In ziua in care Chevrolet a anuntat ca se va retrage din Europa, 5 decembrie 2013, Ford a prezentat o ofensiva fara precedent pentru piata auto europeana, intr-un eveniment grandios tinut la Barcelona, Spania. Cateva dintre noutati sunt o versiune restilizata a lui Focus, asteptata la sfarsit de 2014, noul Ka, noul Mustang – de data aceasta comercializat si in Europa si Romania –, Vignale – ideea prin care Ford se orienteaza si spre clientela premium –, si, nu in cele din urma, o modernizare a dealerilor, care ii va costa pe fiecare dintre ei intre 50.000 si 80.000 euro ca sa devina Ford Store si sa satisfaca mai bine cerintele clientilor.

Bill Ford alaturi de noul Ford MustangFoto: 0-100.ro

Punctul culminant al evenimentului de la Barcelona a fost, desigur, prezentarea in premiera mondiala a noului Ford Mustang. Premiere asemanatoare au fost tinute pe patru continente, insa prezenta lui Bill Ford – presedintele executiv al Ford Motor Company – la Barcelona este acel element care ne arata cu ce ochi priveste Ford piata europeana.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro