Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Campanie de 500.000 de euro: Viteza distruge vieti

de Alex Mihaileanu     Subiectiv
Marţi, 29 iulie 2008, 17:35 Economie | Auto

Leo Burnett semneaza cea mai recenta campanie de informare a publicului despre pericolele vitezei. Daca print-ul arata cum arata, spotul video (pe care il puteti vedea mai jos) are la baza o idee care ar trebui sa ii cutremure pe toti cei care il vad. Din punctul meu de vedere, este comparabil cu cel de acum citiva ani, cu centura de siguranta la scaunul cu rotile.

Spotul este agresiv si chiar violent din punct de vedere vizual. Per total, campania a costat 500.000 de euro, iar cheltuielile au fost suportate in totalitate de Petrom. Campania va rula atit in print (presa), cit si pe TV, radio, in cinematografe si indoor. Daca nu ma insel, cred ca spotul apare pentru prima oara pe net pe acest blog. Eu zic sa-l dati mai departe…

Altfel, mai multe detalii despre campanie si print-ul de presa pot fi vazute in articolul din Business Standard.

Vezi video si comenteaza pe Subiectiv.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

1422 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version