Uzina Dacia-Renault de la Tanger, tot mai performanta - Productia s-a apropiat de 150.000 de masini in prima jumatate a anului

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 1 august 2016, 15:02 Economie | Auto

In uzina din Tanger, Maroc
Foto: Hotnews
Uzina marocana de la Tanger, care produce Sandero, Lodgy si Dokker, atinge de la an la niveluri tot mai mari ale productiei, aceasta ajungand la 146.000 de vehicule in prima jumatate din 2016, scrie presa din Maroc. Anul trecut de pe liniile din Tanger au iesit 229.000 masini, majoritatea Sandero, iar daca ritmul va continua, 2016 se va incheia cu peste 280.000 de masini. Amenintarea Tanger devine tot mai serioasa pentru Mioveni, iar daca in nordul Africii productia continua sa creasca in ritmul actual, 2017 ar putea fi anul in care cele doua unitati vor ajunge sa aiba cifre extrem de apropiate.

Uzina de la Tanger a inceput productia in 2012 si anul acesta a sarbatorit vehiculul cu numarul 600.000. Sandero a fost cel mai bine produs model la Tanger, 83.563 de unitati iesind de pe liniile de asamblare in primul semestru, din care toate au mers la export in afara de 300 de unitati. La export au "plecat" peste 35.000 de unitati Dokker si peste 16.000 Lodgy.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

1561 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    mai lasati sperietoarea (Luni, 1 august 2016, 15:17)

    MG [utilizator]

    mai lasati sperietoarea; foarte bine; in China se fac si mai multe si mai ieftine; ce ar trebui sa facem, sa ne bagam unghia-n gat?
    Nu cred ca asta este strategia de comunicare a companiei Renault.
    • +3 (3 voturi)    
      Na, ei bat saua sa priceapa calul (Luni, 1 august 2016, 16:02)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui MG

      Daca ajung la concluzia ca saua e batuta degeaba, vor incepe incet, incet sa mute productia acolo, iar la Pitesti sa restringa activitatea.

      Si... ce facem? in primul rind autostrada, in al doilea rind legislatie stabila si previzibila.
  • +3 (3 voturi)    
    Ministerul Transporturilor ... (Luni, 1 august 2016, 15:35)

    fdaniel [utilizator]

    Alooo, min.Transporturilor, se aude?

    Ați înțeles miza? (Mă rog, în măsura în care interesează pe cineva și binele general nu numai furăciunea individuală)
    • +2 (2 voturi)    
      ce crezi ca se poate face in patru luni?! (Luni, 1 august 2016, 15:52)

      Cristioan [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

      Guvernul de tehnocrati a fost doar temporar, al toamna revine pedesereul la putere, si nu are nicun interes sa faca autostrazi!
      Nici pentru Ford, nici pentru Dacia, daca Renault se reteage din Romania, partidul lui Ilici o sa jubileze - ei stiu foarte bine sa gestioneze mizeria, penuria, nu bunastarea!
      Autostrazile aduc dezvoltarea economiei, sunt extrem de periculoase pentru pedeseristi ....
  • 0 (0 voturi)    
    Usor, usor o sa raminem cu ochii in soare (Marţi, 2 august 2016, 13:14)

    quietguy58 [utilizator]

    Usor, usor o sa raminem cu ochii in soare cind Renault o sa-si mute productia in Maroc.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă