Sari direct la conținut

Renault studiaza accidentele rutiere din Romania pentru a sti ce dispozitive de securitate sa puna pe masini

HotNews.ro

Renault a format o echipa care studiaza in detaliu modul in care se produc accidentele rutiere in Romania si cauzele acestora, iar dupa ce va avea bilantul va decide, in functie de specificul pietei, ce dispozitive de securitate sa puna pe masinile sale, a spus pentru HotNews.ro Jacques-Yves Le Coz, director proiecte de securitate al grupului.

„Vrem sa adaptam cat mai bine posibil vehiculele la piata pe care le vindem si trebuie sa definim prioritatile in termn de dispozitive de securitate pe masinile noastre, in pietele est-europene, in special in Romania. Prioritatile din estul Europei nu sunt identice cu cele din Franta, spre exemplu, pentru ca drumurile nu sunt la fel si nici comportamentul utilizatorilor nu este identic”, a spus Le Coz.

El a precizat ca pentru inceput exista o singura echipa, formata din doi specialisti romani, care au fost pregatiti in Franta, insa aceasta echipa urmareste sa puna bazele procedurii viitoare, iar numarul echipelor ar putea fi marit.

Pe scurt, vor exista echipe care sa tina legatura cu spitalele pentru a afla ce s-a intimplat la accidente si in ce fel au fost raniti pasagerii.

Le Coz a subliniat ca acest studiu nu va insemna ca Renault va construi alte masini in estul Europei, dar va ajuta grupul sa decida exact ce sisteme de securitate sa puna pe masini. Spre exemplu, cate airbag-uri sau daca e nevoie de sistemul de asistenta la franarea de urgenta.

Echipa va lucra in cadrul proiectului Renault Tehnologie Roumanie (RTR) in centrul de proiectare si design.

Declaratiile au fost facute la evenimentul de lansare a celei de-a treia generatii a modelului Renault Laguna, masina pentru care obiectivul de vanzari este de 600 de unitati in acest an.

ARHIVĂ COMENTARII
sadwank • 2008-03-14 12:10:58
Astia de la Renault, mai bine faceti intii masinile!
0 0
Pivotu legii • 2008-03-14 13:12:00
Propun un accesoriu electronic care sa depisteze cretinul din sens invers sau din lateral, care ori are alcol in singe, ori e shmecher si depaseste coloana pe contrasens cu 150/h sau pur si simplu a luat carnetul fara sa stie sa citeste si ce e alea reguli de circulatie. Cind s-o dezvolta un astfel de divais atunci vom circula mai sigur. Pina atunci mai puneti un airbag in plus.
0 0
linu • 2008-03-14 13:54:40
...Iar dupa ce s-o inventa acest "divais" de detectare, propun sa se instaleze pe masinile Renault si "Pulverizatorul Instantaneu Subatomic" pentru eliminarea instantanee a cretinului detectat :-)
0 0
john • 2008-03-14 14:16:50
eu cred ca ei vor de fapt sa faca un studiu sa stie ce SA SCOATA de fapt ca sa fie masina mai ieftina.
0 0
V • 2008-03-14 14:22:15
Pai bine, dar credeam ca un airbag functioneaza la fel, indiferent daca te loveste un cretin care vine pe contrasens fie in Romania fie in Franta. Ideea e ca toate astea tb facute cu costuri minime ptr. ca Renault sa-si vanda bine in cont. masinile in Romania. Cred ca rezultatul raportului va fi: airbagurile laterale sunt necesare in Romania dar ptr. mentinerea pretului masinii propunem instalarea unor perne cu puf de gasca :))
0 0
V • 2008-03-14 21:35:44
trebuie sa puna minte! multa minte!! :)
0 0
www.BrokerAuto.ro • 2008-03-15 06:29:39
sa puna un blindaj anti-camioane conduse de soferi-sclavi ai caror patroni disperati sa-si plateasca leasingul nu-i lasa sa se odihneasca conform normelor legale.
0 0
Anonim • 2008-03-17 12:26:12
sa se puna soferul pe bancheta din spate
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro