Ce compromisuri fac chinezii pentru a produce masini atat de ieftine si de ce spun ca vremea copiatului grosolan a trecut

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 19 septembrie 2012, 15:26 Economie | Auto

Geely Panda, masina chineza de 5000 de euro
Foto: Reuters
In China se construiesc printre cele mai ieftine masini din lume, iar asta e posibil nu doar fiindca salariile sunt mici, ci si fiindca atitudinea fata de produs este cu totul diferita. Se fac economii la sange, se evita cat mai multe procese tehnologice costisitoare si o masina ajunge sa fie dezvoltata de doua ori mai rapid ca in Occident. O analiza Reuters citeaza dsigneri chinezi care spun ca nu mai e de actualitate copiatul masinilor straine. Ce se intampla acum si ce solutii au gasit chinezii puteti afla din articol.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1781 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri