Cum a mers piata auto in primele noua luni si ce masini au scos romanii la vanzare pe internet

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 28 octombrie 2014, 14:51 Economie | Auto

​Piata masinilor noi si-a mai revenit intre ianuarie si septembrie, iar la masinile second-hand evolutiile au fost mult mai putin spectaculoase. Piata auto a simtit efectele pozitive ale programului Rabla in acest an, iar in 2015 va fi puternic influentata de noul program Prima Masina. O analiza Autovit.ro arata ce masini au pus romanii la vanzare pe internet dar si cum ar putea evolua piata in 2015.

Informatia pe scurt

  •    Piata masinilor noi a crescut cu 25% in primele noua luni ale anului 2014, datorita programului Rabla si reducerilor facute de cativa dealeri.
  •    Inmatricularile de masini second-hand din import au scazut cu 4%, iar tranzactiile cu masini second-hand pe plan intern au urcat cu 6% fata de anul trecut, dar sunt totusi cu 36% sub sub nivelul din 2012 dinaintea timbrului de mediu.
  •    Iulie a fost luna cu cele mai bune cifre pentru toate cele trei categorii auto: masini noi, inmatriculari de masini second-hand din import si reinmatriculari.
  •   Cat despre masinile noi, Dacia are 31% din piata, iar Skoda si Volkswagen au aproape 10%. La masini second-hand, Volkswagen si Opel sunt cele mai cautate marci.
  •    Piata masinilor noi are mari sanse sa incheie anul cu o crestere de 25% si la anul s-ar putea repeta daca atat programul Rabla, cat si Prima Masina vor functiona.
  •    Programul Prima Masina are stabilit un obiectiv foarte indraznet pentru 2015 – 20.000 de masini – in conditiile in care multi tineri au probleme financiare si nu ar putea sustine un credit pe sase-sapte ani. In plus, in program vor intra foarte putine modele, din cauza plafonului maxim de 50.000 lei + TVA.
  •    Nu sunt semne ca timbrul de mediu va fi modificat prea curand, iar ideea transformarii lui in impozit anual pare “inghetata”.
  •    Pe Autovit.ro  sunt in orice moment peste 50.000 de anunturi, dintre care jumatate pentru autoturisme. Volkswagen, BMW si Opel sunt marcile cu cea mai putermica prezenta.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1065 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi