Sandero va costa in Romania intre 6900 si 9900 de euro. Comenzile se pot face incepand de miercuri, 4 iunie

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 3 iunie 2008, 20:46 Economie | Auto

Sandero vine la inceput de iunie
Foto: Dacia
Dacia a lansat marti seara, in Romania, hatchback-ul Sandero, pentru care se pot face comenzi incepand de miercuri. Preturile variaza intre 6890 de euro si 9850 de euro cu TVA inclus. Modelul este disponibil in cinci versiuni de echipare, iar producatorul spune ca prin Sandero Dacia se va adresa "unui public mai tanar si clientelei feminine".

Modelul e in prezent disponibil doar cu motorizarea pe benzina de 1.4 si 1.6 litri. Versiunile diesel urmeaza sa fie lansata mai tarziu, fara a se preciza momentul. Versiunea de baza, cea mai ieftina, este echipata cu motor de 1.4 litri, 75 cp si dispune de airbag sofer, ABS si AFU (asistenta la franare de urgenta).

Cea mai scumpa versiune de echipare a lui Sandero, Prestige, dispune de motorul 1,6 litri, 90 cp si la pretul de 9850 de euro are jante din aluminiu, volan si maneta-schimbator de viteza imbracate in piele, geamuri electrice spate si radio-cd cu mp3.

Livrarile incep la sfarsitul lunii iunie.

Motorizarea diesel - la anul

Modelul e oferit cu trei ani garantie sau 100 de mii de kilometri, iar intervalul de service este de 20 de mii de km. Francois Fourmont, presedintele operatiunilor Grupului Renault in Romania, a spus pentru HotNews.ro ca motorizarile diesel pentru Sandero vor veni abia la anul, din cauza limitarilor la capacitatile de productie. El nu a dorit sa dea cifre legate de obiectivul de vanzari, motivand ca de fiecare data cand le-a dat asteptarile au fost depasite.

Dacia va lansa modelul Sandero in tarile occidentale in acest an, urmand apoi sa intre cu el si pe pietele din nordul Africii si Turcia.

Berlina bicorp Sandero, al cincilea model Dacia, are 4,02 metri lungime. Modelul a inceput sa fie produs in Brazilia anul trecut, in Romania productia a inceput in 2008, iar la anul Sandero va fi asamblat si in Rusia si Africa de Sud.

Romanii reprezinta 45 dintre inginerii care au lucrat la proiect. Investitia specifica pentru fabricatia modelului se ridica la 147 milioane euro.

Trei versiuni interimare

In afara de versiunea de top si cea de baza, noul model este disponibil in alte trei versiuni de echipare, Ambiance, Preference si Laureate.

  • Ambiance poate fi comandata la un pret de 7350 euro pentru motorul de 1.4 si 7750 euro pentru 1.6 si are, in plus fata de varianta de baza, iluminare portbagaj, comanda reciclare aer si calandru cu bandou superior in culoarea caroseriei.
  • Versiunea Preference costa intre 8050 euro si 8450 euro si dispune in plus de radio-CD, geamuri electrice fata, inchidere centralizata cu telecomanda, directie asistata hidraulic si airbag pasager.
  • Versiunea Laureate, cu preturi intre 8950 si 9350 are printre altele proiectoare de ceata, computer de bord, aer conditionat manual, volan reglabil in inaltime si bancheta rabatabila.





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

8922 vizualizari

  • -1 (3 voturi)    
    scumpa frate, scumpa (Marţi, 3 iunie 2008, 21:23)

    bogdan [anonim]

    Scumpa, nu se merita, mai ales ca nu au lansat si versiunea pe motorina.
    • +1 (3 voturi)    
      RE: scumpa frate, scumpa (Miercuri, 4 iunie 2008, 9:29)

      Danu Barosanu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan

      Ai dreptate. Mai bine dau cu 30% mai mult pe o masina asiatica cu aceleasi dotari si aceleasi plastice, nu?
  • +1 (5 voturi)    
    e tare dom'le! (Marţi, 3 iunie 2008, 21:42)

    yo [anonim]

    dupa mine principalele calitati ale unei masini sunt: siguranta(activa/pasiva), fiabilitate si economie (carburant/intretinere), confort, cred ca le are ..
  • +1 (1 vot)    
    SANDERO (Marţi, 3 iunie 2008, 22:37)

    AB [anonim]

    AC doar la a treia versiune...zici ca cine stie ce ...da-i pace...
  • -3 (3 voturi)    
    diesel de domeniul trecutului (Marţi, 3 iunie 2008, 23:16)

    cristi [anonim]

    domnilor parerea mea este ca diesel nici nu ar mai trebui sa apara. Nu exista in momentul de fata nici un motiv pentru care cineva ar opta pentru diesel. Motive pentru care nu as opta ptr diesel :
    1. pretul motorinei
    2. pretul de achizitie al automobilului mai mare
    3. piese f.ff. scumpe
    4. dupa un timp orice diesel incepe sa troncane. chiar si cele cu "common rail".
    5. combustibilul in viitorul apropiat bio benzina, gazul
    Si ar mai fi cateva. Nu va luati fratilor pe motorina.
    • 0 (0 voturi)    
      Toti isi dau cu parerea, mai necunoscatorii (Miercuri, 4 iunie 2008, 0:42)

      George Brad [anonim] i-a raspuns lui cristi

      O masina cu motorizare diesel moderna e la fel de fiabila ca una pe benzina
      O fi mai scumpa masina dar cuplul la turatii joase al dieselului o face mult mai agreabila in condus
      Apoi, o fi motorina mai scumpa dar consumul e mult mai scazut
      Un megane 1,5 Diesel consuma 4,5 / 100 KM pe cand unul pe benzina de 1,6, consuma 8,5 chiar 9 la mers similar. Faci plinul la diesel, ai autonomie 1200 Km, faci plinul la benzina, ai doar 700 km, e tot aia?
      Piese fff scumpe, astea sunt gogosi, intr-adevar filtrul de motorina costa ceva-ceva, dar se schimba o data la 20000 sau 30000 km
      Orice diesel incepe sa troncane - GOGOSI, am vazut masini cu common rail care aveau 250000 km si mergeau tot bine, cu fereastra inchisa nici nu se aude motorul
      Iar chestiile SF cu biobenzina si gazul sunt departe...
      Apoi mai depinde si cati bani ai si cati km faci pe an, etc...
      • +2 (4 voturi)    
        Rasp George Brad (Miercuri, 4 iunie 2008, 9:00)

        xxx [anonim] i-a raspuns lui George Brad

        Frate de unde esti tu asa destept. Ai vreo specializare in domeniu?
        Toata lumea stie ca motorul diesel renteaza daca esti taxi sau soferica, ca masina de familie e rentabil sa-ti iei o benzina.
        Tu poate esti din clubul celor cu passat cocosat gri 1.9 TDI sau megane gri 1.5 Dci, sau esti ca ala de la comenteaza Formula 1 si nu are nici Cat B.
        • 0 (0 voturi)    
          Raspuns pentru XXX (Miercuri, 4 iunie 2008, 10:14)

          George Brad [anonim] i-a raspuns lui xxx

          Toata lumea stie, asta e chiar buna!!!
          Uite ca eu stiu, am avut fel si fel de masini, si diesel si benzina, la fiecare achizitie (de nou) m-am documentat inainte de a face alegerea, citind din reviste de specialitate serioase, nu din alea romanesti unde lauda toate masinile. Am condus apoi fel si fel de masini inchiriate pe vreo 5 continente.
          Si pe de alta parte nu e deloc treaba ta de unde stiu, ce masina am, etc...
          Apoi mai tartacuta xxx, nu toata lumea isi alege masina pe principiul sa fie rentabil. Rentabil sau nu, mai depinde si daca rulezi 3000 de Km pe an su 30000. Apoi cand iti vinzi masina, pretul la diesel ramane mai sus decat pretul bezinarei, la aceleasi dotari.
          Nu cred ca era ceva din comentariul meu care sa justifice tonul din interventia ta la modul asta asa ca stai binisor in banca ta si vezi-ti de drum...
      • 0 (2 voturi)    
        mai nea Bradu, (Miercuri, 4 iunie 2008, 10:11)

        Zgabeartza [anonim] i-a raspuns lui George Brad

        mai lasa-ne cu tractorasele tale, tot bisnitaru si ciumegu are motor pe motorina, musai TDI, asta ma face sa borasc cand vad cum scoate fum negru o supermasina pe motorina oricat de scumpa ar fi
    • +1 (3 voturi)    
      falsitati (Miercuri, 4 iunie 2008, 1:04)

      alex [anonim] i-a raspuns lui cristi

      gogoshele gogoshele

      Eu am autoturism pe motorina, cu 1.7 litri. Consumul este de 4-5 litri/ 100km, iar in Bucuresti ia mai putin de 7%, in conditiile in care mai mult se sta decat se conduce.
      Astfel, in conditiile in care pretul la motorina a crescut in ultima perioada, abia am simtit in portofel.

      Piese mai scumpe? de ce? E prima data cand aud asta. Nu compara piesele Dacia 1310 sau Tico (pe benzina) cu cele ale unui Mercedes sau BMW (pe motorina); comparatia nu este relevanta.
      In plus, motoarele pe motorina sunt mai fiabile decat cele pe benzina, in general fiind garantate pentru un numar de km mai mare decat cele pe benzina.

      Diferenta de pret intre o masina pe motorina si una pe benzina este de aprox. 2.000 euro, cu care iti poti cumpara 1.800 litri benzina; la un consum de 10-12% pe benzina, cu acesti 1800 litri parcurgi maxim 18.000 km.
      Doar ca in urmatorii 18.000 km, masina ta pe benzina se va "scumpi" cu inca 2.000 euro... perpetuu...
      • +2 (2 voturi)    
        calculezi prost (Miercuri, 4 iunie 2008, 11:03)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui alex

        Cu 2000 de euro benzina mergi 18000 de km doar daca cu dieselul stai pe loc. Altfel trebuie sa calculezi diferenta de pret intre benzina si motorina la acelasi parcurs, si sa vezi 2000 de euro cat iti permite sa mergi cu diesel pentru a fi mai ieftin.
        Daca la 100 km consumi aproximativ 6 litri diesel (atat consuma clio 1.5dci al nevesti-mii in Buh) adica aprox 6 x 4.15 = 24.9 roni iar pe benzina similar iei cam 10 litri (un logan 1.4 sau 1.6, frecat moderat si nesportiv) adica aproximativ 10 x 3.97 = 39.7, rezulta ca la 100 km economisesti cu diesel aprox 14.8 roni, adica aproximativ 4 euri. Asta inseamna ca daca dai mai putin cu 2000 euri pe benzina, dieselul isi va fi recuperat investitia initiala cand vei fi parcurs 2000 / 4 unitati de cate 100, adica peste 50.000 km. Iar aici nu am luat in calcul ca la diesel revizia o faci mai des (la clio diesel e la 10.000 km, la logan benzina de ex e la 15.000 km) si mai scump ca la benzina (ulei mai scump, filtru motorina, etc).
        In umila mea concluzie, daca iti iei masina noua dar nu pentru utilizare intensiva, adica daca ti-o iei pentru 3-4 ani si 10-15.000 km pe an, nu se merita diesel.
        • 0 (0 voturi)    
          Clio (Miercuri, 4 iunie 2008, 12:40)

          b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Radu

          Domnule Radu, daca nu este rentabil de ce sotia dumneavoastra a ales motorizare Diesel in loc de benzina ?
          • 0 (0 voturi)    
            pentru ca (Miercuri, 4 iunie 2008, 13:27)

            Radu [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

            1. Face mai mult de 15.000 km pe an cu masina
            2. Eu am avut Logan si nu mai sfatuiesc pe altcineva sa isi ia, adica vorbesc in cunostinta de cauza. Iar la momentul cumpararii Clio cu A/C, ABS, geamuri electrice, etc diesel era 9000 si ceva maruntis euri cu tot cu TVA, vara trecuta au avut o promotie cu niste reduceri semnificative. La banii aia nu avea concurent intre masinile straine din clasa si la dotarile alea.
            3. Ca sa va edific pe deplin, mi-am vandut Loganul benzina si mi-am luat Bravo dar tot pe benzina. Adica nu una zic, alta fac


            Alte intrebari? :)
            • 0 (0 voturi)    
              Alegere (Miercuri, 4 iunie 2008, 20:32)

              b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Radu

              Personal eu vad lucrurile mai simplu. Prefer sa investesc in masina decat in combustibil. Diferenta de pret se pastreaza si la revanzare si o voi recupera.

              Si mai este un aspect... de multe ori ramai stramtorat inainte de salariu. Si atunci nu iti permiti sa mai faci un drum. Pe cand daca ai diesel, drumul costa de obicei 2/3 din cat costa benzina.
      • 0 (0 voturi)    
        :)))) (Miercuri, 4 iunie 2008, 11:05)

        anton [anonim] i-a raspuns lui alex

        dragii mei vad ca v-ati aprins tare de tot. Nu stiu din ce experienta vorbiti voi dar se pare ca nu prea aveti multa. Va dau doar un ex. Dacia Logan 70.000 km sau dus injectoarele. unele noi 50 milioane de lei vechi. reparare 40. milioane cu tot cu curatare pompa injectie. Pompa injectie sa nu exagerez in jur de 80 de milioane. Ai noroc sa bagi motorina cu putina apa .... Nu compara un Diesel Mercedes cu unul Logan. In acest topic era vorba de DACIA si la oDAIA de 9000 de euro inca 1000 cel putin se vede. Si dragii meii odata ce au aparut uzuri in sistemul de ijectie apare inevitatbil troncanitul. Acest troncanit se datoreaza vitezei mari de ardere a incarcaturii in periada de injectie. Injectoarele electronice controleaza in mod continuu cantitatea de combustibil injectata pe intreaga perioada de injectie. Mai cititi si voi mai multe inaine de a vorbi si nu numai reviste "de specialitate". CITITI CEV SERIOS.
        • 0 (0 voturi)    
          tractorist (Miercuri, 4 iunie 2008, 12:01)

          vasile gheorghe [anonim] i-a raspuns lui anton

          Domnule Anton, Dacia Logan este ciurucul celor de la Renault, vaca lor de muls. Taranul de Romania fara pic de cultura auto sare la cel mai ieftin lucru de pe piata. Nu stie sa conduca, stie doar sa o bibileasca in fata blocului si o face praf in 70 000 km de taxi, distributie guma Orbit etc. asa ca nu imi vorbi la general de problemele tale de papagal.
          • 0 (0 voturi)    
            dragul meu vasile (Miercuri, 4 iunie 2008, 13:17)

            anton [anonim] i-a raspuns lui vasile gheorghe

            in primul rand nu sunt taximetrist si in al doilea rand nu am Logan. Cred ca dumneata esti cel care se da cu parerea. Exemplul pe care l-am spus este un exemplu fericit, alte exemple ar fi si pe la 20 000 km. Dar ce sa mai vb. se pare ca multi vb. doar de dragul de a vorbi. Pentru a realiza un motor diesel bun este nevoie in primul rand de materiale de calitate superioara si tratamente adevcvate, pe care cei de la Renault le cam ocolesc, avand in vedere ca au redus punctele de sudura pentru a scoate masina mai ieftina. Cat despre cei care isi cumpara masini transpirate din germania si dau manelele la maxim, mai scutiti-ma. Calitatea unui motor nu sta doar in consumul de combustibil si putere. Un motor ce lucreza la o turatie inalta pentru ai creste putere la aceiasi dimensiune are o viata de functionare scurta (in special la desel).
        • 0 (0 voturi)    
          motorina de tractor (Miercuri, 4 iunie 2008, 16:58)

          GOGU [anonim] i-a raspuns lui anton

          Daca bagi motorina de tractor in orice motor diesel ai problemele de care tocmai ai aflat.
          Mai cumpara si de la pompa nu doa de la tractoristii de pe marginea santului
    • 0 (0 voturi)    
      biodiesel (Miercuri, 4 iunie 2008, 17:21)

      scurtu cosmin [anonim] i-a raspuns lui cristi

      e si asta o varianta..daca e an bun iar imi burdusesc rezervorul cu ulei la 75%din pretzul motorinei.....sa gasesti u bio-benzina la supermarket si mai vb. te-am pupat!:))
  • 0 (2 voturi)    
    Nu stiu (Marţi, 3 iunie 2008, 23:18)

    Gila [anonim]

    Nu stiu daca se merita poate ca da, dar nu-mi iese din cap promisiunea Renault a unei masini la 5000 euro. Adica low-cost. Mie greu sa ma gandesc ca voi mai cumpara vreo Dacia. Ce sa fac, asa sunt eu, promisiunea la mine e litera de lege si cand o incalci a doua oara nu te mai cred chiar daca ai facut un lucru bun.
  • 0 (2 voturi)    
    lol (Miercuri, 4 iunie 2008, 0:18)

    raichu [anonim]

    mai bine mai pui 1000 de Euro iti iei un clio ai si clima si parca parca e mai sigura ca asta, si te doare la bascheti...
    • 0 (2 voturi)    
      da (Miercuri, 4 iunie 2008, 8:15)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui raichu

      Eu asa am facut si nu regret nimic. Desi daca mai aveam cateva mii probabil luam un Kia Ceed. :-)
    • -2 (2 voturi)    
      Platforme comune (Miercuri, 4 iunie 2008, 8:24)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui raichu

      Clio III are platforma comuna cu sandero ...
  • +2 (2 voturi)    
    scumpa? (Miercuri, 4 iunie 2008, 0:20)

    roman [anonim]

    Vad ca lumea spune ca e scumpa.
    Si eu as fi vrut sa fie mai ieftina, dar se pare ca nu se poate inca.

    Pentru cei care spun ca e scumpa:
    Am avut Solenza scala, care avea: aer conditionat, airbag sofer, vopsea metalizata, proiectoare ceata, jante de aluminiu, geamuri electrice fata, motro 14 75 CP.
    Stiti cat a costat???? 6700 euro.

    Ei, versiunea cea mai ieftina la Sandero nu are AC, nu are geamuri electrice, nu are proiectoare, nu are jante aluminiu, nu are vopsea metalizata (din cate vad), dar are ABS si AFU. Costa 6890 euro....

    Sincer, ma lipsesc de vopsea metalizata, de geamuri electrice (hmm), de jante de aluminiu, prefer ABS si AFU.
    Totusi, AC vreau :).
    • 0 (0 voturi)    
      Solenza (Miercuri, 4 iunie 2008, 8:30)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui roman

      Solenza a fost super. Cred ca Dacia vrea sa o inlocuiasca cu Sandero care cred ca va avea alta calitate totusi, de aici si diferenta de pret.
      Vom vedea.
      AC cred ca nu consta mult ca optional.
    • -1 (3 voturi)    
      nu compara tot cu Dacia (Miercuri, 4 iunie 2008, 8:44)

      Catelu [anonim] i-a raspuns lui roman

      Sandero e scumpa in comparatie cu alte masini. De exemplu cu Opel Astra Classic, care chiar daca e aproape scos la pensie tot este o masina mai moderna decat Sandero (presupun aici ca motoarele de pe Sandero sunt K7J si K7M, de pe Logan).
      In conditiile in care si intretinerea e mai ieftina la Opel eu zic ca Dacia are o problema serioasa.
      Daca vor sa evadeze din clasa 'budget' ma tem ca doar marirea pretului n-o sa-i ajute prea mult. Ar trebui sa mai umble si pe la partea tehnica.
      Acum se lanseaza Sandero cu motoarele pe care Logan le avea acum 4 ani si despre care toata lumea era de acord ca sunt depasite tehnic.
      • +2 (2 voturi)    
        Opel la pensie (Miercuri, 4 iunie 2008, 9:54)

        GOGU [anonim] i-a raspuns lui Catelu

        Classic este la pensie.
        recomand pentru lista de preturi www.opel.ro, pentru comparatie. 11.470 cu TVA opel classic, cheala, fara AC, fara geamuri electrice etc, pentru care adaugi 1.000 euro, deci 12.470 euro.
        Ai dreptate, Opel are o intretinere cu costuri destul de reduse dar nu mai mici ca la Dacia.
        Verifica ora de manopera la Opel, apoi pe cea de la Dacia, caci uleiul si filtrele au acelasi pret avand aceleasi calitati.
        Verifica cotele de prima la asiguratori, avand in vedere ca acestea difera in functie de provenienta masinii (cota mai mica pentru Dacia, aplicata la o valoare mai mica).
        Clasa low budget este considerata pana in valoarea de 12 - 15 mii euro, in functie de tara. Deci nu se pune vorba de evadare din aceasta clasa.
        Pentru prima inmatriculare verifica nu cate supape pe cilindru are motorul ci emisiile de CO2, pentru auto noi situatia fiind transata de catre lege... nu se mai comercializeaza auto fara EURO4.
        Analizeaza
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns la raspuns (Miercuri, 4 iunie 2008, 13:23)

