Tintele emisiilor de CO2 impart din nou constructorii auto europeni in doua tabere. Disputa este legata de cine va suporta povara reducerilor

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 2 iulie 2012, 13:33 Economie | Auto

​Nu doar pozitia fata de supracapacitate, dar si tintele legate de emisiile medii ale masinilor in 2020 creeaza disensiuni in randul marilor grupuri auto europene care nu reusesc sa gaseasca o pozitie comuna. Producatorii germani de masini premium se plang ca trebuie sa suporte povara reducerlor si nu li se pare corect, in timp ce companiile care fac masini de volum spun ca bugetele de cercetare au scazut imens si e aproape imposibil ca emsiile de CO2 sa fie reduse substantial.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

127 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri