Uzina din Mioveni trebuie sa-si pastreze competitivitatea fata de alte fabrici Renault, precum cea din Maroc, iar elementele relevante in acest sens sunt atat accesul facil catre frontiera, cat si mentinea costurilor salariale "la un anumit nivel", afirma directorul general al Dacia, Nicolas Maure. El spune ca estimarile arata ca s-ar economisi 30 de euro/vehicul daca ar exista autostrada de la Miovei la Arad, noteaza Mediafax.

Nicolas MaureFoto: Dacia

"Este foarte important pentru noi sa avem acces cat mai facil catre frontiera din Arad si este o prioritate pe care am comunicat-o Guvernului. Conform calculelor noastre, am economisi 30 de euro pe vehicul daca ar exista autostrada (de la fabrica la granita, n.r.). In acelasi timp, putem spune ca 30 de euro nu sunt nici mult, nici putin, exista si alte elemente de luat in calcul pentru competitivitatea noastra, iar deocamdata vorbim despre costurile salariale, care trebuie mentinute la un anumit nivel, pentru ca altfel uzina din Tanger (Maroc), care este o uzina noua, devine din ce in ce mai performanta si poate fi pusa in comparatie cu cea din Mioveni. Noi ne dorim ca uzina din Mioveni sa ramana in fata celei din Tanger", a declarat Maure, la o intalnire cu presa.

El a afirmat ca grupul francez Renault nu are deocamdata intentia de a parasi Romania, unde este prezent de 15 ani, dar pe de alta parte, in contextul in care fabrica din Maroc devine din ce in ce mai competitiva, este important ca Romania sa-si pastreze la randul ei competitivitatea pentru a putea exporta catre pietele din vestul Europei.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro