Acum zece ani, cand grupul Renault lansa Logan, nici cei mai optimisti directori ai grupului francez nu ar fi sperat ca masina low-cost va ajunge sa se vanda excelent in piete pretentioase precum Franta si Germania. Cum vede seful Dacia, Nicolas Maure, Logan-ul din 2024, ce se poate schimba la masinile Dacia si cat de mult ar mai putea creste marca, puteti citi in articol.

Schita de design pentru primul LoganFoto: Renault

Dacia a sarbatorit 10 ani de la Logan in Romania printr-o editie speciala de Logan, despre care puteti citi pe larg aici.

Acum zece ani, cand se lansa Logan, cei de la Dacia si Renault erau rezervati in legatura cu viitorul model, fiindca multi au criticat designul, iar altii au spus ca e o "masina a saracului" care nu se poate vinde pe pietele mari.

In prezent Dacia are sase modele in gama, in zece ani s-au vandut 2,8 milioane de masini din "gama Logan", iar intrebarea este ce se va intampla pana in 2024.

"In prezent ne gandim la viitoarea generatie Logan care va fi lansata in cativa ani, insa mai multe despre ea nu va pot spune acum", explica noul sef al Dacia, Nicolas Maure. "Peste zece ani regulile legate de emisii vor fi mai dure si e foarte posibil ca produsul sa fie putin diferit, mai ales la partea de eficienta energetica. Stilul ar putea fi diferit, la fel si grupul motopropulsor va fi schimbat. E prea devreme sa pot comenta, insa toata lumea cauta petrol peste tot, sunt gasite noi rezerve in lume, dar va veni si sfarsitul acestora si trebuie sa ne gandim la generatia viitoare", spune Nicolas Maure, intrebat despre cum vede Loganu peste zece ani.

El spune ca peste zece ani vor exista atat Dacii cu motoare conventionale, dar probabil si unele cu motorizari mai avansate tehnologic. "Dupa cum stiti, Renault este lider la vehicule cu zero emisii, Nissan are motoare foarte bune si e foarte posibil ca noul Logan sa aiba cate ceva de la Renault sau de la Nissan", spune seful Dacia care adauga ca se va pastra filosofia originala a Dacia: sa fie o masina spatioasa si acceptabila ca pret.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro