Anul trecut au fost inmatriculate in tara un numar record de peste 518.000 de masini second-hand din import

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 11 ianuarie 2018, 14:28 Economie | Auto

-
Foto: MINI
Anul trecut au fost inmatriculate in tara peste 518.000 de masini second-hand din import, in timp ce piata masinilor noi a fost de cinci ori mai mica, arata datele DRPCIV. La inceput de 2017 a fost scos timbrul de mediu si au existat si luni in care s-au inmatriculat peste 50.000 de masini second-hand din import. La piata masinilor noi avansul a fost de 11%, iar la second-hand, de 74%. Dacia a fost cea mai cautata marca la masini noi, cu 30.000 de unitati, in timp ce Volkswagen a fost numarul unu la SH, cu 136.000 de unitati.

Anul trecut a adus cifre record pentru inmatricularile de masini second-hand din import, totalul fiind de 518.927, cu 220.000 mai multe decat in 2016. Luna de maxim a fost februarie, cu peste 67.000 de unitati,

Citeste articolul complet pe 0-100.ro


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

620 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Jenant si trist (Joi, 11 ianuarie 2018, 14:39)

    UpNext [utilizator]

    sa continuam a fi "cimitirul de masini" al Europei. E greu sa educi si sa civilizezi o natie inapoiata si umila, care se bucura la harburi. Inca un motiv ca unii colegi de UE sa se uite cu dispret la romani. Ca sa va "ambitionez" putin, luati exemplu de la unguri, care in 2017 si-au inmatriculat noi majoritatea majinilor...
    • +1 (1 vot)    
      cimitir ? (Joi, 11 ianuarie 2018, 15:28)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Ar fi interesant o statistica și cu câte îs sub 5 ani 5-10 ani peste 10 ani , euro 2, … 5.. 6 mai detailat .
      cele aduse per total vârsta medie, toți hulesc ca se aduc SH , personal cred ca prin câte s-au cumpărat anul trecut s-a creat premiza pt a ieși din circulație câteva sute de mii mult mai vechi, nu cred ca a fost cineva care și-a cumpărat o mașină mai veche decât cea pe care deja o deținea.
      • +1 (1 vot)    
        mda (Joi, 11 ianuarie 2018, 16:12)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui falcoind

        asta am observat si eu

        in afara de cateva harburi, in general am vazut foarte multe vw-uri, audi-uri si bmw-uri de generatie 2006-2014

        in general e patura aia mijlocie care a avut un logan sau un alt vw vechi (gen vw golf4, opel astra H, sau logan 2004) si acum si-a luat una mai "noua"
    • +1 (3 voturi)    
      greșit (Joi, 11 ianuarie 2018, 19:14)

      hollow [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Toată viața mea mi-am cumpărat numai mașini noi pentru că garanția contează mult pentru mine. Dar asta nu înseamnă că nu înțeleg pe cineva care are mai puțini bani sau nu-și permite una nouă. Majoritatea mașinilor second înscrise nu au mai mult de 10 ani și vă garantez că acum 10 ani în Germania era mai multă poluare ca la noi. Iar o mașină cu revizii la zi și întreținută cum trebuie nu poluează decât cu foarte puțin mai mult în conparație cu atunci când era nouă. “Rablele” de care ziceți că poluează sunt mai curând mașinile care sunt deja înscrise și cărora RAR-ul și service-urile autorizate, din incompetență și corupție, le permit să circule în ultimul hal. O mașină întreținută de neamț și adusă în România după 15 ani poluează, din păcate, cu tot Euro 3-ul ei, mai puțin decât una (ne)întreținută de român timp de 5. Soluția, ca la orice problemă românească, nu e interzicerea sau limitarea importurilor, ci aplicarea reală a unei legislații deja existente.
  • +2 (2 voturi)    
    Nedumerire (Joi, 11 ianuarie 2018, 14:59)

    Aquariuss [utilizator]

    Nu inteleg de ce se tot bate moneda pe treaba asta ?! Exista o institutie a statului in speta Registru Auto Roman care nu trebuie decat sa-si faca treaba ! Daca indeplinesc toate conditiile de siguranta si mediu sa fie inmatriculate si daca nu, posesorii sa se spele pe cap cu ele . Doar ca aici e treaba cu adevarat romaneasca ,la RAR sita e atat de deasa in functie de spaga si in felul asta ne pricopsim cu rable pe drum asa ca iar ajungem la vorbele unui clasic in viata : ”Domnilor intariti-va institutiile statului...!”
  • +3 (3 voturi)    
    mai m ult de jumatate (Joi, 11 ianuarie 2018, 15:10)

    nick24 [utilizator]

    se inghesuie in Bucvuresti


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi