Seful Aston Martin spune ca este absurd planul guvernului britanic de a interzice dupa 2040 vanzarea de masini pe motorina si pe benzina

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 26 iulie 2017, 14:57 Economie | Auto

Andy Palmer
Foto: Aston Martin
Seful Aston Martin a criticat dur planurile guvernului britanic de a interzice vanzarea de masini diesel si pe benzina dupa 2040, spunand ca autoritatile ar trebui sa se asigure ca exista si fabrici de baterii in Marea Britanie, fiindca in prezent totul este adus din China. Acum, sub 4% dintre masinile noi vandute in Marea Britanie sunt electrice. "Daca guvernul vrea sa dea aceste legi, atunci trebuie sa si ajute pe masura. In caz contrar vor duce la distrugerea unei parti din industrie", spune seful companiei.

Andy Palmer, CEO al Aston Martin si fost director de planificare la Nissan, spune ca planul autoritatilor este absurd din cauza distantelor foarte mari dintre orasele Regatului, distante ce nu vor putea fi parcurse dupa o singura incarcare.

El atrage atentia asupra faptului ca producatorii auto interni trebuie sa exporte si dupa 2040 masini pe benzina si motorina, fiindca in afara Marii Britanii tot aceste masini vor fi cele mai populare. UK produce mai ales masini de lux, iar dupa 2040 cumparatori le vor dori tot cu motor pe benzina sau diesel.

El mai spune ca autoritatile trebui sa se asigure ca vor exista in Regat si fabrici mari de baterii, fiindca acum cele mai multe vin din China care tehnologic la acel capitol este cu 10 ani inaintea Regatului Unit.

Aston Martin va scoate in 2019 primul sau model 100% electric si vrea ca in 2025 aceste masini sa reprezinte un sfert din vanzarile marcii.

Sursa: Financial Times


Citeste mai multe despre   






















2913 vizualizari

  • -2 (8 voturi)    
    serios? (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:13)

    stefan2008 [utilizator]

    Pai ce-l impiedica pe seful Aston Martin sa-si produca singur bateriile? De ce ar trebui guvernul sa-i asigure piese de schimb?
    Cu asa sef, Aston Martin va deveni istorie.
    Vad ca nu invata nimeni de la Tesla Motors. Nimeni in afara de chinezi.
    • +1 (5 voturi)    
      Alooooo (Miercuri, 26 iulie 2017, 15:29)

      vladf [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Auzi bre, tu ai impresia ca producerea de acumulatori este ca productia de panificatie?
      Este putin mai complicat decat covrigii .....
      Acumulatori Litium cu dischargerate mare, pffff..... se lupta unii de ani de zile si abia incep sa stapaneasca tehnologia.
      • +1 (1 vot)    
        la tine in Retardistan este semnal? (Miercuri, 26 iulie 2017, 21:11)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui vladf

        Vezi ca in 2 zile se vand primele Tesla Model 3, la un pret mult sub Aston Martin. Autonomie 350km, acceleratie de la 0 la 100km/h in 6 secunde, etc. pentru 35,000 USD.
        Pana va treziti voi din Retardistan, in Norvegia din 2020 nu vor mai fi inmatriculate alte masini decat cele electrice.
    • -1 (3 voturi)    
      nu e chiar asa (Miercuri, 26 iulie 2017, 16:52)

      tudor1234 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      cu Tesla e invers si e o exceptie. Tesla e o firma de baterii care produce masini. Au experienta foarte multe pe domeniul asta si sunt cu multi ani inaintea tuturor producatorilor auto. Nu poti pur si simplu sa produci baterii care sa concureze cu ale lor.

      Ca sa nu mai vorbim ca un motor electric nu are cam nimic in comun cu unul cu ardere interna. Cei de la Aston Martin nici nu stiu cu ce se mananca.
      • 0 (2 voturi)    
        ba e chiar asa, mai tudorache (Miercuri, 26 iulie 2017, 22:42)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui tudor1234

        ia uita-te pe www.tesla.com si spune-mi tu mai tudorache unde vezi tu "firma de baterii".
    • +2 (4 voturi)    
      ehh (Miercuri, 26 iulie 2017, 18:00)

      Nick85 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      trebuie sa investeasca o parte din profit in productia de baterii :)
    • +2 (2 voturi)    
      Mai usor cu nestiinta (Miercuri, 26 iulie 2017, 20:12)

      RenatoA [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Masinile electrice nu folosesc baterii cu rata mare de descarcare, pentru ca celulele sunt grupate in paralel, la Tesla cate 96 de exemplu, astfel incat sarcina pe una singura este infima... O baterie de aeromodel telecomandat este mai abuzata decat una de masina electrica !

      Tesla NU este o firma de baterii, celulele sunt subcontractate catre Panasonic.
      Experienta lor este nula, firma este infiintata in 2003, cand au dobandit experienta asta? Si unde sunt strazile invadate de masini Tesla ?
      Tesla exista mai mult pe bursa decat in cotidian... sa va spun cum se cheama asta de obicei ?
      • +1 (1 vot)    
        strazile din Retardistan nu (Miercuri, 26 iulie 2017, 21:13)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui RenatoA

        dar daca mergi in California sau in Norvegia vezi 3 - 10 Tesla in fiecare zi pe strada. Nu a zis nimeni "invazie", nici nu au avut capacitatea aia de productie inca. Dar cu Model 3 lucrurile se vor schimba.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version