Lungul drum al masinilor Dacia catre destinatiile din strainatate si chinul de a iesi cu trenul din tara

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 11 iulie 2013, 10:01 Economie | Auto

Un Duster pus la tren pentru export
Foto: Hotnews
​Masinile, dar si componentele pe care Dacia le trimite la export, au de parcurs uneori si peste 30 de zile pana sa ajunga in destinatii indepartate precum India si Argentina, iar in Europa timpii sunt mult mai rezonabili, dar sunt lungiti de faptul ca trenurile care pleaca de la Mioveni fac si o zi pana la Constanta sau 30 de ore pana la Arad. Cum transporta Dacia masinile si piesele, de ce dureaza atat de mult si care sunt destinatiile, puteti citi in articol.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2018 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă