Dacia a lansat Logan-ul restilizat: preturi intre 6.400 si 10.700 euro, noutati tehnice - asistenta la franarea de urgenta si coloana de directie reglabila pe inaltime

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 1 iulie 2008, 11:43 Economie | Auto

Galerie FOTO: Logan sedan restilizat
Dacia a lansat versiunea restilizata a Loganului in trei volume, cu preturi pornind de la 6.400 euro, identic cu cel de la versiunea actuala a Logan, masina fiind disponibila cu garantie de trei ani sau 100.000 kilometri. Printre noile dotari tehnice introduse se numara asistenta la frinarea de urgenta, coloana de directie reglabila pe inaltime si oglinzi retrovizoare de pe MCV.

Click pe poza pentru a vedea o Galerie FOTO

Loganul sedan restilizat este disponibil in patru versiuni de echipare si cinci variante de motorizare, avind propulsoare identice cu cele de la actualul Logan sedan.

Cea mai scumpa versiune costa 10.700 de euro si este dotata cu motorul diesel 1,5 litri si 85 CP. In rest mai sint disponibile motoarele pe benzina de 1,4 l si 75 CP, 1,6 litri - 90 CP si 1,6 l - 105 CP. Pe diesel exista motorul de 1,5 l cu variantele de 70 CP si 85 CP.

Comenzile se pot face incepind de miercuri, 2 iulie, iar primele masini ar putea ajunge la clienti chiar saptamina viitoare, au declarat oficialii Dacia la lansare.

Ca design, Dacia spune ca s-au facut schimbari la calandru, blocuri optice si bare fata si spate. Calandrul, cu un desen nou, inaugurat pe modelul Dacia Sandero, afiseaza noua sigla a marcii.

Si spatele masinii a suferit modificari: usa portbagajului are un alt aspect, putind dispune de un bandou cromat in partea inferioara, in functie de versiune. Si bara de protectie spate a fost redesenata.

Noua Dacia Logan are 4,29 metri lungime, cu 4 cm mai mult decit modelul precedent. Seful Dacia, Francois Fourmont, intrebat cind va aparea Logan break restilizat, a spus ca acest lucru se va intimpla "mai tirziu", fara a preciza insa momentul. In plus, el considera ca vinzarile Dacia in Romania vor ramine stabile in 2009, in jurul a 100.000 - 110.000 unitati, pe fondul aparitiei noilor modele din gama.

Ultimul Logan sedan "pe stil vechi" a fost produs in 11 iunie, dupa ce pe plan mondial s-au vandut 530.000 de unitati sub sigla Dacia.

Reprezentantii Renault au precizat ca toata gama Dac ia va beneficia de restilizari in viitor, inclusiv furgonul si pick-up-ul.























15739 vizualizari

  • 0 (10 voturi)    
    Urata (Marţi, 1 iulie 2008, 12:31)

    Vlad [anonim]

    Degeaba. Tot o masina urata e.
    Astept flame din partea posesorilor de Logan. :)
    • +5 (5 voturi)    
      flame (Marţi, 1 iulie 2008, 14:30)

      geoli [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      pai gusturile nu se discuta! eu am logan si mi se pare ok. presupun ca tu ai mercedes :)
      • -2 (2 voturi)    
        flame (Marţi, 1 iulie 2008, 15:17)

        eu [anonim] i-a raspuns lui geoli

        mercedes citaro...
      • -1 (3 voturi)    
        Re: geoli (Marţi, 1 iulie 2008, 15:55)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui geoli

        Nu am nicio masina inca, dar o sa-mi iau Opel Astra.
        Nu am orgolii in ceea ce priveste marcile de masini (de ex., imi place Sandero ca design). Comentariul meu a fost pur dpdv al designului si al opiniei mele, atata tot.
    • +3 (3 voturi)    
      Dacia Logan (Marţi, 1 iulie 2008, 22:32)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Da e urata dar din ea nu poti sa o vezi ,danu se vede becul de la clima ,da -daca pui o sticla de jumate in locasu-i nu mai poti schimba vitezele,etc ..samd .
      Dar conduc o Dacia Logan 1.5 D si la 110 Km/h drum intins scoate 4,3l/100km.
      Am fost cu ea la Sarmisegetusa Regia si nu numai ;ca value for money e OK !
      Vezi cazul lui Sandero cu revizie la 30000 Km (benzina) si 15000 Km (motorina) si compara reviziile .
      Daca esti in bani OK pot sa-ti recomand Aston Martin !
      Concurenta o reprezinta Kia Cee'd !
      • 0 (0 voturi)    
        Stii Cat costa o revizie la Cee'd? (Miercuri, 2 iulie 2008, 14:59)

        GOGU [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

        Stii Cat costa o revizie la Cee'd?
        Fara numarrrrrrrrrr
  • 0 (4 voturi)    
    Logan (Marţi, 1 iulie 2008, 12:35)

    Marius [anonim]

    Era si timpul sa scoata un model restilizat ca s-or fi saturat bietii romani de vechiu model si-or vrea sa-si mai schimbe si ei masina (asa cum face lumea buna)...
    A se citi ironia dintre randuri
  • 0 (6 voturi)    
    pffff (Marţi, 1 iulie 2008, 12:37)

    CyberSky [utilizator]

    tot Logan ramane ... tot pline o sa ramana anunturile din ziare cu "vand logan..."
    • +1 (7 voturi)    
      o mica observatie (Marţi, 1 iulie 2008, 13:21)

      Romanul [anonim] i-a raspuns lui CyberSky

      "pline" pot ramnea ziarele, nu anunturile din ele.

      Inseamna ca se Logan-urile se vand precum proprietatile (si acelea abunda in ziare :-) )

      Oricum ne apropiem de un mare crash economic!
      • -1 (7 voturi)    
        neah (Marţi, 1 iulie 2008, 13:38)

        CyberSky [utilizator] i-a raspuns lui Romanul

        ziarele sunt pline de anunturile alea pt ca si-a dat romanu seama ce "masina" si-a luat ... si incearca sa-si mai scoata ceva din parleala ... sau sa prosteasca pe altu` ... romani ... of of mai mai ...
        • +2 (6 voturi)    
          ce sa cred de TDI-uri? ca e plin targul (Marţi, 1 iulie 2008, 14:51)

          adrian [anonim] i-a raspuns lui CyberSky

          mergand pe acelasi principiu ar insemna ca tdi-urile sunt varza. nu cred ca ca esti de aceeasi parere. sa fie defecta logica ta?
          • -2 (2 voturi)    
            bati campii ... (Marţi, 1 iulie 2008, 20:26)

            Cip [anonim] i-a raspuns lui adrian

            era vorba de logan ... nicidecum de TDI-uri ... marea majoritate dintre anunturile cu TDI-uri sunt cele aduse de afara special pt vanzare sau, pana acum, din cauza taxelor de inmatriculare ... si ziarele erau pline de anunturi de vanzari Logan chiar din primul an de la lansare ... de ce oare ?
        • -2 (2 voturi)    
          reply (Marţi, 1 iulie 2008, 20:58)

          Loganist convins [anonim] i-a raspuns lui CyberSky

          sa inteleg sa intersectiile din Bucuresti sunt pline de Logan? Totusi cred ca sunt altfel de masini...laudate pe toate gardurile.....adica ce au aruncat altii, un polish scurt si frustratii....hop
  • -2 (8 voturi)    
    urata (Marţi, 1 iulie 2008, 12:55)

    victeor [anonim]

    cine isi ia logan decat cei care habar n-au de masini si care au condus tot dacii si oltcit inainte.masina asta nu ar trebui sa coste mai mult de 5000 de euro la ce dotari si ce design are.
    • +7 (9 voturi)    
      sau (Marţi, 1 iulie 2008, 13:22)

      TB [utilizator] i-a raspuns lui victeor

      sau cei care vor o masina cat mai ieftina care sa ii duca de la A la B, cu portbagaj mare, sa aiba airbag macar pt sofer, carora nu le pasa f mult de confort sau de 'liniute', sa ii tina vreo 100.000km fara mari probleme tehnice... Nu am logan pentru ca am vrut ceva mai mult confort (nu atat spatiu interior, cat dotari), dar nu vad de ce toti posesorii de masini mai bune dau in logan. E o masina care isi face banii. Cat dai, atata primesti.
    • +2 (4 voturi)    
      Te insori cu masina? (Marţi, 1 iulie 2008, 15:53)

      zet [anonim] i-a raspuns lui victeor

      Toata lumea e de acord ca e urata, dar zi-mi si mie ce importanta are? In primul rand pragmatismul a daunat frumusetii: 3 locuri in spate in care sa aiba loc 3 oameni inalti, au fost posibile facand masina mai patratoasa, daca se ingusta pe verticala, ar fi calatorit confortabil doar 3 copii in spate. Al doilea rand: bineinteles ca nu isi ia logan doar cei care habar nu au de masini. Toata lumea a intrat in masini de diverse productii, macar cand au calatorit cu taxiul. Dar sunt unii oameni la care aritmetica bate sentimentu: au facut o socoteala pe hartie, au tras linie, si costuri TOTALE dupa 4 ani sa zic, mai mici la logan cu 5000 de euro decat la alte marci. nu mai fi asa suparat, un milion de clienti in 4 ani demonstreaza ca masina respectiva are nisa ei destul de consistenta din piata mondiala.
    • +4 (4 voturi)    
      Urat esti tu! (Marţi, 1 iulie 2008, 17:37)

      dacia->logan [anonim] i-a raspuns lui victeor

      Sa inteleg ca daca am condus Dacie inainte oi fi vreun paria sau mai prost sau nu merit atentie ? Daca esti din generatia copipaste, ai grija ca "paria" nu e o injuratura.
    • 0 (0 voturi)    
      Exemple de masini de 8.000 euroi (Miercuri, 2 iulie 2008, 15:02)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui victeor

      da exemple de masini de 8.000 euroi.
      La aceasta categorie, masini, nu include Citroen C1, Toyota Aygo... astea sunt scutere cu acoperis.
  • +12 (12 voturi)    
    romanul fudul (Marţi, 1 iulie 2008, 13:03)

    bn [anonim]

    Huh urasc Romania plina de Jeep-uri de BMW-uri conduse de burtosi sau tunsi zero imbracati in trening.
    Romanul este prost si fudul. Daca ai Logan esti fraier! Of, vai de noi si de mentalitatea de cocalar.
    • -2 (8 voturi)    
      Nu e vorba de roman fudul (Marţi, 1 iulie 2008, 13:17)

      Ha [anonim] i-a raspuns lui bn

      Uita-te la ce preturi de pornire au cei de la VW, Ford, Kia, etc. Si uita-te si la dotari, si compara-le cu ale Loganului. Crede-ma, dotarile minime la masinile de mai sus (adica Golf, Focus, Cee'd) sunt peste dotarile maxime oferite de Dacia.
      Ca sa nu mai vorbim de fiabilitate, stabilitate motoare, numarul de stele NCAP, etc.
      Au vrut ceva ieftin, dar din pacate a iesit o masina scumpa, care nu poate fi competitiva cu alte marci.
      • +3 (7 voturi)    
        Ha (Marţi, 1 iulie 2008, 13:32)

        Anonim [anonim] i-a raspuns lui Ha

        Da sigur, de aia e asa mare cererea in toata Europa.
      • +4 (4 voturi)    
        Nu poate fi ... (Marţi, 1 iulie 2008, 13:53)

        zet [anonim] i-a raspuns lui Ha

        competitiva... De cand sentinta o da un om? competitivitatea pe piata e aritmetica pura: ai vandut, esti competitiv, nu ai vandut, nu esti. Din moment ce nemti, francezi, spanioli, etc cumpara logan, inseamna ca e competitiva chiar si pe aceste piete ultrasofisticate si pretentioase. cand nu o sa se vanda, atunci nu o sa fie competitiva. io asa o turbare pe forumuri de cand cu loganul nu am mai vazut. pur si simplu frantujii au scos o masina ieftina, mult mai ieftina decat concurenta, si isi vand produsul intr-un tiraj multumitor in toata lumea, aproximativ un milion in 4 ani. frantujii au fost inspirati, si cine a avut ideea respectiva merita recompensat de actionariatul renault. asta e. e greu sa ai intuitie, uite, de exemplu, daca te intreba pe tine cineva inainte de lansarea pe piata a loganului, mai mult ca sigur i-ai fi demonstrat ca e o afacere proasta.
        • +1 (3 voturi)    
          Mda... intr-adevar (Marţi, 1 iulie 2008, 14:42)

          Ha [anonim] i-a raspuns lui zet

          Ca nemtii, francezii, etc... cumpara Logan-uri. Nu neg chestia asta. Motive: ca e mai ieftina decat concurenta, ca e X, ca e Y, ca e Z.

          Hai sa vedem cate masini Logan s-au vandut in Germania. Uite aici....
          http://internationaltrade.suite101.com/article.cfm/top_selling_cars_in_germany_2007

          Ultima din lista e Skoda Octavia (locul 20) cu ~48mii unitati vandute.
          Pe ce loc crezi ca e Logan-ul nostru cel vandut pana si in Germania?

          Mai sunt extrem de multe de spus legat de pietele pe care a intrat Loganul, legat de platforma pe care e facut, legat de motoarele folosite, dar ma opresc aici.

          P.S. Roaga-te sa nu vina in Romania masina de la Tata, cea de 2500 USD. Eu unul stiu sigur ca nu o voi cumpara.
          • +4 (4 voturi)    
            2500 de dolari (Marţi, 1 iulie 2008, 15:34)

            zet [anonim] i-a raspuns lui Ha

            costa un scuter de la peugeot, l-am vazut zilele trecute in mall. asa ca si decizia de a cumpara panarama aia de nano tata incepe sa devina logica. exista 2 nuante: 1. nu are voie sa vina in europa, pentru ca nu respecta anumite standarde. 2. eu personal as alege scuterul, deja tata nano isi pierde avantajul de a fi mai usor de strecurat si parcat, desi ai un habitaclu la aceeasi bani. loganu e cu totul alta poveste decat nano tata, este o masina care are voie sa se vanda in u.e., costa cat 4 cauciucuri de iarna de bmw, are si alte avantaje. intrebare: ai condus logan? avem logan la firma, si iti spun ca e o masina pe care esti sigur, merge bine, are garda inalta, nu ti-e teama ca o dai cu fundu de bordura, are costuri de intretinere reduse, este stabila, chestia cu stabilitatea in curbe este gogorita), este o masina pur si simplu ok. si te rog noteaza ca eu personal nu am logan, am o masina mai scumpa, bineinteles ca nu se compara, si cu toate acestea nu am critici la adresa loganului.
            • 0 (2 voturi)    
              De ce o tot tineti cu BMW, Audi, etc (Marţi, 1 iulie 2008, 16:20)

              Ha [anonim] i-a raspuns lui zet

              Ca sa-ti raspund la intrebare : Da, am condus Logan, dar numai in oras. Unde diferenta intre alta masina din aceeasi clasa si Logan consta doar in sigla de pe masina (asta daca nu vrei interior de piele si mai stiu eu ce alte chestii exotice).

              In shimb am fost in dreapta soferului pe autostrada. Nu stiu cum te simti tu, dar la 110-120 Loganul zboara pe sosea, nu sta pe sosea. Zgomotul de rulaj te impresioneaza. Cat despre pozitia in Logan, tocmai asta urasc cel mai mult la Renault (am mai fost in Clio, Megane)..... pozitia. Imi pare rau, mie imi place sa stau in spatele motorului, nu pe motor. Cel putin asta a fost senzatia mea, ca stateam pe capota.

              Revenind la Logan: nu aveam nimic impotriva lui daca-si mentinea pretul de plecare: 5k. Era acceptabil daca ajungea la 7k. Cu aceleasi dotari de acum. Pentru mine atat valoreaza un logan comparativ cu celelalte marci. Te rog, reciteste ultima fraza din primul comentariu. Se apropie mult prea mult de pretul masinilor scumpisoare, in timp ce la alte capitole, e departe.
              • +1 (1 vot)    
                Pretul (Marţi, 1 iulie 2008, 17:42)

                loganistu capitalist [anonim] i-a raspuns lui Ha

                Pretul (in capitalism) e dat de cerere si oferta. Tu daca ti-ai propus sa vinzi cu 5.000 si se face coada la tine, ce faci ? Nu o dai cu 9.000 ? Daca nu, probabil ai vrea sa traiesti in Cuba sau Coreea de Nord. Pardon, doar Coreea de Nord, ca aia din Cuba au inceput si ei sa se destepte.
        • -1 (1 vot)    
          mda (Marţi, 1 iulie 2008, 20:43)

          CyberSky [utilizator] i-a raspuns lui zet

          or fi cumparand-o francezii ... poate si din cele ansamblate la noi ... sau nu ... dar fa comparatie intre sosele noastre si cele de la ei ... intre puterea de cumparare a francezilor si cea a romanilor ... a salariilor lor cu cele ale noastre ...
      • +4 (4 voturi)    
        dotari minime alte marci (Marţi, 1 iulie 2008, 14:03)

        dv105v [anonim] i-a raspuns lui Ha

        dotarile la care te referi tu exista intr-adevar la acele marci, dar preturile de pornire sunt de la 12.000 euro (de exemplu cee'd-ul de 1,4 benzina).
        Daca pretul de pornire la o dacie are fi la fel s-ar putea pune mai multe dotari, chiar destule.
        Fiabilitatea daciei este f. buna; stabilitate motoare poti te rog sa explici ce intelegi prin asta? ca sunt aceleasi motoare de pe renault? daca reno nu facea motoare bune n-avea ce cauta in formula1.
        Romanii au ramas cu sechele de pe vremea batranei dacii 1300 si de aceea nu mai inghit marca asta, dar in schimb isi cumplara fiat albea care e cea mai urata masina posibil.
        va doresc o zi cat mai placuta
        • -1 (5 voturi)    
          cee'd 1.4 pe benzina (Marţi, 1 iulie 2008, 14:17)

          gogu [anonim] i-a raspuns lui dv105v

          are 114 cai putere. Numai motorizarea si face fiecare euro diferenta pana la 12.000. Nu mai vb. de suspensii, DESIGN, mp3 player cu line in (poti sa conectezi IPOD-ul si sa asculti de pe el), finisare infinit superioara daciei etc. Sa compari dacia full option cu cee'd e o gluma si cei 2k euro in plus merita oricand si la orice ora.
          • +2 (2 voturi)    
            Cai putere (Marţi, 1 iulie 2008, 15:39)

            dv105v [anonim] i-a raspuns lui gogu

            Gogule, m-am uitat de curiozitate la http://www.kia-bucuresti.ro/index.php?D=3&car_id=1&display_action=2&model_id=163
            si cee'd-ul de 1,4 asa cum ziceam mai sus, are 109 CP la 6200 rpm, de unde ai scos tu 114 CP, nici nu exista motor pe cee'd cu aceasta putere. Pentru modelul de 115 pretul este de 14529.00 Euro cu dotarile standard. te rog frumos nu mai da informatii fara sa le verifice, ca lumea ar putea crede ca faci parte din cei 15.000 de specialisti.
            Pe de alta parte sunt de acord cu voi ca marci consacrate pe piata auto construiesc masini bune si cu atentie la detalii, dar in general pentru asta scoatem banu'.
            Va rog nu mai dati exmplu Skoda ca sunt scumpe rau pentru ce-ti ofera in 12-13 mii.
            Hai sa fim sanatosi ca restu le cumparam.
            • -2 (2 voturi)    
              oky... 109 (Marţi, 1 iulie 2008, 16:10)

              gogu [anonim] i-a raspuns lui dv105v

              Acu' scoate-mi ochii pt. 5 cai putere. Am scris si eu din memorie.

              Indiferent, 1069cai putere pe motor de 1.4 plus toate celelalte enumerate merita cei 2k euro cu prisosinta.

              Si nu mai fi chitibusar... auzi, 5 cai putere.
          • +1 (1 vot)    
            fara mp3 player cu line in (Marţi, 1 iulie 2008, 18:28)

            alexander the great [anonim] i-a raspuns lui gogu

            Gogule exista la Blaupunkt Radio+cititor SD(MMC),eu am asa ceva pe masina.Am uitat de CD-urile care sareau la gropi etc.Cost investitie 100 euro(scula+card de 4 GB-aprox 1000 de melodii).Fara fire in plus,IPOD-uri,emitatoare FM cu USB sau alte bazaconii.
        • +2 (2 voturi)    
          Virgulele astea (Marţi, 1 iulie 2008, 14:46)

          Ha [anonim] i-a raspuns lui dv105v

          "stabilitate motoare" a se citi "stabilitate, motoare". Adica stabillitatea masinii, motoarele din dotare.
    • +4 (6 voturi)    
      Nu e vorba de fudulie (Marţi, 1 iulie 2008, 13:30)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui bn

      Problema e ca masina asta e ieftina doar daca o iei cheala. Modelul cel mai tare de 10k eur are dotarile din oferta cea mai de baza unei unui Opel Astra clasic de exemplu.
      Si eu cind am schimbat rabla pe care o aveam am avut tendinta sa iau un Logan, dar dupa ce ii pui un ABS, un radio, geamuri electrice pe fata, si aer conditionat, ajungi pe la 9.500. Iar la 10K iei un opel astra care are aceleasi dotari in oferta de baza. Si e Opel, nu Renault!
      Asa ca cei care scriu impotriva Loganului nu is burtosii cu jeep-uri, sint cei care studiaza nitel ofertele pietei inainte de a-si lua masina, si observa ca Loganul de 6000 EUR o pacaleala.
      iar pina la Mercedes mai sunt si alte firme de masini ca Opel, VW, Toyota, Ford, Seat, Skoda ...
      • +1 (1 vot)    
        10k (Marţi, 1 iulie 2008, 15:22)

        eu [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Logan Abs+ cu aer (Abs, aer, electrice): 7800 euro
        Logan Kiss Fm (Abs, aer, electrice,mp3): 8300 euro
        Pana la 10k mai bagi benzina 1 an
      • +1 (1 vot)    
        nu ai dreptate (Marţi, 1 iulie 2008, 15:49)

        soso [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        eu am achizionat de curand un logan kissfm .. si are multe dotari.. abs mp3 AC geamuri electrice fata+ multe alte detalii care adunate (cum ar fi ceasuri gri, consola centrala cu aspect de aluminiu . etc ) o fac altfel.. si doar 8400 .. bine + taxe si alea alea a mai costat nitel.. dar totusi
  • -1 (5 voturi)    
    Titul corect era (Marţi, 1 iulie 2008, 13:16)

    Logan [anonim]

    Logan sedat restilizat. Masinii asteia ii lipsesc cel putin 30CP.
  • +3 (5 voturi)    
    nu-mi place (Marţi, 1 iulie 2008, 13:27)

    me [anonim]

    Imi placea mai mult designul vechi, era mai "oversized", mai world car. Designul nou e pra banal, prea "european". My 5 cents.
  • +4 (6 voturi)    
    o sa crapati de ciuda (Marţi, 1 iulie 2008, 13:28)

    Spartakus [anonim]

    vi se sparg bojicile! bah, e cea mai buna miscare facuta in industria de automobile! luati-va draq logan daca va place, daca nu fiti convinsi ca va luati alte marci la preturi mai mici de cind a aparut loganu'! sta europa cu mina intinsa dupa logan si va gasiti voi sa-l criticati... nu va luati daq nu va place. tramvaiul e oricum muuuult mai frumos...
    • -1 (7 voturi)    
      Esti varza (Marţi, 1 iulie 2008, 14:11)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui Spartakus

      Europenii isi iau Logan ca a doua masina a familiei. Daca barbatu e plecat cu masina si nevasta vrea la paita se urca in Logan si merge la piata. Pt 30 de min de condus nu-ti trebuie neaparat Mercedes.

      Dar nu-mi spune ca sunt pline autostrazile din Gernamia si Franta de loganuri.

      Cit despre pret, am scris si mai sus, daca vrei ABS, A/C, radio si geamuri electrice in fata, pretul devine brusc 9500 EUR. Si daca mai pui 1000 iti iei un Opel Astra Clasic cu nitel mai multe dotari. Tu ce ai alege?
      • +4 (4 voturi)    
        fa comparatia corecta ! (Marţi, 1 iulie 2008, 15:57)

        john [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Tocmai m-am uitat pe site la opel si astra clasic 2 cu motorul cel mai mic de 90 cai ii 12 mii EUR (si are doar ABS ca standard). N-are nici aer conditionat, nici geamuri electrice si la radio zice "Pregătire instalare radio cu 2 difuzoare" LOL ! Daca adaugi ce zici tu ii bine peste 13000 EUR

        Dacia cu toate dotarile de care zici tu si cu acelasi motor de 90CP ii 8700 EUR (Kissfm 1.6 MPI).

        Deci diferenta de 4500 EUR ii neglijabila pentru tine ?! Asta ii deja jumatate din pretul loganlui !!
      • +1 (3 voturi)    
        bine ca-si iau (Marţi, 1 iulie 2008, 19:27)

        me [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        Ce conteaza a cata masina si-l iau, bine ca si-l iau! Si da, stau in Franta temporar luna asta si pe strada la mine sunt 3 Loganuri, si in oras am vazut si taxi-uri. Bine, versiunea veche, care mi se pare mai spatioasa si mai reusita decat "restilizatul" asta, care e cam varza. Normal ca nu o sa fie atatea cate sunt Forduri, Toyote etc, pt ca deabia a intrat si el pe piata. Dar faptul ca castiga cota de piata mi se pare laudabil...
      • 0 (0 voturi)    
        www.opel.ro (Miercuri, 2 iulie 2008, 15:15)

        GOGU [anonim] i-a raspuns lui bogdan

        www.opel.ro... pentru propria documentare sa nu mai vorbesti din auzite
  • +6 (6 voturi)    
    romani manelari (Marţi, 1 iulie 2008, 13:29)

    logan [anonim]

    Nici ca puteai sa zici mai bine.
    Romanilor cocalari le pute tot ce e romanesc in afara de jegul de pe propriile picioare.
    Adevarul e ca maneaua in jeep suna altfel...
    • +6 (6 voturi)    
      logan (Marţi, 1 iulie 2008, 13:54)

      Restilizare [anonim] i-a raspuns lui logan

      Ai dreptate, nu auzi decit critici si iar critici din partea romanilor, de asta s-a vindut atit de bine in Europa, dar e specific romanilor, dar romanii nu stiu ca nu iei masina vest europeana la aceeasi clasa cu banii astia. Se pare ca vest europenii apreciaza mai tare ca noi masina asta. Se intimpla ceva bun in industria romana auto si tot nu-i bine, oare cind va fi multumit romanul de ceva? Evident ei compara masina asta cu mercedes sau bmw, masina asta nu concureaza cu aceste marci, dar mai e mult pina vor reusi sa vada ei toate aspectele. Si restilizarea este binevenita, semn ca marca este in crestere, dar iar greu de observat.
      • -2 (8 voturi)    
        Sinteti belea (Marţi, 1 iulie 2008, 14:20)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui Restilizare

        Bai fratilor, voi ati condus vrodata o masina mai noua decit Dacia 1300? Ai vazut de unde se deschide geamul electric? Ai vazut cum scirtiie dupa un an? Ai vazut cum dispare vopseaua prin locurile pe unde cade gainats?

        Daca pleci de pe dacia 1300, normal ca Loganul ti se pare Ferari, dar daca ai apucat sa conduci o masina decenta si te urci dupa aia in Logan, se schimba perceptia. Incep sa te deranjeze toate celea incepind cu comenzile de pe bord si terminind cu demarajul, stabilitatea in curbe, distanta de frinare...

        Iar cu intre 1000 si 3000 de EUR in plus iti eie o masina mult mai performanta care are toate extraoptiunile Loganului gen ABS, geamuri electrice , A/C in optiunea de baza. Masini fara ABS chiar nu mai stiu pe nimeni sa vinda.

        Mai studiati nitel ofertele de pe la Skoda si Opel care vind modelele mai vechi la prets de Logan.
        • 0 (2 voturi)    
          mim (Marţi, 1 iulie 2008, 16:07)

          mim [anonim] i-a raspuns lui bogdan

          1000-3000 EURO... niste maruntis as putea spune daca citesc ce scri tu. si daca stai sa analizezi mai bine piata o sa ajungi la 5000 de euroi peste pretul unui logan ceea ce inseamna o crestere mai mare de 60%. dar imi inchipui ca tu nu iti faci probleme sa dai 5000 de EURO in plus la fiecare 3-4 ani. si tinand cont de drumurile din orasele noastre, prefer sa pling dupa 8000 de euro decat dupa 13000.
      • -1 (1 vot)    
        Da, dar .... (Marţi, 1 iulie 2008, 15:09)

        dl K [anonim] i-a raspuns lui Restilizare

        .... europenii de care vorbesti tu isi iau Logan ca si A DOUA masina, aia cu care merg zilnic cativa Km de acasa pana la birou si retur, trecand pe la supermarket. Cati francezi sau olandezi ai vazut tu plecand in concediu mii de Km cu Loganul?
    • +4 (6 voturi)    
      o masina buna (Marţi, 1 iulie 2008, 14:13)

      swq1 [anonim] i-a raspuns lui logan

      astia cu second-handurile cu sute de mii de kilometrii la bord, taceti din gura si stati voi linistiti cu masinile in parcare ca oricum la fiecare 10 000 de kilometrii se mai strica ceva la ea. e o masina buna, fiabila, rezistenta la gropi (aspect foarte important in romania) si mai ales imbatabila la pret. Nu ai ce sa iei de banii astia cu atatea dotari si atat fiabilitate. romania e singura tzara unde nu e apreciat loganul. Peste tot in lume se vande ca painea calda numai la fudulii de romani nu le place. Ipocrizia asta ....
      • -1 (3 voturi)    
        second-hand (Marţi, 1 iulie 2008, 15:52)

        alpha [utilizator] i-a raspuns lui swq1

        second-hand-urile de care vorbesti spre deosebire de logan sunt masini.niciun logan nu va rezista 200000 km fara reparatie capitala.in plus interiorul este sub nivelul jenibil.
        • 0 (0 voturi)    
          gresesti (Miercuri, 2 iulie 2008, 12:07)

          soso [anonim] i-a raspuns lui alpha

          am o cunostinta care munceste in italia .. si din 2005 are logan si se tot duce cu el se intoarce de acolo.. si asta de 3-4 ori pe an .. fi si tu un calcul .. nu a schimbat la el decat consumabilele .. atat ! .. da`ti si tu seama.. majoritatea masinilor sh din straintate au fost masini de servici.. pentru ca aia au serviciul la cateva zeci de km.. si chiar 100 .. si iti dai seama zilnic se aduna.. de unde rezulta o uzura a maisinii totusi.. stai calm ca nu iei tu un passat din 2005 cu 7000 si sa fie si in stare buna.. daca tu ai avut un noroc asemanator.. felicitari !!!
  • -1 (7 voturi)    
    NEW LOGAN (Marţi, 1 iulie 2008, 14:59)

    balanel mieunel [anonim]

    3 STELE EuroNCAP !!!!! - si asta nu spune tot ! - uitativa la micile coliziuni dintre un logan si restu lumii- Loganu se stramba tot iar la alea nici nu se cunoaste. Pabna cand si pragurile sunt de tot cacatu- Apasa de curiozitate pe tabla la un astra (tareee fara frica !) si apoi la jumatatea fortei pe un logan. Dupa aceea vino aici si scrie-mi despre Lungan. Si asta nu-i tot, pana acum fetele alea de usi pe fata imi provocau voma, acum le-au mai aranjat, dar in spate tot te dai de-a dura daca esti singur si ai uitat sa-ti pui centura. (in buc la curbe, nu la drum lung - in afara risti sa ligi capota la o frana brusca, dar asta dupa ce ai facut nasului cunostinta cu luneta)
    Baaa fratilor, voi ati coborat din bananier acum ? nu pot sa cred ca mai ezista idioti pe lumea asta care sa nu vada mai departe de vopseaua unei masini.
    • -2 (4 voturi)    
      N-ai ce le face man (Marţi, 1 iulie 2008, 15:44)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui balanel mieunel

      Astia-s posesorii de Dacia 1300 care vor sa-si ia masina noua. Si cum au condus Dacia pina acum, de ce sa schimbe marca. Si isi iau Logan, fara sa studieze piata si sa vada ca sunt masini mult mai bune cu 1000-2000 EUR mai scumpe. Da' la ei tot ce nu-i Logan e jeep de burtosi si manelisti. N-ai ce le cere, ei asta stiu, ca masini straine au numa smecherii.
    • 0 (0 voturi)    
      opel vectra (Miercuri, 2 iulie 2008, 12:09)

      soso [anonim] i-a raspuns lui balanel mieunel

      ia apasa tu pe portiera de la opel vectra .. !! sa vezi surpriza ! !! nu`i tabla.. ci plastic dur.. sau nush ce material ..care mai mult duce spre plastic.. si in plus masina este o necesitate nu un moft sa iti iei ce e mai scump.. e un paradox in romania.. suntem printre cele mai sarace tari dar avem cele mai bengoase masini.. ptr ca suferim de SNOBISM !!
  • -1 (5 voturi)    
    second hand first (Marţi, 1 iulie 2008, 15:25)

    razvan [anonim]

    sunt nenumarate masini sh care sunt mult mai "masini" decat dacia logan....dotate cu sisteme de siguranta active (ESP, BAS, etc) si exemplele pot continua.... ne deranjeaza ca , voi astia , care va cumparati ragalia asta de logan, ve credeti shmekeri, soferi de raliu sau de limuzine. N-ai cu cine bre, n-ai cu cine ...Niste tarani!!!
    • +2 (2 voturi)    
      ai si tu dreptatea ta (Marţi, 1 iulie 2008, 15:52)

      soso [anonim] i-a raspuns lui razvan

      da.. probabil sunt multe sh mai bune.. dar fiecare cu ce vrea.. poate o pers vrea sa stie el tot de ea.. ca dak tu cumperi una sh cu 150.000km .. iti dai seama nu sunt 150mii in romania.. sunt in afara ceea ce e echivalent cu 30-40 mii in romania.. dar totusi nu ai de unde stii chiar totul si te trezesti ca nu mai porneste..
      • 0 (2 voturi)    
        te trezesti ca nu mai porneste.. (Marţi, 1 iulie 2008, 16:36)

        rotnic [anonim] i-a raspuns lui soso

        de unde le scoateti vere? cate masini sh vezi ca raman pe strada si nu mai pornesc? ia incearca sa te uti mai atent, n-o sa vezi decat masini foarte vechi, de peste 20 de ani si dacii 1310 sau aro.
    • +1 (3 voturi)    
      second (Marţi, 1 iulie 2008, 17:28)

      a [anonim] i-a raspuns lui razvan

      razvan daca o sa faci o analiza mai atenta la toate sistemele astea(esp,bas) o sa vezi ca nu prea iti intra in functiune ca nu prea au unde..deci bani aruncati degeaba.masinile second pot fi bune pt cine se pricepe sa faca testele corespunzatoare dar marea majoritate nu se pricep.loganul mi se pare f bun pt ce ofera iar pt romania este o masina de masa fff buna..si la tara si in orase. sunt multe de dicutat aici dar sa nu ne amagim aici cea mai cheala masina straina porneste de pe la 9000 EUR fara TVA...si daca mai pui cate ceva iti mai creste bugetul cu 2-3000...deci e super ok.
      • +2 (2 voturi)    
        ESP (Miercuri, 2 iulie 2008, 5:52)

        goe [anonim] i-a raspuns lui a

        Habar n-ai ce vorbesti. ESP-ul e cea mai tare chestie si salveaza vieti zilnic, in special in conditii dificile (ploaie, zapada). Invata prima data ce inseamna sistemele astea si pe urma da-ti cu parerea. Exista un lobby puternic pentru introducerea ESP-ului obligatoriu la toate masinile fabricate in Europa. Sper sa se si intample asa, ca altfel Loganul n-o sa aiba niciodata. Ce bani sa dea Dorel pe prostiile alea cu 3 litere? Mai bine una mica cu prietenii, la colt, privind mandretea (loganul) din parcare.
  • 0 (2 voturi)    
    Dupa 3 ani de utilizare (Marţi, 1 iulie 2008, 16:09)

    moldoveanu [utilizator]

    ...nu ma intereseaza sa imi iau alta marca de masina. SIC!
  • -2 (2 voturi)    
    mai nasoala (Marţi, 1 iulie 2008, 16:21)

    eu [anonim]

    deja seamana cam mult cu hyundai sau kia ...

    nashpa !
  • +5 (5 voturi)    
    hof... n-ati inteles nimic (Marţi, 1 iulie 2008, 17:24)

    AG [anonim]

    Asa cu s-a mai spus: Logan e o masina (si atat).
    Nu e masina de curse, de raliu, de fitze sau pentru miliardari.
    Toate celelalte marci se vand mai ieftin acum din cauza pretului pt Logan (cat era un VW, Opel sau Skoda in Romania in 2004 cand a aparut Loganul.. surpriza ha?)
    Deci, Logan:
    - cea mai ieftina masina noua in 3 volume
    - nu e cea mai confortabila
    - nu e cea mai frumoasa
    - cele mai mici costuri aditionale (cel putin in momentul de fata)
    In 2004 mi-am luat Logan cu 7661 de euro
    Am avut de ales intre Logan si un Opel Astra SH.
    Am preferat sa-mi iau masina noua, cu garantie.
    Motive:
    - era cea mai ieftina de departe
    - avea portbagaj
    - confort la un nivel rezonabil
    (aici se termina punctele care ma interesau atunci si care ma vor interesa vreodata la o masina)
    Apoi:
    - CASCO extrem de ieftin
    - am dat ~10 mil RON in total pe primele 3 revizii (in service DACIA)
    - nu am avut nici o problema tehnica, in 4 ani am schimbat numai 2 cauciucuri pe motiv de pana, 2 becuri de semnalizare si 1 bec de far.
    - costuri aditionale in 4 ani sub 1100 de euro.

    Pentru ce as alege o masina de 12.000 de euro + costuri aditionale anuale cel putin duble fata de Dacia?
    Aud?
    "ba, nu stii ce e ala confort"
    Confort am acasa, ca nu traiesc in masina
    "nu e misto rabla"
    Nu e prea misto, da ma duce unde vreau nu?
    "n-ai dotari"
    Pardon? Ce draq, pai are volan si pedale, ce-mi mai trebuie ? A, mai are si CD si AC.
    "nu te dai tare cu ea"
    Mars ma, sunt satul de shmecheri care depasesc pe contrasens
    "n-are 5 stele NCAP"
    N-ai tu nimic in cap, eu incerc sa-mi iau o masina cu 0 stele NCAP, ca de tine oricum trebuie sa ma feresc.
    "n-are mufa de IPOD"
    Serios ? ai grija la pod mai bine.

    Nu inteleg deci.Citi dintre cei care crtitica sunt posesori de Logan?
    Am critici de facut la adresa Logan, dar nu pot spune ca la banii astia ma asteptam sa-mi faca masaj la talpi.
    Cine isi ia Logan si-o ia pentru ca ii trebuie o masina, nu un salon de relaxare sau un supersonic.
    • +1 (1 vot)    
      simpatic (Miercuri, 2 iulie 2008, 9:24)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui AG

      asta e un mod de gandire sanatos - nu prea te prinde consumerismul...
    • 0 (0 voturi)    
      Fain :) (Miercuri, 2 iulie 2008, 13:33)

      zet [anonim] i-a raspuns lui AG

      Am zambit cap coada, ai condei.
    • 0 (0 voturi)    
      super tare (Miercuri, 2 iulie 2008, 15:23)

      GOGU [anonim] i-a raspuns lui AG

      Super tare scris.
      Sariti la gatul lui daca va mai da mana.
    • 0 (0 voturi)    
      si eu am logan (Luni, 9 februarie 2009, 12:26)

      laurentiu [anonim] i-a raspuns lui AG

      ai totala dreptate frate!!!
      o nemultumire care o am e aceasta romani nostri nu ne respecta!!! cei de la dacia le scot ca pe banda!!! asta mia lasat un gust amar,findca au multe defecte din fabrica,in schimb un vw opel le pasa de clienti lor se respecta!!! un mare disconfort mai e ca nui antifonata mai bine!!! in rest la 30000 cam incep sa cada!!! la mai multi km colegu!!!
  • 0 (2 voturi)    
    masina rezonabila (Marţi, 1 iulie 2008, 17:26)

    adrian [anonim]

    am avut renault inainte de logan. mi-am luat logan pt ca (,) costurile de intretinere sunt mai mici si... asa si e. Se cunoaste trecerea de pe un renault pe un logan insa pe mine nu ma intereseaza sa arate masina bine ci sa mearga bine si d.p.d.v. al fiabilitatii loganul e best. Cirtiti voi insa in 3 ani nu am avut nici o problema, doar ma duc la revizii si atit. 3 mil. reviziile anual plus benzina vi se pare mult? Casco e mai mic la alte masini. Calculele m-au facut sa iau Logan si nu regret. O masina nu e o investitie, ci o gaura de aruncat bani, asa ca nu merita sa dai mai mult dect face. La Renault tot m-am mai dus cu cite o mica problema (nimic major, insa tot ajungeam in service). Loganul e fiabil si de aia se cumpara si nu se cumpara bine numai la noi, ci in toata Europa. Or fi toti fraieri. Dar de, romanul s-a nascut carcotas.
  • -4 (4 voturi)    
    Gata (Marţi, 1 iulie 2008, 22:51)

    franaru [anonim]

    Imi vand mertanu'
  • +1 (3 voturi)    
    nu e cea mai urata, dar e urata (Miercuri, 2 iulie 2008, 5:42)

    goe [anonim]

    Pe dinafara e ok, daca n-o privesti din spate. Din spate e oribila. Dar cel mai oribil e interiorul. In rest, face treaba si face banii, dar n-o mai laudati atata ca n-aveti ce. In curbe e ca o corabie, la deal nu-i place, la volan parca esti cocotat pe camila, dar macar e ieftina!
  • 0 (2 voturi)    
    Nu prea se vede (Miercuri, 2 iulie 2008, 7:11)

    Eu [anonim]

    Am sa merg la teste sa o vad si pe viu. Sedanul nu-mi place de ncii un fel. Eu am un logan si sunt multumita. Il am de 2 an isi nu s-a stricat niciodata, nu am avut nici un fel de problema si am mers si merg destul. A vazut si UE masina mea....sunt multumita. Sedanul nu-mi place deloc si daca interiorul va fi la fel si la Logan.....e jale.
    Au pierdut si vor pierde mult ca nu au dat prin programul rabla si noile masini. Toate firmele au bagat tot ce au prin programul rabla si vor avea de castigat. Dacia va pierde enorm. Au jucat prost ...bila neagra!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      Ceata mare (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:53)

      zet [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Sedanul nu iti place, daca interiorul va fi la fel si la logan... , pai loganul e sedan, nu inteleg nimic din postul tau. Confunzi cumva loganul restilizat cu sandero? Ce vrei de fapt sa spui?
  • +1 (1 vot)    
    MCV 85 CP (Miercuri, 2 iulie 2008, 9:42)

    Gabriel din Deva [anonim]

    Cand iti cumperi o masina, tii cont de necesitatile tale si de cati bani dispui. Daca esti mai tanar probabil iti iei o masina mai sportiva, daca faci teren mult probabil iti vei lua un SUV, dar totul in functie de cati bani iti permiti sa cheltuiesti nu numai cu achizitia, dar si cu combustibilul, intretinerea si asigurarile. Iniatial am vrut sa-mi cumpar o masina second hand, dar fiind taxa de mediu mare si conditiile de finantare neconvenabile m-am orientat spre achizitionarea unei masini noi. Dupa mai multe drive teste, comparatii de preturi si date tehnice si mai ales discutii cu sotia m-am hotarat.La 12600 euro am luat un MCV 1.5 DCI 85 CP, cu toate dotarile mai putin mp3 player si genti de aliaj. Masina e OK, surprinzator chiar si aspectul MCV-ului este apreciat in special de femei. Masina se comporta bine la drum, poti merge lejer cu 110-120 km/h, cu masina incarcata (si incape destul de multe). Am un consum mediu combinat de 58-6 l/100km, si am depasit coloane de tiruri cu 158 km/h. Desigur un Mondeo merge cu 220, dar nu prea ai pe unde sa mergi regulat cu viteza asta. Intradevar Loganul este mai deficitar la siguranta , atat cea activa cat si cea pasiva, mi-as fi dorit ESP si airbag-uri pentru pasagerii din spate macar ca optionale, lucru care l-am solicitat si in chestionarul de marketing. Daca mi-as fi permis, probabil mi-as fi cumparat o Honda Acord sau o Mazda 6, dar la banii la care am avut acces mi-am luat masina care a corespuns cel mai bine cerintelor mele. Apropo in Olanda este chiar un Fan Club MCV.
    • 0 (0 voturi)    
      Viteza legala (Miercuri, 2 iulie 2008, 12:08)

      b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Gabriel din Deva

      Domnule candidat la stirile de la ora 5, viteza legala in Romania este de 130 km/h. In momentul in care va angajati in depasirea coloanelor de tiruri cu 158 km/h va supuneti la riscuri foarte mari.

      O masina nu se apreciaza dupa viteaza maxima cu care poate rula.
      • 0 (0 voturi)    
        am testat doar masina (Miercuri, 2 iulie 2008, 15:48)

        Gabriel din Deva [anonim] i-a raspuns lui b09d4n

        Am vrut sa arat ca motorul este indeajuns de puternic sa te ajute in momente critice. Nu sunt vitezoman, doar am testat masina, inclusiv in curbe cu viteza, la urcare pe pante , incluisiv pe dealuri fara drumuri amenajate, abs-ul pe gheata. Nu am luat masina pentru astfel de scopuri, am doar vrut sa-i testez limetele. Daca imi trebuia viteza imi putea lua un Focus la aceasi suma.
  • +1 (1 vot)    
    Nu inteleg (Miercuri, 2 iulie 2008, 9:44)

    Cristi [anonim]

    Oricum am privi, Loganul e intre cele mai accesibile masini din RO. Eu mi-am luat 1.6 16v-ul si sunt foarte multumit. Am facut si ceva drumuri lungi, cu 4 persoane in masina, ceva depasiri la 100/h in treapta 4 si nu m-a dezamagit. Sigur, daca vrei liniute mai serioase sau aspect, iti iei BMW etc. Dar cred ca daca iau cu 10000 masina cu 105 cp, ABS, CD+MP3+radio, 4 airbags, geamuri electrice fata-spate, proiectoare de ceata, e ok. Ca si punct negru as zice aspectul si calitatea finisajelor, imbinarilor, tablariei, probleme vechi de altfel, pe care nu stiu daca face-liftul le rezolva...
    • 0 (0 voturi)    
      Airbaguri laterale (Miercuri, 2 iulie 2008, 12:05)

      b09d4n [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

      Airbagurile laterale sunt nule fara airbaguri de tip perdea. Airbagurile latelare te protejeaza de lovituri la nivelul torsului insa se produce decesul datorita inertiei care iti proiecteaza capul in geam sau stalpul masinii.
  • -2 (2 voturi)    
    e praf (Miercuri, 2 iulie 2008, 10:01)

    mishim2001 [anonim]

    La 10.000 Euro, e de preferat SH un vw/skoda 2003-2004, audi/bmw 2002, mercedes 2000-2001 decat un logan/sandero nou...

    Nu exista comparatie intre dacia si aceste masini la niciun capitol...motivele lu pierde vreme si bani ala care a scris 2 pag mai sus cu portbagaj, confort si costuri de intretinere sunt niste aberatii....

    La VW si Opel sunt costuri mici de intretinere - comparabile cu Renault, diferenta fiind ca piesele se strica mult mai rar (vezi ambreiaje picate pe loganuri la 30k km, pivoti, bucsi schimbate la 10k, etc...). Eu am un VW Golf 2002, motorina, full, luat SH acum 2 ani cu banii cu care nu iti "permiteai un logan nou full options", cu care am mers gramada si nu am schimbat nimic (in afara de consumabile).

    Deci Dacia=0, nu are nicio legatura cu masinile, e o masina nu de saraci cum se spune, ci de oameni limitati, care nu se gandesc si se multumesc cu ce li se da...
  • -1 (1 vot)    
    Asteptari - promisiuni (Miercuri, 2 iulie 2008, 10:05)

    Radu [anonim]

    cand mancam un pepene nu ne putem astepta sa guste ca un mar ... nu poti sa zici ca Loganul nu e bun pentru ca nu are stabilitate , pentru ca nimeni nu iti vinde stabilitate . Marca Renault iti vinde o masina spatioasa , cu costuri de intretinere mici .
    asa ca toate comentariile de mai sus (cu anumite exceptii) vin doar ca sa ocupe spatiu .
    Nu mai fiti profeionisti cand nu aveti nici cea mai vaga impresie ce inseamna asteptari si ce inseamna tehnica de piata .
  • 0 (2 voturi)    
    ufff.. (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:07)

    nemo [anonim]

    cam 70% din comentari numai impotriva acestei masini..de ce? ... poate ca mergand o viata intreaga cu 1300 si cu benzina pe cartela si duminica cu sot fara sot.. nu stiu..
    insa zici ca suntem ca in bancul ala cu cazanu de smoala in care daca unu reusea sa iasa ceilalti il trageau inapoi..
    loganu este o masina care face exact bani care-i dai.. eu merg la firma cu un logan diesel de care is multumit plus ca fusei cu el si la budapesta.. se aseaza bine la durm lung e spatios consuma bine...
    iar acum cu restilzarea asta..chiar arata bine..
    nu mai fiti asa de carcotasi..
  • 0 (0 voturi)    
    e ceva mai discret design-ul asta (Miercuri, 2 iulie 2008, 11:45)

    g [anonim]

    Farurile trebuiau schimbate ca erau depasite ca aspect inca de la aparitia primului model, Stopurile si in general spatele masinii este mai discret acum. Eu zic ca este un plus aceasta restilizare.

    Cat despre Logan comparativ cu alte masini nu stiu ce sa spun pentru ca nu am unul. Am avut o Solenza si am fost dezamagit de calitatea masinii. De cand am luat-o (noua) a avut probleme de genul capotei care sarea, senzorului de pe volanta, probleme la electrica, atitudinea celor de la service si alte maruntisuri. Lucrurile astea m-au determinat sa o vand si sa iau o masina second, e drept mai scumpa decat un LOGAN. Personal nu cred ca voi redeveni prea curand client Renault sau Dacia.

    Problema cu Dacia este ca depinde mult de norocul fiecaruia. Poti sa primesti o masina foarte buna dar poti sa ai si multe surprize cu ea. La pretul masinii cred ca raportul pret/masina e ok - primesti cam ce platesti.
  • 0 (0 voturi)    
    logan (Sâmbătă, 5 iulie 2008, 22:10)

    edy [anonim]

    am un lacetti sant multumit de el dar vreau sa cumpar si un logan ,si un chevrolet epica,ce parere aveti
  • 0 (0 voturi)    
    pt cei impotriva Loganului... (Marţi, 22 iulie 2008, 10:19)

    andreandre [anonim]

    ma refer la pers care scriu impotriva loganului.
    nu aratati decat aroganta si prostie in comentarii.
    daca ai bani mai multi si iti permiti masini scumpe e treaba ta, dar cu asta nu te lauda si nici nu judeca oamenii care nu au la fel de multi bani ca si tine.
    daca parintii vostrii nu v-au spus asta in cei primii 7 ani de educatie, pe care voi nu ati primit-o sau nu ati auzit-o, imi pare rau de voi.
    sunteti nimicuri.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version