Masinile electrice constituie tema centrala a Salonului Auto de la Frankfurt - Constructorii auto promit sute de modele electrice, dar raman o multime de lucruri de rezolvat

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 12 septembrie 2017, 18:39 Economie | Auto

Mercedes EQA Concept
Foto: Mercedes
Mai multe state importante au anuntat ca pana la jumatatea acestui secol ar vrea sa interzica masinile pe benzina si motorina, astfel ca acum, toate companiile auto trebuie sa se indrepte spre masina electrica. Rand pe rand gigantii industriei prezinta planuri ample de electrificare, insa raman o multime de obstacole in calea raspandirii acestor masini. Unele companii atrag atentia ca numai daca sunt profitabile masinile electrice vor avea succes, in timpce altele spun ca marja de profit este mult mai mica, astfel ca trebuie sa taie cheltuieli din alte locuri. In plus, sunt studii ce arata ca "electrificarea" va aduce disponibilizari masive in industrie, masinile electrice fiind mai usor de construit.

Franta si Marea Britanie au anuntat ca ar vrea ca din 2040 sa nu se mai vanda masini pe benzina si motorina. Germania a spus ca se gandeste la o interdictie in 2030 si autoritatile chineze evalueaza posibilitatea de a face un lucru similar.

Este foarte clar ca marii constructori auto nu au incotro si trebuie sa investeasca in masini electrice, in momentul de fata cele full-electric neavand nici 1% din piata europeana a masinilor noi.

Citeste articolul complet pe 0-100.ro



Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

616 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Tesla - trendsetter (Marţi, 12 septembrie 2017, 18:52)

    romanica2020 [utilizator]

    In urma cu 10 ani, Elon Musk era luat la misto de catre arogantii de la GM si asa-zisii critici in automotive. Saracii incearca si ei sa copie cate ceva.
  • -1 (3 voturi)    
    iar Dacia (Marţi, 12 septembrie 2017, 20:25)

    stefan2008 [utilizator]

    nu va avea incotro si va trebui sa-si planifice disparitia ca marca in maxim 20 de ani.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică