​La evenimentul de lansare a camionetei electrice Cybertruck geamurile acesteia s-au spart într-o demonstrație care trebuia de fapt să arate cât de rezistente sunt. Musk, care a înjurat în secunda următoare după întâmplare, a explicat că de vină a fost ordinea în care a fost făcută demonstrația. Franz von Holzhausen, designerul șef al Tesla, a fost cel care a făcut demonstrația.

Tesla CybertruckFoto: Tesla Motors

Musk spune că înainte ca designerul să dea cu bile de oțel în geamurile ranforsate, acesta a început demonstrația lovind cu barosul în caroserie tot pentru a arăta câte poate să suporte. Impactul cu barosul a afectat baza geamurilor și, de aceea, bila de oțel nu a ricoșat cum ar fi trebuit, ci a spart geamul.

Musk a spus că dermonstrația ar fi trebuit făcută invers: întâi să fie lovite geamurile cu cele două bile de oțel și abia apoi să se aplice lovituri de baros pe caroserie.

Șeful Tesla Motors a venit și cu o explicație legată de aspectul mașinii, pe care unii au comparat-o cu un trapez pe roți. Musk spune că este vorba de o caroserie din oțel inoxidabil extra-rezistent, în stilul celui folosit la rachetele SpaceX. Nu este oțelul relativ subțire utilizat la autoturismele convenționale, ci unul extrem de gros care ar distruge presele folosite în mod normal în uzinele auto.

Concluzia lui Musk este că de aceea mașina are așa forme ciudate, fiindcă oțelul ultra-rezistent poate fi doar cu greu îndoit.

Sursa: CNN