Comisia Europeana vrea sa oblige producatorii auto sa reduca emisiile medii de CO2 ale automobilelor cu 30% in deceniul urmator

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 8 noiembrie 2017, 13:51 Economie | Auto

-
Foto: Hotnews
Comisia Europeana propune noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE si ar vrea ca acestea sa scada cu 30% intre 2021 si 2030. Pana atunci, s-a stabilit un obiectiv intermediar de -15% in 2025, dar astfel de propuneri sunt puternic criticate de cateva dintre marile companii, dar si de diverse state, mai ales Germania.

Pentru a mentine cota de piata si pentru a accelera trecerea la vehicule cu emisii scazute si cu emisii zero, Comisia a propus astazi noi obiective pentru emisiile medii de CO2 generate de toate autoturismele si camionetele noi din UE, care se vor aplica incepand cu 2025 si, respectiv, 2030.

¬Industria autovehiculelor din UE se afla la un moment de rascruce. Pentru a-si mentine pozitia de lider mondial si pentru a respecta mediul si sanatatea publica, industria autovehiculelor trebuie sa investeasca in tehnologii noi si curate. Vom stimula introducerea pe piata a autovehiculelor cu emisii zero, bazandu-ne pe o infrastructura de incarcare fara sincope si pe baterii de inalta calitate produse in Europa¬. spune Comisarul pentru piata interna, industrie, antreprenoriat si IMM-uri, Elzbieta Bienkowska,

Pachetul privind mobilitatea curata include urmatoarele documente:

- Noi standarde privind CO2, pentru a-i ajuta pe producatori sa imbratiseze inovarea si sa furnizeze vehicule cu emisii scazute pe piata. Propunerea include atat obiective pentru 2025, cat si pentru 2030. Obiectivul intermediar pentru 2025 asigura demararea deja de pe acum a investitiilor, Obiectivul pentru 2030 ofera stabilitatea si directia pe termen lung necesare pentru a mentine aceste investitii. Aceste obiective contribuie la efectuarea tranzitiei de la vehicule conventionale cu ardere la vehicule nepoluante.

- Directiva privind vehiculele nepoluante, pentru a promova solutiile de mobilitate curata in procedurile de achizitii publice si, prin urmare, pentru a stimula puternic cererea si implementarea in continuare a solutiilor privind mobilitatea curata.

- Un plan de actiune si solutii de investitii pentru instalarea la nivel transeuropean a unei infrastructuri pentru combustibili alternativi. Scopul este de a incuraja crearea unor planuri nationale mai ambitioase, de a spori investitiile si de a imbunatati gradul de acceptare in randul consumatorilor.

- Revizuirea directivei privind transportul combinat, care promoveaza utilizarea combinata a diferitelor moduri de transport de marfuri (de exemplu, camioane si trenuri), va facilita folosirea stimulentelor de catre intreprinderi si, astfel, va impulsiona utilizarea combinata a camioanelor si a trenurilor, a slepurilor si a navelor pentru transportul de marfuri.

- Directiva privind serviciile de transport de calatori cu autocarul, menita sa stimuleze dezvoltarea de legaturi cu autobuzul pe distante lungi in Europa si sa ofere alternative la utilizarea autoturismelor personale, va contribui la reducerea in continuare a emisiilor generate de sectorul transportului si a congestionarii traficului. Aceasta va oferi optiuni de mobilitate suplimentare, de mai buna calitate si mai ieftine, in special pentru persoanele cu venituri reduse.

- Initiativa privind bateriile are o importanta strategica pentru politica industriala integrata a UE, astfel incat vehiculele si alte solutii privind mobilitatea, precum si componentele acestora, sa fie concepute si produse in UE.


Citeste mai multe despre   






















Jurnal din Israel

FOTOGALERIE Israel pe repede inainte: kit de informatii pentru o calatorie reusita

De la nord la sud, Israelul are putin peste 400 de kilometri, iar de la est la vest, putin peste 100. E printre putinele tari ale lumii in care, in aceeasi zi, poti face si baie in mare si ski la munte. E taramul miracolelor si al sperantelor, tara sfanta a pelerinilor, teritoriu complet liber si dezinhibat pentru hedonistii de pretutindeni. Ca vrei sa te regasesti spiritual sau ca vrei sa gasesti energia unor petreceri fantastice, mergi in Israel. O sa capeti ce cauti si, uneori, chiar mai mult decat atat.

621 vizualizari

  • -9 (9 voturi)    
    Cool (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:08)

    Jesuis.PasCharlie [utilizator]

    Cum , modificari software?
    ( ma prabusesc sub greutatea propriului sarcasm)
  • -12 (12 voturi)    
    Aberații socialiste rupte de realitate (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:11)

    Harald [utilizator]

    Oxizii de azot nu mai deranjează pe nimeni, carbonul e dușmanul poporului în prezent.
    • +6 (10 voturi)    
      NOX DERANJAU PE PRODUCATORII.. (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:38)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui Harald

      de auto din SUA, fiindca ei au ramas in urma la motorizarile diesel.
      In schimb, la crearea efectului de sera, emisiile de C (sub orice forma) reprezinta principala cauza.
      • -5 (5 voturi)    
        Face cineva agricultură în Alaska? (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:25)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        Dacă oamenii ar putea trăi numai în zonele reci, ai avea dreptate. În realitate încălzirea este necesară chiar și pentru simpla supraviețuire a speciei umane. Ar trebui să faci statuie carbonului, nu să blamezi efectul de seră. Ai trăi în peșteri ca neanderthalienii, în lipsa efectului de seră.
        • +3 (3 voturi)    
          Cand o sa vina apele peste tine (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:31)

          samy19 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          sa nu uiti sa multumesti CO2.
        • +1 (1 vot)    
          Nu dioxidul de carbon (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:47)

          jim.beam [utilizator] i-a raspuns lui Harald

          e periculos, ci nivelul ridicat datorat arderii combustibililor fosili. Una e sa ai un nivel optim si cu totul altceva sa ai un nivel prea mare care duce la topirea ghetarilor si la fenomene meteo extreme.
      • 0 (6 voturi)    
        De asta fenta Volkswagen în State :) (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 15:30)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        fiindcă producătorii americani erau în urmă față standardele americane anti-poluare, corect? :)

        E omenește să nu le știi pe toate sau să nu le poți înțelege pe toate. Dar să minți cu nonșalanță ca să susții o agendă politică, asta înseamnă lipsă totală de stimă de sine.
  • +7 (7 voturi)    
    E bine (Miercuri, 8 noiembrie 2017, 14:37)

    ramba [utilizator]

    se face usor tranzitia catre automobilele electrice.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri