Cititorii Hotnews.ro despre Dacia Sandero: E cam scumpa, dar lipsa motorizarilor diesel nu e una grava

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 4 iunie 2008, 16:55 Economie | Auto

Sandero e pe piata, discutiile in contradictoriu sunt la moda
Foto: Dacia
Reactiile cititorilor HotNews.ro dupa anuntarea preturilor Daciei Sandero au fost diverse. Pentru o parte dintre ei masina este cam scumpa si spun ca alte modele, precum Opel Astra Classic, Renault Clio sau Skoda Octavia ar fi de preferat. Unii comentatori sustin ca nici nu e nevoie de motorizari diesel, altii ii contrazic furibund. Sunt si voci care spun ca Sandero "e mai masina" decat modelele supermini si va fi iubita pentru ca e mai ieftina decat orice ofera concurenta si poate fi reparata "pe genunchi", in spatele blocului. Iata cateva pareri ale cititorilor, unele patimase, altele bine argumentate, toate dovedind ca lansarea Sandero intereseaza pe multi.

"Scumpa, nu merita, mai ales ca nu au lansat si versiunea pe motorina", crede Bogdan, iar Danu Barosanu ii da dreptate "Mai bine dau cu 30% mai mult pe o masina asiatica cu aceleasi dotari si aceleasi plastice"

Cristi spune ca Dacia nici nu ar mai trebui sa scoata diesel pentru ca pretul motorinei e mare, si masina e mai scumpa, iar dupa un timp diesel-ul incepe sa troncane. George Brad il contrazice si sustine ca o masina cu motorizare diesel moderna e la fel de fiabila ca una pe benzina, iar cuplul la turatii joase al dieselului o face mult mai agreabila in condus.

"Dacia Logan este ciurucul celor de la Renault, vaca lor de muls. Taranul de Romania fara pic de cultura auto sare la cel mai ieftin lucru de pe piata. Nu stie sa conduca, stie doar sa o bibileasca in fata blocului si o face praf in 70 000 km de taxi", crede vasile gheorghe. "Solenza a fost super. Cred ca Dacia vrea sa o inlocuiasca cu Sandero care cred ca va avea alta calitate totusi, de aici si diferenta de pret", a scris un allt cititor, GOGU, care adauga ca masina e ok si e superioara unor supermini-uri precum Toyota Aygo sau Citroen C1, fata de care "Sandero e mai masina".

Altii spun ca ar prefera un Opel Astra Classic sau un Renault Clio in locul Sandero, motivand ca acestea sunt mai sigure, mai moderne.

Pe de alta parte, crede adimfx, " Sandero e o Dacia, deci romanul comanda de dinainte sa mearga cu masina. Primele masini de drive-test vor fi disponibile la sfarsitul lunii acesteia sau inceputul lunii viitoare si comenzile se preiau de azi.... In aceste conditii poate Dacia mizeaza pe faptul ca o sa epuizeze stocurile inainte ca cineva sa mearga cu masina, de teama sa nu ramana cu marfa nevanduta", crede el. El adauga ca masina va fi iubita pentru ca e mai ieftina decat orice ofera concurenta, iar reviziile periodice din garantie de la Dacia sunt cele mai ieftine din Romania, comparativ cu alte marci.

Dacia primeste comenzi pentru Sandero de astazi, preturile masinii sunt cuprinse intre 6.890 si 9.850 de euro, sunt disponibile doua motorizari pe benzina 1,4 litri 75 CP si 1,6 litri 90 CP, diesel-urile vin la anul.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

4240 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    o sa se vinda (Miercuri, 4 iunie 2008, 21:12)

    andrei p. [anonim]

    O sa se vinda, stati linistiti. Masinile ce se fabrica intr-o tara se vind bine in tara respectiva, vezi Skoda, masinile frantuzesti sau italiene ce domina pe pietele din tarile lor. La fel e si cu masinile fabricate in diverse alte tari, desi nu sunt marci nationale (daca mai exista asa ceva), se vind bine (Renault in Turcia, Daewoo cit a fost in Ro), deci eu nu pling pe seama insuccesului lui Sandero, va avea succes. Ca noi suntem carcotasi si ne dam mari specialisti in masini, asta e alta poveste.
    • 0 (0 voturi)    
      Snobismul la romani (Joi, 5 iunie 2008, 8:57)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui andrei p.

      Te pui cu snobismul romanului...
      Cred totusi ca va avea succes poate nu la fel de mare ca Loganul.
  • 0 (0 voturi)    
    ciudatenie (Miercuri, 4 iunie 2008, 21:39)

    cezar [anonim]

    Eu nu inteleg de ce Sandero nu este expusa la dealeri. Cum poti comanda ceva ce nu ai incercat, daramite vazut ? Este absurd, mai ales ca este un automobil sub 10.000 euro si nu noul model Ferrari.
    Ce o fi in mintea celor de la Renault? Ce fel de lansare este asta? Eu am vrut sa-mi cumpar una ca a doua masina, dar cum as putea sa dau banii cu "ochii inchisi" ?
  • 0 (0 voturi)    
    scurgeri ulei (Miercuri, 4 iunie 2008, 23:07)

    dani [anonim]

    Sandero ! O carpa mai curata ca si Logan! cititi si voi pe http://www.daciaclub.ro/O-pata-de-ulei-probabil-page-15-t35269-s420.html Am luat un logan si am descoperit cu stupoare ca am pete de ulei pe capacul din zona distributiei ! La doar 5800 km! si cand am cautat probleme similare pe net am gasit muuuulte ! cica din 2006 inca nu au rezolvat problema cu ceva pinion de la Sinterom. Luati-va Sandero si....aveti sanse sa poti la fel ! este acelasi motor (versinea 1.4 si 1.6 mpi )
    • 0 (0 voturi)    
      ulei zona distributie (Sâmbătă, 14 iunie 2008, 2:35)

      cata [anonim] i-a raspuns lui dani

      Si eu am achizitionat un logan-04.2008 si la numai 1600km am observat pete de ulei zona distributie;s-a intervenit de 2 ori-mi-am facut mii de draci.
      Au schimbat capac distributie,semering,pinion,suruburi,curea distributiesi rola intinzatoare+DESFACUT JUMATATE MASINA -sper sa nu mai dea-e cea mai proasta alegere din viata mea
  • 0 (0 voturi)    
    E cam scumpa?!!! (Miercuri, 4 iunie 2008, 23:51)

    carescumpabâtârane [anonim]

    ...dar cu cit ati vrea voi romanilor sa o cumparati cu 2000euro?! asa va lamentati mereu vreti BMW la pret de Dacia...cautati ca veti gasi..boaaahhh mentalitate romaneasca
  • 0 (0 voturi)    
    Incerc sa fiu obiectiv dand o parere subiectiva :) (Joi, 5 iunie 2008, 21:57)

    cornelone [anonim]

    Sa privim altfel lucrurile:
    1. Daca ar fi fost fabricata in alta parte si sub alt nume, aceeasi masina, si s-ar fi vandut mai scump ar fi fost mai ok din punctul romanului. Dara asa, ca e Dacia si e mai ieftina ca multe alte modele concurente, nu e buna ... ei ei
    2. Masina are destule dotari si arata bine iar pretul e bun, raportul calitate-pret e net superior altor masini. Ca e scumpa raportat la veniturile romanilor e alta poveste, toate masinile noi sunt scumpe.
    3. Cineva zicea de unele probleme la Logan. Da perfect de acord dar as dori ca acea persoana sa navigheze forumurile si altor tipuri de masini sa vada ca si altele au probleme care se rezolva mult mai scump. De exemplu Opel Astra, are destule probleme cu transmisia ... asta e doar un exemplu ... am putea vorbi si de alte masini, ideea e alta, sa vorbim de Sandero ...
    4. Acum incerc sa o analizez cat de cat obiectiv (nu o sa reusesc dar incerc)
    4.a. Aspect: masina nu exceleaza dar e draguta, arata mult mai bine ca un renault clio symbol sau ca un nisan tiida sau ca un chevrolet aveo, si e mai ieftina. Avantaj Sandero
    4.b. Motorizare: ei bine, aici lasa de dorit toate motorizarile de la Dacia, si ma refer la raportul: consum-capacitate-putere-fiabilitate ... nu argumentez, cine se pricepe la masini intelege, cine nu ... asta e, sa ia o revista specializata. Avantaj: orice alta masina
    4.c.Pret: acceptabil avand in vedere ca vine standard cu unele dotari: precum ABS, airbaguri (da, stiu, ar trebui sa fie o normalitate)
    4.d. Va las pe voi sa va ganditi :)
    • 0 (0 voturi)    
      ce naiba (Miercuri, 11 iunie 2008, 14:04)

      secebistu [anonim] i-a raspuns lui cornelone

      bai oameni buni suntem romani si salariile nu ne permit sa luam masini mai scumpe parerea mea nu stiu cum o fii sandero dar la pret si ce are pe ea e ok .pana la urma daca iti cade motorul la 70000 de mii de km e ok cat vrei sa mergi cu o masina? eu am calculat asa : un credit pe 10 ani de 9000 de euro dau la rata cam 500 de ron deci daca merg 70000 in 8-10 ani e ok dupa aia iau alta pai ma uitam pe un forum mai devreme cica nici vw polo nu e bun ca nu are nu stiu ce nici citroen nu e bun haideti sa ne luam cal si caruta ca ala sigur e bun sincer
  • 0 (0 voturi)    
    consum (Joi, 5 iunie 2008, 22:33)

    eugen.s [anonim]

    O sa cam pape masina asta... Pai eu cu Loganul meu nu scot mai putin de 10,5 litri la suta in oras. Nici batut nu consuma mai putin. Si daca am inteles bine Sandero e si mai grea ca Loganul. Eu zic sa va asteptati la un consum de 11 litri la suta la motorul 1.4 75 CP, iar daca mai porniti si aerul conditionat va fi belea, o sa umblati cu cisterna dupa voi.

    De asta e Sandero o idee mai ieftin ca masinile concurentei, ca vine cu niste motoare invechite, pe care Renault le tot foloseste de vreo 10 ani incoace!

    Asa ca dragi romani asteptati-va ca Sandero sa consume! Cine a zis ca nu trebuie diesel nu stie ce vorbeste, pai compari tu 11 la suta ai benzinei cu 6 la suta ai dieselului?
  • 0 (0 voturi)    
    sandel de 1.4, tot golan e (Vineri, 6 iunie 2008, 16:34)

    dru. [anonim]

    ok, nu am nimic cu renault dar m/a jignit cand mi/a pus batranul 1,4mpi in masina pe care o asteptam de 1 an. stiam ca trebuie sa apara ceva de clasa compacta. dar nici chiar asa.... motorizare slaba de tot... greu de educat cumparatorul de dacia.
    eu am ales: seat ibiza, dau cu 2 mii in plus dar stiu ca face banii aia si motoru e adevarat (decat 9k pe dacia sandero cand o sa apara 1.4 16v (deci ar fi trebuit sa astept) mai bine dau 2k in plus si iau treaba slovaka acu !!! ).
    Banuiec ca in suv tot 1.4 mpi or sa puna (probabil cu tractiune fata ca sa fie o adevarata provocare)
    DEZAMAGIT
  • 0 (0 voturi)    
    Dacia sau, ``daca ai cap ia alta`` (Luni, 9 iunie 2008, 8:33)

    Oprescu Leonidas [anonim]

    Citind comentariile de mai sus, deduc ca, la acest Dacia`` Sandel``, Renault foloseste aceleasi motorizari de acum 10 ani, Da, asa este, sau as zice eu chiar mai vechi, insa, nu numai vechimea este problema, mai este si partea de service, care este destul de deasa si de scumpa si prost facuta, iar Piesele te curenteaza pur si simplu la pret, iar daca ai interventii la masina din 5000 in 5000 de km rulati ori 2-300 de euro cu schimbul de ulei, la un rulaj anual de circa20-30 000 de km x 3 ani, cand orice dacie este cam gata, o rascumperi de doua ori pretul(incluzand si full casco), avand in vedere drumurile, benzina si uleiurile masluite de la noi. Poate sa zica oricine, orice, pe piata auto, la calitate si durabilitate, nemtii si japonezii raman cei mai tari, drept dovada ca, masinile acestora vechi de 20-30 de ani inca mai ruleaza pe sosele fara probleme, pe cand un Logan sau un sandero, in 20-30 de ani ii sunt necesare 3-4 recarosari si 3-4 reparatii capitale, iar la capitolul fiabilitate, comfort, dacia este un car cu boi.
  • 0 (0 voturi)    
    CONSUM DACIA SANDERO (Marţi, 10 iunie 2008, 19:04)

    MIRCEA [anonim]

    E ste o aberatie ca un motor de 75 CP,considerat modern, cel putin asa este considerat de constructorii Daciei Sandero, sa consume 9,6l -urban. Cred ca aceasta problema trebuie rezolvata in cel mai scurt timp, pentru a face din Dacia Sandero, o masina performanta!
  • 0 (0 voturi)    
    masina ok (Luni, 17 noiembrie 2008, 20:44)

    adi [anonim]

    Am un Sandero...si e OK, nu mai comentati ceva ce trece pe strada fara sa folositi... m-am dat cu o Kia Ceed (1.4) si am plans... nu am depasit un tir pe autostrada... la 120km e KAPUT!!! nu vreau sa fiu rau dar cum am trecut cu "sandelu" pe langa tir... diferenta frate!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Consum/perioada prelungita (Miercuri, 24 februarie 2010, 12:14)

    Ktulu [anonim]

    Vă spun atât:
    Pentru 5200 km, până la Grenoble, Monte-Carlo şi înapoi la Timişoara, am consumat un total de 315 l, ceea ce corespunde unui consum de 6,06 l/100. Pe autostradă am atins şi 150 km/h, dar în general 130, iar pe DNuri maxim 95-100.
    Dar se explică şi prin faptul că, la ei, circulaţia în mediul urban este fluidizată la maxim, datorită corelării semafoarelor, cât şi bunului simţ al şoferilor, ceea ce a dus la scăderea consumului în oraşe.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri