Hatchback-ul Renault Sandero, din care va deriva si al cincilea model din gama Dacia Logan, a ajuns si in Argentina. Primele 2.000 de unitati produse in Brazilia au fost exportate in tara vecina unde preturile pornesc de la aproximativ 10.500 euro, conform presei portugheze (globo.com) si site-ului Renault Argentina.

In tara tango-ului, Sandero este disponibil cu motorul pe benzina 1,6 litri 16 valve si diesel-ul de 1,5 litri. Vor exista doua versiuni de echipare: Luxe si Confort. Preturile variaza intre 50.800 si 61.800 pesos argentinieni (10.600 - 12.900 euro). Argentina e a doua tara in care Renault vinde Sandero, prima fiind Brazilia, unde masina se si produce de la finele anului trecut.

Renault a investit 372 de milioane de euro in proiectele Logan si Sandero - ambele bazate pe platforma B0 - in zona Mercosur (piata comuna a sudului din care fac parte Brazilia, Argentina, Uruguay, Venezuela, Paraguay, Bolivia, Chile, Columbia, Ecuador si Peru). Din cele 372 de milioane de euro, 149 milioane euro au fost cheltuite pentru a adaptarea Logan si dezvoltarea Sandero pentru pietele sud-americane, precum si pentru a adapta motoarele la tehnogia flex-fuel (care permite unui motor sa fuctioneze pe benzina si etanol). Incepand cu 2009 modelul Sandero va fi fabricat si comercializat si in Africa de Sud,

Uzina de la Curitiba, Brazilia, produce 38 de automobile pe ora. La uzina s-au angajat 1.000 de oameni noi pentru a asigura al doilea schimb pe linia de productie. Modelele Sandero si Logan vor reprezenta 85% din productia anuala a fabricii de la Curitiba, iar restul va fi reprezentat de modelele Megane II, Megane II break si Scenic I. Sandero este al cincilea vehicul dezvoltat pe platforma B0, aceeasi pe care a fost construit Logan.

Sandero e un automobil de clasa mica, cu o lungime de 4,02 metri si un spatiu de depozitare de 320 litri in portbagaj. Spre comparatie, Logan berlina are 4,25 metri lungime, iar Logan break (MCV), 4,45 metri.

Derivatul dibn Sandero care va fi produs la Mioveni sub sigla Dacia urmeaza a fi prezentat pe 4 martie la salonul auto de la Geneva. Productia in tara va incepe la vara, iar comercializarea la toamna.