De ce pentru Volkswagen schimbarea va fi aproape imposibila. Despre un sistem incalcit, putred si atipic

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:15 Economie | Auto

Intr-o uzina Volkswagen
Foto: Volkswagen
Autoritatile germane au presat Volkswagen sa-si schimbe structura si sa faca reforme interne, pentru ca scandaluri precum cel al emisiilor sa nu se mai repete. Insa, sistemul de functionare al uriasului grup este complicat si indoielnic, dar si aproape imposibil de schimbat, noteaza Financial Times, intr-o analiza. Grupul german produce acelasi numar de masini ca si Toyota, insa are aproape de doua ori mai multi angajati. De ce Volkswagen are un sistem atat de complicat si de greu de "demontat" puteti citi in articol.

Sirul de scandaluri in care Volskwagen se afunda pare ca nu se mai termina. A fost cel al trucarii emisiilor, s-a dovedit apoi ca mecanismele de inselare a testelor au fost instalate si la masini puternice de la Porsche si Audi, iar cel mai recent a fost anuntul legat de emisiile de CO2 inexacte. Joi s-a confirmat si faptul ca soft-ul care pacaleste testele a fost instalat in Europa si pe unele modele Audi si Porsche cu motor diesel de 3.0 litri.

Autoritatile germane spun ca Volkswagen trebuie sa se schimbe si sa faca numeroase modificari organizatorice. Insa este greu de crezut ca lucrurile se pot schimba. La Volkswagen exista stranse si nefiresti legaturi intre management, sindicate si politicieni, toate aceste categorii avand un cuvant greu de spus in luarea deciziilor.

Situatia se complica si mai mult fiindca totul este dominat de familiile Porsche si Piech care au 52,2% din actiuni. Pe scurt, politicienii si sindicalistii coopereaza in structura Vokswagwen pentru a pastra locurile de munca, familiile Piech si Porsche primind in schimb mana libera pentru a desfasura strategiile de business dorite.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   






















9797 vizualizari

  • +4 (8 voturi)    
    nu-i bai! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:33)

    CRMS [utilizator]

    Romanii vor ramane in continuare hipnotizati de automobilele lor.
    • +3 (3 voturi)    
      Mare adevar spui! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 20:05)

      csmede [anonim] i-a raspuns lui CRMS

      Chiar nu reusesc sa inteleg acest comportament...
      Dupa ce VW va da faliment romanii se vor bate pe modelele SH ramase pe piata...
      • -1 (3 voturi)    
        adevarat? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 6:13)

        real [anonim] i-a raspuns lui csmede

        Romanii se bat pe vw pentru ca sunt bune cu adevarat.Cine nu a avut un Golf4 nu stie...iar un Audi A4 ..idem.Chestia cu noxele...apa dre ploaie.
        • +3 (3 voturi)    
          Apă de ploaie (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 9:25)

          Ursuletul de Plus [utilizator] i-a raspuns lui real

          Dar, acidă ;)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version