          Catelu [anonim] i-a raspuns lui GOGU

          Am analizat:
          - Opel Astra Classic nu este la pensie, din moment ce se mai vinde, nu?
          - Fiind insa un model mai vechi, dealerii au promotii gen aer conditionat inclus in cei 11.470. La Dacia notiunea de 'priomotie' inseamna un afis cu Andreea Banica.
          - Uleiul si filtrele sunt de aceeasi calitate, de acord, dar asta daca nu cumva vrei piese 'de origine' Dacia. Si daca nu vrei, adio garantie.
          - Pe langa emisii, la un motor mai conteaza si altele: puterea, randamentul, zgomotul, curba de cuplu si altele, o gramada. Ca altfel, din punct de vedere emisii cel mai bun e Dacia 1300, ca aia nici nu porneste.

          Casco este intr-adevar mai ieftin la Dacia, dar daca ai cumva o dauna la capota portbagajului: ghinion! nu se mai fabrica (Logan produs in 2005)

          Sa mai vorbim despre caroserie galvanizata sau macar de o vopsea ca lumea?
          • 0 (0 voturi)    
            OPEL (Miercuri, 4 iunie 2008, 14:56)

            GOGU [anonim] i-a raspuns lui Catelu

            Reclama cu Andreea Banica este buna, intelegi ce vreau sa spun... ha ha ha.
            Ai inteles grasit, nu am scos opel la pensie, doar am repetat remarca ta.
            Diferenta de pret ramane orice ai zice.
            Cat despre costuri de intretinere, ca fost posesor de logan, acum sunt fericitul proprietar de Octavia II (ma laud), pot spune ca doua revizii la interval de 2 ani au costat impreuna in jur de 500 ron (ulei sintetic efl excelium Franta, filtru aer si ulei made in Germany)
            De acord cu tine cand enumeri parametrii unui motor, dar la 7.000 de euro...
            Cat despre capota portbagajului, din nefericire in urma unui eveniment, sau in urma intalnirii cu un prost (o iei cum vrei), a fost necesara inlocuirea acesteia. Societatea unde aveam si am in continuare CASCO, a acceptat inlocuirea acesteia cu una de tip nou. Nu au fost necesare modificari suplimentare (diferentele sunt doar estetice la capota, nu si de dimensiuni)
            Tabla este galvanizata si fiind masina produsa in romania, are evident tabla din... din... cehia !?
            In 2 ani de zile nu am avut probleme cu vopseaua... nu pot spune decat ce a fonst in 2 ani.
            Sunt de acord ca trecerea de la Dacia la Skoda a fost un efort financiar destul de consistent, cat si o trecere de la o calitate la alta, dar nu regret o clipa Loganul (atatia bani am avut la data respectiva)
            Recomand achizitionarea unei masini pentru care putem suporta costul CASCO, costul reviziei si eventual al ratelor fara sa fim nevoiti sa luam mancarea de la gura copiilor... vezi meltenii cu masini mai bune decat viata lor .. ha ha ha
  • 0 (2 voturi)    
    Pacat .... (Miercuri, 4 iunie 2008, 7:16)

    Paul [anonim]

    Pacat ca...absolut nimic la masina asta nu e romanesc (in afara de nume). Eu unu nu ma identific si nu vreau sa pun botu la un frantuzism ieftin (posibil acceptabil) vandut sub un brand romanesc cu adanci radacini in psihicul romanului. Macar daca era proiectata in tara dar asa e doar un renault importat si branduit la Pitesti cu un logo nou facut tot de niste francezi. Hai merci.
    • +2 (2 voturi)    
      .... adica ... ? (Miercuri, 4 iunie 2008, 9:53)

      #DeDreapta#6Case#DinMeditatii [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      "Sandero" e nume romanesc ... ? Intreb si eu ...

      Poate nume de piranda sau pralea, cum ar fi "Expertiza", "Suspendarea" sau "Semafor" ...

      Mda ... total romanesti.
  • +1 (3 voturi)    
    Are tot ce trebuie la banii astia (Miercuri, 4 iunie 2008, 8:48)

    GOGU [anonim]

    Are ABS, AFU, Airbag sofer, daca mai bagi un AC la un pret mic ca la Logan, eu zic ca este OK.
    Cu AC varianta de baza nu are cum sa depaseasca 7.300 euro, nu prea gasesc corespondent pe piata in afara de jucarii ca citroen C1, Toyota Aygo etc cu motoare de 1.000 cm3 si cu acelesi dotari minimale.
    Parca Sandero e mai masina.
  • +3 (3 voturi)    
    NESIMTIRE (Miercuri, 4 iunie 2008, 9:06)

    rsb [anonim]

    Cea mai mare porcarie anuntata de Dacia este ca Sandero nu inra in programul rabla!! de parca nesimtitul de Fourmont a adus banii pt program din pensia lu mumasa din Franta.La el acasa ar avea curajul sa faca asa ceva, dar la guvernu' slugoiului tariceanu se poate !





















































    /
    • 0 (0 voturi)    
      pentru rsb (Miercuri, 4 iunie 2008, 11:59)

      Dumitru [anonim] i-a raspuns lui rsb

      Din cate stiu, fiecare producator sau importator care participa la program are libertatea de a decide care sunt modelele pe care le promoveaza in cadrul lui.

      Iti pot intelege frustrarea, insa injuraturile nu ajuta la nimic si chiar nu isi au rostul aici.
      • 0 (0 voturi)    
        pt dumitru (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:58)

        rsb [anonim] i-a raspuns lui Dumitru

        Libertate sa aiba pe banii lui nu pe ai altora, iar ce ai calificat ca "injuraturi" sunt cuvinte blande pe langa ce merita individul tariceanu.Frustarari nu am pt ca nu sunt interesat de Sandero!
  • -2 (2 voturi)    
    COOL (Miercuri, 4 iunie 2008, 9:58)

    Octavian [anonim]

    Arata MARFA, imi place masina asta. q.e.d.
  • 0 (0 voturi)    
    Eterna politica Dacia-Renault (Miercuri, 4 iunie 2008, 13:39)

    adimfx [anonim]

    Nu inteleg de ce va mira ca Sandero are preturile si dotarile pe care le are.

    Sandero e o Dacia, deci romanu comanda de dinainte sa mearga cu masina. Primele masini de drive-test vor fi disponibile la sfarsitul lunii asteia sau inceputul lunii viitoare si comenzile se preiau de azi.... In aceste conditii poate Dacia mizeaza pe faptul ca o sa epuizeze stocurile inainte ca cineva sa mearga cu masina, de teama sa nu ramana cu marfa nevanduta.

    Acum 5 motive pentru care Sandero va fi iubita sau urata de romani.

    1. Iubita pentru ca oricum e mai ieftina cu macar 50 de euro decat orice ofera concurenta in acelasi segment, iar reviziile periodice din garantie de la Dacia sunt cele mai ieftine din Romania comparativ cu alte marci
    2. Urata de cei care urasc Romania si Dacia, dar care iubesc SH-urile de peste 5 ani vechime. Asta pentru ca Sandero nu va fi niciodata "o masina straina".
    3. Iubita de "carpaci" pentru ca e simpla si va putea fi reparata pe genunchi, la coltul blocului.
    4. Urata si iubita in acelasi timp pentru ca toti cocalarii fara bani si-o vor putea permite si mai ales tuna dupa prostul lor plac.
    5. Iubita pentru ca "e o masina buna" chiar daca are consum mare in oras decat masina vecinului si chiar daca aerul conditionat este disponibil de la 8.800 de euro in sus
    • 0 (0 voturi)    
      Te urasc dar nu pot fara tine (Miercuri, 4 iunie 2008, 15:14)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui adimfx

      Te urasc dar nu pot fara tine, citesc printre randuri.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Miercuri, 4 iunie 2008, 17:43)

        adimfx [anonim] i-a raspuns lui GOGU

        Desi am alta masina, pe care nu as schimba-o cu un Sandero, mesajul cam asta e. Si nu e mesajul transmis de mine, e practic concluzia despre ce cred si simt oamenii despre Dacia/Sandero.

        Seara frumoasa!
  • 0 (0 voturi)    
    dacia sandero (Luni, 16 iunie 2008, 16:58)

    mihai [anonim]

    daca avea aer conditionat la versiunea ambiance sau macar la preferance avea poate mai mult succes dar asa sunt francezii smecheri baga doar la cea mai scumpa auzi 9000e,pai cu banii astia imi iau vw passat 2002-2003 si matzine 10 ani. Apropo ziceau ca o sa fie 5000e pretzul de pornire. RUSINICA, dar nu suntem prosti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri