Volkswagen isi cauta un nou sef: Cine sunt favoritii

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 24 septembrie 2015, 16:42 Economie | Auto

Matthias Muller
Foto: Porsche
Gigantul german al industriei auto Volkswagen isi cauta un nou sef, dupa demisia lui Martin Winterkorn, si exista sanse mari ca acesta sa fie ales din interiorul companiei, scrie AFP. Iata mai jos numele cel mai des citate:
  • Matthias Muller, seful Porsche
Este unul dintre marii favoriti. In varsta de 62 de ani, acest barbat cu parul alb si cu ochii albastri are o cariera indelungata in cadrul companiei, se bucura de sustinerea membrilor familiilor mostenitoare ale imperiului Volkswagen si este foarte apreciat pe plan intern. Dupa ce a lucrat in cadrul Audi si Lamborghini, conduce din 2010 divizia Porsche.
  • Herbert Diess, seful diviziei Volkswagen
Nou venit in cadrul grupului, Herbert Diess, 56 de ani, a preluat in vara marca Volkswagen. Trecut prin BMW, unde a fost director de dezvoltare din 2012, este cunoscut pentru capacitatea sa de a reduce costurile si prezinta avantajul infuziei de sange nou in grupul din Wolfsburg.
  • Rupert Stadler, seful Audi
La 52 de ani, Rupert Stadler a fost adeseori considerat delfinul potential al lui Martin Winterkorn. Sef la Audi din 2007, acest licentiat in gestiunea afacerilor conduce una dintre cele mai profitabile divizii ale grupului, in care lucreaza din 1990.
  • Hans Dieter Potsch, directorul financiar al VW
A lucrat in trecut la BMW si la producatorul de echipamente Durr. Austriacul, in varsta de 64 de ani, asigura din 2003 functia de director financiar al grupului Volkswagen. Numele sau este citat si pentru inlocuirea lui Berthold Huber in consiliul de supraveghere.
  •  Andreas Renschler, seful diviziei camioane
Din februarie, acest fost angajat al Daimler conduce divizia de utilitare, camioane si autobuze - Volkswagen Utilitaires, MAN si Scania. In varsta de 57 de ani, are relatii bune cu puternicul comitet de conducere al grupului dar nu cunoaste inca toate culisele mastodontului Volkswagen.
  • Jurgen Stackmann, seful Seat
La conducerea marcii spaniole din 2013, acest german in varsta de 54 de ani, care a lucrat in trecut pentru Ford, este licentiat in gestiunea afacerilor si a venit la Volkswagen in 2010.










1897 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    avocati ati gasit?! (Joi, 24 septembrie 2015, 16:56)

    lili [anonim]

    Ca mai intai aveti nevoie de multe firme de avocatura, la cate procese veti avea!
    Rusine, un asemenea nume bagat in aceasta mizerie zdrungina rau increderea in ceea ce producatorii declara referitor la produsele lor.... daca la VW vedem asta, ce sa mai credem despre aia mici si mai prapaditi...ne puneti vietile in periclor ca sa faceti profiturile alea urise si ametitoare pe spinarea noastra, a clientilor....
    Meritati falimentul, criminalilor, ati stiut de noxele urise emise de masinile voastre si ati mintit o lume intreaga declarand noxe reduse, punad in pericol vietile a milioane de oameni, mai ales copii !
    Sper sa platiti atata cat meritati, poate chiar un faliment nu v-ar strica sa va invatati minte ca inselaciunea este PENALA si se pedepseste aspru de tot, sper ca SUA sa va invete minte si pe voi si pe toti cei care procedeaza asemenea voua!
    Sila!
    • 0 (0 voturi)    
      si-au gasit... (Vineri, 25 septembrie 2015, 11:39)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lili

      in america e o firma de avocatura care au aparat si nustiu ce mare firma dupa ce a belit mediu ci niste deversari de petrol sau ceva de genu...

      din punctul meu de vedere au pornit-o cu stangul rau de tot!
  • 0 (0 voturi)    
    O parere (Vineri, 25 septembrie 2015, 14:53)

    Geo [anonim]

    Nu-s de acord cu ce-au facut insa in momentul in care iti iei un diesel stii ca este mai poluant. Acum de ce sa ne ascudem dupa deget. Nu mai fiti asa de agresivi si bucurosi la adresa vw. Un dezastru ca asta in industria auto si in EU ar avea mare impact asupra a o gramada de oameni, multi oameni vor avea de suferit, concedieri, reduceri salarii, etc. Si nu numai in Germania. Ci in toata EU, chiar si RO. Ma refer la toti cei ce produc componente, electronice, etc. Va dati seama ca sefii mari din companie care mai mult ca sigur ca stiau de tot, ca doar n-a luat decizia asta vreun ingineras, NU VOR pati nimic. Oricum beneficiile pe care le-au luat le poate asigura viata si lor si famiilor pe zeci de ani.
    Asa ca terminati cu bucuria asta stupida la adresa vw. Ca toti vom suferi. Nu zic acum ca nu merita o lectie, dar nici chiar asa sa aruncam toti cu rahat. N-am vw nu ca nu mi-as fi dorit, ci ca nu aveam bani. Si nici nu lucr. pt. vw. Si da stiu ca au taiat costuri la greu si ar taia si un surub daca e in plus. Dar asta e, asta fac toti. Si cel mai rau e ca faci rabat la calitate sa iasa produsul pe piata, vai de capu ingenilor si al celor care lucr la munca de jos. Si stiti cine e cel mai de vina? Actionarii, pentru ca banii la ei merg. Ei decid tot. Daca vor ei zic maine scoti pasat next generation si managerul trebuie sa se execute. Insa actionarii nu vor pati niciodata nimic. Si nici sefii mari.
    Daca vrei sa nu poluezi nu mergi cu masina, dar toti vor masina. Am si eu o intrebare pt. Lili. Ea nu a mers niciodata cu masina? Un autobuz polueaza cat zeci de vw. Iar cand calci pedala se duc naibii noxele. Deci vina e a tuturor, nu numai a vw, sau a nu-stiu-ce manager. E adevarat fapta de ascunde asa ceva atata timp e grava, dar mult mai grav o sa fie cand ne-om trezi si cu o gramada de someri si cu o piata invadata de produse chinezesti sau americane, LA FEL de proaste.
    Asa ca ganditi-va de 2-3 inainte de arunca cu piatra, sa nu se intoarca impotriva voastra.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi