Volvo incearca o revolutie a marketingului in auto: Prezenta doar la saloanele importante, evenimente proprii, vanzari online

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Marţi, 16 decembrie 2014, 8:40 Economie | Auto

Volvo Concept XC Coupe
Foto: Volvo
​Volvo Cars anunta o noua strategie de marketing, prin care spera sa revitalizeze marca si sa revolutioneze modul in care presa si clientii interactioneaza cu automobilele sale. Pe scurt, marca Volvo va fi prezenta in fiecare an la cate un salon auto important de pe fiecare continent, va organiza anual cate un eveniment propriu, emblematic, in care sa-si prezinte avangarda tehnologica si noutatile, iar vanzarile se vor desfasura din ce in ce mai mult online.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1191 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    faliment (Marţi, 16 decembrie 2014, 9:01)

    ion popescu [utilizator]

    nu e nici o revolutie auto, au taiat bugetul...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri