​ANALIZA Efectul Volkswagen. up! a preluat sefia in segment de la 500, iar vanzarile majoritatii concurentilor au scazut

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Joi, 9 mai 2013, 17:10 Economie | Auto

Analiza segment A Q1 2013 vs. Q1 2012
Foto: 0-100.ro
​Fiat a relansat vanzarile masinilor de segment A (clasa mini) prin introducerea lui 500, apoi Toyota si PSA Peugeot Citroen au facut masinile din aceasta categorie si mai accesibile publicului larg, prin tripleta Aygo, 107 si C1, iar Grupul Volkswagen a contemplat acest segment pana cand a lansat “bomba cu trei focoase”: Volkswagen up!, Skoda Citigo si Seat Mii. Iata ce miscari interesante au avut loc in acest segment, pe piata din Romania.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   






















1083 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică