Cum va fi Logan peste 10 ani si cat de mult se poate schimba marca Dacia

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 19 iunie 2014, 15:01 Economie | Auto

Schita de design pentru primul Logan
Foto: Renault
Acum zece ani, cand grupul Renault lansa Logan, nici cei mai optimisti directori ai grupului francez nu ar fi sperat ca masina low-cost va ajunge sa se vanda excelent in piete pretentioase precum Franta si Germania. Cum vede seful Dacia, Nicolas Maure, Logan-ul din 2024, ce se poate schimba la masinile Dacia si cat de mult ar mai putea creste marca, puteti citi in articol.

Dacia a sarbatorit 10 ani de la Logan in Romania printr-o editie speciala de Logan, despre care puteti citi pe larg aici.

Acum zece ani, cand se lansa Logan, cei de la Dacia si Renault erau rezervati in legatura cu viitorul model, fiindca multi au criticat designul, iar altii au spus ca e o "masina a saracului" care nu se poate vinde pe pietele mari.

In prezent Dacia are sase modele in gama, in zece ani s-au vandut 2,8 milioane de masini din "gama Logan", iar intrebarea este ce se va intampla pana in 2024.

"In prezent ne gandim la viitoarea generatie Logan care va fi lansata in cativa ani, insa mai multe despre ea nu va pot spune acum", explica noul sef al Dacia, Nicolas Maure. "Peste zece ani regulile legate de emisii vor fi mai dure si e foarte posibil ca produsul sa fie putin diferit, mai ales la partea de eficienta energetica. Stilul ar putea fi diferit, la fel si grupul motopropulsor va fi schimbat. E prea devreme sa pot comenta, insa toata lumea cauta petrol peste tot, sunt gasite noi rezerve in lume, dar va veni si sfarsitul acestora si trebuie sa ne gandim la generatia viitoare", spune Nicolas Maure, intrebat despre cum vede Loganu peste zece ani.

El spune ca peste zece ani vor exista atat Dacii cu motoare conventionale, dar probabil si unele cu motorizari mai avansate tehnologic. "Dupa cum stiti, Renault este lider la vehicule cu zero emisii, Nissan are motoare foarte bune si e foarte posibil ca noul Logan sa aiba cate ceva de la Renault sau de la Nissan", spune seful Dacia care adauga ca se va pastra filosofia originala a Dacia: sa fie o masina spatioasa si acceptabila ca pret.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2828 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Se va schimba cat ii permite pretul ! (Joi, 19 iunie 2014, 16:29)

    Amad [utilizator]

    Pietele respective or fi pretentioase cand vine vorba de masini de la 15000 euro in sus.
    Pe de alta parte respectivii cetateni mai sunt si realisti. O masina noua, relativ decenta, cu salariul din 3 luni. Cum suna?
    De asta are succes. Lumea arunca din ce in ce mai putin cu bani pe masini sau obiecte scumpe care nu sunt necesare.
    Desigur mai sunt si romanii care la un salariu de 4-500 euro "iau de la gura" sa-si ia Audi, MBW rupte de altii. Apoi se duc la benzinarie si pun benzina de 40-50 ron. Am vazut Q7 care a alimentat de 40 lei, sa mai faca doua ture de centru.
    • 0 (0 voturi)    
      Doar Q7?! (Vineri, 20 iunie 2014, 17:50)

      Logan1ro [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      Am vazut SL63AMG cu 100 de lei alimentati, muzica la maxim si plecari cu scârț ;)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version