Renault spune ca nu paraseste Romania, insa precizeaza ca evolutia infrastructurii e esentiala pentru viitoarele proiecte

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 12 februarie 2014, 14:57 Economie | Auto

Renault nu vrea sa paraseasca Romania, unde a investit peste doua miliarde euro, dar evolutia infrastructurii este determinanta pentru proiectele viitoare, a anuntat grupul francez, dupa ce presedintele Basescu a sustinut ca nefinalizarea Coridorului IV va duce la pierderea asamblarii de la Pitesti. "Evolutia infrastructurii, care permite reducerea intarzierilor de livrare, va fi determinanta pentru proiectele noastre viitoare", spun cei de la Renault, citati de Mediafax.

"Renault nu are intentia sa paraseasca Romania. Romania este o tara importanta pentru Renault. Renault a investit peste doua miliarde de euro pentru modernizarea aparatului industrial, dezvoltarea gamei de produse si pentru crearea in Romania a unui lant complet de constructie a unei masini: de la design, inginerie, fabricatie, vanzare si post-vanzare. In fiecare zi, 350 de camioane ale Dacia si ale furnizorilor nostri parcurg traseul Pitesti - Arad. Prioritatea noastra pentru 2014 este relansarea pietei auto de vehicule noi din Romania. Evolutia infrastructurii, care permite reducerea intarzierilor de livrare, va fi determinanta pentru proiectele noastre viitoare", se precizeaza intr-un raspuns al Directiei Comunicare Renault Romania, citat de Mediafax.

Presedintele Traian Basescu a declarat, intr-o emisiune difuzata luni de postul Look Tv, ca nefinalizarea Coridorului IV paneuropean de transport va duce la pierderea asamblarii de la Pitesti, la uzinele Dacia, care deja extinde uzina din Maroc.

"Eu va pot spune ca in mine Guvernul va avea un adversar total pentru o astfel de abordare. Romania, daca nu se conecteaza integral cu Coridorul IV la sistemele rutiere europene, este o tara care ramane enorm in urma", a declarat el.

Basescu a spus ca Romania va pierde foarte multe investitii daca nu finalizeaza Coridorul IV, iar Dacia este ceva "sigur".

"Este sigur ca se va pierde asamblarea de la Pitesti, la uzinele Dacia, pentru ca deja la Tanger sunt capacitati de preluare existente. S-a trecut la faza a doua de extindere a capacitatii uzinei Dacia din Maroc. Acolo pui masina direct in vapor, este portul la cativa kilometri de fabrica, nu ca in Romania, unde Guvernul poate gandi sa dea prioritatea la Bucuresti-Alexandria decat la Pitesti-Sibiu", a mai spus Traian Basescu.

In replica, premierul Victor Ponta a declarat marti ca afirmatia presedintelui potrivit caruia nefinalizarea Coridorului IV paneuropean va duce la pierderea asamblarii Dacia la Pitesti reprezinta o "inconstienta sinistra, o tampenie", adaugand ca a fost asigurat chiar de seful grupului Renault de continuarea investitiei.

"M-am intalnit de curand cu presedintele grupului Renault si a spus foarte clar ca investitiile in Romania se dezvolta. Acum, dumneavoastra il credeti pe presedintele Renault sau pe sinistrul nostru presedinte", a spus Ponta jurnalistilor, intrebat cum comenteaza declaratia presedintelui.


Citeste mai multe despre   






















5034 vizualizari

  • +29 (45 voturi)    
    Cu alte cuvinte... (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:09)

    Sani [utilizator]

    ...Basescu a avut dreptate.

    Eu sincer nu inteleg: N-ar fi mai usor pentru Plagiator sa doreasca si sa ceara realizarea autostrazii Pitesti -> Europa de Vest decat sa trancaneasca la tv?

    Evident ca toti tembelii care s-au succedat la guvernare de 24 de ani trebuiau sa aiba prioritar acest lucru in vedere.....daca ar fi fost cu adevarat patrioti.

    Numai in Romania s-a decis de 24 de ani directia in care vrem sa mergem si nu s-a facut autostrada in acea directie - VEST!

    Stai si te gandesti: Ce cantitate de neuroni pe kmp exista in Romania?
    • -26 (42 voturi)    
      cu alte cuvinte, nu (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:30)

      Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      Din ce spun cei de la Renault nu, Traian Băsescu nu a avut dreptate. Ba chiar a mințit. Dar, deh! astea sunt detalii. Depinde de site-ul pe care se comentează. Sigur la alții se va spune că Renault, de fapt, va face o fabrică nouă.
      • +25 (37 voturi)    
        te inseli (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:43)

        Sword [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        cei de la Renault au mentionat clar ca viitoarele investitii sunt conditionate de imbunatatirea infrastructurii.

        TB a mentionat foarte clar alt aspect: se va pierde ASAMBLAREA, Dacia urmand sa produca componente. Asamblarea este cea care aduce valoare adaugata si asigura cea mai mare parte a locurilor de munca.

        Investitie Renault poate insemna si intensificarea activitatilor de proiectare, la centrul de la Titu. Asta inseamna insa cateva sute de ingineri, comparativ cu mii de muncitori de pe liniile de asamblare.
        • -15 (35 voturi)    
          ;i totuși (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:13)

          Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Sword

          Traian Băsescu nu s-a referit la viitoarele investiții pe care le va pierde România ci la actualele. Ceea ce cei de la Renault au negat. Bine, e drept că, în viitor se poate petrece orice. Dar e cam haios cum sunt crezute și susținute prostiile unuia sau altuia doar pe ideea că celălalt nu ne place.
          • +9 (11 voturi)    
            Intrebare (Joi, 13 februarie 2014, 9:20)

            Sani [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

            Pe bune, tie nu ti se pare logic ca Renault sa doreasca acces la piata principala a produselor sale?

            Intreb si eu...independent de Basescu, Ponta,....etc?
          • +2 (2 voturi)    
            vrei tu sa fii gica contra?... (Joi, 13 februarie 2014, 14:01)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

            eu am citit 2 declaratii:
            1.Basescu: Renault va prefera sa asambleze masini la uzina din Tangier (Tanger?..) pentru ca in Romania nu are infrastructura la fel de buna
            2.Renault: nu plecam din Romania, dar ne cam doare treaba cu infrastructura si proiectele viitoare pot fi afectate.

            Ce intelegi tu de aici? Ca a negat Renault declaratia lui Basescu?.. a zis Renault ca nu va muta asamblarea in Tangier? Ca totul este roz si trebuie sa votezi in continuare USL ca sa mearga Dragnea pe autostrada pana in Alexandria?

            Ce mi se pare cel mai trist este ca nu avem nevoie de acest razboi al declaratiilor unor politicieni in cautare de voturi ca sa vedem niste lucruri evidente - pierdem competitivitate!!! Suntem codasii Europei si in curand, multumita globalizarii, nu vom mai fi nici macar atat... Am avut crestere economica sanatoasa doar cand au crescut exporturile si cel mai mare pericol economic este sa pierdem avantajele pozitiei geografice.
        • -18 (24 voturi)    
          Pitesti-Sibiu nu e in top 10 drumuri aglomerate (Joi, 13 februarie 2014, 2:18)

          dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui Sword

          Pitesti-Valcea-Sibiu nu se afla in primle 10 cele mai circulate drumuri din Romania (vezi adresa de mai jos) asa ca nu are cum sa fie prioritara vreo autostrada care sa lege capitala judetului Arges de Sibiu.

          Daca costurile ar fi reduse s-ar justifica totusi constructia unei autostrazi peste munti care sa faca continuu coridorul Constanta-Pitesti-Sibiu-Timisoara-Arad-Granita cu Ungaria.

          Cum pretul este exorbitant (estimat la 3.2 mld. Euro) devine evident ca Pitesti-Sibiu nu poate fi vreo prioritate.

