Uzina Renault din Tanger micsoreaza ecartul fata de uzina de la Mioveni si va incheia anul cu peste 230.000 masini produse

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 8 decembrie 2015, 10:22 Economie | Auto

Uzina Renault din Tanger, Maroc
Foto: Renault
​In 2012 si 2013 uzina Renault din Maroc producea putin si la calitate mai slaba, iar in 2014 progresele sit-ului din Africa de Nord au inceput sa fie importante. Ei bine, anul acesta uzina face un salt mare de productie, iar daca va continua si in 2016 ritmul de crestere, productia va fi de 300.000 de unitati. Productia zilnica a ajuns la 1.000 de masini la Tanger, nu departe de cele 1.400 de la Mioveni unde nu exista planuri de crestere a capacitatii. Presa din Maroc scrie pe larg despre noutatile de la Tanger, uzina care a progresat enorm in trei ani si jumatate.

Uzina marocana care produce Sandero, Lodgy si Dokker a ajuns la 7.000 de angajati si este o candidata serioasa pentru a produce mini-SUV-ul Kwid, lansat recent in India.

Uzina de la Tanger este cea mai mare unitate auto de pe continentul african, linia care produce Sandero lucreaza in trei schimburi, iar in septembrie s-a depasit si cadenta 1.000 masini/zi, ceea ce inseamna ca Tanger produce cu numai 25-30% mai putin decat Mioveni.

Dat fiind progresul uzinei africane, este clar ca administratia uzinei de la Mioveni le va arata angajatilor tot mai des ceea ce presa a numit "sperietoarea Tanger". Mesajul va fi tot mai apasat: iata ca Marocul progreseaza, productia creste acolo, ar putea prelua volume de aici, asa ca nu mai cereti cresteri de salarii.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
2693 vizualizari
  • -2 (4 voturi)    
    astia desi vad... (Marţi, 8 decembrie 2015, 10:57)

    liviu_ [utilizator]

    ca uzina din maroc e un esec total... oamenii insista in continuare...
    intr-un final ori chiar o sa le iasa... ori o sa dea faliment
  • 0 (4 voturi)    
    Dar uzinele din India si Brazilia? (Marţi, 8 decembrie 2015, 11:07)

    worker [anonim]

    Ele cum mai stu cu productia? Chiar asa? Publicam materiale cu singurul scop de a-i speria pe angajatii romani de la Dacia?

    Nu-i in regula asta draga Hotnews....
    • 0 (2 voturi)    
      sperietura (Marţi, 8 decembrie 2015, 13:37)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui worker

      Angajatilor de la Dacia pentru a le trece sperietura vor merge sa se roage la catedrala neamului(matuirii) pentru ca autostrada nu i a interesat pentru mentinerea locurilor de munca.PSD are majoritatea in Arges.NU AU FACUT NIMIC.Sperietura le trece deci prin rugaciuni si votand PSD(nu ca as fii un sutinator al PNL care este un partid plin de corupti de INCOMPETENTI)
      Te uiti la tv la asa zisele talk show -uri si nu ti vine sa crezi ca acestia au condus Romania.Le vine rau cand sunt arestatati
  • 0 (0 voturi)    
    progrese uriase... (Marţi, 8 decembrie 2015, 11:47)

    lili [anonim]

    Mi-amintesc evolutia uzinei Dacia dupa ce a fost cumparata de Renault.
    In 1999 cand a venit Renault, la Pitesti se producea amarata de Dacia Nova, cu multe probleme de calitate, toate componentele erau cu probleme, sedintele de calitate cu furnizorii la Dacia erau saptamanale!
    In 2000 a aparut Supernova, incercarea putin reusita a Renault de imbunatatire a calitatii pentru Dacia Nova, si ea cu probleme mari de calitate, vanduta exclusiv in Romania.
    In 2003 a aparut Dacia Solenza, varianta imbunatatita calitativ a Daciei Supernova, cu materiale de calitate si cu ceva succes si la export.
    Abia in 2005 a aparut Loganul(Supernova a fost oprita), la 5 ani dupa ce la Salonul Auto de la Paris din 2000, preşedintele grupului Renault, Louis Schweitzer, anunţase câteva detalii tehnice despre viitorul model Dacia, viitorul Logan (nume de cod X90).
    Reprezentanţii Renault au mai anunţat totodata si un alt obiectiv, şi anume "Dacia de 5.000 €", dar lansarea modelului de 5.000 € a fost amânată.
    În realitate preţul modelului de bază este de 5.800 €, iar cu toate opţiunile incluse preţul poate ajunge la 10.000 €.
    Deci, aproape 6 ani i-au trebuit celor de la Renault sa ajunga pe piata cu o masina performanta si cu succes comercial, fabricata la Pitesti.
    La Tanger in 3 ani au ajuns la 1000 masini pe zi, in timp de la Pitesti se fac 1400 pe zi, dupa 16 ani de prezenta Renault, desi la Pitesti forta de munca era specializata in ind. auto!!
    Foarte rapide progresele la Tanger!
    Dar investitiile Renault in uzina de la Pitesti sunt de viitor, e de bine...
  • +1 (3 voturi)    
    propaganda pt administratie (Marţi, 8 decembrie 2015, 14:02)

    propaganda [anonim]

    Era o vorba " De 3 zile încoace gura nu-ti mai tace". De vreo 3 zile vad pe hotnews articole pe acelasi subiect Tanger-Mioveni. Ca in fiecare an când se apropie semnarea contractului colectiv de munca la Dacia apar articole de genul asta care sa sperie angajatii Dacia. Cu siguranta cei din administratie au pe cineva in presa care sa arunce articole de genul asta. Da când e vorba de calitate nu prea vad nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    nelamurire (Miercuri, 9 decembrie 2015, 14:08)

    aa [anonim]

    Ce inseamna ecart? Este un cuvant romanesc?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version