Profit.ro: In locul timbrului de mediu, Guvernul pregateste o taxa auto de intrare in orase, cu stickere colorate

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 24 februarie 2017, 14:25 Economie | Auto

Inel principal in Bucuresti
Foto: Google Earth
Guvernul pregateste pentru proprietarii de masini, in locul timbrului de mediu, introducerea unei taxe de poluare sub forma de vigneta, diferentiata ca valoare in functie de gradul de poluare al autoturismului, soferii urmand sa aiba acces in diferite zone ale marilor orase doar pe baza unui sticker colorat lipit pe parbriz, anunta Profit.ro.

Informatiile Profit.ro, obtinute din surse convergente, au fost confirmate si de surse oficiale din Ministerul Mediului, institutie care coordoneaza grupul de lucru ce lucreaza la introducerea noului sistem.

Valoarea taxei va fi stabilita in functie de normele de poluare Euro, emisiile de noxe, dar si de carburantul folosit.

Guvernul incearca sa opreasca invazia actuala de masini second-hand, resimtita inca din aceasta luna dupa eliminarea timbrului de mediu, cu o taxa similara celei care i-a ajutat pe germani sa scape de masinile vechi.

"Confirmam ca este in lucru introducerea unei taxe de intrare in orase mari. Pentru Romania, este in lucru introducerea, in locul timbrului de mediu, a unei taxe de intrare in marile orase, care presupune o plata in functie de noxe si de combustibil plus un sticker, cu o anumita culoare, pe anumite zone ale unui oras. Astfel, pentru ca un sofer sa poata intra cu o masina poluanta in centrul orasului, de exemplu, el va trebui sa plateasca o anumita taxa si va primi in schimb un anumit sticker cu o culoare care ii va permite accesul. Din acest moment este in lucru si o 'zonare' a Bucurestiului", au aratat sursele autorizate, la solicitarea Profit.ro.

UPDATE Ministrul Mediului, Daniel Constantin, a confirrmat vineri ca grupul de lucru format la ministerul pe care il conduce s-a inspirat in elaborarea inlocuirii timbrului de mediu din sistemele unor orase precum Budapesta, Londra sau Milano, care permit accesul autovehiculelor in centrul acestor orase prin plata unei taxe.

Ministrul a subliniat ca in Uniunea Europeana exista in acest moment trei tipuri de sisteme, si anume o taxa introdusa in pretul combustibilului, idee analizata si in Romania, o taxa de prima inmatriculare aplicata tuturor automobilelor, inclusiv celor inmatriculate deja la introducerea taxei, si un impozit anual in functie de motorizare si carburantul folosit.

Constantin a confirmat insa ca ministerul nu vrea sa propuna o noua "taxare suplimentara si general valabila".

Citeste restul articolului pe profit.ro
























28413 vizualizari

  • +36 (46 voturi)    
    Fratilor ati innebunit? (Vineri, 24 februarie 2017, 14:33)

    moka [utilizator]

    Taxa ca sa iesi din oras (rovigneta); taxa ca sa intri in oras (de mediu).
    De unde se cumpara alea? Stai la o coada sa cumperi stickere? Stai la coada in fiecare oras prin care treci?
    • +63 (65 voturi)    
      nu bre, nu asa... (Vineri, 24 februarie 2017, 14:47)

      ion_de_la_tara [utilizator] i-a raspuns lui moka

      iti pui cardul bancar in parbriz, sa isi ia baronii PSD din contul tau dupa pofta inimii lor mari! Practic, asa e si acum, doar ca atunci totul e la vedere ;) Partikip!
      • +20 (22 voturi)    
        ... (Vineri, 24 februarie 2017, 15:29)

        PopaRaducu [anonim] i-a raspuns lui ion_de_la_tara

        :))))))))))))) Cel mai bun comentariu...
    • +21 (27 voturi)    
      Cum o sa arate parbrizele? (Vineri, 24 februarie 2017, 15:16)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Daca ai treaba in mai multe zone ale unui oras, o sa arate parbrizul ca un curcubeu, cu atatea stickere colorate lipite pe el. :))))
      • +17 (19 voturi)    
        nicidecum (Vineri, 24 februarie 2017, 15:52)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        sticherele vor fi toate de culoare rosie, doar de nuante diferite. Adica asaaaa, mai spre unpr, mai spre motocicleanu....
    • +16 (18 voturi)    
      rovignieta se cumpara de la statiile de benzina (Vineri, 24 februarie 2017, 15:35)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Petrom, OMV, Mol, Rompetrol dar si de la posta. E foarte simpla achizitia, in max. 5 min ai rovignieta.
      Eu am alta nelamurire privind aceasta taxa de intrare in marile orase (sau sticker colorat, cum ii mai zice): daca am platit timbrul de mediu/taxa de prima inmatriculare la masina, si nu am recuperat-o, mai platesc si aceasta taxa de intrare in oras?
      • +12 (14 voturi)    
        Mda (Vineri, 24 februarie 2017, 17:01)

        MihaiBzs [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Asta ma intrebam si eu. Daca implementeaza recuperarea taxei de inmatriculare pt toti, probabil ca pt recuperare taxa trebuie X pasi/ Y conditii si iti da banii in 5 ani, dar noul sticker il platesti de azi.

        Inca o taxa pe oamenii activi care tin tara asta in spate..
      • +5 (5 voturi)    
        Of course (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 0:09)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Statul are nevoie de tine ca bun contribuabil.
        O sa ia si pielea de pe noi.
    • +5 (5 voturi)    
      Punem și barieră la intrare, ca la 1800 (Vineri, 24 februarie 2017, 22:28)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Pe vremea lui Creangă așa era, barieră la toate intrările în oraș și șanț de jur împrejur, ca să nu poată intra nimeni fără să plătească.

      Ce sens are să mai construiești drumuri și șosele de centură, când poți să pui taxe? :)
  • +41 (45 voturi)    
    excelent (Vineri, 24 februarie 2017, 14:49)

    levierul [utilizator]

    ma gandesc ca Sebi Ghita va face sistemul informatic din spate, pe care initial se vor cheltui doar 15-20 mil Euro, dar pentru mentenanta lui se vor plati circa 100 de mil de euro si tot nu va merge
    Ba excrocilor, incetati dracului cu porcariile astea
  • +12 (26 voturi)    
    taxare diferentiata (Vineri, 24 februarie 2017, 14:49)

    alexcos [utilizator]

    E clar ca trebuie taxat diferentiat, printr-o supra taxa la combustibil, in functie de nivelul de poluare (benzinaria se poate conecta online la rar si ia automat comisionul( vezi itp online) sau se creeaza clase de incadrare (in fc de tip combustibil, norma poluare, etc)

    Pe langa asta, orasele care au zone aglomerate ar trebui sa introduca taxa de access in aceea zona, dar cu conditia sa ofere transport in comun la anumite standarde.
    • +7 (17 voturi)    
      o problema (Vineri, 24 februarie 2017, 15:26)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui alexcos

      90% din bucuresti e aglomerat... unde pui taxa?!
      oamenii vor fenta taxa ocolind... deci nu o sa fluidizezi nici un trafic, dimpotriva....

      trebuie o taxa dar in functie de noxele degajate... vechea taxa era in functie de vechime mai mult decat de noxe
    • +9 (13 voturi)    
      transport in comun la anumite standarde nu (Vineri, 24 februarie 2017, 15:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui alexcos

      este pe nicaieri in Romania...noi avem 2 tipuri de transport: prost si foarte prost.
    • 0 (2 voturi)    
      MINTE CREATA (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 15:03)

      sun [utilizator] i-a raspuns lui alexcos

      Bai minte creta , cauza o constituie lipsa de infrastructura ! cand stai in trafic ore zilnic cred si eu ca e poluare! oi fi tu bogat si ai masina noua dar daca stai o ora in trafic de la muzeul satului pana la big berceni faci mai multa poluare decat o rabla care face traseul in 20 de minute!
      • 0 (0 voturi)    
        esti optimist (Luni, 27 februarie 2017, 10:15)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui sun

        de la muzeul satului pana la Big Berceni, faci mai mult de o ora daca prinzi ploaie sau 2-3 fulgi de zapada.
        O ora faci cand e soare afara.
  • +20 (22 voturi)    
    In afara programului de guvernare (Vineri, 24 februarie 2017, 14:53)

    hamangiu [utilizator]

    Fratilor e groasa... au aparut in PSD deviationosti..au iesit di programul lui Dragnea..au penetrat scorta.
  • +12 (20 voturi)    
    Perfect de acord cu ce face Guvernul! (Vineri, 24 februarie 2017, 14:54)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Insa sa scoata taxele din benzina! Platim ce ne cer iei, ne umplem masinile cu stickere ca un pom de craciun, dar avem benzina la 2.5lei litrul.
  • +25 (29 voturi)    
    Si daca platesc taxa asta? (Vineri, 24 februarie 2017, 14:55)

    pardalian [utilizator]

    Imi da guvernul banii inapoi pe care ii platesc pt acciza pe benzina?! Care e tot taxa de poluare? In plus, poluarea este o problema doar in orase?!?! Adica in restul tarii, ministerul mediului isi baga picioarele?
    • +11 (13 voturi)    
      este dovedit stiintific (Vineri, 24 februarie 2017, 15:36)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      in sate si pe autostrazi masinile nu polueaza!

      apropos... o sa fie f multi bani dati pe colectare (cred ca asta se vrea) orase diferite, masini diferite etc... cei de la UTI o sa fie fericiti!

      PS: daca esti tir o sa ai juma de parbriz plin cu stikere?!
    • -9 (13 voturi)    
      in marile orase poluarea este o problema, (Vineri, 24 februarie 2017, 15:39)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      fata de comuna Stefanesti, spre exemplu, din jud Valcea, unde aproape ca nu exista poluare.
      • +8 (12 voturi)    
        o fi, nu zic nu (Vineri, 24 februarie 2017, 16:24)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Dar oriunde in lume se iau masuri din astea, ele sunt luate de comunitatea locala, de primarie, nu de guvern. Si banii se duc in bugetul primariei, nu in bugetul general ca sa acopere gaura lasata de o timpenie de lege data in campanie ca sa prosteasca prostimea.
    • +8 (10 voturi)    
      aleluia (Vineri, 24 februarie 2017, 15:53)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui pardalian

      banii aia i-a papat Motocicleanu si Sulfica...
  • +14 (18 voturi)    
    N-ar trebui vreo 30 de zile de dezbatere publica ? (Vineri, 24 februarie 2017, 14:57)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Ca doar nu e "ala micu" cel mai istet roman, sa gandeasca el din biroul de la Ministerul Mediului care e solutia echitabila pentru toti romanii...

    Puneti proiectul de lege pe site-ul ministerului si asteptati opinii, nu va repeziti ca proasta-n hora, ca ies iar niste sute de mii de oameni in strada... Poate si mai multi, ca acum e vorba si de bani, nu numai de principii.
  • +4 (22 voturi)    
    incompetenti! (Vineri, 24 februarie 2017, 15:01)

    bancheru83 [utilizator]

    cel mai simplu ar fi cind platesti impozit sa fie o diferentire intre autovehicule.cu cit e mai veche si polueaza mai mult,taxa mai mare.cu cit e mai noua si polueaza mai putin,taxa mai mica.masinile electrice sau hibrid sa fie taxa 0 lei.motoare mai mari pe masini de lux,impozit mai mare,masini cu motoare capacitate cilindrica mica sa fie impozitate mai putin.asa au astia din europa de vest,da nah noi suntem prea inteligenti sa ne luam dupa ei. o sa fim ignorati in continuare de soferi cu masini de bulgaria sau de anglia care putin o sa le pese de culoarea autocolantului sau de amenzi!!
    • +6 (12 voturi)    
      Meh... (Vineri, 24 februarie 2017, 15:29)

