Matthias Muller, seful Volkswagen, spune ca testele europene pentru emisii poluante la automobile trebuie regandite astfel incat sa se micsoreze diferenta dintre rezultatul din "laborator" si cel obtinut de masina, in trafic, scrie Bloomberg. Declaratia vine de la seful companiei care a instalat pe 11 milioane de masini soft-uri menite sa pacaleasca testele de emisii. Mai multe companii din industria auto au anuntat ca vor face publice emisiile rezulltate in condusul de zi cu zi, incercand sa para cat mai transparente in contextul acestui scandal urias. UPDATE In comisia europarlamentara de ancheta privind masurarea emisiilor in sectorul autovehiculelor (comisia Volkswagen) a fost numit membru supleant si romanul Siegfried Muresan.

Matthias MullerFoto: Porsche

Muller spune ca nu mai pot fi tolerate discrepantele dintre emisiile de la testele oficiale si cele reale, de pe sosea. "Noi, industria, trebuie sa o luam pe o cale noua".

Muller a discutat cu politicieni si cu reprezentanti ai autoritatilor de reglemntare, incercand sa le castige increderea, mai ales ca scandalul a "sters" 17 miliarde de euro din capitalizarea de piata a companiei. Insa Muller a facut declaratii considerate ca fiind gafe in SUA, unde nici solutiile tehnice propuse de companie nu au fost acceptate.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro