Sandero, noul model Dacia, va fi lansat oficial in iunie pe piata romaneasca, cu preturi pornind de la circa 7.000 de euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 4 martie 2008, 15:26 Economie | Auto

Dacia Sandero
Foto: Dacia
Dacia a prezentat oficial la Geneva berlina Sandero, al cincilea model al gamei Logan, care va fi comercializat din luna iunie in Romania, a anuntat producatorul. UPDATE Preturile modelului vor porni de la circa 7.000 de euro, insa nu vor depasi 10.000 pentru varianta cea mai echipata, a spus pentru HotNews.ro, Constantin Stroe, vicepresedinte Automobile Dacia.

Uzina de la Mioveni va produce zilnic circa 5-600 de masini Sandero in septembrie. Stroe a spus ca Dacia este flexibila la cererea pietei si in functie de aceasta va adapta productia.

"Ma tem ca o sa fure din clientii berlinei, insa in niciun caz dintre cei ai MCV. Pe noi nu ne deranjeaza, Dacia are o gama bogata", a mai spus Stroe, care a adaugat ca Sandero va fi un succes de piata "peste asteptari"



Dacia Sandero3
Foto: Dacia
Dacia Sandero va intra in productie la Mioveni in luna mai si preia motorizarile pe benzina (1.4 litri 75 CP si 1.6 litri 90 CP) si pe motorina 1.5 dCi 70 CP si 1.5 dCi 85 CP), care se gasesc pe alte modele ale gamei Dacia. Motorul diesel de 70 cai putere are emisii de dioxid de carbon de 120 g/km.

Dacia Sandero va fi introdusa treptat, incepand din iunie 2008, pe pietele din Europa, in Turcia si in Maghreb. In total va ajunge sa fie vanduta pe 40 de piete.

"Daca pretul de vanzare al modelului Dacia Sandero corespunde celui al unui vehicul de clasa mica, dimensiunile sale interioare si exterioare foarte generoase tin mai degraba de categoria superioara, a vehiculelor compacte. Cu o lungime de 4,02 mm, o latime de 1,75 m si un ampatament de 2,59 m, Dacia Sandero ofera un raport pret/ spatiu interior de neegalat", precizeaza comunicatul Dacia.

Portbagajul are o capacitate de 320 de litri. In cazul in care bancheta este complet rabatata capacitatea de incarcare maxima ajunge la 1.200 litri.

Berlina bicorp Sandero este echipata cu centuri de siguranta cu prindere in trei puncte si poate fi prevazuta cu pana la patru airbag-uri.

Etapa de industrializare a modelului Dacia Sandero in uzina de la Mioveni a inceput la sfarsitul lui octombrie 2007. Modelul este construit pe platforma B0 (platforma Logan), prin urmare fabricarea sa se realizeaza pe aceeasi linie de montaj cu celelalte modele ale gamei Dacia. Platforma industriala de la Mioveni este cea de-a doua din cadrul grupului in care este produs modelul Sandero, dupa uzina din Curitiba (Brazilia), care fabrica Renault Sandero pentru Brazilia si Argentina.

Noua sigla Dacia
Foto: Dacia
Investitia totala pentru dezvoltarea si fabricarea modelului Dacia Sandero in Europa se ridica la 147 milioane de euro: 65 milioane de euro pentru dezvoltare si 82 milioane de euro pentru investitiile specifice la uzina de la Mioveni. Cea mai mare parte a investitiilor au fost realizate in comun pentru Dacia Sandero si pentru trecerea uzinei la o cadenta de productie de peste 60 vehicule/ora, pentru care a fost nevoie de alte 100 de milioane de euro.

In 2009, aceasta berlina bicorp cu  cinci usi va sosi in Africa de Sud.  De la lansarea modelului Dacia Logan, uzina de la Pitesti si-a dublat capacitatea de productie, ajungand, in 2008, la o productie anuala maxima de 350 000 vehicule/an. De la 32 vehicule/ora in 2004, uzina a trecut la 42 vehicule/ora in 2006 pentru a asigura productia modelelor Logan MCV si Logan Van, si a ajuns la o cadenta de peste 60 vehicule/ora in 2008, cu Sandero.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

17421 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    dacia (Marţi, 4 martie 2008, 15:46)

    john [anonim]

    bravo dacia ! la mai mare !

    eu stau in vest, dar dacia ii o marca romaneasca cu care ma pot mandri in ultimii ani.
    • 0 (2 voturi)    
      Dacia nu e marca romanaeasca (Marţi, 4 martie 2008, 16:14)

      esti naiv [anonim] i-a raspuns lui john

      1.Sandero s-a vandut deja sub sigla Renault in Brazilia
      2.sa te mandresti cu ce ?
      cu explatatorii francezi la tine acasa ?
      • 0 (0 voturi)    
        irelevant (Marţi, 4 martie 2008, 16:31)

        john [anonim] i-a raspuns lui esti naiv

        se produce in romania si marca sub care e vanduta e romaneasca.

        pe aceleasi criterii nici opel nu nemtesc ca-i facut de gm. nici jaguar nu-i britanic ca ii detinut de americani si cam la fel cu orice alt brand care ii detinut de o super-corporatie internationala.

        relativ la 'explatatori' nici nu merita sa raspund, intreaba-i pe angajatii dacia daca preferau sa fie someri acuma ca cei de la aro sau alte industrii si apoi mai vorbim.
        • 0 (0 voturi)    
          Jaguar e Indian NU e Ford (Marţi, 4 martie 2008, 17:55)

          jetset [anonim] i-a raspuns lui john

          Imi pare rau dar trebuie sa vin cu un UpDate. JAGUAR NU este US ci INDIAN dar Brand-ul a ramas britanic, iar guvernul britanic detine brand-ul, dupa care si are dreptul sa puna made in britain. Dar JAGUAR a fost cumparat de Indienii de la Tata Motors, de la Ford Motors. Dar aici la Londra fiecare britanic adevarat cumpara JAGUAR sau RANGE ROVER, deoarece este o marca britanica.
          • 0 (0 voturi)    
            Da, doar ca e de fapt Ford (Miercuri, 5 martie 2008, 3:48)

            tommy [anonim] i-a raspuns lui jetset

            Da, numai ca de fapt Jaguar e al Ford.
            Esti cam dezinformat prietene.
            • 0 (0 voturi)    
              discutie irelevanta (Miercuri, 5 martie 2008, 11:06)

              john [anonim] i-a raspuns lui tommy

              ... dar ma bag si io: jaguar ii inca detinut de ford dar is in discutii foarte avansate cu tata motors si se pare ca in curand se va face transferul.
              deci adevarul ii undeva la mijloc.
          • 0 (0 voturi)    
            Gresit (Miercuri, 5 martie 2008, 15:41)

            RzV [anonim] i-a raspuns lui jetset

            posoibil sa se ajunga la asa ceva.. compania tata sa cumpere jaguar .. ai inteles gresit, stirea care ai citito tot aici.
            Cat despre sandero asta e renault clio 3 reancarnat cu motorasele de pe logan.. trist :(
            • 0 (0 voturi)    
              motoare Logan :) ??? (Joi, 6 martie 2008, 23:56)

              Lucian* [anonim] i-a raspuns lui RzV

              omu', revino-ti!
              Motoarele de pe Logan sunt de pe Renault Clio!
              Nu cred ca este ceva pe Logan care sa fie original si dezvoltat doar pt Logan.
              Poate doar sigla!

              Oricum noua sigla arata ca fiind foarte buna ca desfacator de sticle. Indubitabil! :)
        • 0 (0 voturi)    
          hmmm (Miercuri, 5 martie 2008, 10:25)

          alo [anonim] i-a raspuns lui john

          auzi mestere da intreaba-i pe restul de 10.000.000 de contribuabili daca sunt de accord sa saraceasca ei pentru ca Renault-ul sa ii tina pe muncitorii de la Dacia. Ma lasi, cu lozinci de doi bani ?

          Sandero s-a produs deja in BRAZILIA sub sigla Renault,
          Logan-ul se vinde in foarte multe tari sub sigla Renault, lasa bancurile.

          Dacia NU este marca romaneasca.
          • 0 (0 voturi)    
            re (Miercuri, 5 martie 2008, 11:00)

            john [anonim] i-a raspuns lui alo

            saraceasca din cauza la dacia ? tu te-ai uitat sa vezi cat taxe ia statul din exporturile dacia ? asta ca sa nu mai vorbim de piese de schimb si alte sevicii ... tu ai vazut ce era dacia inainte de a o prelua renault ? se chinuiam sa supravietuiasca ... sa ne bucuram ca a vrut cineva sa-i cumpere !

            si ce daca s-a produs in brazilia ? ia intreaba-i pe englezi daca vauxhall nu-i marca britanica ? cu toate ca ii opel 100% cu sigla schimbata si design facut de gm. nici nu pun in discutie ca nu ar fi de-a lor !

            pot sa-ti dau si alte exemple dar nici nu merita efortul ca tu esti clar unul dintre frustratii pentru care nimic ce se face in romania nu-i bun ... si nimic n-o sa te schimbe. io sper sa renunti la cetatenie in curand si sa uiti limba asta spre binele nostru al tuturor, inclusiv al tau.
            • 0 (0 voturi)    
              mda (Miercuri, 5 martie 2008, 12:54)

              aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui john

              RENAULT NU PLATESTE TAXE SI IMPOZITE PENTRU PIESELE DE SCHIMB IMPORTATE SAU PENTRU MASINI .DELOC PENTRU MULTI MULTI ANI DE ACUM INAINTE. Dragul meu John ma astept sa ai argumente , M-am saturat de ipocritii care se leaga de cei care critica Dacia cu argumente de genul "esti clar unul dintre frustratii pentru care nimic ce se face in romania"
              In primul rand invata sa scrii cu majuscula prima litera din Romania.
              In al 2-lea rand daca te-ai fi obosit sa citesti in loc sa te inclini la Sfanta Dacia ai fi vazut ca am calificat un produs al firmei Dacia ca fiind cinstit.
              Da statul pierde enorm la banii pe care ar fi trebuit sa-i incaseze de la Renault si ia tot de la contribuabili.

              Mestere eu am argumentat masina Logan se vine sub sigla Renault in cele mai multe locuri, e proiectata la fel ca Sandero in laboratoarele Renault, e facuta cu piese ale Renault, cu tehnologii Renault,multe bucati vin deja asamblate ... E romaneasca sigur ca da ...
              Argumentele tale au fost atacuri la persoana asta e fiecate cat il duce mintea.
              • 0 (0 voturi)    
                care argumente ? (Miercuri, 5 martie 2008, 13:58)

                john [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

                relativ la taxe ... si ce daca nu platesc o parte din taxe ? nu vezi ca nici asa nu vroia nimeni sa investeasca in romania ? daca asta ii singura modalitate sa-i atragi ce poti face ? oricum noi castigam prin faptul ca ne-au oferit multe slujbe si prin faptul ca se exporta din ce ince mai mult produse dacia facute in romani.


                deci inginerii de la pitesti proiecteaza case si drumuri ? nimeni nu contesta ca mai ales la inceput mult din design s-a facut in franta (din cauza lipsei inginerilor cu experienat de aici), dar mai recent, din cat am citit, mult e facut in romania de ingineri romani. mi se pare foarte normal sa fie ajutati de cei din franta care au experienta mult mai mare si nu vad nimic rau in asta.

                argument de al tau:
                "Logan se vine sub sigla Renault in cele mai multe locuri" - ia vezi in numar de masini cate se vind sub sigla dacia si cat ca renault.
                • 0 (0 voturi)    
                  aveti probleme grave de intelegere (Miercuri, 5 martie 2008, 16:09)

                  aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui john

                  Inginerii de la Pitesti sunt doar o parte din cei care participa la proiect , inginerii de la Pitesti au know how-ul si resursele , stiinta,cercetarea ?

                  Renault,CORPORATIA e Renault. Inginerii de la Pitesti au o contributie infima comparativ cu ce ofera Renault.Dacia Nu se fabrica 100% in Romania.

                  Sa inteleg ca atunci cand Logan se va fabrica in India va fi masina indiana ?

                  uite o parte din argumentele pe care voit le-ai omis "e proiectata la fel ca Sandero in laboratoarele Renault, e facuta cu piese ale Renault, cu tehnologii Renault,multe bucati vin deja asamblate"
                  • 0 (0 voturi)    
                    cine vorbeste (Miercuri, 5 martie 2008, 18:57)

                    john [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

                    nu o zis nimeni ca masina ii facuta/proiectata 100% in romania. o parte, o parte tot mai importanta recent.

                    daca loganu numai se ansambleaza in india si pastreaza sigla dacia atunci ii romaneasca, daca schimba sigla si mai participa ceva si la proiectare ii indiana.

                    ca sa inchei discutia: atata timp cat noi facem o parte din proiectare, producem majoritatea pieselor folosite si masina are o sigla romaneasca ea va fi romaneasca ! daca mercedes vina la cluj si face o fabrica doar de ansamblare si masinile se vor numi mercedes, atunci ele sunt germane.
                    daca nici acuma nu intelegi ma las de scris ...
                    • 0 (0 voturi)    
                      mda (Joi, 6 martie 2008, 14:39)

                      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui john

                      Mda probabil ca ai dreptate pana la urma adica marca Skill aduce pe piata produse fabricate de Bosch acum 15 ani, se intampla la fel cu o gramada de electronice... totul pentru low cost si pentru ca firma mama nu vrea sa-si murdareasca noile tehnologii cu ce le vechi...
                      asa e esti multumit faptul ca romanii strang cateva suruburi la Dacia si ca Renault vinde automobile si sub SIGLA Dacia,proprietate a RENAULT deci nu a Statului roman sau a vreunei firme unde Renault nu e actionar 100% .
                    • 0 (0 voturi)    
                      mda (Joi, 6 martie 2008, 14:39)

                      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui john

                      Mda probabil ca ai dreptate pana la urma adica marca Skill aduce pe piata produse fabricate de Bosch acum 15 ani, se intampla la fel cu o gramada de electronice... totul pentru low cost si pentru ca firma mama nu vrea sa-si murdareasca noile tehnologii cu ce le vechi...
                      asa e esti multumit faptul ca romanii strang cateva suruburi la Dacia si ca Renault vinde automobile si sub SIGLA Dacia,proprietate a RENAULT deci nu a Statului roman sau a vreunei firme unde Renault nu e actionar 100% .
      • 0 (0 voturi)    
        Dacia nu (mai) e marca (Miercuri, 5 martie 2008, 1:06)

        sc [anonim] i-a raspuns lui esti naiv

        chiar asa, eu tot nu inteleg ce e nou la masina asta fata de renault sandero care se vinde deja de juma' de an in america de sud ...

        poate imi explica cineva
        • 0 (0 voturi)    
          calitatea (Miercuri, 5 martie 2008, 11:03)

          aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui sc

          motorizarile si o parte din piese vor fi diferite.
          pentru ca in Romania oricum se cumpara.
      • 0 (0 voturi)    
        NICI SKODA (Miercuri, 5 martie 2008, 8:24)

        GOGU [anonim] i-a raspuns lui esti naiv

        Nici Skoda, da cehii nu sunt la fel de snobi si de tarani prosti ca noi sa se lamenteze
      • 0 (0 voturi)    
        ma lasi!!! (Miercuri, 5 martie 2008, 8:52)

        Dana [anonim] i-a raspuns lui esti naiv

        ba sa ne mandrim....ca aceeasi francezi au bacut din rahat bici......si e un motiv de mandrie....ca desi sunt ei francezi (ca by the way noi nu am fost capabili sa facem asa ceva....am privatizat) forta de munca tot romaneasca e...deci e un produs facut cu munca unor romani .....asta ca sa tie se explice si tie.....
        • 0 (0 voturi)    
          FALS (Miercuri, 5 martie 2008, 12:58)

          aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui Dana

          Tehnologie Renault,piese Renault,proiect Renault,asamblat 80% la Pitesti da evident e produs romanesc 100%.
          • 0 (0 voturi)    
            da (Miercuri, 5 martie 2008, 13:45)

            geo [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

            atata timp cat majoritatea is facute in romania si de romani ai dreptate, produsul e romanesc !
            indiferent ca firma mama se numeste renault.
        • 0 (0 voturi)    
          este "romanesc" (Vineri, 7 martie 2008, 0:17)

          Lucian* [anonim] i-a raspuns lui Dana

          Logan este la fel de romanesc pe cat sunt de germane laptop-urile Siemens produse in China sau pe cat sunt de japoneze camerele Sony produse in China sau pe cat de suedez este Volvo detinut de Ford cu cablaje si borduri produse in Romania sau pe cat de unguresc este Audi TT care este proiectat in Germania dar fabricat in Ungaria si piese produse in Cehia si Polonia sau pe cat de italienesc este Ferari care are 80% din piese facute in Germania si cu scaunele acoperite cu piele de strut din Africa.

          MULTUMIT!?

          terminati oameni buni! Este globalizare sau nu ati realizat inca?
      • 0 (0 voturi)    
        Exploatatori? (Miercuri, 5 martie 2008, 12:27)

        flr [anonim] i-a raspuns lui esti naiv

        legat de ce ai zis cu exploatatorii, sesizez o mentalitate cel putin limitatata. Intre a fi exploatat cu salariu si neexploatat mandru, sarac si muritor de foame (cum eram multi, inainte sa vina baietii din strainatate sa ne dea de lucru), prefer totdeauna prima varianta. Doamne ajuta sa ajungem si noi sa exploatam pe altii. Pana atunci ...
        • 0 (0 voturi)    
          lectie de economie de viata si cinism (Miercuri, 5 martie 2008, 16:19)

          aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui flr

          1 bucata inginer francez costa X euro
          5 sa nu spun 10 bucati ingineri romani costa X euro

          Tehnologie costa Y euro
          10000 de mitici romani care fac treaba costa Y/100 euro .

          Renault scutit de taxe ,ajutat , un concern care ameninta guvernul fatis => explatator
          motivul nu plateste oamenii la adevarata lor valoare.
          • 0 (0 voturi)    
            valoare (Vineri, 7 martie 2008, 12:07)

            flr [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

            sunt de acord cu tine, dar
            pretul e influentat de "conditii".
            probabil ca in momentul in care un inginer roman o sa aiba de ales intre a lucra la dacia sau a lucra ford, baietii vor sari la cap, raportul 1 la 5 sau 1 la 10 se va schimba.
            repet: intre a nu fi platit la adevarata valoare si a nu fi platit de loc, alegerea mi se pare evidenta.
    • 0 (0 voturi)    
      dacia (Marţi, 4 martie 2008, 16:16)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui john

      Intr-adevar, un exemplu de succes romanesc, pentru ca oamenii de la Colibasi au avut incredere si speranta, altfel ar fi avut soarta celor de la Aro.

      Nu am putut sa nu schitez un zambet cand am vazut o reprezentanta in Elvetia. Poate cand vor scoate si un model cabriolet vor avea succes si acolo...
      • 0 (0 voturi)    
        ar trebui sa doara (Marţi, 4 martie 2008, 16:27)

        aha [anonim] i-a raspuns lui ApH

        de ce nu vom avea concurenta Dacia-Tata motors cu tehnologii de acum 15 ani...
  • 0 (0 voturi)    
    Masina poporului (Marţi, 4 martie 2008, 15:56)

    Gaby [anonim]

    Este un pas inainte acest nou model fara indoiala, insa citind articolul m-a surprins un lucru : "Berlina bicorp Sandero este echipata cu centuri de siguranta cu prindere in trei puncte si poate fi prevazuta cu pana la patru airbag-uri". Cam putin ptr. o masina din 2008. ce-i drept nici majoritatea producatorilor straini nu vin cu mai mult de 2 airnbaguri in standard, insa nu trebuie uitat faptul ca unii dintre acestia ofera optional si pana la 10 airbaguri. Ma intreb cand o sa ajunga si dacia noastra sa aiba atatea si mai ales cand o sa ajunga Dacia sa aiba ESP :)). Astept cu incredere un raspuns la aceasta intrebare.
    • 0 (0 voturi)    
      comparatie (Marţi, 4 martie 2008, 16:25)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Gaby

      compari mere cu pere !
      ia o revista de specialitate si fa o lista cu toate modelele de pana la 10000 de euro si vezi cate au ESP ...
      trebuie sa intelegi la ce segment de piata se adreseaza dacia ca sa ai pretentii in banii aia sa ai dotari de genul asta.
      • 0 (0 voturi)    
        Dacia 10.000 euro ? (Miercuri, 5 martie 2008, 10:57)

        aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui gogu

        unde ai gasit mestere asa ceva ca modelele de varf de Logan care trebuia sa coste 5000 de euro costa
        pana la 14.000 de euro , ce-i drept sunt cateva si sub 10.000 . Daca Stroe a estimat 10.000 inseamna ca va costa cel putin 12.000 etc ...
        • 0 (0 voturi)    
          balarii (Miercuri, 5 martie 2008, 14:15)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

          "model de varf care trebuia sa coste 5000" ? :) cine te-o aburit iara ?

          tocmai am fost pe site la dacia si din 54 de modele si versiuni listate doar 19 trec de 10000 (si dintre astea multe is cateva sute maxim peste 10 mii). deci se poate spune ca media ii sub 10000.
          deci nu renteaza sa ai obtional ESP care poate adauga 5-10% la pretul masinii. la fel fac si alti producatori pentru modele pana la 10000 euro.
          • 0 (0 voturi)    
            da-mi si mie link-ul te rog (Joi, 6 martie 2008, 14:24)

            aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui gogu

            fii te rog dragut si da-mi si mie link-ul cu pagina pe site -ul oficial dacia www.dacia.ro unde sunt puse toate preturile.
            multumesc.
            • 0 (0 voturi)    
              link (Joi, 6 martie 2008, 16:03)

              gogu [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

              link: http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi
              • 0 (0 voturi)    
                merci (Vineri, 7 martie 2008, 16:36)

                aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui gogu

                merci pt. link .
                acum pune si dotari decente cum ar fi garantie extinsa,vopsea suplimentara si airbag-uri laterale.
              • 0 (0 voturi)    
                legat de esp (Vineri, 7 martie 2008, 16:38)

                aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui gogu

                esp se poate pune pe modele cu acceleratie by wire si nu pe cablu , prin urmare doar pe dci.

                legat de 5000 de euro - aburitul a aparut de la oficialii Dacia - Renault inainte de lansarea Logan.
              • 0 (0 voturi)    
                nu mai stiu (Vineri, 7 martie 2008, 16:39)

                aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui gogu

                parca ti-am multumit pt. link nu ?
                daca nu merci .
  • 0 (0 voturi)    
    Noua rabla Euro X (Marţi, 4 martie 2008, 16:06)

    Mark [anonim]

    Din cate vad eu, esti singurul care te poti mandri.... , cu ce ? Cu Dacia ? Sunt curios daca ai permis si de care ?
  • 0 (0 voturi)    
    zaporoje (Marţi, 4 martie 2008, 16:09)

    valah [anonim]

    Da' de zaporojetz ce zici, Ivanushka?
  • 0 (0 voturi)    
    ce e hotnews, sunt mai informat ca voi? (Marţi, 4 martie 2008, 16:23)

    alo [anonim]

    Am mai postat un comentariu care nu a aparut, voi reposta ...
    1.Sandero se fabrica si se vinde de 7 luni in Brazilia sub sigla Renault.
    2.Dacia nu are nici o treaba cu ceva romanesc,este pusr si simplu masina pe care francezii o construiesc la Mioveni beneficiind de ajutoare insemnate de la statul roman, cu muncitori romani care sunt foarte ieftini si atat.
    3.nu e un motiv de mandrie ca ne-am vandut pe 2 lei .
    • 0 (0 voturi)    
      pe 2 lei? (Miercuri, 5 martie 2008, 8:53)

      aloha [anonim] i-a raspuns lui alo

      Ce ma seaca astia care zic ca ne-am vandut pe 2 lei, cu toate ca nu au idee cat a platit Renault pentru Dacia. Stii, stimabile, cat a platit VW pe Skoda? 1 (un) dolar!!!
      • 0 (0 voturi)    
        hmmm (Miercuri, 5 martie 2008, 10:54)

        a@a.ro [anonim] i-a raspuns lui aloha

        Maestre am spus adevarul,a fost o japca nenorocita, asemanatoare japcii Petrom si multe multe altele.

        1.Stimabile stii ce masini face VW la Skoda ?

        2.stii cam cati angajati are Skoda ? 26.000+ furnizorii

        3.stii cam cati angajati are Dacia?
        12500(nu am gasit o suma oficiala ca deh firma seriasa) + furnizorii

        4.Dacia fabrica 2 modele Skoda 5 , Investitia VW a fost de cateva sute de miliarde de euro,iar a Renault-ului considerabil mai mica.

        5.legat de pretul de vanzare a Skoda te anunt ca a fost de ~15.000.000 de marci si nu de un dolar, informatiile sunt available pe net la Skoda.

        6.VW nu are scutiri de taxe pe 30 de ani obtinute de la Cehi ceea ce Renault-ul are,si pe langa scutiri de taxe la masinile aduse de ei sub sigla Renault, precum si la piesele de schimb.

        7.Fabricile Skoda sunt in mare parte automatizate, la Dacia inca se fac masinile ca pe vremuri,adica la Ilie calificat strange suruburile el la multe dinte operatii.

        8.Nu compara te rog frumos un caruta adica Dacia cu o masina serioasa cum e Skoda.

        9.Am detinut Dacia Logan , e o masina oarecum cinstita,mult prea scumpa pentru ce ofera cu prea multe defecte si probleme cauzate tocmai de incompetenta lui nea Ilie care strangea suruburi sau de nea Bula de la vopsitorie.
        • 0 (0 voturi)    
          ha (Miercuri, 5 martie 2008, 11:18)

          john [anonim] i-a raspuns lui a@a.ro

          haha, intr-adevar imi amintesc una din primele masini ce o scos skoda sub era vw la inceputul anilor 90: felicia ... un ronghi de masina ... skoda o inceput sa se lanseze puternic la mai bine de 10 ani dupa ce o fost preluata de vw.
          eu zic ca deocamdata dacia sta mai bine decat statea skoda dupa aceeasi numar de ani sub tutela straina.

          iar faptul ca skoda is mai scumpe (si normal mai bune) ii din cauza ca se adreseaza la alta piata si la alte salarii ... cand o sa creasca media salariilor in romania fi sigur ca si dacia o sa scoata ceva mai pretentios. acuma nu merita ca nu se cumpara !
        • 0 (0 voturi)    
          @a@a.ro (Miercuri, 5 martie 2008, 11:41)

          Manole Buican [anonim] i-a raspuns lui a@a.ro

          La pct. 4, vrei sa spui ca VW a investit sute de milioane nu miliarde, nu?
        • 0 (0 voturi)    
          sute de miliarde (Miercuri, 5 martie 2008, 15:29)

          Liviu [anonim] i-a raspuns lui a@a.ro

          de unde ai scos sute de miiliare de de euro!!!!
          • 0 (0 voturi)    
            citeste cu un rand mai sus ca m-am corectat (Miercuri, 5 martie 2008, 17:33)

            aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui Liviu

            sursele mele au fost un ziar financiar si wikipedia
      • 0 (0 voturi)    
        cred ca la noi e asa. (Miercuri, 5 martie 2008, 11:12)

        mihai [anonim] i-a raspuns lui aloha

        Renault a primit FACILITATI de la statul roman de 1(un) miliard euro. Plus taxe PROTECTIONISTE....
  • +1 (1 vot)    
    Lungime cat un creier (Marţi, 4 martie 2008, 16:27)

    tzuptzup [anonim]

    "Cu o lungime de 4,02 mm..." =)) =)) =)) ....
    • 0 (0 voturi)    
      LOL (Marţi, 4 martie 2008, 23:08)

      Elimedia [utilizator] i-a raspuns lui tzuptzup

      cat o foaie de carton.. macar sa fie cel putin plasticata :)
  • 0 (0 voturi)    
    Nissan Tiida (Marţi, 4 martie 2008, 16:28)

    Bogdan [anonim]

    Cele doua modele seamana izbitor. Este un Nissan Tiida intrat la apa (din punct de vedere al dimensiunilor).

    Interesant este ca in Brazilia deja de vehiculeaza imagini cu Cross Sandero. Un fel de Cross Polo de la VW. Ceea ce nu e un lucru rau avand in vedere majoritatea drumurilor noastre.

    Dacia incepe din ce in ce mai mult sa fure din clientii Skoda si asta nu poate decat sa ne bucure. Felicitari Dacia !
  • 0 (0 voturi)    
    Dimensiuni de clasa compacta? (Marţi, 4 martie 2008, 16:42)

    Stoewer [anonim]

    Pret de clasa mica si dimensiuni de clasa compacta? Ia priviti dimensiunile unor masini precum Renault Clio, Opel Corsa sau Fiat Grande Punto si veti vedea ca tot pe la 4 metri lungime sunt. Sandero ARE dimensiuni de clasa mica. Rapotul pret/spatiu nu e asa de grozav, este sub cel al clasicului Logan.

    Foarfeca de preturi intre Dacia si alte marci, de ex, Chevrolet, devine din ce in ce mai mica. Dacia trebuie sa fie atenta la calitate.

    Sa nu uitam ca modele occidentale mai vechi (dar tehnologic comparabile cu Logan/Sandero) se vand la noi cu preturi foarte mici: ofertele Renault la Clio Symbol si Megane Sedan sunt un bun exemplu.
  • 0 (0 voturi)    
    sandero (Marţi, 4 martie 2008, 16:59)

    Alexander [anonim]

    sunt impresionat de aspectul sandero, fata este surprinzator frumoasa de bine lucrata dar spatele nu prea imi place. Oricum este un pas mare inainte fata de logan, daca nu as avea masina mi-as cumpara-o, raman la masina mea golf 4. BRAVO DACIA
    • 0 (0 voturi)    
      E URITA FRATE !!!! (Marţi, 4 martie 2008, 22:03)

      Popescu [anonim] i-a raspuns lui Alexander

      aI BAUT O BERE IN PLUS?
      nU VEZI CA ESTE URITA???NU SPUN CA E BUNA SAU REA , CI ESTE URTA RAU!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Faina (Marţi, 4 martie 2008, 17:03)

    jan [anonim]

    Superba, mandru ca sunt din tara in care se fabrica cea mai bine vanduta masina din europa de est. Sandero ii superba!!!!:X:X:X:X consum mic tot ce vrei in mai ma inscriu la sandero....mai am 2 loganuri 1 mcv si un prestige
  • 0 (0 voturi)    
    45 % din inginerii care au lucrat la sandero sunt (Marţi, 4 martie 2008, 17:12)

    ing [anonim]

    spuneti ca dacia e facuta de francezi? 45 % din inginerii care au lucrat la sandero sunt romani, asa ca somerii anti dacia sa taca din gura si sa puna un c.v. la renault :p
    • 0 (0 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 5 martie 2008, 11:09)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui ing

      1.cine le-a platit salariile ?
      2. cine le-a platit studiile,specializarile?
      3. cine detine resursele si centrele de cercetare ?
      cumva Renault ?
      aha si nu e frantuzeasca deloc...
      4.restul de 55% erau somalezi?ca atunci putem spune ca e o masina somaleza ...
    • 0 (0 voturi)    
      Renault-Dacia-Nissan (Miercuri, 5 martie 2008, 11:53)

      iancu [anonim] i-a raspuns lui ing

      O singura intrebare de ce 45% de ingineri romani care au lucrat la Sandero:
      Au fost in delegatie in Brazilia sau au conceput masina aici la Mioveni si au trimis sfaturile de fabricare in Brazilia? Sau doar au lucrat atat de multi inginerei la copierea actelor de fabricatie din Brazilia?

      P.S. Primul model Dacia care arata bine :-) dar ar trebui schimbata si sigla in Renault, ca atunci multi ar avea incredere mai mare in calitate :-) Dar sa nu puna Nissan ca-mi pierd increderea in Nissan. Pacat ca unele componente din Nissan sunt deja de la Renault si nu de la japonezi, chiar acelea reprezintand punctul slab la Nissan :-( Am Nissan dar cutia de viteze e mai slaba... ghici care e aportul Renault la masina mea...
  • 0 (0 voturi)    
    sandero (Marţi, 4 martie 2008, 18:59)

    denis [anonim]

    Dacia e o insula cu miracole intr-o economie romaneasca plina de gri si negru. Iar noul Sandero e o masina romaneasca superba cu design european. Felicitari si pt noul logo. Dacia va da lovitura in vest si cu sandero. Mai vorbim la sfarsitul anului!
    • 0 (0 voturi)    
      categoric (Miercuri, 5 martie 2008, 11:12)

      X [anonim] i-a raspuns lui denis

      In mod sigur Dacia va da lovitura pentru ca sunt multi oameni prosti si multi oameni saraci prin urmare vor cumpara Dacia.
  • 0 (0 voturi)    
    hm (Marţi, 4 martie 2008, 19:07)

    cristi [anonim]

    pare mai mica ca loganu.mie imi place spatiul chiar daca masina arata ca o camila.ramin la logan deocamdata.daca tot am ajuns aici aveti grija la reviziile logan in reteaua dacia.costa o avereeeeeee.o revizie de 60000 costa 1100 ron plus 2 capete bara 500 ron plus directia 100 ron=1700 ron.eu am preferat renuntarea la garantie si am pus pivoti facuti in tara la pretul de 30 ron!!!!!mai pot da exemple pt cine vrea logan.in rest e destul de ok
  • 0 (0 voturi)    
    Nissan Tida (Marţi, 4 martie 2008, 21:12)

    Man [anonim]

    Mie mi se pare asemanatoare cu Nissan Tida!
    Daca va arata ceva de genul ala (Tida) si in realitate va fi la fel de anosta ca si Loganul de acum.
    Sa vedem si SUV-ul. Cred ca SUV-ul va fi f. bine primit in Romania si nu numai.
    Oricum ar fi, e o evolutie! Bravo!
    • 0 (0 voturi)    
      o sa vina (Miercuri, 5 martie 2008, 13:06)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui Man

      o sa vina si ala ...
  • 0 (0 voturi)    
    fara cuvinte (Miercuri, 5 martie 2008, 0:46)

    oxi [anonim]

    iesim si noi in europa
    • 0 (0 voturi)    
      iesim (Miercuri, 5 martie 2008, 11:10)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui oxi

      asa e iesim
      in Italia,in Spania in Austria ...pe unde putem avem reprezentanti de seama.
  • 0 (0 voturi)    
    noua sigla dacia... (Miercuri, 5 martie 2008, 8:30)

    renault [anonim]

    ... care seamana cu un deschizator de sticle de bere,sau de apa minerala. ce sa zic,astea da realizari la fabrica de la mioveni!!! in timp ce alte tari est-europene produc in cooperare cu marci germane gen vw,opel,noi romanii grabnic doritori de comisioane si spaga ne-am aliat,asa cum ne sta bine tot cu carnatii de francezi,care ar trebui sa se ocupe de parfumuri,nu de autoturisme. halal!
    • 0 (0 voturi)    
      mda... (Miercuri, 5 martie 2008, 9:54)

      ce conteaza [anonim] i-a raspuns lui renault

      mai anonimule,daca in capul tau indoctrinat de targurile auto si toti nespalatii care aduc masini din germania "putin rulate",asta este treaba ta!Da afla de la mine ca francezii astia sunt unii dintre cei mai buni constructori de masini.Uita-te de exemplu la Peugeot 206,ani la randul cea mai bine vanduta masina in europa,sau la Renault,care nu stiu sa faca masini dar au castigat titlul la formula 1 in 2006.BMW-ul care pt tine e un etalon al masinilor "bune" si "frumoase" cand au reusit sa faca asta?
      AAAA...si hotarati-va,ori e berlina ori e compacta.....da nu e berlina ca aia are 3 volume.
  • 0 (0 voturi)    
    Scump, madame scump! (Miercuri, 5 martie 2008, 9:08)

    Anonim [anonim]

    Da' "fratii" nostrii francofoni, modelu' de 5.000 de euro promis acum vreo 9 ani cand vine?
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns pentru cei cu 7 luni in Brazilia (Miercuri, 5 martie 2008, 9:51)

    BD [anonim]

    :)) mai, eu zic sa vedem jumatatea plina a paharului... inainte isi testau defectele produselor pe noi (vezi supernova care se imbunatatea in functie de ce piese se schimbau in service) Acum aplica metoda la brazilieni si noi avem produsul finit... Rizpekt!!!
    Eu am un logan dci prima generatie si nu am avut probleme cu el in 3 ani de zile... daca pastreaza marja de pret il schimb cu sandero
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Miercuri, 5 martie 2008, 11:01)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui BD

      Cat timp o sa fie un muncitor care sa asambleze in majoritate cu manutele lui masina or sa apara defecte dintre cele mai ciudate si mai enervante,
      cat timp or sa se foloseasca piese refurbished cum se folosesc la Logan iar or sa apara probleme.
      • 0 (0 voturi)    
        povesti bazate pe ce ? (Miercuri, 5 martie 2008, 13:40)

        john [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

        care atatea defecte ? is atat de multi oameni care au logan de aproape 4 ani de zile si is foarte multumiti.
        tatal meu are una dintre primele fabricate si n-a avut mai multe probleme decat am avut eu cu masina mea de peste 30k euro ...

        stiu multi proprietari de logan care is multumiti de masina ... daca nu esti, nu-ti cumpara si gata; nu inteleg care ii problema ?
        • 0 (0 voturi)    
          MINCIUNI (Miercuri, 5 martie 2008, 16:12)

          aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui john

          uite :
          www.daciaclub.ro

          cauta la probleme tehnice pentru ca vorbesc de fapte!

          si a mea a fost printre primele, si am avut mai mult de 30k
          am zis ca e cinstita dar probleme au fost si mai sunt ca la toata lumea.
          "Nu cumpara" :) auzi asta e o treaba PENIBILA pot critica si exprima obiectiv si argumentat parerile. Tu nu o faci decat dupa urechie.
          • 0 (0 voturi)    
            ha (Miercuri, 5 martie 2008, 18:50)

            john [anonim] i-a raspuns lui aa@aa.ro

            ai citit si alte forumuri dedicate altor marci sa vezi ce pline is de oameni care se plang ? asa ii la toti ... orice masina are problemele ei; la dacia, in romania, ii normal sa fie cei mai multi care se plang pentru ca vazarile sunt de zeci de ori mai mari decat alte modele luate individual.
            tot ce vreau sa spun ca logan nu are mai multe sau mai putine decat media. si avand in vedere ce drumuri sunt romania fata de vest sta chiar bine zic eu.

            eu dupa ureche ? tu vorbesti care te iei dupa ceea ce gasesti pe un forum ? acolo sunt multi frustrati ca tine care se plang si pentru ca au cauciucurile uzate dupa 50k km ...:))

            parerea ti-o poti exprima ... problema ii ca argumentele cam lipsesc ... chiar daca tu le numesti argumente.
            • 0 (0 voturi)    
              iar nu citesti (Joi, 6 martie 2008, 14:30)

              aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui john

              imi permit sa ma citez :" dar probleme au fost si mai sunt ca la toata lumea."

              Tu ai zis ca nu prea au fost probleme la Dacia , acum o bagi p'aia cu vanzarile si cu alte marci.Mestere alte marci fabrica automobile nu carute.

              Eu iti recomand sa te hotarasti pentru ca pe la altii nu prea au crapat diesel-uri de noua generatie, pe la altii nu s-au folosit amortizoare refurbished, pe la altii nu prea sunt deloc probleme cu vopseaua, pe la nimieni exceptand Dacia nu a sarit roata in mers drept ca s-a rupt fuzeta,pe la altii nu ai jeg si praf de 15 cm pe bord, pe la altii suriburile la portiere si la bord sunt stranse...
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Miercuri, 5 martie 2008, 11:01)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui BD

      Cat timp o sa fie un muncitor care sa asambleze in majoritate cu manutele lui masina or sa apara defecte dintre cele mai ciudate si mai enervante,
      cat timp or sa se foloseasca piese refurbished cum se folosesc la Logan iar or sa apara probleme.
  • 0 (0 voturi)    
    de fapt... (Miercuri, 5 martie 2008, 14:40)

    siska [anonim]

    zau ca eu unul nu mai inteleg nimic.de fapt,ce vreti?daca raminem la vechiul model,nu e bine;daca iese unul nou,e de c... vreti productie de linie ferrari? aveti bani sa-l cumparati?dacia este o masina pt. un segment al poulatiei,care are bani destul de putini si vrea o masina NOUA.tot respectul ca incearca ceva nou pentru un pret destul de rezonabil(comparati putin cu smart-ul)de acord,nu este la nivelul volkswagen,da' ala costa de la 20000euro in sus.mi se pare destul de buna pt romania,cu sosele care sint .si apoi ramin la unica problema:cind va fi romanul constient ca nu e bine sa dai cu paru' cind esti un pirlit cu buzunare goale? ai bani?nu te obliga nimeni sa iei dacia,ia jaguar,mercedes,etc.dar cind ai putini,zau ca merita sa iei dacia in loc de matiz ,chiar daca consuma mai mult.sau,cel putin asa mi se pare.
  • 0 (0 voturi)    
    raspuns siska (Miercuri, 5 martie 2008, 17:43)

    cri [anonim]

    bine punctat, in ceea ce priveste consumu logan pe benzina probabil consuma mai mult ca matizu,dar cea pe motorina e chiar ok(am eu) si totusi ce spatiu ai in matiz si ce spatiu ai in logan eu zic ca nu se compara mai ales ca un matiz costa destul de mult la achizitie
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Joi, 6 martie 2008, 14:32)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui cri

      chestia aia cu Loganul pe benzina care consuma enorm e o legenda.
      NU consuma putin dar nici mult . eu aveam 10-11 in Bucuresti cu AC-ul vara.
  • 0 (0 voturi)    
    DACIA este ok! (Joi, 6 martie 2008, 11:41)

    alexander the great [anonim]

    Dacia fara Renault plutea in deriva si ajungea ca Aro sau Oltcit,adica disparea.Un alt exemplu este Lada,de la rusi.Rusii nu prea au facut nimic,Kalina nu convinge desi e in colaborare cu General Motors.Veti vedea ca se va ridica si Lada datorita Renault(mai nou a intrat Renault la Lada).Skoda fara VW era la fel de varza etc.Trabant-ul e disparut si el.
    • 0 (0 voturi)    
      a zis cineva ca nu e ok? (Joi, 6 martie 2008, 17:17)

      aa@aa.ro [anonim] i-a raspuns lui alexander the great

      este o masina corecta la 7000 -10.000 euro chiar si versiunile care ajung la 14.000 daca vorbim de marime pana la urma sunt cat de cat ok ... dar asta n u inseamna ca sunt folosite tehnologii de generatie noua sau macar recente la fabricareai ei sau ca mai este marca romaneasca.

      Pentru romani si oamenii saraci in general...
  • 0 (0 voturi)    
    parere (Joi, 6 martie 2008, 13:55)

    cuiu lui Pepele [anonim]

    ..., americanu e mandru ca e american pentru ca traieste bine in USA.
    "Rumanul" este mandru ca e roman pentru ca "traieste bine" in Romania!
    Eu sunt "ruman" nu bogat ca si "rumanul" Tiriac ci "palmas" in aceasta tzara de care voi toti sunteti mandrii! Fiti mandri ca avem Logan ! Fiti mandri ca avem Sandero! Fiti mandri si saraci("sarac si rupt in cur" cum zicea un ziarist "ruman")!
    Mai bine va-ti vedea de treaba si ati munci pe branci in loc sa va dati madrii!
    Vreau si eu sa fiu mandru ca americanul! adica sa traiesc bine in tzara mea(si atunci nu voi cumpara cacao de Logan!) ci sa fiu madru ca sunt Roman!
    Rumanul Pepele


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version