Ford a prezentat la Londra o versiune diesel de Fiesta cu consum mediu de 3,7 litri/100 km

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 23 iulie 2008, 12:02 Economie | Auto

Cea mai economica Fiesta vine in Europa, insa momentul lansarii in tara nu e cunoscut
Foto: Motor Authority
Ford a prezentat la salonul auto de la Londra noua Fiesta in versiunea ECOnetic, echipata cu un motor diesel optimizat 1,6 litri 90 CP care face ca automobilul sa aiba un consum mediu calculat de producator ca fiind 3,7 litri/100 km. Modelul va intra pe pietele europene importante spre finalul anului si va deveni una din masinile cu cele mai mici emisii de CO2 din segmentul sau.

Producatorul spune ca in oras masina poate consuma in medie 4,6 litri/100 km, iar in ciclul extra-urban consumul poate ajunge la 3,2 litri/100 km. Emisiile de CO2 sunt de 98 g/km. Masina atinge "suta" in 12,3 secunde, iar viteza maxima este de 178 km/h. Pretul de pornire al masinii va fi de circa 15.000 de euro, scrie MotorAuthority.

Ford spune ca modelul prezentat la Londra este cea mai economica versiune de Fiesta, iar asta se datoreaza catorva modificari, precum imbunatatirea aerodinamicii si coborarea suspensiilor. Motorul este un Duratorq TDCi de 1,6 litri 90 CP.

Ford mai are doua modele cu "eticheta" ECOnetic, un Mondeo cu emisii de 139 g CO2/km si o varianta de Focus cu emisii de 115 g/km.

Noua Fiesta nu este singurul model cu emisii de sub 100 g/km. Versiuni ale automobilelor Volkswagen Polo, Seat Ibiza si Smart Fortwo reusesc acest lucru, iar Renault lucreaza la programul eco2.

Fiesta este, dupa Focus, cel mai bine vandut model Ford in Europa, cu 373.000 de unitati anul trecut. Productia noii generatii va incepe in toamna, la fabrica de la Koln, iar apoi la Valencia in primele luni din 2009. Automobilul va fi lansat in versiune hatchback cu trei, respectiv cinci usi.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

4007 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    motorul Duratorq... (Miercuri, 23 iulie 2008, 12:24)

    florin [anonim]

    e de fapt facut (conceput) de PSA si il gasesti pe toate Citroen-urile si Peugeot-urile
    • 0 (0 voturi)    
      PSA si Ford (Miercuri, 23 iulie 2008, 13:02)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui florin

      A fost o perioada cand PSA si Ford au lucrat impreuna pt dezvoltarea de motoare disel.
      Peugeot si Citroen aveau Know-How-ul. Ford a venit cu banii.
      De aceea cele trei marci au aceleasi motorizari de ani buni.
    • -1 (1 vot)    
      raspuns (Joi, 24 iulie 2008, 0:01)

      ringo [anonim] i-a raspuns lui florin

      peugeot si citroen alea is masina? sau carutze?!!!!
      • 0 (0 voturi)    
        DA, CITROEN E MASINA! (Joi, 24 iulie 2008, 2:13)

        detinator autoturism Citroen [anonim] i-a raspuns lui ringo

        Am un Citroen de ani de zile si iti garantez ca e masina, nu carutza. Sunt f. multumit de Citroen. Are 7 ani dar pare ca noua!
  • -1 (1 vot)    
    Ford (Miercuri, 23 iulie 2008, 12:52)

    mihai [anonim]

    Peugeot foloseste motoare Ford
    • 0 (0 voturi)    
      pgt si ford (Miercuri, 23 iulie 2008, 23:39)

      florin [anonim] i-a raspuns lui mihai

      Ca detinator de pgt pot spune ca daca e ceva la care se pricep aia de la pgt atunci alea sunt motoarele diesel. Nu pgt ia motoare de la ford. Cei de la pgt au mai multa experienta in dieseluri decat ford. Pe cand facea PSA-ul motorul de 1.5 cu care aveau consum 3.8 % pe saxo fordul avea pe fiesta dieselul de tractor de 1.8. Ulterior psa a scos 1.4 hdi care mai tarziu a aparut la fiesta ca tdci. De atunci cam toate dieselurile care apar la psa dupa ceva timp (cam un an) apar si pe modelele ford.
      In schimb mi se pare ca fordul diesel e cea mai buna combinatie de motor (luat de la psa) si mecanica facuta de ei. Daca mai pui si 4 ani garantie fata de 2 la pgt...
  • -1 (1 vot)    
    nu cred (Miercuri, 23 iulie 2008, 14:01)

    Cristi [anonim]

    Am un Ford Focus de 1.6 pe benzina care in cartea tehnica scrie ca ar trebui sa consume la 120 km la ora (pe autostrada) 5.3 l/100. Ei bine nu mi-a venit sa cred ca pe autostrada Bucuresti Cernavoda mi-a consumat 7.5 l/100 - avand viteza fixata pe pilot automat de 120 km /ora.
    Partea amuzanta este ca raspunsul oficial primit de la importator este ca ei au facut testele in conditii ideale.
    :))
    Le-au facut intr-o vale ca altfel nu-mi explic diferenta de 50 %.
    Asa ca povesti ca Ford a scos un motor economic ... sa creada cine nu are un Ford.
    Eu m-am convins
    • 0 (0 voturi)    
      paiii (Miercuri, 23 iulie 2008, 14:39)

      jonelu [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      ei testeaza masinile pe autostrazi impecabile , poate pun si benzina mai de calitate, si nu cu toti pasagerii in masina...
    • 0 (0 voturi)    
      in plus (Miercuri, 23 iulie 2008, 15:03)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Testarea se face cu o masina gol-goluta, cu un pilot de maxim 60kg, pe o pista dreapta, cand afara nu este vant sau, daca este, este din spate, cu cauciucurile umflate bine si cu vreo 5 litri de benzina in rezervor. Normal, se merge pana se consuma benzina, dar masina nu se opreste ,ci se lasa sa mearga si distanta parcursa se ia si ea in calcul... :).
      • 0 (0 voturi)    
        testarea (Joi, 24 iulie 2008, 10:10)

        TSUNNAMI [anonim] i-a raspuns lui daniel

        testarea se face in laborator, nu pe strada.
        procedura trebuie sa fie aceeasi pentru toate marcile.
        conditiile nu sunt ideale (ideal inseamna chiar ideal), ci "standard"

        daca toate firmele si-ar face incercarile pe bucuresti pitesti, nu ati mai putea circula pe acolo din cauza traficului, LOL
    • 0 (0 voturi)    
      Ford, masini bune (Miercuri, 23 iulie 2008, 15:54)

      Horia Popa [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Eu am un ford focus 1.6 TDCI, 90 CP. Intr-un test pe o lungime de 400km, cu viteza maxima 100Km/h am scos un consum de 3.8 L/100KM

      Ford-urile sunt masini excelente, pacat sa angajatii service-urilor FORD sunt incapabili.
    • -1 (1 vot)    
      nu cred (Miercuri, 23 iulie 2008, 18:50)

      cristi [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Eu vorbeam de o masina pe benzina. Exemplele voastre sunt pentru masini pe motorina.
      Iar sa crezi ca este normal sa se faca testele cand vantul bate din spate, ai rezervorul gol, slabesti sa ajungi la 60 kg si iei in considerare si lungimea parcursa dupa ce se termina benzina mi se pare ca-si bat joc de noi.
      Viata lunga Ford - dar eu nu mai cumpar de la voi.
      • 0 (0 voturi)    
        toti producatorii fac la fel (Miercuri, 23 iulie 2008, 21:36)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui cristi

        daca acest consum neconform specificatiilor e singurul motiv pentru care nu mai iei Ford sa stii ca faci o greseala. Vei avea aceeasi surpriza cu toate marcile. Normele de testare sunt comune si nimeni nu vrea sa foloseasca conditii normale de trafic si incarcarea masinii. Doar in State au fos timpuse alte standarde de test si valorile au urca tsimtitor, chiar cu pana la 40% in unele cazuri. Docomenteaza te pe net inainte de akizitionarea masinii daca e foarte important consumul. din pacate cifrele producatorilor sunt doar unelte de marketing. Si daca vrei consum cu adevarat redus incearca diesel.
  • -1 (1 vot)    
    Fordu e bun dom'le (Miercuri, 23 iulie 2008, 16:10)

    anonimu [anonim]

    Eu am scos cu un escort diesel 6.4 in Bucale. Si are motor de 1.8
  • -1 (1 vot)    
    Ford Mondeo 2002, 2.0 TDCI (Miercuri, 23 iulie 2008, 17:08)

    sintmar [anonim]

    Am acest Ford, care este si break si destul de mare, are rezervor de 60 L si mereu fac peste 1000 km cu un plin, si nu las sa se termine...vreau sa spun ca sint supermultumit; daca merg constant cu viteza 5 pina in 120km/h, merge cu 2 persoane cu 5%....cum pe autostrada te plictisesti, si mai bagi si 140 si 160 uneori, merge cu 6%...sint f uimit ca am 122.000 km...e adus din Germania la 104.000...dar nu a vazut Service Ford in Romanica, de care am auzit ca este execrabil...ultima revizie, am facut-o singur, la minim(schimbat consumabile) si nu o voi duce in service la noi decat daca nu am incotro...dar dupa cum merge, nu da semne ca are nevoie de ceva prea curind. Mai nasol de cei care au masini noi in garantie si trebuie sa treaca obligatoriu pe la servisurile romanesti; majoritatea sint prosti de dau in gropi, si daca apuca sa-ti "mestereasca"ceva la masina, dai dintr-una in alta si te umpli de nervi si de gauri in buzunare...
    • 0 (0 voturi)    
      mecanici prosti (Joi, 24 iulie 2008, 10:12)

      tsunnami [anonim] i-a raspuns lui sintmar

      si tu esti mecanic auto?
  • 0 (0 voturi)    
    istorie (Joi, 24 iulie 2008, 8:43)

    babanu [anonim]

    In anii '70 in Europa, singurele marci cu motor Diesel erau Peugeot si Mercedes, iar modele Peugeot castigau an de an raliul Safari, sau ceva in genul asta, prin Africa. Raliu super greu !
  • 0 (0 voturi)    
    consum de 3,7 % (Joi, 24 iulie 2008, 10:07)

    gogu [anonim]

    Eu pe Fiat Stilo 1.9 JTD din 2001 am consumul la extern de 3,8...masina cu 200.000 km la bord. Drept e ca nu depasesc 120 km/h. Asa ca nu stiu ce mare descoperire au facut astia de la Ford. Oricum arata excelent masinuta.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri