea o capacitate de pana la 5.000 de masini si va fi plasat langa tronsonul de cale ferata Bucuresti - Pitesti - Craiova. Compania germana ARS Altmann l-a proiectat in special pentru cei doi producatori auto locali, Dacia si Ford.

    "Inca nu a fost incheiata o colaborare cu cei doi constructori auto. Suntem in discutii avansate cu grupul Renault, iar in perioada urmatoare ar putea fi stabilite detaliile contractuale", a declarat directorul de proiect al subsidiarei, Sebastian Macriniuc, citat de Mediafax.

    El a precizat ca reprezentantii companiei germane negociaza si cu Ford Romania in vederea semnarii unui contract.

    Terminalul va avea o suprafata totala de 24,8 hectare, iar finalizarea primei etape a constructiei este programata pentru luna mai a acestui an.

    "Proiectul a inceput anul trecut si va fi dezvoltat etapizat. Prima faza consta in finalizarea lucrarilor de racord la calea ferata, platforme, parcari, drumuri de acces, retele de utilitati etc. In acest stadiu, terminalul se va desfasura pe o suprafata de 7 hectare. A doua etapa presupune constructii administrative si de servicii, si eventuale extinderi in functie de necesitati", a mentionat Macriniuc.

    Printre clientii terminalului se vor numara si importatori si distribuitori auto.
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Vineri, 6 ianuarie 2012, 11:44)

    gig.duru [anonim]

    ... ca sa nu mai vorbim ca au fost ierni grele in aprilie in alti ani


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version