Dacia Sandero va fi disponibila in Romania cu jumatate din garantia oferita in alte state

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 25 aprilie 2008, 10:17 Economie | Auto

Dacia Sandero vine pe piata in iunie
Foto: Dacia
Dacia Sandero va fi disponibila in Romania cu o garantie de un an si jumatate, in limita a 100.000 de kilometri, in timp ce in alte state va avea trei ani de garantie, tot pana la 100.000 de kilometri, motivul acordarii unui interval mai scurt pe plan local fiind legat de costuri, scrie Mediafax.

"Dacia Sandero va avea aceleasi conditii de garantie ca Logan Sedan, din motive care tin de costuri. Pe alte piete, Sandero va fi mai scump decat in Romania, dar va avea si o garantie mai mare. Pentru Romania am decis sa-i acordam posibilitatea clientului de a opta pentru garantie extinsa, contra cost, in conditiile in care multi posesori nu doresc trei ani de garantie", a declarat, joi directorul comercial al Dacia, Renault si Nissan, Jacques Daniel.

Un automobil Dacia Logan Sedan are un an si jumatate garantie, in limita a 100.000 de kilometri. Extinderea garantiei costa 698 lei (circa 200 de euro) in cazul modelului amintit. Pentru Sandero, oficialul Dacia nu a precizat costurile programului de garantie extinsa.

Pe site-ul international al Dacia Sandero se arata ca in statele Italia, Franta, Belgia, Croatia, Cehia, Ungaria, Luxemburg, Polonia, Slovacia, Spania si Elvetia modelul va avea trei ani de garantie in limita a 100.000 de kilometri.

In Slovenia garantia va fi de tot de trei ani, dar in limita a 150.000 de kilometri, in timp ce in Algeria nu este specificata perioada garantiei, iar in Turcia modelul va avea doi ani de garantie, fara sa fie precizat numarul de kilometri.

"Garantia oferita in diverse tari este mai mult un element de marketing. In Romania Dacia este foarte cunoscuta si nu are nevoie de promovare agresiva, insa in alte state oamenii nici nu au auzit de Dacia si atunci trebuie sa venim cu elemente care sa ofere certitudinea unui produs de calitate", a explicat Jacques Daniel.

Dacia va lansa oficial pe piata romaneasca modelul Sandero in luna iunie, automobilul fiind prezentat pentru prima data la salonul auto de la Geneva.

Cu 230.000 de vehicule comercializate anul trecut, Dacia a inregistrat o crestere a vanzarilor la nivel mondial cu 17,4% fata de 2006.

In Romania au fost vandute 102.062 de unitati, cel mai bine vandut model fiind Logan Sedan.

Dacia a raportat pentru anul trecut un profit net in crestere cu 17,2% fata de 2006, de la 377,27 milioane lei (107 milioane euro) la 442,34 milioane lei (132,54 milioane euro). Compania a inregistrat in 2006 un profit net de 377,27 milioane lei (107 milioane euro) in crestere cu 26,4% fata de nivelul din 2005.

Capacitatea de productie instalata a Dacia ar trebui sa creasca, in acest an, la 350.000 de unitati pe an, urmand ca in 2009 sa ajunga la 400.000 de unitati pe an, dupa investitii de peste 300 de milioane de euro facute de Renault. Productia ar trebui sa depaseasca 310.000 unitati in acest an.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

6267 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    LA CETATENI DE MANA A 2-A... (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:03)

    FLORIN [anonim]

    Produse la fel! Sa si-o cumpere prostu' de Stroe, ca deja la banii astia imi iau o coreana (mai bine dotata)!
    • +1 (3 voturi)    
      Esti dus (Vineri, 25 aprilie 2008, 15:51)

      liou [anonim] i-a raspuns lui FLORIN

      1 milion de prosti ca tine nu vor face pentru Romania cat a facut Stroe!!!!!!!!!!!!!! E greu sa intelegi.....
    • 0 (0 voturi)    
      (...) (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 9:02)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui FLORIN

      Corect.

      Mai ieri mergeam pe DN2 iar in fatza mea se agita un Logan. Inalta, mai lata decat pozitionarea rotilor, dezechilibrata. O masina proasta.

      "Sandero" ... ? O alta masina de mana a 2-a facuta de Renault.

      Si ca o observatie personala pe care toti dintre voi o stiti dar nu o ziceti: masinile frantuzesti sunt "siropuri".
      Luati-va altceva.
  • 0 (0 voturi)    
    Asia (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:10)

    asiaticul [anonim]

    Turcia e in Asia pentru ca 97% din teritoriu e in Asia. Pai Rusia unde e?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu e asa ... (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 0:21)

      Ciprian [anonim] i-a raspuns lui asiaticul

      Capitala Rusiei este Moscova, care se afla in Europa, iar capitala Turciei este Ankara, care se afla in Asia.

      Te-ai prins?
  • 0 (0 voturi)    
    cum... (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:14)

    BobbyRo [anonim]

    Cum sa fie de doar 1 an si jumatate cand legislatia in viguare spune ca orice produs vandut in Romania trebuie sa fie acoperit 2 ani de catre garantie?!?!
    • +1 (1 vot)    
      ce spui tu acolo bobbytza? (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:37)

      adimfx [anonim] i-a raspuns lui BobbyRo

      Sunt multe alte produse care au garantie un an sau un an jumate in Romania. Nu numai Logan.

      Daca nu crezi, suna la orice dealer si intreaba, asta pentru ca eu pe www.dacia.ro nu am gasit nicio informatie in acest sens.

      Daca stii ca asa spune legslatia, atunci da in judecata Dacia si poate faci bani de Mertzan.

      Nu in ultimul rand as vrea si eu un link.

      Bafta!
      • 0 (0 voturi)    
        BobbyRo stie ce spune ! (Vineri, 25 aprilie 2008, 12:47)

        costica [anonim] i-a raspuns lui adimfx

        Asa ca orice roman informat trebuie sa se duca cu legea in brate (Legea 449/ 2003 intrata in vigoare la 01.01.2007, art. 9-14) la orice dealer Dacia si sa le dea cu ea in cap !
        Daca inghiti galuscha asa cu ti-o dau ei suferi; daca nu te comporti ca un adevarat european care isi stie drepturile.
        Succese !
      • 0 (0 voturi)    
        uite... (Vineri, 25 aprilie 2008, 12:59)

        BobbyRo [anonim] i-a raspuns lui adimfx

        Uitati un fragment dintr'un articol de pe site-ul NewsCafe.ro :
        "...Noua lege permite vinzatorului sa stabileasca termenul de garantie pentru produsele de folosinta indelungata, insa si consumatorul are la rindul sau posibilitatea de a negocia cu vinzatorul termenul si clauzele garantiei. Totodata, legea specifica faptul ca raspunderea vinzatorului este pe o perioada de doi ani de la cumpararea produsului, chiar daca acesta stabileste garantia pe un an si jumatate. „Agentul economic poate stabili orice termen de garantie pentru un produs, inclusiv sub doi ani. Dar legea il obliga sa raspunda pentru produsul vindut timp de doi ani de la vinzarea produsului“, spune Chita Prelipcean. ..." Asadar, Dacia (ca si alt producator) au raspundere asupra produsului comercializat pana la impinirea a 2 ani, chiar daca ei ofera garantie pt 18 luni !
      • 0 (0 voturi)    
        uite si pagina de internet (Vineri, 25 aprilie 2008, 13:00)

        BobbyRo [anonim] i-a raspuns lui adimfx

        http://www.newscafe.ro/content/view/10174/51/
  • 0 (0 voturi)    
    India / Africa / Lumea a 3 -a (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:31)

    Ioan [anonim]

    Romania = India; din pacate, asta este realitatea pe care NU ar trebui sa o mai acceptam si toleram. Insa acest lucru se va intimpla cind actuala generatie de "manageri" si "politicieni" va fi COMPLET inlocuita de o generatie tinara, crescuta si formata (ideal!) in Occident, cu o cu totul alta MENTALITATE.
    Faptul ca avem cel mai mare numar de masini noi vindute, nu inseamna ca automat sintem in Occident. Mai este muuuult pina departe....
    • 0 (0 voturi)    
      Generatia tanara (Duminică, 27 aprilie 2008, 4:52)

      just me [anonim] i-a raspuns lui Ioan

      "cind actuala generatie de "manageri" si "politicieni" va fi COMPLET inlocuita de o generatie tinara, crescuta si formata (ideal!) in Occident, cu o cu totul alta MENTALITATE"
      Tu chiar crezi ce zici? Incearca sa intri in politica in Romania. Poti sa fii scolit la Harvard si nu ai sanse. Cine intra in politica din generatia tanara are aceeasi mentalitate de comunist (a se citi comunist-capitalist infometat) care nu schimba in bine nimic.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu merita (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:41)

    Daniel [anonim]

    Miercuri am venit din Germania de unde mi-am cumparat un Opel Astra Caravan (2004) 1.7 CDTI Diesel - 54.000km/ dotata corespunzator, airbaguri,servo,geamuri si oglinzi electrice, etc. Consum Germania - Ungaria 3.9 - Pret 7.500 euro.

    Sub nici o forma nu as da atatia bani pe o dacie dupa ce am cercetat foarte bine piata, stiati ca la logan piesele sunt mai scumpe cu pana la 100% fata de Opel, Ford, VW?
    • 0 (2 voturi)    
      ti-ai luat tzeapa fraiere (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:58)

      man [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Ca sa intelegi lucrurile, nu sunt posesor de logan, sunt posesor de second-hand de import si cine te-a mintit ca masina aia are doar atatia km te-a vrajit frumos (am stat in germania o perioada si stiu cum se fac km acolo ... 20-30 de mii pe an)... In plus, ai suspensii mai scurte decat la logan si or sa ti se duca de la gropi. Trecand peste astea, dci-ul de la renault e mult mai economic decat cdti-ul tau si la fel de fiabil. Si nici nu are 4 ani masina :))) Daca taceai, filozof ramaneai. Mi-am luat tzeapa o data, tura urmatoare imi iau logan.
      • 0 (0 voturi)    
        desteptule (Vineri, 25 aprilie 2008, 17:03)

        neamtzu [anonim] i-a raspuns lui man

        da ma, toate masinile din germania au peste 1 milion de kilometri

        tot romanu e avizat avizat isi da imediat cu parerea cand o masina de 5 ani are 50000 la bord
        "teapa! nu se poate asa ceva"

        ba da ce ineptii puteti scoate

        uite io am masina luata de noua in 2003 in Germania si are 45000 km

        acuma daca i-o vind rumanului sigur e teapa
        ca deh tre sa aiba milionu de km nu?
    • +2 (2 voturi)    
      si care e faza (Vineri, 25 aprilie 2008, 11:58)

      adimfx [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Hai sa vedem cum sta treaba cu SH-urile.

      Unele sunt bune (cazuri mai rare), dar si scumpe. Majoritatea sunt lovite sau cu probleme, si au preturi atractive. Sa o stapanesti sanatos!

      Cat despre comparatia piese Dacia vs. alte piese, gresesti undeva, fundamental!

      Compari preturile pieselor de la alte marci CUMPARATE NU DE LA REPREZENTANTE, cu preturile Dacia din REPREZENTANTA.

      Ca o concluzie, piesele Dacia au preturi similare cu cele ale altor modele de la alte marci.

      Cumparate de magazine de piese de renume - Augsburg, Al Padrino, Autonet - piesele Loganului sunt cam la fel de scumpe cu ale altor masini de 10.000 de euro.

      Loganul are avantajul ca are piese putine si ca se strica mai greu.

      Peace!
      • 0 (0 voturi)    
        cer sfat si multumesc (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 7:23)

        pezevenghi [anonim] i-a raspuns lui adimfx

        vreau in Ro echivalentul Mazdei 3 hatchback / 100,000 km. Am pentru asta cam 7000 de euros.
        Unde ma-ndrept?

        toate cele bune!
  • 0 (0 voturi)    
    e mult si 18 luni! (Vineri, 25 aprilie 2008, 12:41)

    Catelu [anonim]

    La ce calitate au service-urile Dacia si 18 luni e mult. Mai bine ar oferi garantia ca optiune cu totul, poate ca multi ar renunta la ea pentru 200Eur.
    Capota spate pentru Logan produs in 2005 nu se mai fabrica si nu se mai gasesc de cumparat. Oare pentru Opel Astra sau Ford Focus vechi de 3 ani se gasesc piese?
    Asta lasand la o parte preturile, care depasesc bine Ford si Opel. Sunt pe la nivelul VW si Skoda.
  • 0 (2 voturi)    
    Sandero (Vineri, 25 aprilie 2008, 13:54)

    Nicolae [anonim]

    KIA Ceed !!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    sh (Vineri, 25 aprilie 2008, 15:49)

    soso [anonim]

    am un logan dci de 2 ani si sunt foarte multumit; am facut 42000 km si la revizii nu au fost probleme...costurile de intretinere sunt mici fata de masineile sh aduse care au peste 200000 km...neamtul nu da masina de 50000 ca altfel nu e rentabil; va trece si moda asta cu masini sh si oamenii vor invata cu timpul sa aprecieze masina noua chiar daca e facuta in romania
    • 0 (0 voturi)    
      Esti asa de sigur? (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 11:34)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui soso

      Dragul meu, neamtul da masina dupa 3 ani chiar daca are 10.000 de km, pt ca daca o tine mai mult nu mai e rentabil la pret. La valoarea SH a masinii dupa un an conteaza mai mult vechimea decat km parcursi. Ia cumpara tu o masina facuta in Romania, fa doar 5000km cu ea in trei ani si incearca sa o vinzi la pret de masina noua,sa vedem daca gasesti cumparatori.Ca deh...romanul din tine prefera sa dea 3000 de euro in plus doar ca sa fie primul care trage partzuri in scaunul masinii respective. Cat de snobi pot fii unii...
      Tu nu stii ca o masina se devalorizeaza accentuat in primii trei ani si apoi se stabilizeaza pierderea de valoare? De-aia vinde neamtul dupa 3-4 ani masinile indiferent de km parcursi, ca stie ca daca o mai tine inca un an nu e mare diferenta la pret, dar nu mai gaseste cumparatori din cauza vechimii. Cati romani ai vazut tu sa faca coada la masini vechi de 15 ani aduse din germania? Si cate masini vechi de max 5 ani se inmatriculeaza? Eu unul nu as investi intr-o masina noua stiind ca in primii trei ani pierd 30% din bani chiar daca nu circul cu ea f mult. La puterea economica a neamtului treaba asta nu e f semnificativa, dar un roman care il duce capul isi cumpara masina SH pt ca daca baga 9000 de euro intr-un Logan full peste 1 an daca vrea sa-l vanda ia doar 7500, pe cand un VW vechi de 3-4 ani tot 9000 costa si dupa un an pierzi doar 500 de euro. Ca sa nu mai spunem de conditiile de garantie la masini noi in Romania, care te obliga la revizii scumpe la fiecare 10000 de km parcursi si care mai cresc pretul masinii in primul an cu inca 500 de euro,cel putin.Gandesc corect cand fac calculele astea?
      • 0 (0 voturi)    
        revizii scumpe? (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 18:05)

        rakkone [utilizator] i-a raspuns lui Mircea

        Vorbesti in necunostinta de cauza, nu e asa? O revizie standard de Logan 1.4 benzina, la serv ice de dealer mare si oficial, costa cu schimb de ulei cu tot sub 3 milioane. Ti se pare ca nu ti-o poti permite? Ia autobuzul atunci
  • 0 (0 voturi)    
    Greseala Dacia -tabla+vposea (Vineri, 25 aprilie 2008, 21:27)

    dana [anonim]

    Personal cred ca si loganul este bun, insa daca l-ar face cu tabla galvanizata chiar daca ar avea pretul mai scump ar fi mai bun si multi l-ar cumpara. Eu am un matiz pe taxi cu gpl la 389000km care merge fara nici o problema .Cred ca mai bun este un logan cu gpl decat unul dci. Pana Renault nu renunta la pompe Delphi nu luati Logan dci caci s-ar putea sa aveti surprize mai devreme sau mai tarziu cu injectoare sau pompa mai sus amintita. Pe taxi e mai rentabil gpl+benzina datorita pretului care a explodat in ultima vreme la motorina.
  • 0 (0 voturi)    
    garantie vs responsabilitatea produsului (Vineri, 25 aprilie 2008, 21:43)

    aaa [anonim]

    Cred ca se face confuzie intre garantia unui produs si responsabilitatea (liability) producatorului ptr. acel produs.
    Responsabilitatea producatorului ptr. un produs este pe toata durata medie de viata a produsului, si dupa cate stiu eu, durata medie de viata a unei masini (bun de folosinta indelungat) ar trebui sa fie minim 10ani in Ro.
    Pe durata medie de viata a produsului producatorul este responsabil ptr. toate viciile ascunse (bulshit-uri) pe care le inglobeaza (proiecteaza si realizeaza) in produs.
    Garantia este cu totul altceva decat raspunderea ptr. produs, si ptr. automobile (bunuri de folosinta indelungata) parca era in Ro minim 1 an si 6 luni (18luni).
    Faptul ca producatorii de automobile folosesc (par example) componente care sunt garantate de sub-furnizorii lor (ptr. pret mic) doar 6 luni este alta poveste...caci ei mizeaza pe faptul ca, clientul roman e prost si poate nu vin toti inapoi sa reclame dupa 6 luni, si asa ies in castig.
    Este o politica de marketing adaptata unei piete needucate.
  • 0 (0 voturi)    
    Loganul consuma foarte mult si (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 6:49)

    DACUL [anonim]

    francezii-romanii sunt cu 20 de ani in urma, referitor la conceperea si fabricarea autoturismelor de noua generatie ;pornind de la alt tip de alimentare,sisteme de siguranta ,coeficient euro superior -5-6 etc.
  • 0 (0 voturi)    
    vw si skoda (Sâmbătă, 26 aprilie 2008, 14:46)

    cucu [anonim]

    la asa conducatori asa marci, iar pe de alta parte atunci cind resursele se vor epuiza si nu vom mai fi ieftine renault si mama lui renault va pleaca sa fabrice acelasi model sau daca nu unul cheap in alta parte, tine de viziunea companiei, de accea ca un staf vindeti-va scum pielea ca viata e scurta
  • 0 (0 voturi)    
    puterea brand-ului (Duminică, 27 aprilie 2008, 13:37)

    gheibriel [anonim]

    Din nefericire, strategiile de marketing ale industriei auto sunt mult mai costisitoare decat fabricarea automobilului in sine.

    Dpdvd. tehnic automobilele cu costuri pina in 18-20000 de euro difera extrem de putin, tehnic vorbind. Clientul cumpara, de regula, marca, nu o oarecare performanta tehnica. Ideea e, ca orice masina iti iei in banii astia, e cam acelasi lucru. Diferente nu mai exista de vreo 12 ani, plasticul domina in clasa medie (Wv, Opel, Renault, Ford, Peugeot, Skoda), iar faptul ca un Wv are cutie de viteza fabricata in Ungaria, Opelul vine cu motoare asiatice iar Renault-ul cu ansamble romanesti nu e de natura sa ai optiuni sigure ca fiabilitate.

    Un dealer auto german imi spunea recent ca diferenta dintre masinile de clasa medie, la aceasta ora, e cam ca intre Coca Cola si Pepsi Cola.
  • 0 (0 voturi)    
    Logan (Duminică, 4 mai 2008, 2:01)

    Alex. [anonim]

    Am mers cu loganu ceva timp. masina buna, nu va ma cacati atata pe voi. la banii pe care ii dai, e noua si e pur si simplu o masina. te urci in ea, te duce de la A la B si inca destul de bine. Fara alte briz brizuri si dotari extra. E facuta la noi, se vinde, deci e buna. stfu


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi