Jerome Stoll, executiv Renault: Clientii pun presiune sa dam discounturi pentru Dacia. Noi vom pastra insa preturile fixe

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Marţi, 7 iulie 2015, 19:10 Economie | Auto

Jerome Stoll
Foto: Renault
​Clientela Dacia este in continuare in expansiune si pe masura ce a crescut cererea pentru masinile marcii romanesti au aparut presiuni tot mai mari pentru discounturi, insa politica cu preturi fixe va fi mentinuta in continuare, a declarat Jerome Stoll, directorul de marketing al Grupului Renault. Compania-mama prefera sa investeasca bani in marketing, pentru ca potentialii clienti sa fie mai bine informati despre masinile marcii Dacia, in loc sa directioneze acel buget spre eventuale campanii de discounturi.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

926 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri