UPDATE Ancheta efectuata in Germania in urma scandalului Volkswagen indica nereguli la 16 producatori auto / Printre modele, Dacia si Renault

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 22 aprilie 2016, 17:03 Economie | Auto

Dacia Duster
Foto: Dacia
O ancheta asupra emisiilor poluante ale motoarelor diesel efectuata in Germania a scos in evidenta nereguli la 16 producatori de automobile, dintre care cinic germani, francezii de la Renault si japonezii de la Suzuki si Nissan, a anuntat vineri ministrul Transporturilor, citat de AFP.

Ministrul Alexander Dobrindt a citat Alfa Romeo, Chevrolet, Dacia, Fiat, Hyundai, Jaguar, Jeep, Landrover, Nissan et Suzuki, dar si germanii Opel, Volkswagen, Porsche, Audi si Mercedes si francezii Renault, pe care o sursa guvernamentala ii evocase anterior.

Constructorii germani vor rechema in Europa 630.000 de masini, a confirmat el.

Acesta a prezentat rezultatele unei anchete demarate anul trecut dupa dezvaluirile legate de un soft care pacalea emisiile diesel la motoare Volkswagen.

Decizia privind eventuala rechemare a marcilor straine va trebui luata in tarile in care unde marcile avute in vedere au depus cererea de autorizare pentru UE.

Dar niciuna dintre neregulile constatate nu arata aceeasi inselatorie ca cea de la Volkswagen, care si-a echipat motoarele cu un soft pentru a pacali testele de noxe, a subliniat ministrul.

La vehiculele incriminate, sistemul de filtrare a emisiilor poluante este sistematic dezactiva cand temperatura externa coboara sub un anumit prag. Or, in virtutea normelor europene, aceasta procedura nu este autorizata decat pentru a permite evitarea unui accident sau a unor probleme asupra motorului.

Guvernul german a cerut constructorilor sa revada acest mecanism. Dobrindt a cerut de asemenea adaptarea regulilor europene, "pentru a putea face mai bine diferenta intre mecanismele autorizate si cele care nu sunt".

Ca si Germania, alte tari au lansat anchete in urma scandalului Volkswagen. Marea Britanie a ajuns la rezultate similare - nu exista o inselaciune similara celei de la Volkswagen dar se constata frecvent depasiri ale plafoanelor de emisie. In alte tari, precum Italia si Franta, concluziile nu au fost inca anuntate.










6784 vizualizari
  • +4 (10 voturi)    
    Ca la gradinita. (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:03)

    Adri4n [utilizator]

    Da dar si tu ai trisat. Si tu. Si tu.

    Nu ca n-ar avea dreptate dar e penibil dupa ce au tacut atata timp pentru ca Germania crestea bine pe baza industriei auto, acum ca au fost prinsi cum mancau cacat, s-au apucat sa dea cu el in toti.

    Tre sa fie mare oftica, afle toata lumea ca seriozitatea si calitate germana legendara nu mai e ce a fost.
  • +8 (10 voturi)    
    Ce atita scandal cu cantitatea noxelor? (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:49)

    IancuJianu [utilizator]

    Toti vor motoare puternice, dar cu consum mic. Păi mîrțoagele-putere de unde naiba să vină, din aer comprimat? Evident, din combustibil ars...
    Si cum tehnologiile implementate in motoare sint aproximativ similare, la toate companiile, chiar credeti ca ale unora polueaza si ale altora, nu?
    Singura varianta ramine cea electrica, doar ca se muta poluarea mult in afara oraselor...
    • +4 (6 voturi)    
      Problema nu este care consuma mai putin... (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 0:26)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      ... ci ca VW a trisat anuntand consumuri si noxe ireale reusind sa treaca testele in SUA in mod fraudulos. Cam ce se intampla cu plagiatele care se descopera la noi pe banda rulanta. Nu poti fi mare politician daca nu esti si profesor-doctor. Impostori, corupti, parveniti, ticalosi. Am uitat ceva ?
      • -3 (3 voturi)    
        mai documenteaza-te (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 9:19)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui math_2

        in momentul in care pui o masina in teste de sarcina, la dinamometru, si acesta indica sa zicem 200 de cai putere, nu poti avea noxe la echivalent 120 CP indiferent ce soft este pe motor.
  • +1 (3 voturi)    
    Ba desteptilor, (Vineri, 22 aprilie 2016, 18:55)

    vi_escu [utilizator]

    Cum anume se poate "sistemul de filtrare a emisiilor poluante este sistematic dezactiva cand temperatura externa coboara sub un anumit prag" la dacia? Chiar sunt curios... :)
  • +6 (8 voturi)    
    nemtii sunt cei mai seriosi ! (Vineri, 22 aprilie 2016, 19:11)

    math_2 [utilizator]

    Cand spun astia ceva, devine lege, sigur este corect si adevarat !
    Pe zi ce trece devin tot mai scarbit de tara noastra ca o floare condusa de Dragnea si Olguta, dar si de poporul german atotputernic si foarte alunecos in ce-l priveste pe Putin.
    Imi mai ridica putin moralul Costi Rogozan, comunistul cu fata umana, care il apara de proaspat condamnatul cu argumente logice, imparabile. Rechizitoriu subtire, probe indirecte....
  • 0 (2 voturi)    
    Ce penibili... (Sâmbătă, 23 aprilie 2016, 6:41)

    Daccad [utilizator]

    Pe lângă că sunt escroci (au fost prinși cu softul), nemțălălăitorii sunt și invidioși (se spunea de români că sunt pe principiul „să moară capra vecinului”, dar surpriză, la nemți e regulă!!). Păi bine băi, dăștepților, chiar ne credeți proști să punem botul la mica voastră manipulare? Adică pe voi vă prinde că TRIȘAȚI, că sunteți ESCROCI MONDIALI, și vă apucați rapid să ziceți de alții?

    Ce penibili...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version