          Vezi:
          http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/topul-celor-mai-aglomerate-drumuri-din-romania-pe-unde-ar-trebui-construite-autostrazi-74531
          • +9 (11 voturi)    
            Pai nu e pentru ca se circula prost pe ea. (Joi, 13 februarie 2014, 8:38)

            .... [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            Din acest motiv e supra-aglomerat Brasov-Bucuresti. Acelasi lucru se poate spune si despre ruta Iasi- Bacau-Targu Mures care ar deveni mult mai aglomerata (desi si acum depaseste uneori capacitatea soselelor respective) daca ar fi un drum mai bun, macar un drum express cu doua benzi daca nu autostrada (oricum, la modul cum se fac autostrazile la noi nu prea e nici o diferenta majora, doar se sifoneaza mai multi bani).
          • +10 (12 voturi)    
            tu ai citit macar articolul ala? (Joi, 13 februarie 2014, 9:31)

            AndreiRinciog [anonim] i-a raspuns lui dumitrica

            Ori nu ai citit, ori iti e greu sa intelegi. sa-ti explic,

            A1 este cel mai aglomerat drum din tara. Iar traficul de pe el este dispersat din Pitesti pe 6 DN-uri.

            Daca te uiti atent in lista vei vedea ca Bucuresti-Pitesti-Sibiu-Nadlac este totusi pe pozitia a 18-a.

            Acum despre minunata sosea Bucuresti-Alexandria, ea nu se claseaza deloc in lista primelor 20 cele mai circulate drumuri.
            Guvernul construieste practic o autostrada unde nu e nevoie.

            Acu, orice autostrada in plus nu strica, dar hai sa terminam ce ne arde, sa avem culoar Constanta - Nadlac (prin Brasov, prin Pitesti.. pe unde vrei) si vedem mai departe.

            Oricum, data viitoare domnule dumitrica, citeste calumea un articol inainte sa-l postezi.
          • +17 (19 voturi)    
            autostrazi (Joi, 13 februarie 2014, 9:39)

            gechi [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            autostrazile se construiesc pentru a dezvolta industria, nu pentru a reduce aglomeratia bucurestenilor care vor sa mearga in weekend la munte si restul saptamanii drumul e gol.
            Deocamdata Dacia este cel mai mare exportator al tarii, si produce 10% din PIB. Iar ia uite ce zice nenea sefu de acolo: "In fiecare zi, 350 de camioane ale Dacia si ale furnizorilor nostri parcurg traseul Pitesti - Arad."
            Ai inteles? 350 de camioane in fiecare zi. Acum imagineaza-ti ce-ar insemna pentru ei ca drumul Pitesti-Arad sa se faca in jumatate din timpul care se face acum.
            Asta inseamna incurajarea investitiilor, nu pasuirea ratelor pentru ca cei cu venituri mici sa-si ia si ei o plasma.
            • +6 (6 voturi)    
              Taci mai (Joi, 13 februarie 2014, 11:18)

              cmg_george [utilizator] i-a raspuns lui gechi

              Taci mai ca Ponta ne-a zis altceva la latrine! Noi nu trebuie sa mai judecam, sa citim ca ne-au explicat ei mai bine.

              Jos Basescu!
          • +2 (4 voturi)    
            te inseli groaznic! (Joi, 13 februarie 2014, 9:53)

            qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui dumitrica

            daca te iei dupa articolul scris de unii jurnalisti care au ajuns si ingineri de trafic dupa ce s-au specializat in medicina, politica, fotbal, antropologie, biologie, chimie, psihologie, neurochirugie, etc...

            datele acelea sunt prezentate in mod eronat, daca-i intrebi care e diferenta din MZA Vehicule fizice si MZA vehicule echivalente, habar nu au... Asa ca haideti sa nu ne mai punem botu' la toate studiile de specialiate facute de jurnalisti si sa asteptam rezultatele masterplanului, pt acolo nu lucreaza jurnalisti.
      • +25 (31 voturi)    
        opinia Ford ? (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:20)

        liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        "In fiecare zi, 350 de camioane ale Dacia si ale furnizorilor nostri parcurg traseul Pitesti - Arad.". Dar, Ponta are dreptate, nu ? Stai ca in 2-3 zile vei vedea si opinia Ford. Pe astia fara drumul promis si ei (aflati deja in somaj tehnic, minim 1 zi saptamanal pentru tot anul 2014 - anunt oficial !) statul roman i-a scos dintr-o licitatie de-a lui Dragnea (microbuzele scolare), pentru o intarziere de 3 min la depunereea dosarului; desi contraofertantul (opel) nu indeplinea cerintele tehnice, i s-a dat castig de cauza ! In schimb, Ponta radiaza datorii la kazahi, se intalneste cu lukoil sa le dea si lor ceva, e ok, economia duduie ! in lumea antenelor, lucrurile par altfel decat in realitate.
        • -16 (30 voturi)    
          greu (Miercuri, 12 februarie 2014, 17:06)

          Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

          Ideea e alta. Nu înseamnă că dacă Ponta spune prostii, tot ce spune Băsescu e real și de bun simț.
          • +8 (10 voturi)    
            totul e relativ (Joi, 13 februarie 2014, 7:48)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

            cand ai un PM care spune prostii, minte si da banii mei tuturor care ii dau spaga deja faptul ca Basescu spune cum vede el ce face Renault e total irelevant. Daca energia ta astazi este canalizata pe a scoate in evidenta ca de fapt Renault nu pleaca azi din Romania ci poate maine in loc sa te revolti de ce fac Ponta si USL inseamna ca esti....
      • +8 (12 voturi)    
        arata-mi unde a mintit (Joi, 13 februarie 2014, 8:00)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        uite ce a spus basescu: "se va pierde asamblarea de la Pitesti, la uzinele Dacia, pentru ca deja la Tanger sunt capacitati de preluare existente. S-a trecut la faza a doua de extindere a capacitatii uzinei Dacia din Maroc. Acolo pui masina direct in vapor, este portul la cativa kilometri de fabrica, nu ca in Romania, unde Guvernul poate gandi sa dea prioritatea la Bucuresti-Alexandria decat la Pitesti-Sibiu"

        si uite ce zice Renault: "Evolutia infrastructurii, care permite reducerea intarzierilor de livrare, va fi determinanta pentru proiectele noastre viitoare".
        Zice cumva Renault ca totul e pe roze? Zice cumva Renault ca va continua sa investeasca la greu in Romania? Nu, din contra, zice exact ca si Basescu: daca nu veti avea infrastructura vom regandi niste aspecte ale activitatii noastre (adica asamblarea, nu cercetarea si productia de componente)
      • +7 (9 voturi)    
        e exact ce a spus si Basescu (Joi, 13 februarie 2014, 8:09)

        catelu [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        Constructia autostrazii va determina nivelul investitiei Renault. Basescu nu a spus ca Renault pleaca cu totul de aici, ci doar partea de asamblare care e intensiva in mana de lucru si transport.
        Ambele sunt mai ieftine si transportul e de calitate mai buna in Maroc.
      • +7 (11 voturi)    
        pentru Andrei 57 (Joi, 13 februarie 2014, 9:45)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        "Evolutia infrastructurii, care permite reducerea intarzierilor de livrare, va fi determinanta pentru proiectele noastre viitoare", se precizeaza intr-un raspuns al Directiei Comunicare Renault Romania, citat de Mediafax."
        Citeste rar. Pe silabe.
        Gata ? Ai priceput ?
      • +5 (5 voturi)    
        ""determina"" (Joi, 13 februarie 2014, 10:28)

        skyradio [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        ce parte din "determinant"" vrei sa-ti traduc?

        DETERMINÁ, determin, vb. I. Tranz. 1. A condiționa în mod necesar, a servi drept cauză pentru apariția sau dezvoltarea unui fapt, a unui fenomen; a cauza, a pricinui. 2. A fixa (cu precizie); a stabili, a hotărî (o dată, un termen etc.). Spec. A preciza însușirile unui corp, ale unei plante, ale unui fenomen (în vederea repartizării acestora în categorii). Spec. A calcula, a deduce pe baza unor date. 3. A face ca cineva să ia o anumită hotărâre. 4. (Despre cuvinte sau propoziții) A preciza sensul altui cuvânt sau altei propoziții. Adverbele determină verbele pe care le însoțesc. – Din fr. déterminer, lat. determinare.
      • +6 (6 voturi)    
        super-stiutorul? (Joi, 13 februarie 2014, 10:33)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

        Renault n-a spus ca va parasi AZI!
        La Tanger e o dezvoltare suplimentara de 100 000 auto pe an, nu la Mioveni!
        Costul cuprinde si manopera si energia si transportul [la un pret similar al pieselor]. Cand e prea mare fata de Tanger, ia spune-ne tu ce se va intampla?
        Basescu l-a citat pe presed. Renault: "..cat timp e competitiv"; vi s-a explicat la partid ce inseamna competitiv sau capatati doar lozinci?
  • +22 (30 voturi)    
    Ponta ai auzit? (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:10)

    clarice [utilizator]

    Pe romaneste pleaca daca,nu au infrastructura sau tu intelegi altceva.
    • +7 (9 voturi)    
      Pai el vorbeste (Joi, 13 februarie 2014, 7:27)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      pentru drogatii neuronal, acultatori si privitori de latrine.
      Noi, ceilalti suntem insignifianti pentru ei!
      Dac a tontu le spune ceva, chiar daca ceilalti nu au spus nimic, cei care nu au spus sunt... mincinosi!
    • +7 (9 voturi)    
      cred ca noi nu intelegem ! (Joi, 13 februarie 2014, 9:05)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui clarice

      Plagiatorul & Co. nu au niciun interes in dezvoltarea tarii. Acum ii preocupa acapararea justitiei care a inceput sa cam dea iama prin ei.
      Ca Renault isi muta asamblarea in Maroc, ok....duca-se caci oricum, nu prea mai este rost de spaga de la ei.

      Cand spagile pe care le percep escrocii sunt de zeci de milioane de E, mai crede cineva in baliverne de genul "economie nationala" sau "patriotism" ?

      In "democratia parlamentara" , la ordinea zilei este "fura si fugi" !
  • +13 (19 voturi)    
    raspuns politic (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:13)

    giigi [utilizator]

    sa multumeasca amandoua partile. dar cu subinteles, "baieti, trebuie sa faceti autostrazile alea"...
  • +18 (26 voturi)    
    N-a zis nimeni ca Renault "paraseste Romania" (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:23)

    Gryphus [utilizator]

    Renault are mai multe investiti in Romania, de la cercetasre la productie si asamblare...Presedintele a vorbit doar despre ASAMBLARE
    • +6 (8 voturi)    
      Care asamblare (Joi, 13 februarie 2014, 7:28)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

      inseamna locuri de munca pierdute, ca sa nu mai spun ca locuri de munca pierdute se vor inregistra si datorira scaderii vanzarilor, a lipsei de valoare adaugata, ...
      Dar ce sa priceapa zombie latrinelor?!
  • -10 (34 voturi)    
    base are in principiu dreptate, totusi (Miercuri, 12 februarie 2014, 15:47)

    liviu_ [utilizator]

    uita cateva lucruri esentiale:
    - a fost ministru transporturilor 8 ani sau mai mult
    - este presedinte de vreo 9 ani
    - parditul lui a fost la guvernare vreo 7 ani

    daca infrastructura este proasta este intr-o mai mare masura vina lui si a partidului pe care il conduce
    • +10 (24 voturi)    
      ai dreptate (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:16)

      Tejveer [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      daca incerci sa mai gandesti o data, poate ajungi la concluzia ca decebal e vinovat...
      • -5 (11 voturi)    
        Hmmm (Joi, 13 februarie 2014, 8:58)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui Tejveer

        Ce si Decebal a fost ministru al transporturilor?
        Decebal a introdus =taxa basescu=?
        Decebal a condus Romania in ultimii 10 ani?
        Daca acestea sunt argumentele voastre....
        Nu incerca sa arunci in ridicol responsabilitatea pe care ar trebi sa o aiba un personaj care este foarte ridicol....
        • +2 (6 voturi)    
          hmmm (Joi, 13 februarie 2014, 11:37)

          Bazil [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          Bine ca Ponta nu este ridicol.
        • +1 (3 voturi)    
          .... (Joi, 13 februarie 2014, 12:43)

          un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          tu chiar nu vrei sa gandesti dincolo de jos basescu?
          esti chiar atat de orb la argumente?
          autostrada pitesti sibiu. asta e subiectul. nu jos basescu. basescu nu candideaza la presedentie. calmeaza-te.
          • -2 (2 voturi)    
            Hmmm (Joi, 13 februarie 2014, 14:46)

            MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

            Eu nu vreau ''jos basescu'' ci sa infude puscaria...
            Sa raspunda pentru furturila lui, pentru ca-l acopera pe frate lui, pentru ca face trafic de influenta, ca fetele lui au devenit milionare peste noapte desi ele nu pot termina un liceu ''pe bune''.
    • +15 (21 voturi)    
      sova ? (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:27)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      pai, sa-l intrebam si pe sova ce s-a intamplat cu banii de la bechtel ! Daca nu stie, sa ceara audienta la Nastase care a semnat acel contract minunat. Min Transporturilor a fost condus de multi altii (Mitrea, Orban, Berceanu, fata aia, imi scapa numele, de la pdl care a mai construit cate ceva, etc, etc). Dar, bugetul a fost mereu votat de parlament. si dimensionat pe masura, pt ca toti cei perindati prin guverne sa aiba o portie mica. Daca mai punem in ecuatie si "succesul" CFR supt ani de zile de Grampet (investitorul minune al lui ponta), sifonarea banilor de la Tarom si Romaero, avem tabloul infrastructurii de transporturi. Totusi, la ce foloseste Bucuresti-Alexandria comparativ cu Sibiu-Pitesti ? Totusi, s-au semnat contractele de deszapezire pe 23-24 ianuarie 2014, la 6300 eur/km ? Presupunand ca ceilalti au furat, e normal sa-i toleram si pe-astia ?
    • +16 (22 voturi)    
      OK (Miercuri, 12 februarie 2014, 16:39)

      CatalinPetrica [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      PDL a guvernat doar vreo 3 ani nu 8, in rest a fost PSD cu PNL, dar ce sa faci cand asculti doar antena 3 si nu gandesti singur
  • +25 (31 voturi)    
    Arad-Pitesti (Miercuri, 12 februarie 2014, 17:13)

    catalin72 [utilizator]

    Viorele,hai ma ca-i simplu: il scoti diseara pa Sova la A3 c-o harta colorata sa se convinga si basistii astia de la Renault ca drumu' cel mai scurt de la Arad la Pitesti e ala prin Alexandria !
  • -13 (21 voturi)    
    baloane de sapun (Miercuri, 12 februarie 2014, 23:44)

    evoque [utilizator]

    niste minciunele politice turnate de presedinte ca sa se bage in seama. elegant el prezidente a primit raspunsuri care il cam contrazic, prin urmare marele bau bau nu a avut efect nici macar o zi.
    herr prezident trebuie sa schimbi strategia ca asa devii penibil, credibilitate oricum nu mai aveti decat in mintea unor fanatici.
    • +9 (11 voturi)    
      nu e asa (Joi, 13 februarie 2014, 10:01)

      CrisRadutoiu [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Domnule sau doamna Evoque, presedintele nu s-a contrazis cu nimic! Trebuie doar sa nu cititi totul cu rea vointa. Basescu ( si nu sunt "basista") a spus ca Romania poate pierde ASAMBLAREA de la Pitesti (si intrebati orice muncitor de la Mioveni ca sa vedeti ce inseamna sa pierzi asamblarea... cam cati intra in somaj), lucru confirmat si de Stroe, de la Dacia. Deci Basescu nu a mintit cu nimic (in treacat spus, eu lucrez in cadrul Grupului). In plus, si comunicatul Renault arata cat de importanta este infrastructura pentru viitoarele proiecte. Are Basescu pacatele lui, dar uneori spune lucrurilor pe nume, iar opozantii lui, ca sa isi apere pielea si ca sa distraga atentia, arunca cu laturi pe el, strigand in gura mare ca ... ia uite ce pune Basescu tara pe foc... Nu e chiar asa...
      • -4 (4 voturi)    
        avand (Joi, 13 februarie 2014, 11:03)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui CrisRadutoiu

        in vedere pozitia uzinei este absolut corect si necesar sa ai o infrastructura facila, este absoluta si carecta si dorinta oricarui investitor de a beneficia de infrastructura si de a pune presiune pe autoritati, insa plecand de la o realitate presedintele a facut un joc politic marlanesc prin care incearca sa manipuleze opinia publica, ganditi-va la perceptia mesajului transmis de presedinte, realitatea este asa cum este insa presedintele a mizat pe efectul politic de bau bau fara sa ii pese de interesul real.
        Daca nu ar fi urmarit efectul politic si ar fi fost interesat cu adevarat de dezvoltarea si asigurarea conditiilor pentru dacia, atunci ar fi transmis un comunicat public catrea guvern iar beneficiul politic era cules in plan secundar, insa presedintele a preferat sa procedeze invers, fapt care te indreptateste sa vezi ca in fapt presedintele este interesat in primul rand de aspectul politici nu de cel al beneficiilor societatii.
        • +3 (3 voturi)    
          da, dar... (Joi, 13 februarie 2014, 12:05)

          CrisRadutoiu [anonim] i-a raspuns lui evoque

          Ceea ce nu inseamna ca TB a mintit, asa cum ati afirmat. Sigur ca aveti dreptate referitor la aspectul politic, dar va intreb: nu fac toti acest lucru? Este marsav ca sunt interesati de propriile foloase si le pasa prea putin de problemele oamenilor si de cum ar putea sa ii scoata din ignoranta. In acelasi timp, mi se pare mai marsav sa minti ca sa iti atingi scopurile politice decat sa spui adevarul in acelasi scop.
          • +2 (2 voturi)    
            Degeaba (Joi, 13 februarie 2014, 13:23)

            OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui CrisRadutoiu

            Nu poti sa te intelegi cu postacii pro-USL, ei nu gandesc pentru ei, partidul o face pentru ei.
            • -2 (2 voturi)    
              ianos (Joi, 13 februarie 2014, 14:55)

              evoque [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

              baci, tu intelegi ce citesti? mai reciteste din scrisele lui Cris Radutoiu: "Este marsav ca sunt interesati de propriile foloase si le pasa prea putin de problemele oamenilor si de cum ar putea sa ii scoata din ignoranta. In acelasi timp, mi se pare mai marsav sa minti ca sa iti atingi scopurile politice decat sa spui adevarul in acelasi scop" si citeste pana ai sa intelegi universalitatea afirmatiilor de mai sus, o fi greu?
          • -1 (1 vot)    
            am facut (Joi, 13 februarie 2014, 14:52)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui CrisRadutoiu

            referire la aspectul politic, clar iar in secundar era si sintagma presedintelui cu minciuna sa spui ca altul minte si tu sa folosesti minciuna la fel ca cel pe care il acuzi este, inconstienta in cel mai bun caz, insa aici numai de inconstienta nu este vorba.
            Sunt experti care spun ca oamenilor le place sa fie mintiti, clar politicienii profita din plin de acest lucru, insa sa faci din minciuna politica statului sau politica guvernamentala este mult prea mult.
  • +14 (20 voturi)    
    Plagiatorule fa ma autostrada Valcea Sibiu (Joi, 13 februarie 2014, 0:23)

    alex4321 [utilizator]

    Plagiatorule fa ma autostrada Valcea Sibiu!

    Chiar nu ti jena sa nu vrei sa ajuti DELOC

    economia Romaniei?

    Singura ta Intentie a ta si a Bufnitei

    e sa dai la unii privati 10 EU de fiecare calator

    dus-intors pe o autostrada pentru turism pe Valea

    Prahovei?



    P.S. nu-nteleg de ce nu-si traduce

    Sova numele din rusa in romana caci Bufnita e un

    cuvant frumos Geto-Dac?
  • +3 (5 voturi)    
    unde nu-i foc nu e nici fum (Joi, 13 februarie 2014, 8:09)

    florin_f [utilizator]

    hai sa ne inchipuim ca Renault ar spun ca pleaca, cate masini bune ar mai iesi pe poarta fabrici? logic ca prin lipsa de orizont, calitatea munci ar scadea vazand cu ochi.
  • -10 (18 voturi)    
    Mai basistilor (Joi, 13 februarie 2014, 8:56)

    ploiesteanu [utilizator]

    imi place atat de mult de voi ! Daca a spus Basescu so pe Isarescu, toti catelusii incep sa muste. Daca a zis trebuie sa se construiasca mai intai Pitesti - Sibiu, toti sa se construiasca mai intai Pitesti - Sibiu, gandeste presedintele pentru voi. Va aliniati toti asa cuminti, fara sa aveti vreo opinie proprie ! E tare Basescu asta. A facut din voi niste marionete.
    • +7 (9 voturi)    
      ok.. (Joi, 13 februarie 2014, 10:08)

      CrisRadutoiu [anonim] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Vi se pare mai importanta autostrada catre Alexandria, atunci? Cine gandeste aici cu mintea lui si cine cu a altora..?
      In legatura cu acest subuiect, presedintele nu s-a contrazis cu nimic! Trebuie doar sa nu cititi totul cu rea vointa. Basescu ( si nu sunt "basista") a spus ca Romania poate pierde ASAMBLAREA de la Pitesti (si intrebati orice muncitor de la Mioveni ca sa vedeti ce inseamna sa pierzi asamblarea... cam cati intra in somaj), lucru confirmat si de Stroe, de la Dacia. Deci Basescu nu a mintit cu nimic (in treacat spus, eu lucrez in cadrul Grupului). In plus, si comunicatul Renault arata, foarte diplomat, cat de importanta este infrastructura pentru viitoarele proiecte. Are Basescu pacatele lui, dar uneori spune lucrurilor pe nume, iar opozantii lui, ca sa isi apere pielea si ca sa distraga atentia, arunca cu laturi pe el, strigand in gura mare ca ... ia uite ce pune Basescu tara pe foc... Nu e chiar asa...
      • 0 (0 voturi)    
        Renaultul spune ca (Joi, 13 februarie 2014, 13:28)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui CrisRadutoiu

        a cheltuit mai bine de 2 miliarde si e inacceptabil sa plece. Banii astia sunt investiti La Titu si in primul rand, grosul, la Pitesti. Daca intelegi ce vreau sa spun. Nu e vorba de nu stiu ce magazin de vanzari sau nu stiu ce firma afiliata Renault care face sigla grupului. Si ce vrei sa spuna Renault ? Ca n-are nevoie de autostrada ? Evident ca i-ar bucura construirea uneia care sa le treaca pe sub nas.Dar asta nu inseamna ca daca nu e construita imediat, parasesc Romania. Inteleg ingrijorarea Dvs. , celor de la PItesti sau din Grup, dar stati linistiti cat va exista un Logan ieftin si performant asa cum il fabrica uzina din Pitest, Grupul Renault nu va da cu piciorul la borcanul cu miere.
    • +2 (2 voturi)    
      Dragnea sau Dacia? (Joi, 13 februarie 2014, 13:21)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui ploiesteanu

      Daca tu vrei sa aiba Dragnea autostrada in loc de cel mai mare exportator din tara (Dacia contribuie cu 10% la exporturi), n-ai decat. Nu ma astept sa intelegi ca economia e mai importanta decat confortul lui Dragnea.
      • -1 (1 vot)    
        Mai da-l dracu pe Dragnea (Vineri, 14 februarie 2014, 15:32)

        ploiesteanu [utilizator] i-a raspuns lui OmulNou

        nu e vorba de Dragnea ca vrea sa-si faca poteca. E vorba de o autostrada care leaga 4 orase importante Bucuresti- Ploiesti- Brasov-Sibiu. Plus turismul care va inflori prin constructia acestei autostrazi.
  • +6 (6 voturi)    
    pentru cine nu stie (Joi, 13 februarie 2014, 10:57)

    mos ion roata [utilizator]

    Uzina de la Pitesti este prin excelenta o uzina de asamblare a autoturismelor. Majoritatea componentelor vin din alte parti.
    • +2 (2 voturi)    
      Cum ramane (Joi, 13 februarie 2014, 11:04)

      naica [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      cu "aprecierile"celui care zice ca este prim ministru?Vezi mai ponta ca esti ca rata care se repede dupa ..........gaze si pca-n cioc(adica in bot)
  • -1 (5 voturi)    
    Deci (b)asescu a mintit. (Joi, 13 februarie 2014, 11:59)

    #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator]

    Bagati minusuri.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi