Renault va muta la Tanger productia Logan break, model fabricat in prezent la Mioveni

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 21 septembrie 2016, 14:02 Economie | Auto

Dacia Logan MCV
Foto: Dacia
Renault va muta in primul trimestru din 2017 productia de Logan break de la Pitesti, la uzina marocana din Tanger, spune Jean-François Gal, directorul uzinei nord-africane, citat de usinenouvelle.com. Anul trecut la Mioveni au fost produse 40.000 de Logan MCV, reprezentand peste 10% din productia totala. Uzina din Tanger este in continua crestere si va depasi 300.000 de unitati in 2017.

Renault a angajat in aceasta vara 600 de oameni la uzina de la Tanger si in primul trimestru din 2017 va incepe acolo productia modelului break Logan MCV, produs in prezent la Mioveni. Pentru acest nou proiect se vor investi 20 milioane euro la uzina la care pana acum s-au investit 1,2 miliarde euro.

Capacitatea maxima a uzinei din Tanger este de 340.000 unitati/an, insa este suficient loc pentru a fi extinsa, mai ales daca si Nissan va fi inclusa in proiect. La tanger ar mai fi loc pentru un al cincelea model si intrebarea este daca nu va fi adaugat micul SUV Kwid.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   











[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
1297 vizualizari
  • +2 (2 voturi)    
    Eu zic sa faca o greva (Miercuri, 21 septembrie 2016, 14:28)

    AdiSto [utilizator]

    Pentru marire de salar. Sa se invete minte exploatatorii astia.
  • +2 (2 voturi)    
    Au un port adevărat, au autostrăzi adevărate (Miercuri, 21 septembrie 2016, 14:37)

    Nyk1 [utilizator]

    Eu aș pleca cu totul în Maroc dacă aș fi Renault.
  • +2 (2 voturi)    
    am o propunere (Miercuri, 21 septembrie 2016, 16:31)

    bancheru83 [utilizator]

    ce ar fi sa fim singura tara din europa care nu are nici 1 km de autostrada?sa fim si noi pe locu 1 la ceva.a1 si a2 le facem drumuri expres si asta e...
  • +2 (2 voturi)    
    Bye, bye Renault (Miercuri, 21 septembrie 2016, 16:47)

    quietguy58 [utilizator]

    Bye, bye Renault.

    Intrebarea este: daca tot pleca Renault, mai fac astia autostrada?
  • -1 (1 vot)    
    Dear Mr. Radu D. (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:02)

    quietguy58 [utilizator]

    Dear Mr. Radu D.
    We have received and analyzed your complain letter regarding the "greierashi" issue on Renault Megane cars.
    Unfortunately, we were unable to find this term (greierashi) in our databases and we kindly ask you to send to us more detailed specification about.
    Also, please be so kind to translate in English the following expressions: "bagamiash p...a in mashina voastra", "nenorocitilor, sinteti nishte hotzi" and "ma pish pe el de servis reno".
    Sincerely yours,
    Michel Mouton
    Customer Service Representative
    414 Avenue Miramax, DC668, Douai, France
  • -1 (1 vot)    
    Renault si Ford (Miercuri, 21 septembrie 2016, 17:03)

    quietguy58 [utilizator]

    Renault si Ford si-au unit fortele pentru a crea o masina pentru femei. Combinand Renault “Clio” si Ford “Taurus” au proiectat “Clitaurus”. Culoarea de baza e roz si studiile au aratat ca prototipul hotului de masini – mascul – va fi incapabil s-o gaseasca – ca sa nu mai pomenim s-o porneasca – chiar daca cineva ii zice unde se afla si cum s-o faca.
    Circula zvonul cum c-ar pierde din lichidul de transmisie odata pe luna si c-ar fi o catea dac-o pornesti dimineata. Unii au raportat ca-n diminetile reci de iarna, cand ai nevoie de ea nu poti nicicum sa-i dai cheie oricat ai incerca.
    Oricat de misto ar fi sa ai un model nou, e greu de intretinut si foarte costisitor sa scapi de el. Modelele vechi desi initial curbele-i sunt apetisante si au un pret redus, odata cu trecerea timpului dezvolta un apetit insatiabil pentru carburant si curbele se modifica cu varsta. Constructorii sunt in dilema si nu reusesc sa-si explice de ce marimea portbagajul creste dar se zice ca e doar culoarea care o face sa ARATE mai voluminoasa.
    Modelul acesta nu se crede ca va ajunge la statutul de colectie. Majoritatea proprietarilor au ajuns la concluzia ca e mai bine sa iei una in leasing si s-o inlocuiesti la fiecare cativa ani.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri