Uber, aplicatia care a bagat spaima in taximetristi, este disponibila si la Bucuresti

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 25 februarie 2015, 10:20 Economie | Auto

Cum vede Uber situatia din Bucuresti
Foto: Uber
Controversata aplicatie Uber lanseaza miercuri in Bucuresti uberX, primul sau program de ride-sharing la nivel local. Uber este prezenta in 54 de tari si permite aproape oricarui sofer sa fie un fel de taximetrist. Aplicatia a fost intens criticata si a fost interzisa in mai multe orase din lume. Uber sustine ca peste un milion de masini sunt utilizate ineficient in zona Bucuresti-Ilfov, iar acelasi numar de oameni ar putea fi transportat cu 250.000 de masini.

Exemple de tarife Uber in Bucuresti

    Aeroportul Henri Coanda - Piata Universitatii: 40 RON
    Centru Vechi - Drumul Taberei: 18 RON
    Calea Floreasca - Gara de Nord: 11 RON


Pornirea este 1,39 lei, la care se adauga 1,39 lei/km si 0,23 lei/minut in timpul calatoriei. Tariful minim pe calatorie este de 6 lei si tot 6 lei este si taxa de anulare a comenzii. Obiectivul Uber este ca masina sa ajunga in maxim 5 minute la client.

Cum se foloseste Uber
  •     Descarca aplicatia Uber de pe iOS App Store sau Google Play Store, sau fa-ti cont aici.
  •     Cu Uber, nu ai nevoie de numerar. Fa-ti cont si inregistreaza un card bancar.
  •     Deschide aplicatia, alege locul de pornire si vezi pe harta cum Uber-ul tau vine spre tine, in timp real.
  •    La destinatie, da-te jos din masina si mergi mai departe. Nu e nevoie sa lasi bacsis. Nu e nevoie sa platesti cash

Platforma inovatoare Uber conecteaza in timp real soferii cu pasagerii, prin simpla atingere a unui buton. Indiferent daca este folosit in interes de serviciu sau doar pentru a iesi cu prietenii in oras, uberX reprezinta o varianta accesibila, sigura si de incredere prin care oamenii se pot deplasa prin oras. Folosind platforma, soferii inregistrati isi vor putea valorifica mai bine masinile, contribuind, in acelasi timp, la imbunatatirea mobilitatii urbane din Bucuresti.



Uber spera sa puna bazele unei platforme eficiente de ridesharing in Bucuresti si sa imbunatateasca eficienta masinilor din oras, in conditiile in care, in prezent, peste un milion de masini sunt folosite doar cate o ora pe zi. Cu o medie de ocupare a masinii de doar 1,3 persoane, utilizand mai eficient masinile prin ridesharing, acelasi numar de drumuri zilnice ar putea fi realizat folosind doar 250.000 de autovehicule. Completand optiunile existente de transport cu o varianta prietenoasa si de incredere, mobilitatea urbana din Bucuresti poate fi imbunatatita, reducand problema ambuteiajelor si impactul calatoriilor asupra mediului, spune compania.
Toti soferii inregistrati pe platforma uberX au peste 21 de ani si un permis de conducere valid, nu au cazier si sunt proprietarii unei masini asigurate conform legii. Fiecare dintre ei a fost verificat individual de Uber inainte de acceptarea inregistrarii lor pe uberX.

Uber este o companie de tehnologie care conecteaza in timp real pasagerii - utilizatorii aplicatiei cu acelasi nume - cu soferii care utilizeaza platforma. In prezent, platforma Uber ofera alternative de transport in peste 280 de orase din peste 50 de tari la nivel mondial,
  • "Platforma inovatoare Uber conecteaza in timp real soferii cu pasagerii, prin simpla atingere a unui buton. Indiferent daca este folosit in interes de serviciu sau doar pentru a iesi cu prietenii in oras, uberX reprezinta o varianta accesibila, sigura si de incredere prin care oamenii se pot deplasa prin oras. Folosind platforma, soferii inregistrati isi vor putea valorifica mai bine masinile, contribuind, in acelasi timp, la imbunatatirea mobilitatii urbane din Bucuresti", mai spune compania.

Despre Uber si problemele sale

Uber a fost intens criticata in ultimele luni din cauza unor incidente cu soferii sai, dar si din cauza ca se lanseaza in multe orase fara a-i pasa de legislatia din domeniul taximetriei. Travis Kalanick, CEO al Uber, a indulcit tonul fata de taxi-urile clasice si spune ca unele legi au scopul lor, dar Uber poate fi o solutie in locurile cu somaj mare.

Seful Uber a indulcit tonul in ultima vreme, renuntand la criticle dure aduse autoritatilor de reglementare, dar si taximetristilor. Acum spune ca e usor sa spui despre aceste legi ceva negativ, insa admite ca au si aceste legi scopul lor.

Uber a fost interzisa de justitie in mai multe orase din SUA si Europa, dar cel mai grav este in India, unde un sofer al companiei a violat o clienta. Cazul a starnit un urias scandal, punandu-se la indoiala modul de selectie a soferilor de catre companie.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro




Citeste mai multe despre   






















30371 vizualizari

  • +15 (19 voturi)    
    La cat de ghertoi si toparlani sunt taximetristii (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:38)

    bancher [utilizator]

    de la noi din tara, e greu de crezut ca soferii Uber pot fi mai jos. Dupa mine, ori de te sui in taxi Pelicanul sau Meridian, ori de te sui in masina Uber, riscul sa dai peste un sofer bizon e acelasi.
    Legea injuraturii si a pumnului este in egala masura si pt unii, si pt altii.
    • +5 (7 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:44)

      Mihai1310 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Nu cred ca soferii Uber o sa fie chiar la fel!
      O sa vedem... DAR tine cont ca Uber este vazut in afara mai aproape de BlackCab decat de Pelicanul :)
      Ai mers cu BlackCab?
      • +5 (7 voturi)    
        aplicatia te va ajuta (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:43)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1310

        1. Uber nu angajeaza "taximetristi". Oricine poate sa aplice in acest program. Exista niste filtre, exista o procedura de selectie, dar nu trebuie sa fi fost inainte taximetrist.
        2. Se merge pe baza de "rating". Te-ai dat jos din masina.. trebuie sa spui confirmi ca s-a terminat cursa, ii dai o nota soferului, accepti plata. Daca te-ai trezit in masina unuia care fuma si asculta manele, poti sa te dai jos dupa 5 metri si sa il arzi la nota.. toti utilizatorii vor sti din momentul ala cu cine au de-a face.
        3. platesti prin intermediul aplicatiei. nu este mai ieftin, dar nu mai ai nevoie de cash, scapi de dat rest si poti deconta calatoria la nevoie.. evaziune fiscala? zero!
        • +2 (6 voturi)    
          Uber (Miercuri, 25 februarie 2015, 18:26)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Nu stiu daca la noi Uber va functiona altfel decat in alte tari dar soferii nu sunt angajati in adevaratul sens al cuvantului si nu au autorizatie de transport de persoane. Deci in cazul in care sunt prinsi raspund personal in fata legii. Uber doar ia banii ;).

          Si daca un taxi mai e verificat din cand tehnic/administrativ/sa aiba semnele de identificare/etc. la masinile Uber criteriile sunt lasate la latitudinea un regulamente interne, nu lege.

          Cum mai ziceam, Uber ia banii, soferii iar raspunderea in fata legii si pasagerii toate celelalte riscuri. De exemplu ca in caz de accident ai putea sa nu ai acoperirea unei asigurari.
      • +2 (4 voturi)    
        eu am vrut sa spun (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:44)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1310

        ca soferii Uber vor fi ceva mai civilizati decat Pelicanul si Meridian, care sunt culmea mizeriei (umane si fizice).
        Concurenta face bine, asa ca sunt de acord cu sistemul Uber, chit ca poate nu ma sui la ei in masini, dar macar fac concurenta taximetriei de 2 bani de la noi.
        • -1 (7 voturi)    
          Din pacate (Miercuri, 25 februarie 2015, 18:19)

          Close [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Fiind un domeniu neregulat problemele pe care le ai cu soferii Uber pot sa fie mult mai mari.

          Gandeste-te doar ca soferul Uber nu e obligat de nici o lege la aproape nici o raspundere si nici nu e controlat vreodata. Nu e usor de identificat, nu trebuie sa respecte vreo norma in ceea ce priveste starea tehnica a masinii, nu trebuie sa aiba vreo asigurare speciala care sa asigure pasageri, etc. Si daca pe taxi se mai fac controale tematice politie/OPC/RAR, la Uber o sa vezi fix pix.

          Iar o companie ca Uber este ultima mizerie, care se da drept companie IT dar de fapt soferii lor transporta persoane fara nici un fel de autorizatie. Ghici in spatele cui pica raspunderea. Uber ia banii, soferii iau riscurile financiare, pasagerii iau toate celelalte riscuri.

          Alegerea fiecaruia...
    • +22 (26 voturi)    
      N-as crede ca-i chiar asa... (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:52)

      marinel [anonim] i-a raspuns lui bancher

      Ca dintr-un om de rind faci un taximetrist, dar din taximetrist nu mai faci om.
  • -1 (15 voturi)    
    Nu inteleg care este avantajul... (Miercuri, 25 februarie 2015, 10:58)

    Sting [anonim]

    ...cel putin din punct de vedere al pretului. Au tarife mai mari decat taximetristii.

    Si asta nu e tot. Transportul de calatori este, si trebuie, sa fie reglementat prin lege. Autorizatiile de taxi sau de transport calatori nu sunt baliverne, ele sunt instituite pentru a reglementa aceste tipuri de activitati, pentru ca anumite standarde sa fie respectate, dar cel mai important, pentru a putea trage la raspundere. In caz de accident cine plateste in cazul Uber? Au asigurare pentru calatori? Ce parghii au asupra soferilor? Sunt acestia responsabilizati corespunzator?

    Eu unul nu sunt convins.
    • +1 (7 voturi)    
      Standarde (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:33)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      Da, standardele de ghertoi sunt respectate intocmai! Sunt de acord cu orice ii pune cu botul pe labe, niste lepre ordinare taximetristii. Lepre!
      • +2 (4 voturi)    
        Minusuri (Joi, 26 februarie 2015, 9:12)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

        Taximetristilor, ati dat minusuri? M-am saturat de voi ca de taximetristi :) Lepre nesimtite si ordinare!
    • +4 (8 voturi)    
      Concurenta o sa le faca bine (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:41)

      Ncu [anonim] i-a raspuns lui Sting

      Tu esti multumit de serviciile de taximetrie din Bucuresti?
    • +3 (5 voturi)    
      zice ca da (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:46)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      Ca, adica, sunt verificati daca au asigurare.
      Tarifele sunt mai mari, intr-adevar dar neesential. Universitate - Henri Coanda e aproape 30 lei, Floreasca (depinde de unde) - gara e cam 7 - 9 lei. Oricum, se discuta cresterea tarifelor de taximetrie.
      Are si avantajul ca aceia din strainatate care il folosesc si s-au obisnuit cu el pot apela la el si aici ;)
      Mai are avantajul ca nu ai nevoie de cash (INTOTDEAUNA e o problema cu restul, la taximetristi).
      Dpdv. al meu, tot ce inseamna "utilizare optimizata a masinilor" e bun; sper doar sa reziste suficient cat sa se obisnuiasca lumea cu el ;)
      • 0 (2 voturi)    
        asa este (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:46)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        avand in vedere ca taximetristii nu (prea) dau rest, vrand nevrand le dai spaga.
        Mai bine cu Uber, o fi mai scump, dar avand in vedere ca nu ai nevoei de rest, tot pe acolo ajungi cu pretul.
  • +14 (16 voturi)    
    Si despre opiniile clientilor din lume? (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:04)

    Albert [anonim]

    Una din rarele ocazii in care citesc un articol pe hotnews care e si 1. complet 'one-sided' si 2. prost scris, cu idei repetate de doua ori cu acelasi cuvinte.

    1. articolul se concentreaza aproape exclusiv pe critica adusa Uber si problemele legislative pe care le-a avut. N-am vazut nici o mentionare a vitezei cu care oamenii au inceput sa utilizeze aplicatia in orasele in care functioneaza; nici o mentiune despre cum in orase gen Londra o cursa in oras cost cam jumatate dintr-un black cab si cum in altele a oferit o siguranta si comfort care nu existau pana atunci in taximetrie. Nimic despre cum vad oamenii din orase beneficiul acestei aplicatii...

    Am folosit Uber in 5 orase in jurul lumii, de fiecare data cu o experienta net pozitiva fata de taxiuri normale. Am vorbit si cu prieteni/cunoscuti din orasele respective, aproape fara exceptie aveau aceeasi opinie.

    2. nu-mi dau seama cat de in graba/pe genunchi a fost scris articolul. E.g. intr-un paragaf: ''Travis Kalanick, CEO al Uber, a indulcit tonul fata de taxi-urile clasice si spune ca unele legi au scopul lor...''. In propozitia urmatoare, separata doar prin inceperea unui nou paragraf: ''Seful Uber a indulcit tonul in ultima vreme, renuntand la criticle dure aduse autoritatilor de reglementare..''. Ceva mai jos: '' Firmele clasice de taximetrie au chemat Uber in justitie pe motiv ca le face concurenta neloiala, fiindca soferii Uber nu trebuie sa plateasca autorizatiile pe care un sofer clasic de taxi trebuie sa le plateasca'' . Pentru ca la finalul articolului: ''Taximetristii profesionisti spun ca soferii Uber nu trebuie sa se conformeze legilor de profil, nu trebuie sa plateasca taxele specifice taximetriei si nici nu le trebuie vreo licenta''

    Asta pe sistem ''repetam de multe ori ideea pe care o impingem, asa le intra la toti in cap''..

    p.s. nu sunt afiliat cu Uber in nici un fel...doar fascinat de evolutia companiei si in ultimii doi ani un utilizator entuziast al lor.
  • -10 (14 voturi)    
    Credit gratuit (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:07)

    andrys [utilizator]

    Pentru $20 credit GRATUIT, folositi codul promo "uc0cl" - caracterul din mijloc e Zero. Cu placere ;)
    • +2 (4 voturi)    
      fals (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:21)

      Mihai1310 [utilizator] i-a raspuns lui andrys

      de fapt, este referral cod al individului, si doar el primeste niste bani.
      vechea metoda cu dati SMS la codul, si primiti nu stiu cati bani, dar de fapt ii dai respectivului credit :)
      • +1 (1 vot)    
        Gresit (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:35)

        andrys [utilizator] i-a raspuns lui Mihai1310

        Ambele parti primesc creditul de $20, atunci cand utilizatorul invitat efectueaza prima cursa.
  • -5 (11 voturi)    
    Scump domne, si ilegal (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:22)

    Acgmph [anonim]

    Doua chestiuni in vin in minte:
    - nu stiu daca au licenta de transport persoane, fiind ilegal sa prestezi servicii in regim taxi fara licenta. Legea e destul de clara in Bucuresti cu privire la taxiuri. Stie careva daca folosesc masini cu licenta?
    - este mai scump decat un taxi normal. Aceeasi cursa este estimata la 38-50 de lei fata de 34-36 de lei cat ma costa cu taxi normal.

    Nu stiu daca vor rezista pe piata, mai ales ca taximetristii din Bucuresti nu vor fi la fel de finuti precum cei din Paris cand s-au suparat pe Uber. Ai nostri sunt mai din topor :)
    • +1 (3 voturi)    
      deja e traditie.. (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:51)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Acgmph

      Uber intra pe piete agresiv, fara sa ceara licente de taximetrie, creste rapid si apoi se bazeaza pe opinia publicului si avocatii lor ca sa rezolve problemele legale.

      Referitor la pret, cred ca este important sa tinem cont de 2 diferente majore:
      1. stii cat o sa platesti inainte sa te urci in masina. daca nu-ti convine, nu esti obligat sa accepti.
      2. tranzactia este fiscalizata. se platesc toate taxele. cand ii dai tu 34-36 de lei taximetristului, el ce taxe plateste? orice contributie indirecta la fiscalizare va duce pe termen lung la reducerea taxelor si reasezarea poverii fiscale in mod corect pe umerii tuturor.
      • +1 (1 vot)    
        nu stii cat o sa platesti (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:15)

        akanom [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        La Uber, nu stii cat o sa platesti inainte, stii cat ai platit dupa ce ai terminat cursa si-ti vine email-ul/SMS-ul.

        Poti sa ceri o estimare prin aplicatie, dar aia este o estimare.
      • 0 (0 voturi)    
        gresit (Miercuri, 20 mai 2015, 17:27)

        zapada reloaded [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        daca nu-ti convine tot platesti.
        Nu exista refuz.
        Chiar si in cazul in care nu apari, tot platesti, e drept, doar 6 lei.
    • +1 (3 voturi)    
      Licente Taxi Bucuresti (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:03)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui Acgmph

      Legea e destul de clara in Bucuresti? Nu zic nu, dar e si respectata? Cate taxiuri Pelicanu sunt in Bucuresti, in conditiile in care nici macar unul nu are licenta pe Bucuresti??
      Mi se pare ca doriti sa vedeti doar partea plina a paharului in conditiile in are aia goala e mult mai mare.
      In legatura cu preturile, nu as vrea sa ma pronunt. Pretul corect e cel pe care il obtii tu ca vanzator. Cu alte cuvinte, daca eu cer dublu fata de alt coleg vanzator si eu gasesc un cumparator, atunci eu mi-am atins scopul si pretul nu a contat.
      • +1 (3 voturi)    
        degeaba e lege, daca nu se respecta (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:53)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sorin

        voi chiar credeti ca taxiurile nu au ceasurile din bord manarite?? Si cati taximetristi nu au pret de 3.5RON/km?
        O sa fiti surprinsi cand veti lua o masina Uber, sa nu constatati ca desi pretul per kilometru e mai mare, tariful cursei sa nu fie mai mic...
      • -1 (3 voturi)    
        Taximetrist made in ro (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:34)

        dana [anonim] i-a raspuns lui Sorin

        Poftim raspuns de Taximetrist made in ro:
        "Cu alte cuvinte, daca eu cer dublu fata de alt coleg vanzator si eu gasesc un cumparator, atunci eu mi-am atins scopul si pretul nu a contat."
        • +1 (3 voturi)    
          pret (Miercuri, 25 februarie 2015, 16:22)

          eu [anonim] i-a raspuns lui dana

          o cafea tot o cafea ramane ,o poti bea la colt de strada cu 1,5lei sau intr-o locatie selecta cu peste 10 lei la fel si la taxi platesti 1,40 sau 10lei daca ai pretentii!
  • -1 (1 vot)    
    Exista si pe Windows Phone (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:46)

    DanM [anonim]

    Linkul catre aplicatia UBER pentru Windows Phone:

    http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/uber/b905a877-bd55-4ce7-a7aa-467cdc3a21f4

    Puteti sa adaugati linkul in textul articolului.
  • +1 (3 voturi)    
    40 lei OTP-Univ? (Miercuri, 25 februarie 2015, 11:48)

    laurix [utilizator]

    Intre aeroportul Otopeni si Pta. Universitatii sunt 17km, asadar de unde le-a iesit acest cost de 40 de lei? Cu taxiul clasic, la un pret de 1,39 lei/km mai mult de 30 lei nu va costa niciodata...
    • +4 (4 voturi)    
      fals, fals, fals (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:55)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui laurix

      M-a dus pe mine taxi Pelicanul de la Mag Unirea (Mc Donald's) pana la Aeroportul Henri Coanda. Cu toata plimbarea taximetristului, m-a ajuns la 35 RON. Plus ca din 10 taximetristi care erau in zona, doar unul a vrut sa ma duca pana acolo (pe motiv ca nu au rovignieta, e filtru al politiei si au anvelope uzate, etc)
      Asa cum spuneam si mai sus, nu conteaza neaparat pretul per kilometru, ci cat va costa cursa in final..
    • -1 (1 vot)    
      :) (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:18)

      io [anonim] i-a raspuns lui laurix

      si tariful extern?
  • -2 (4 voturi)    
    Uber (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:18)

    mem [anonim]

    1. Parca in Romania se interzisese "ia-mă nene"?
    2. Cititi pe net cat de "fericiti" sunt soferii exploatati de Uber.
    • 0 (4 voturi)    
      prefer sa fiu eu fericit, (Miercuri, 25 februarie 2015, 12:56)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui mem

      decat sa ii fac fericiti pe soferii taxi Pelicanul sau Meridian.
  • +2 (4 voturi)    
    ceva detalii (Miercuri, 25 februarie 2015, 13:36)

    unualibro [utilizator]

    Folosesc Uber de vreo cinci luni (in Varsovia). Tariful final e mai jos cu 30 - 40%. Plata se face automat prin card, la valoarea data de sistem, nu de Dorel. Nu trebuie sa am cash la mine. Stiu de inainte de a urca in masina cat costa. Nu trebuie sa sun sa intreb unde e Dorel fiindca vad pe aplicatie unde este, cate minute mai are pana ajunge, pe unde e ratacit. Nu trebuie sa sun la dispecerat sa lamuresc adrese, etc (setez direct din aplicatie). Nu trebuie sa stiu limba tarii in care ma aflu. Poza lui Dorel apare imediat ce am facut comanda. Pot anula comanda in orice moment. Nu vad de ce n-as comanda prin Uber. Sincer: va rupe piata de taximetrie din Bucuresti. Ca urmare, in cateva luni vor fi interzisi.
  • -1 (1 vot)    
    uber (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:13)

    uber [anonim]

    Pentru 10€ credit GRATUIT, folositi codul promo QK0WJ caracterul din mijloc e Zero. Cu placere ;)
    • 0 (2 voturi)    
      sau codul promo (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:47)

      antonio [anonim] i-a raspuns lui uber

      codul promo T6BAU ...e mai funny
      primesti 40 de lei pt prima utilizare a serviciului Uber
  • 0 (2 voturi)    
    uber bucuresti (Miercuri, 25 februarie 2015, 14:42)

    Antonio [anonim]

    exista o pagina pt cei din Bucuresti si numai sa-si spuna parerea despre noul serviciu Uber.

    https://www.facebook.com/pages/Uber-Bucuresti/655441137917262
  • +1 (3 voturi)    
    Credit gratuit (Miercuri, 25 februarie 2015, 15:34)

    Uber Buc [utilizator]

    Pentru credit gratuit neaparat codul 4QJQ9 . Prima calatorie gratis!
  • +1 (3 voturi)    
    legalitate (Miercuri, 25 februarie 2015, 16:13)

    nokiad [anonim]

    Care este cadrul legal in care soferii isi desfasoara activitatea ?
    In ce baza isi declara soferii veniturile?
    • +1 (1 vot)    
      iama_nene v.1.0 (Miercuri, 25 februarie 2015, 22:14)

      anonimicus [utilizator] i-a raspuns lui nokiad

      Parca era ilegal autostopul, iar politia declansase la un moment dat o vanatoare cu amenzi.
  • 0 (0 voturi)    
    si taximetristii creeaza probleme (Duminică, 22 martie 2015, 17:17)

    pasager [anonim]

    "Luni seară, poliţiştii bucureşteni au identificat şi reţinut un bărbat de 35 de ani, din Bucureşti, bănuit de comiterea infracţiunii de tâlhărie şi agresiune sexuală asupra unei tinere, de 23 de ani, se arată într-un comunicat al Poliţiei." sursa mediafax 10.martie.2015

    "Un taximetrist din Galaţi a fost prins conducând cu o alcoolemie de 1,17 la mie în aerul expirat", potrivit Mediafax, 20.martie

    etc....
    Binenteles ca putem gasii zilnic in Romania astfel de exemple negative, dar nu cere nimeni desfiintarea taximetriei.
    De ce pt un singur caz in lume se cere interzcerea Uber ?

    Ganditi-va in primul rand la siguranta voastra, apoi la castigurile/clietii pe care le pierd taximetristii !!!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi