Nicolas Maure, Dacia: Cu autostrada de la Pitesti la Sibiu vom economisi 10 ore pentru transport

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Luni, 8 iunie 2015, 18:32 Economie | Auto

​Autostrada Pitesti-Sibiu, pe care Guvernul o promite gata in 2020 investitorului strategic Dacia-Renault, va face ca producatorul auto sa scuteasca 10 ore pentru transport, si de aici costuri mai mici de operare, eficienta imbunatatita a muncii si competitivitate mai mare a Romaniei in fata altor tari care gazduiesc uzine ale Grupului Renault, a declarat Nicolas Maure, directorul general al Grupului in Romania.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
1534 vizualizari
  • -2 (4 voturi)    
    Renteaza autostrada pt. max. 160 tiruri/zi/sens? (Luni, 8 iunie 2015, 19:31)

    Argon [utilizator]

    Toata productia uzinei sa fie transportata pe sosea spre Sibiu, un caz pur teoretic, si nu ar fi necesare peste 120 tiruri / zi / sens.

    Productia zilnica a Dacia nu depaseste:

    350 mii masini/an / 365 zile/an = 959 masini/zi.

    Adica pe poarta intreprinderii ies zilnic sub 959 automobile. Presupunind ca toate s-a transporta pe calea rutiera Pitesti - Sibiu cu camioanele, traficul total generat ar fi:

    2 x (959 masini/zi / 8 masini/tir) = 240 tiruri/zi (120 pline spre Sibiu, 120 goale catre Pitesti).

    Pentru 120 camioane / sens / zi renteaza construirea unei autostrazi? Bineinteles ca nu!

    Trebuie insa precizat ca majoritatea acestor vehicule sunt duse cu trenuri de 300 unitati, fie pe ruta Pitesti - Bucuresti - Constanta fie prin Craiova spre Timisoara. Pe directia Sibiu pleaca doar citeva tiruri in 24 ore si astfel traficul generat de uzina Dacia pe viitoarea autostrada va fi neglijabil, 10 - 25 tiruri / sens pe zi, nu mai mult.

    Toate piesele necesare unei Dacii sa fie carate dispre Sibiu catre Pitesti, iarasi pura teorie, si la cele maxim 120 tiruri/sens se vor mai adauga inca 40 incarcate cu componente (care ocupa mult mai putin spatiu decit masinile, maxim 1/3). Vom avea in final un teoretic 120 + 40 = 160 camioane/sens/zi si un practic nu mai mare de 35 tiruri/zi/sens.

    Deci autostrada Sibiu - Pitesti va fi de utilitate minora fabricii din Mioveni.
    • +2 (2 voturi)    
      ok (Luni, 8 iunie 2015, 22:58)

      VladSnow [anonim] i-a raspuns lui Argon

      Si pentru restul de 50.000 de masini care trec pe acolo zilnic? 25.000 pe un sens?

      Merita sau nu merita, ce zici?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă