UE ar putea sa inaspreasca testele pentru emisiile de noxe dupa scandalul Volkswagen

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 17:15 Economie | Auto

Centtru de testare al Volkswagen
Foto: Volkswagen
Uniunea Europeana ar putea introduce teste mai dure pentru masurarea emisiilor autovehiculelor in urma scandalului Volkswagen, au declarat oficiali europeni de rang inalt pentru Reuters.

Producatorul auto german l-a numit vineri pe Matthias Muller drept director executiv, in incercarea de a gestiona cumva o criza desprisa de presedintele companiei drept "un dezastru moral si politic".

Vie-presedintele Comisiei Europene Frans Timmermans a declarat ca conducerea Volkswagen trebuie sa recunoasca tot ce e de recunoscut in legatura cu scandalul: "Trebuie sa oprim frauda, se de aceea trebuie sa ajungem la baza" acestui scandal, a declarat Timmermans pentru publicatia germana Sueddeutsche Zeitung.

Timmermans a mai aratat ca UE ar putea sa isi schimbe legislatia pentru a introduce teste mai stricte pentru emisii.

Potrivit ministrului german al Mediului Barbara Hendricks, Comisia Europeana si statle emembre au in vederereguli mai dure.

"Lucram la aceasta ora, la Bruxelles, la metode noi, cinstite de masurare", a declarat Hedricks pentru ziarul Handelsblatt intr-un interviu care urmeaza sa fie publicat luni.










2794 vizualizari
  • +6 (12 voturi)    
    Sa se faca modificari (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 17:26)

    Romania, tara pomanagiilor [utilizator]

    dar sa nu se schimbe nimic.
  • +3 (7 voturi)    
    sigur ca da.... (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 18:18)

    liviu_ [utilizator]

    cine conduce ue?!
    ce sustine in principal economia acestei tari?!

    am mari indoieli ca sa va rezolva ceva... o sa faca repede ceva de florile marului si apoi nu o sa lase jermania piata auto sa nu poata ciordi in continuare...
    nu m-ar mira sa inpuna o cota de solidaritate (gen 3000-4000 VW cumparate de fiecare tara) ca sa rezolve problemele lor
  • +6 (6 voturi)    
    vw a dat-o in bara rau de tot (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 18:34)

    rov [utilizator]

    Dar oare e singurul ??
    Nu as baga mana-n foc...

    Imi place ca a reactionat RAR de la noi...in conditiile in care se stie ca toate masinile ce nu trec testul cotizeaza si ajung pe strada masini din care efectiv curge motorina pe esapament.
    Ipocrizie maxima, asteptam si reactia bulgarilor...
  • 0 (2 voturi)    
    ipocrizia VW! (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 19:53)

    lili [anonim]

    Una scriu astia de la VW pe site-ul companiei, cu totul altceva au facut clientilor lor!
    Ipocrizie si minciuna si BANI multi!
    Uite ce scrie pe Site-ul VW Group:

    "Compliance
    The Volkswagen Group has always considered itself bound by more than just legal and internal regulations. We also see voluntary commitments and ethical principles as an integral component of our corporate culture, providing a frame of reference we can use to guide our decision-making.
    It is our conviction that sustainable economic success can only be safeguarded by following rules and standards. In our daily business we advocate honorable and honest behavior that complies with the rules.

    We ensure that rules in our organization are obeyed and raise awareness among employees through suitable preventive measures and their integration in the existing management system. We are, however, aware that it is not possible to entirely exclude the risk of individual misconduct. We have created a compliance network throughout the Volkswagen Group which brings together the expertise of compliance officers in the brands and companies and of various Group bodies.

    Definition of compliance: Observing statutory provisions, internal company policies and ethical principles.


    The Volkswagen Group Code of Conduct

    Lawful action is the basis for sustained economic success. The Volkswagen Group Code of Conduct contains essential basic principles, provides orientation and thereby fosters correct behavior on the part of all employees in their daily work."

    Download
    The Volkswagen Group Code of Conduct"

    http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/content/en/the_group/compliance.html
  • +1 (3 voturi)    
    Ar trebui interzis softul proprietar in Europa (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 20:06)

    Daniel [anonim]

    Ar fi cea mai buna solutie .
  • 0 (6 voturi)    
    sa se testeze serios si modelele Toyota (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 20:26)

    mihaitzateo [utilizator]

    Sa se ia la puricat si modelele Toyota.
  • +3 (3 voturi)    
    Si "testele" (Sâmbătă, 26 septembrie 2015, 22:46)

    PetruLuca [utilizator]

    despre consumurile de combustibil ale motoarelor ar trebui revizuite complet...... Ma refer la diferenta dintre consumurile "teoretice" date de fabricanti si cele efective...
    • 0 (2 voturi)    
      DE ACORD! (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:26)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui PetruLuca

      Dar, pe producatorii de combustibil cine ii verifica si cat de des?
      Aceeasi masina in ROU consum mediu extraurban 7,2 - 7,6, afara pe autobahn cu viteza de croaziere 150-160 km/h, consum 6,8 - 7,1!!???!!!???
      Cine este vinovatul?
      • 0 (0 voturi)    
        Sunt mai multi factori (Luni, 28 septembrie 2015, 13:24)

        Stefan85 [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        de luat in seama, printre care, compozitia asfaltului, inclinarea drumului, cat de curat e aerul din portiunea respectiva.

        Testat de mine weekendul asta: Buc-Pitesti 140/150 consum 7.5 la dus, la intors consum 7 aceeasi viteza.

        In Grecia la aceeasi viteza am avut 6.5 masina incarcata la maxim pe Egnatia Odos (dus intors) cu motorina de la Rompetrol (55) la dus si de la BP (aia mai scumpa) la intors.
  • +2 (4 voturi)    
    nu cumva acele limite pt. noxe (Duminică, 27 septembrie 2015, 12:36)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    sunt imposibil de atins ? se schimba cumva compozitia carburantilor care ar reduce cantitatile de noxe fara a afecta performantele motoarelor ? da'de ce nu se cer aceleasi masuri pt. trenuri deisel-electrice sau vapoare, mai ales ca unele la dimensiunile lor, consuma vagoane intregi de motorina doar intr-o croaziera ?
    vw a fost o tinta, toate marcile au masluit testele.
  • 0 (4 voturi)    
    motor pe apa (Duminică, 27 septembrie 2015, 16:17)

    Dan [anonim]

    Cand vad astea cu normele de poluare ma apuca rasul. Cam cat de nepoluant si inchipuie cineva ca poate fi un motor cu combustie interna? Exista niste limite de care nu cred ca se poate trece. Unde e foc, trebuie sa fie si fum !
    • +1 (3 voturi)    
      fumuri (Duminică, 27 septembrie 2015, 17:09)

      Technicus [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      Se pare ca VW a renuntat la o tehnologie creata de Mercedes care facea motoarele diesel mai putin poluante.
      Insa tehnologia Mercedes necesita un rezervor separat de uree.

      VW a masluit testele de poluare in speranta ca va gasi o solutie tehnica la problemele de poluare ale motorului TDI. Insa in 6 ani n-a gasit-o.
      • 0 (0 voturi)    
        dupa cum era de stiut (Luni, 28 septembrie 2015, 15:25)

        kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Technicus

        toate marcile au masluit testele, vezi articolul de mai sus in care este si mercedesul nominalizat.
        vorba unuia de mai sus : unde este foc este si fum dar si multe noxe. e ca si cum ai cere producatorilor de tigari ca fumul inhalat sa contina doar ozon
  • 0 (0 voturi)    
    ... (Luni, 28 septembrie 2015, 9:48)

    klaudyuxxx [utilizator]

    De ce nu erau si pana acum aceste teste dure, inclusiv in SUA?! Ce mari costuri implica sa alegi aleatoriu cate o masina din fiecare model de la fiecare producator, sa-i pui statia de noxe in portbagaj si sa te plimbi cu ea?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version