Chinezilor le plac cifrele mari, iar cand e vorba de planuri legate de industria auto nimeni nu-i intrece, tintele declarate dand impresia ca ei vor domina Europa si SUA la vanzarile de masini. Dar pana acum nicio tinta nu a devenit realitate fiindca grupurile auto chineza vin cu cifre umflate, nu au prea mult realism in declaratii si nu stau deloc bine la partea de originalitate. La Salonul Auto de la Frankfurt o companie numita Chang'an a dovedit ca invazie chineza este inca foarte departe.

Changan CS75Foto: HotNews

Un german cu o engleza impecabila anunta incantat, cu microfonul in mana la standul micii marci chineze Chang'an ca ne asteapta surpize frumoase. Publicul nu era format nici din 20 de oameni, iar pe ecranul mare rula un film in care se spunea ca Chang'an vinde anual in China 10 milioane de masini...

Era laudata competenta, se vorbea de designeri italieni si de tinte inalte. Apoi germanul a spus ca ofera un premiu celui care pronunta corect numele marcii, iar castigatoare a fost o jurnalista italiana care s-a ales cu un zmeu chinezesc in genul celor pe care le gasesti in complexul Europa. Apoi, prezentatorul a spus "acum sa vedem modelele", insa nu se referea la cele auto, asa cum se asteptau cei prezenti, ci se referea la trei fotomodele care au defilat pe scena si au stat la poza.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro