Renault, investigata de autoritatile franceze pentru posibile trucari ale emisiilor poluante la masinile diesel

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 13 ianuarie 2017, 13:50 Economie | Auto

Sigla Renault
Foto: Renault
Parchetul din Paris a deschis joi o ancheta pentru a determina daca grupul auto a trucat in vreun fel rezultatele legate de emisiile poluante ale masinilor diesel, scrie Le Figaro. Dupa izbucnirea uriasului scandal Volkswagen autoritatile franceze au testat cateva zeci de modele diesel pentru a vedea cat sunt emisiile in conditii reale de condus, iar Renault a iesit cel mai rau.

Trei judecatori de instructie sunt insarcinati sa analizeze speta si sa decida daca Renault trebuie chemata in fata instantei in legatura cu dispozitivele de control ale emisiilor poluante.

Scandalul Volkswagen a izbucnit in toamna lui 2015 si la putin timp autoritatile franceze au decis sa faca teste pentru zeci de modele diesel, in dorinta de a afla care sunt emisiile poluante reale ale acestor masini. Testele au aratat ca la modelele Renault, emisiile de oxid de azot sunt in mod real mult peste cele din laborator.

Renault a spus in mai multe randuri ca respecta legislatia, ca masinile au fost omologate conform legilor in curs si ca masinile nu au fost echipate cu soft-uri frauduloase sau dispozitive ilegale.


Citeste mai multe despre   























[P] Companie romaneasca cu ADN german. Echipa Kaufland in cifre

Kaufland Romania, lider in industria retail, cu o retea de 112 hipermarketuri, este cel mai mare angajator privat din economie, cu peste 16.000 de salariati si este urmat in top de catre OMV Petrom si Automobile Dacia. 84% dintre angajatii Kaufland lucreaza in vanzari, in timp ce 16% dintre acestia lucreaza in logistica sau in departamente suport din cadrul sediului central. 

1035 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    toate companiile auto mint (Vineri, 13 ianuarie 2017, 14:03)

    Toni_Romania [utilizator]

    NU exista emisii "nepoluante" si "necancerigene" din esapamente.
  • +1 (5 voturi)    
    Oameni buni, (Vineri, 13 ianuarie 2017, 14:33)

    bancher [utilizator]

    intelegeti: toti au trucat testele de noxe, mai ales cei de la marcile low cost si cele de volum. Poate nu or fi trisat Mercedes si BMW, dar la peste 32 000 euro cat costa o astfel de masina, producatorul isi permite sa puna un catalizator de peste 3000 euro. Asa da, dai 32 500 euro pe un Cklasse si stii ca ai catalizator, DPF si poluezi putin.
    Daca cand dai 12 000 euro pe un Clio 1.5 dci, e clar ca respectivul catalizator nu a costat 3000 euro....producatorul a pus unul mult mai ieftin (si mai prost) si, ca sa treaca testele, au trisat exact ca Volkswagen.
  • -3 (5 voturi)    
    Renault (Vineri, 13 ianuarie 2017, 15:39)

    raducutu [utilizator]

    Ar fi trebuit de mult sa renunte la carutzele pe care le numeste masini....
    • 0 (0 voturi)    
      adica mertanu si beamveu cu manele (Luni, 16 ianuarie 2017, 13:21)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui raducutu

      nu au nevoie de service si ITP, sunt indestructibile ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version