      The_Dude [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Si ce faci cu "bulgarii"?! Aia platesc impozit dincolo! Asa, vrei in centru cu cazanul, platesti. Ah, ca se strang amenzile pe numele tau si tu "nu ai bani" sa platesti, e altceva. E treaba ANAF-ului sa te caute. Sau pe bulgarul pe numele cui este masina - daca o sa le mai convina.
    • +10 (20 voturi)    
      Este gresit (Vineri, 24 februarie 2017, 15:33)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Asta cu impozitarea masinilor vechi si poluante.
      Eu pot sa am o masina din 1990, de 5L si consum de 50%, dar sa merg cu ea 150Km pe an.
      Tu poti sa ai un hibrid din 2019(!!!), cu consum de 4%, dar sa faci 50.000Km pe an.
      Simti diferenta?
      • -9 (15 voturi)    
        Nu sunt de acord! (Vineri, 24 februarie 2017, 15:49)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        Ai cazan care consuma 70l%, mai mult decat tanchetele sovietice? Sa fii taxat frate, ca te-ai orientat sa iei asa aberatie, la sange, chiar daca il tii in curte pe post de cotet la gaini!
        Cine consuma eficient il lasi sa consume, cine nu, il taxezi!
        • +17 (19 voturi)    
          Vorbeam de pondere (Vineri, 24 februarie 2017, 16:13)

          mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          150km pe an cu un consum de 50% inseamna 75 de litri de benzina arsi.
          50.000Km pe an cu un consum de 4% inseamna 2.000 de litri de benzina arsi.

          Care polueaza efectiv mai mult? Nu teoretic, ci efectiv.
          • -1 (7 voturi)    
            HAHAHA (Vineri, 24 februarie 2017, 21:09)

            DrN [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

            Prea_Tarziu este postac platit si acum dovedeste ca e platit degeaba
        • +2 (2 voturi)    
          mars cu ursul bai infatuatule (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 15:06)

          sun [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          Esti plin de balega sub maneca da ai dat pe tine cu parfum
      • -1 (9 voturi)    
        mikeyu (Vineri, 24 februarie 2017, 16:12)

        mircea_cjn [utilizator] i-a raspuns lui mikeyu

        Sa spunem ca ai masina zeroeuro, eu am euro 6.
        De unde sa stiu ca tu faci 150km iar eu 50.000?
        Daca e invers intr-un an?
        Problema trebuie pusa altfel.
        Sa stabilim de fapt ce vrea statul de la noi, fara sa se mai ascunda dupa cires.
        - daca vrea sa avem numai masini noi -atunci sa impoziteze masinile SH mai vechi de..10 ani, sa spunem.
        - daca vrea bani, ca Olguta are nevoie de bani!, atunci sa puna impozite si sa nu ne mai tampeasca la cap.
        • +1 (9 voturi)    
          scopul taxelor de mediu/circulatie (Vineri, 24 februarie 2017, 16:42)

          CetateanExilat [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

          scopul, pe termen lung, este si restrictia deplasarilor cu masinile personale pe baza de benzina&diesel in marile orase. pt simplul motiv ca traficul creaaza enorm de multe noxe pe metrul patrat pe care orasenii le inhaleaza zilnic. Sper sa apuc epoca masinilor electrice produse in masa.....o sa fie o cu totul alta viata.
          • +1 (7 voturi)    
            sigur (Vineri, 24 februarie 2017, 17:49)

            IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui CetateanExilat

            n-ai sa mai iesi din oras ca nu-ti permite autonomia iar in afara lui poluarea va fi inzecita din cauza centralelor termice, ca nu reducem poluarea pe total ci o mutam (nu foarte) departe de oras, plus randamentul scazut al transformarilor energiei,- chimica-termica-mecanica-electrica-mecanica.
            Nu-mi veni cu povesti cu eoliene si fotovoltaice ca ma va pufni risul.
            • -1 (5 voturi)    
              de ce te pufneste rasul? (Vineri, 24 februarie 2017, 18:53)

              minos [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

              aproape 16% din consumul de energie a fost asigurat de eoliene sau de solare in 2015 in Romania. Asta in conditiile in care guvernul Ponta a pus frana la dezvoltarea energiilor alternative pentru a proteja CE Oltenia, unde se produce electricitate cu carbuni si desigur este o vaca de muls pentru politicieni.
              • +2 (2 voturi)    
                cfre frumoase dar intr-o singura zi de crivat (Vineri, 24 februarie 2017, 22:31)

                IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui minos

                sa te vedem vara, unde-ti incarci bateriile, ca e calm plat cu saptaminile.
  • +17 (19 voturi)    
    excedent bugetar (Vineri, 24 februarie 2017, 15:04)

    Adrian_Roman [anonim]

    Anul trecut Primaria Bucuresti a avut un excedent bugetar de 700 milioane de lei si ei vor sa mai puna si taxe in oras. (http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21559400-primariile-din-bucuresti-ramas-2016-peste-miliard-lei-bani-necheltuiti-desi-orasul-are-nevoie-investitii-masive-pentru-descongestionarea-traficului-reducerea-poluarii.htm) Acum trebuie iesit la protest!
  • +18 (24 voturi)    
    he he (Vineri, 24 februarie 2017, 15:10)

    Adri4n [utilizator]

    punbeti degeaba taxa in orase ca avem centura si ocolim pe acolo ..... oh wait....
  • -2 (14 voturi)    
    Eu as adauga la taxa inclusa in benzina (Vineri, 24 februarie 2017, 15:11)

    Cuca [utilizator]

    sau motorina. Pe principiul "User Pays". As pune de exemplu 20 de bani/litru la benzina, si 30 la motorina.

    Ar fi simplu de tot de administrat.

    Asta ar acoperi consumul, dar din pacate nu si poluarea (o masina infecta, care scoate nori de fum, ar plati, la acelasi consum, aceeasi suma ca una moderna si impecabil intretinuta).

    Dar asta se mai poate regla din inspectia anuala.
    • +21 (23 voturi)    
      EXISTA DEJA... (Vineri, 24 februarie 2017, 15:29)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      Aceasta taxa, precum si 1 euro cent taxa de solidarite pentru Bancorex!!!
      Adica de vreo 10 ani fiecare litru de benzina si motorina duce 1 eurocent in buzunarul statului.
      Unii au furat si sunt bine mersi, iar noi, prostii suportam pagubele!
    • +2 (10 voturi)    
      DE CE MAI MULT LA MOTORINA? (Vineri, 24 februarie 2017, 15:47)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      Asa vrei tu? Care e condiderentul?
      Ai dat in bobi?
    • +4 (8 voturi)    
      pai abramburim tot (Vineri, 24 februarie 2017, 16:30)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Cuca

      Abia ce s-a scos taxa lui Ponta cu 7 centi + TVA la benzina si abia ce s-a scos taxa de mediu. Acu' ce facem? le bagam la loc in alta forma, ca a trecut campania si prostimea nu mai are nevoie sa fie prostita?!? daca voiau taxa pe benzina, de ce n-au lasat-o pe aia existenta?

      Oricum, taxa de mediu avea, pe linga banii adunati, si rolul de a descuraja aducerea in romania a tuturor rablelor din europa. Vom vedea acum o imbatrinire a parcului auto cu toate consedintele de rigoare.
      • +1 (3 voturi)    
        pai sacalii sa ramina flaminzi? (Vineri, 24 februarie 2017, 22:33)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        hait.
  • +7 (9 voturi)    
    ne facem billy bob (Vineri, 24 februarie 2017, 15:15)

    splinty [utilizator]

    si ne mutam la tara :DDD
  • +2 (14 voturi)    
    in sfarsit (Vineri, 24 februarie 2017, 15:16)

    vindicomvs [utilizator]

    o masura buna.

    dar ce ne facem ca bucurestiul nu are centura
    • +1 (3 voturi)    
      are.. (Vineri, 24 februarie 2017, 15:40)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      dar e varza..pardon, plina de cratere.
    • +6 (8 voturi)    
      Face Fire Rea centura (Vineri, 24 februarie 2017, 15:54)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      Centura politica pesedista, evident, că la Securistul DV s-a prostituat destul.
    • +5 (7 voturi)    
      simplu (Vineri, 24 februarie 2017, 15:56)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

      o marim pe cea a cluujului la 5 benzi, ca ei au deja
  • +1 (15 voturi)    
    De ce naiba nu interzic total accesul (Vineri, 24 februarie 2017, 15:19)

    Andradda [utilizator]

    masinilor in zonele respective?
    Acolo sa aiba drept de circulatie doar locatarii si masinile de marfa care aprovizioneaza unitatile din zona respectiva. Si gata povestea.
    • +4 (8 voturi)    
      daca lasa locatarii, (Vineri, 24 februarie 2017, 15:41)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      in Buc te vei trezi ca in zona respectiva traiesc 2.12 milioane de locatari.
    • +1 (5 voturi)    
      si tu ce crezi? (Vineri, 24 februarie 2017, 15:49)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      ca orasul (sau cartierul) e aglomerat din cauza musafirilor? Nu neica, tot cei care stau acolo vor plati ca sa ajunga acasa...
    • +1 (11 voturi)    
      as extinde ideea asta creata (Vineri, 24 februarie 2017, 15:57)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Doar cei cu domiciliul sau proprietate in Bucuresti, sa aiba drept de circulatie. In caz ca nu functioneaza, doar cei nascuti aici. Daca tot o dam in povesti.
      • +3 (7 voturi)    
        da, (Vineri, 24 februarie 2017, 16:10)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        cu certificatul de nastere in original lipit pe parbriz.
    • +1 (3 voturi)    
      Problema e la delimitarea zonelor (Vineri, 24 februarie 2017, 17:05)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Depinde ce intelege Firea prin " diferite zone ale marilor orase " Ca daca vrea sa puna vignete pe un cartier intreg, e clar ca e o batjocura.
      Adica daca vrei sa circuli in Ferentari n-ai nevoie de vigneta dar in Balta Alba iti trebuie 3?
  • +11 (13 voturi)    
    Deja (Vineri, 24 februarie 2017, 15:37)

    AdrianRO [utilizator]

    - exista o acciza(pe langa supraacciza lui Ponta care a fost eliminata) in pretul benzinei
    - daca nu ma insel sigur exista alte taxe pe langa timbrul de mediu care sunt inca in picioare la inmatriculare
    - deja exista impozit anual platit de orice detinator de autoturism.

    Nu cred ca are alta tara numarul de taxe pe care le platim noi pentru un autoturism, chiar si dupa eliminarea supraaccizei si a timbrului de mediu.

    Si totusi vor sa bage alta taxa.
  • +8 (12 voturi)    
    cu aia 7 centi /l de carburant (Vineri, 24 februarie 2017, 15:39)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    sau cu cele optsute si ceva de euro / tona de benzina pentru recuerarea fraudelor de la Bancorex, cum ramane ?

    baaaa, v-ati tapit cu totii !?
    • +7 (9 voturi)    
      Rămâne cum am vb (Vineri, 24 februarie 2017, 15:56)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui suckthepen!!!!!

      Ei au furat, s-au imbuibat, iar poolimea plăteste. Asa e de 27+ ani de când mafia securista & neo-comunista au pus stapânire pe tară ca sa o jefuiască in folosul ei.
  • +8 (10 voturi)    
    Votantii psd (Vineri, 24 februarie 2017, 15:47)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Ăia merg cu tramvaiul sau căruta. Cei care au masini, au furat destul ca sa se pishe pe o taxa de câțiva firfirici. VOTEZI PSD = VOTEZI HOTIA; MINCIUNA si JAFUL. Sa fie tuturor invatatura de minte!
  • -2 (8 voturi)    
    ! (Vineri, 24 februarie 2017, 15:55)

    tudorr [utilizator]

    Da ce de boss, la tine acolo in shientru e arie protejata?
  • +7 (9 voturi)    
    RECT IFICARE (Vineri, 24 februarie 2017, 16:06)

    tropotaru [utilizator]

    Prizmătiţa generala a Capitalei Firea Pandele a declarat ca nu va infiinta numai 19 SRL-uri, ci 20.

    SRL-ul introdus in ultimul moment va avesa ca obiect de activitate fabricarea si colorarea stickerelor de mediu
  • +9 (13 voturi)    
    Chiar ați înnebunit cu toții? (Vineri, 24 februarie 2017, 16:12)

    marius v [utilizator]

    În loc să refuzați ferm taxa asta, voi vă stoarceți creierii să găsiți o modalitate „cât mai corectă“ în care să fie aplicată?

    Iată motivele pentru care ar trebui să iasă un scandal cât China din cauza acestui proiect de lege:

    1. PSD a câștigat alegerile pentru că a promis eliminarea a peste 100 de taxe. Acum ce face? Inventează altele care să le înlocuiască pe acelea?

    2. Când PSD-ului i s-a atras atenția că pomenile electorale duc la deficit bugetar, a spus că știe el mai bine cum stă treaba cu finanțele. Ei, să se descurce!

    3. A avea o mașină a devenit un soi de delict. Ești jumulit din toate părțile. Pedepsit, vânat, șicanat.
    Toți „edilii“ lui pește, în frunte cu madam Vrânceanu-Firea-Pandele, ne îndemnau la „bun-simț“, adică să lăsăm automobilele și să folosim transportul în comun. A venit o ninsoare care a blocat automobilele acolo unde erau aruncate. Lumea, a fost constrânsă de natură să-și manifeste bunul-simț și a folosit transportul în comun. Iar acesta ce-a făcut? Corect! A colapsat. Vă mai amintiți imaginile acelea cu aglomerația de la metrou? Întâi să-și facă treaba administrația, adică să facă parcări pentru a-și permite să interzică parcarea măcar pe bulevarde. Să vedeți cum se fluidizează circulația și scade gradul de poluare.
  • +4 (6 voturi)    
    TALHARII (Vineri, 24 februarie 2017, 16:43)

    GuricaIon [anonim]

    Talharii astia din guvern nu se linistesc deloc in urma prostestelor populatii, insista sa puna tribut pe capul nostru sub diverse forme, pana nu dispar puslamalele astea o sa scoatem bani din buzunar, pentru ca ei sa-si dea salarii de merit si alte cakaturi inventate la un pahar de ceva, totul in defavoarea romanilor , ca sa nu ne fie bine in tara noastra. Arde-i-ar focul DE BLESTEMATI!
  • +5 (7 voturi)    
    Guvernarea psd in stil african (Vineri, 24 februarie 2017, 17:09)

    Wanheda [utilizator]

    Totul pt a face rost de bani pt pomeni si buzunarele lor.
  • +5 (7 voturi)    
    Scapa cine poate. (Vineri, 24 februarie 2017, 18:06)

    Sati [utilizator]

    Taxa pt. iesit din orase.
    • +4 (4 voturi)    
      Rasu plansu (Vineri, 24 februarie 2017, 22:25)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Sati

      Pe de o parte platesti rovigneta sa iesi din oras, dupa aia tre sa platesti bulina colorata ca sa te intorci acasa. Creca aia de prin Papua au mai multa minte.
  • +3 (5 voturi)    
    S-a adjudecat. (Vineri, 24 februarie 2017, 18:18)

    Sati [utilizator]

    UTI castigator detasat la administrarea stickere-lor. Culoarea va fi in nuante de kakat.
  • +3 (5 voturi)    
    domnului inculpat penal Călin (Vineri, 24 februarie 2017, 19:07)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    Manechin Constantin Anton Popescu-Tăriceanu Razgandeanu, citez:

    Începând din anul 1993 este partener asociat la Automotive Trading Services (importator oficial Citroën în România). Este membru fondator și președinte (1994-1997 și 2001-2003) al Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA), apoi președinte de onoare (din 2003).

    paravan-taxa de mediu, timbrul de mediu etc

    cointeresat martafoiul.

    despre taxa Basescu, nimic ?
  • +5 (5 voturi)    
    Vigneta în Germania (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 2:09)

    Nautilus [utilizator]

    Sistemul german de vignete colorate e de fapt puțin mai altfel decât spune Ministerul Mediului:

    1 - fără vignetă:
    Diesel mai jos de Euro 1
    Benzină fără catalizator

    2 - vignetă roșie:
    Diesel Euro 2
    Diesel Euro 1 cu filtru de particule

    3 - vignetă galbenă:
    Diesel Euro 3
    Diesel Euro 2 cu filtru de particule

    4 - vignetă verde, practic acces nelimitat:
    Diesel Euro 4
    Diesel Euro 3 cu filtru de particule
    Benzină peste Euro 1

    Se discută introducerea după 2017 a vignetei albastre, cu acces în anumite zone care vor fi delimitate în interiorul celei verzi:
    Diesel Euro 6
    Benzină Euro 4, 5, 6

    Sursa: www.ngk.de

    Ori asta nu prea se pupă cu taxa de poluare, mediu și cum se mai numea de până acum.

    Fiindcă la noi era pusă o barieră tocmai în calea mașinilor relativ moderne, cu Euro 3 și 4. Ele erau taxate hoțește, aproape cât valoarea mașinii în sine. Adevăratele cazane, mașini de peste 20 de ani în stare tehnică mizerabilă, nici nu intrau în discuție și nici măcar nu tentau clientul. Fiindcă oamenii căutau mașini ceva-ceva mai bune ca un Logan, nu epave.

    Așa încât, dacă reglementările germane ar fi copiate la noi fără modificări, orice mașină pe benzină de după 1996, cu catalizatorul intact, ar fi ”verde” cu acces aproape nelimitat.
  • +3 (3 voturi)    
    CU DEDICATIE (Sâmbătă, 25 februarie 2017, 14:56)

    sun [utilizator]

    Sa intelegem ca anularea temporara ( practica draga si lui Tariceanu cand importa masini) a avut ca scop inmatricularea a zeci de mii de masini aduse deja in tara de smecheri( gen Tiriac) care asteptau semnalul lui Dragnea !
  • 0 (0 voturi)    
    Urmariti aceasta expunere... (Duminică, 26 februarie 2017, 19:07)

    Robert USA [utilizator]

    si apoi mergeti la guvern sa le dati cu taxa de mediu in cap.
    Incalzirea globala a devenit o religie care functioneaza pe dictonul deja cunoscut: "Crede si nu cerceta". Oricine pune la indoiala "aportul" uman este instantaneu blasfemiat... Lumea stiintifica sanatoasa la cap este banata in sensul ca vocile acelor oameni de stiinta sunt reduse la minim in vreme ce "climatologii agreati" nu fac altceva decat sa pompeze miliarde in buzunarele celor care beneficiaza de pe urma acestei fantome. Urmariti si voi aceasta prelegere a unui laureat al premiului Nobel si judecati fiecare pentru voi:
    https://www.youtube.com/watch?v=TCy_UOjEir0
    O zi minunata!
  • +1 (1 vot)    
    taxa pe combustibil are sens (Luni, 27 februarie 2017, 1:54)

    maxi lopez [utilizator]

    Logic ar fi sa aplice o taxa pe combustibil.

    De ce? Pentru ca e corelata cu km parcursi si marimea emisiilor.

    O taxa anuala ii taxeaza excesiv poate pe unii care scot masina doar duminica din garaj.

    Taxa asta cu stickere e stupida pentru ca in Bucuresti nu exista centura - porcaria aia de drum comunal nu se poate numi astfel.

    In Londra, Budapesta, etc - nu intra nimeni in centru daca nu are treaba acolo.

    In Bucuresti nu ai de ales.

    Presupunand ca s-ar face centuri si ai putea sa eviti orasul, OK punem taxa de centru - insa in aplicare ar fi niste probleme de organizare cu sisteme de recunoastere de placute care sa emita automat facturi catre posesor, platibile la sf. anului sau al trimestrului - altfel treaba cu stickere e o prostie, toata ziua buna ziua sa treci sa iti iei stickere si sa lipesti...
  • +1 (1 vot)    
    bravo (Luni, 27 februarie 2017, 6:26)

    getmyextip [utilizator]

    Dintre toate variantele vehiculate este cea mai proasta si inutila posibila. Bravo tovarasi!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri