Ford spune ca sosele de centura pentru Bals si Slatina ar imbunatati timpii de transport cu 3 ore. Reabilitarea cailor feroviare ar economisi 15 ore

de Adrian Mitrea     0-100.ro
Joi, 15 septembrie 2016, 11:36 Economie | Auto

​Centuri ocolitoare pentru orasele Bals si Slatina ar imbunatati timpii de transport catre si de la uzina Ford din Craiova cu circa 3 ore, iar reabilitarea cailor ferate ar duce la economisirea a 15 ore, arata studii interne ale Ford, prezentate joi, 15 septembrie, in cadrul unei mese rotunde tinuta in incinta Ford Craiova, la care participa atat reprezentanti ai companiei, cat si oficiali guvernamentali si conducerea ACAROM (Asociatia Constructorilor Auto din Romania) – entitatea ce reprezinta interesele industriei constructoare de autovehicule in ansamblu.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   









1052 vizualizari
  • +3 (3 voturi)    
    Normal (Joi, 15 septembrie 2016, 11:49)

    mitg [utilizator]

    Este la fel ca la Mioveni; nu ni se spune in fata "ori eficienizati infrastructura, ori la un moment dat vom pleca acolo unde este mai eficienta", dar exact asta ni se transmite.
  • +3 (3 voturi)    
    Ford va urma exemplul Renault = exit Tanger?! (Joi, 15 septembrie 2016, 11:56)

    Plagarus [utilizator]

    Ford asteapta de 9 ani realizarea autostrazii Sudului, care va face legatura intre Bucuresti si Timisoara prin partea sudica a Romaniei.
    Investitia Ford in Portugalia a facut posibila construirea unei autostrazi de 300 de kilometri într-un an. Într-un an!
    Investitiile Ford la Craiova se apropie de 650 de milioane de euro, insa fabrica are nevoie de infrastructura bine pusa la punct pentru a produce la capacitate maxima.
    Au capacitatea de a produce 1.000 de masini pe zi, la fel ca orice alta mare fabrica de acest tip din SUA. In aceasta idee, insa, daca produci 1.000 de masini pe zi, trebuie sa poti si sa expediezi si sa livrezi 1.000 de masini pe zi si pentru asta este nevoie de infrastructura.
    Costurile doar cu transportul pentru fiecare maşină în parte sunt mai mari cu 50 euro cu trenul decât dacă le-am transporta naval. Mai mult, pe şosea, ele cresc cu 80-100 euro. 30 km/h pe oră este viteza medie de deplasare a unui camion încărcat cu maşini în România! Dar nu doar traversarea extrem de lentă a României de şoferii noştri e problema, ci şi a furnizorilor. Aceştia vin cu câte o zi înainte, să nu rişte ca producţia să stea pe loc pentru că nu au ajuns la timp la fabrică. Dar camioanele lor stau cu orele la poarta fabricii, acolo cresc costurile
  • +1 (1 vot)    
    pai da (Joi, 15 septembrie 2016, 11:59)

    stefansb [utilizator]

    dar noi facem parcuri abandonate de la inceput, olguta, primarul orasului unde are punct de lucru ford, izoleaza termic cimitirele (asa ceva nici lui caragiale nu-i putea trece prin minte), desi si centura craiovei e un dezastru greu imaginabil.
    suntem experti in a irosi banii pe lucruri inutile.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică