Una dintre cele mai mari piete auto este in colaps si intrevede slabe sanse de redresare – O poveste cu sanctiuni, iertare si disperare

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 26 februarie 2014, 12:29 Economie | Auto

Un vechi Peugeot 405
Foto: Peugeot
Iranul producea inainte de embargo chiar si 1,6 milioane automobile/an, insa retragerea Peugeot-Citroen si Renault a dus productia la mai putin de jumatate si sute de producatori de piese au dat faliment. Lucrurile incep sa isi revina in tara cu 77 milioane de locuitori, dar chiar daca productia creste, clientii nu mai au resurse din cauza devalorizarii monedei nationale si a creditelor uluitor de scumpe. Renault a reinceput asamblarea Logan in Iran si cu piese din Romania care ajung dupa 11 zile cu camionul.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

1510 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi