INTERVIU Stephen Norman, director de marketing al Renault: Dacia este un succes, insa in ziua cand vom deveni aroganti ca Skoda se va produce o incurcatura

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 2 octombrie 2012, 11:38 Economie | Auto

Stephen Norman (sursa - Renault) 08
Foto: Renault
Dacia este un succes insa Renault trebuie sa ramana cu picioarele pe pamant si sa nu devina aroganta cum s-a intamplat cu Skoda de cand a fost preluata de Volkswagen, a spus directorul de marketing al Renault, Stephen Norman, intr-o discutie la salonul de la Paris. De ce nu scoate Dacia masini in culori mai vesele, cum merge prioiectul de a vinde masini pe internet si care sunt asteptarile pentru lansarea marcii in Marea Britanie puteti citi in interviul de mai jos.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

737 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri